Demonstranten vragen aan mensen op wie stemt u aankomende verkiezingen. Is het antwoord ''VVD'', dan wordt je richting de politie gegooidquote:Op zondag 17 januari 2021 15:28 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[ twitter ]
Helemaal los daar, er wordt met kiezers gegooid.
Nee dat snap ik, maar daarom was ik gewoon benieuwdquote:Op zondag 17 januari 2021 15:30 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar dat is even niet het belangrijkste denk ik.
Zwevende kiezersquote:Op zondag 17 januari 2021 15:28 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[ twitter ]
Helemaal los daar, er wordt met kiezers gegooid.
Ja hoe lang duurt dat nog? Want aantal positief getesten is daar wel laag nu, lijkt iigquote:Op zondag 17 januari 2021 15:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Daarom is de uitslag van het onderzoek in Bergschenhoek ook wel interessant.
Yep, dit effect dus:quote:Op zondag 17 januari 2021 15:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
De hypothese waar ze op dit moment rekening mee houden is dat de oude mutatie afneemt, maar de B117-variant juist aan het stijgen is. Op termijn zorgt dat er dan ook voor dat de totalen gaan toenemen.
Dat is pittig om te gooien hoorquote:
De oude variant komt nog volop voor, dat zei Marcel Levi. Dat is nog wat anders dan dat die per se gestegen was.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:29 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daar is vooralsnog niets over vrijgegeven. In Engeland bleek bv. dat zowel de nieuwe als de oude ('wilde') variant gestegen was. Wat ook weer aangeeft dat het zeker niet alleen de besmettelijkere variant was, maar ook de lossere maatregelen debet zijn aan de stijgingen aan de andere kant van het Kanaal.
Volgens mij worden mensen t/m morgen uitgenodigd om te komen testen en komen de resultaten dan vanaf volgende week binnen.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoe lang duurt dat nog? Want aantal positief getesten is daar wel laag nu, lijkt iig
uurtje loon in de avond ???quote:Op zondag 17 januari 2021 15:32 schreef Noek het volgende:
Wanneer horen we de uitkomst van het overleg van vanmiddag?
Dan kan ik ze mn uurtje loon die ik in de avond nog kan pakken ook nog geven.
Het zou overigens wel lullig zijn als ze daadwerkelijk zo weinig besmettingen vinden.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Daarom is de uitslag van het onderzoek in Bergschenhoek ook wel interessant.
en halsema moet de kogel krijgen etc etc.....gaat wel erg ver allemaal hequote:Op zondag 17 januari 2021 15:33 schreef Molo het volgende:
Mensen die oproepen paarden te taxeren én mensen die oproepen de demonstranten dood te schieten
Wat een volk daar in die chat
Youtube chat is echt een gezwel. Ik snap niet dat youtube dat niet aanpakt.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:33 schreef Molo het volgende:
Mensen die oproepen paarden te taxeren én mensen die oproepen de demonstranten dood te schieten
Wat een volk daar in die chat
quote:apa kaak
FOK! forum corona topic vieze deugers
Kun je geen trainingen filmen vanuit je badkamer of toilet thuis dan?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:32 schreef Noek het volgende:
Wanneer horen we de uitkomst van het overleg van vanmiddag?
Dan kan ik ze mn uurtje loon die ik in de avond nog kan pakken ook nog geven.
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 15:34 schreef Noek het volgende:
[..]Sta niet achter het centraal hè.
Buiten mag ik nog personal training geven en dat is ook 's avonds.
quote:Op zondag 17 januari 2021 15:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Youtube chat is echt een gezwel. Ik snap niet dat youtube dat niet aanpakt.
deze kwam net ookal langs:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |