quote:Op zondag 17 januari 2021 15:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Youtube chat is echt een gezwel. Ik snap niet dat youtube dat niet aanpakt.
deze kwam net ookal langs:
[..]
Zeker! Reservering in het restaurant heb ik al staan!quote:Op zondag 17 januari 2021 15:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Als de cijfers zo blijven gaan zitten we over 2 weken in Zorgelijk, dus gaat de goede kant op
Morgen kan de laatste groep die nog geen afspraak heeft gemaakt een afspraak maken.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij worden mensen t/m morgen uitgenodigd om te komen testen en komen de resultaten dan vanaf volgende week binnen.
Dat ze dat niet stopzetten ook.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Youtube chat is echt een gezwel. Ik snap niet dat youtube dat niet aanpakt.
deze kwam net ookal langs:
[..]
Ziekenhuisopnames zijn hypochondersquote:Op zondag 17 januari 2021 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De cijfers zijn niet echt heel positief, vooral opnames nemen niet af
Enige wat wel goed is: Perc. positief 11 jan - 13 jan: 11,7%
Anders ist racisme he.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:38 schreef halfway het volgende:
Beetje vreemd dat die demo niet mag, als je een kleurtje hebt staat de burgermeester er zelfs tussen.
eigen schuld, dikke bultquote:
Rechts heeft de kerstversiering aan de jas hangen?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:40 schreef _serial_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou maar de werkgever zijn van die mensen op de foto.
Wat ik altijd interessant vind is dat ze ook meteen geen masker oid dragen.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:40 schreef _serial_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou maar de werkgever zijn van die mensen op de foto.
quote:Op zondag 17 januari 2021 15:33 schreef simonblue het volgende:
De grafieken van vandaag:
Een piekje op maandag 11 januari, daarna weer een daling. Daar zullen nog wel wat correcties op komen, maar ik verwacht dat we straks ook voor de dagen na 12 januari een verder daling zullen zien.
De dagcurve van vandaag laat een daling in de hoogte van de piek zien. Het is lastig om dit te interpreteren (komt het door minder testen, komt het doordat minder mensen ziek zijn), maar hopelijk is dit een trend die doorzet
Wil je uitleggen wat je interessant vindt?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:42 schreef VoMy het volgende:
Ik vind dit relevante grafieken, dus ik ga ze crossposten in dit topic.
[..]
Dat is wel het ironische, vroeger deden ze met demonstraties maskers op om rebels en onherkenbaar te zijn en nu weigeren ze die op te doen omdat ze 'niet meer meedoen'quote:Op zondag 17 januari 2021 15:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat ik altijd interessant vind is dat ze ook meteen geen masker oid dragen.
Je kan ook het virus serieus nemen maar tegelijk de maatregelen niet goed vinden.
Maar het is waarschijnlijk een soort survivor bias idee. Mensen die het virus serieus nemen gaan natuurlijk niet tussen honderden mensen staan.
Maar dat lees je wel altijd als het over demonstraties gaat, dat ze geen mondneusmasker dragen, maar het is ook helemaal niet verplicht buiten, dus nergens voor nodig om dat te benadrukken?quote:Op zondag 17 januari 2021 15:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je kan ook het virus serieus nemen maar tegelijk de maatregelen niet goed vinden.
Maar het is waarschijnlijk een soort survivor bias idee. Mensen die het virus serieus nemen gaan natuurlijk niet tussen honderden mensen staan.
Dan ga je niet naar zo'n demonstratie. Hebben we in het vorige topic ook al vastgesteld. Als je normaal kritisch bent, wil je niet op de foto gezet worden bij deze demonstratie. Want word je weggezet als wappie.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zekerheidjequote:Op zondag 17 januari 2021 15:43 schreef Questular het volgende:
Staat volgens mij gewoon vol met F-side losers die het rellen missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |