Ja, was 30 minuten lang kijken naar pure ellendequote:Op zondag 17 januari 2021 15:07 schreef engine het volgende:
Heeft Naat het ballonetje ook al vastgehad?
Ja echt hè, als ik haar leeftijd had ik ook wel. Ze is lief, leuk, grappig en positief ingesteld! Ze is gewoon grappig!quote:Op zondag 17 januari 2021 15:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kijk dat maakt nu dat Jill mijlen ver populairder is dan de rest
Wat een topmeisje.
Ik wil meteen zo'n vriendin
We gaan onderhandelenquote:
Ongelooflijk maar waarquote:Op zondag 17 januari 2021 15:07 schreef engine het volgende:
Heeft Naat het ballonetje ook al vastgehad?
Precies ditquote:Op zondag 17 januari 2021 15:08 schreef D. het volgende:
Een ballon zonder knoopje was ook wel leuk geweest
En dat ie na 24 uur nog een bepaalde omvang moet hebben
Ze kan er ook op gaan zitten en wat oefeningen doen.quote:
wie is dat?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:18 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik denk dat ook Samuel meer stemmen krijgt dan René..
Met alleen grappig kom je er nietquote:Op zondag 17 januari 2021 15:07 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja echt hè, als ik haar leeftijd had ik ook wel. Ze is lief, leuk, grappig en positief ingesteld! Ze is gewoon grappig!
Jawel dat is leukquote:
Ik denk dat alleen zijn ieliepielie er nog ligt.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:11 schreef Yolk het volgende:
[..]
De, inmiddels vast ter ziele gegane, sneeuwpop die Jill en Thomas gemaakt hebben.
Ligt er maar net aan wie er naast zit. Als ik zo rond kijk, zijn de meesten Natte Lie spuugzat.quote:
De komkommer van Jillquote:Op zondag 17 januari 2021 15:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen zijn ieliepielie er nog ligt.
Haha lolquote:Op zondag 17 januari 2021 15:11 schreef Yolk het volgende:
[..]
De, inmiddels vast ter ziele gegane, sneeuwpop die Jill en Thomas gemaakt hebben.
OK die was nog beter dan de naam van de sneeuwpop..quote:Op zondag 17 januari 2021 15:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nieuwe bewoner maar inmiddels als sneeuw voor de zon verdwenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik hoop het van harte. René is wel een prima kerel.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wie er naast zit. Als ik zo rond kijk, zijn de meesten Natte Lie spuugzat.
Ow nee hoor, je moet alleen de eerste blanke samuel nog tegenkomenquote:Op zondag 17 januari 2021 15:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
OK die was nog beter dan de naam van de sneeuwpop..
Ik ben misschien discriminerend maar ik ken alleen donker getinte mensen met de naam samuel
Ze mag van mij aan iets anders trekken hoorquote:
Naat's harenquote:Op zondag 17 januari 2021 15:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze mag van mij aan iets anders trekken hoor
Ik dacht aan mijn capuchonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |