Ik heb een radiowekker, werd ik sowieso al mee wakker voordat ik mijn telefoon weg had gelegd. Laatste tijd word ik wakker met Radio 4.quote:Op zondag 17 januari 2021 02:41 schreef Azula het volgende:
[..]
Wow dus hoe is het om een wekker aan je bed te hebben anno 2021?
Analoog is tiktiktiktik
Digitaal is roodvuur des Duivelshebroed door je oogleden heen en zo’n irritant gezoem.
Walcheleickquote:Op zondag 17 januari 2021 02:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een radiowekker, werd ik sowieso al mee wakker voordat ik mijn telefoon weg had gelegd. Laatste tijd word ik wakker met Radio 4.
Welke vlakken nog meer?quote:Op zondag 17 januari 2021 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, ja, hopelijk duurt het niet lang meer allemaal.
Zeker. Maar probeer me op meerdere vlakken te verbeteren
Productiviteit vooral.quote:
Man man manquote:
Aja, mijn ouders hebben vrij snel ervoor gekozen om weinig te doen met online diensten. Is gewoon niet hetzelfde. Nu kijken ze op zondag gewoon een preek.quote:Op zondag 17 januari 2021 02:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet van onze kerk zelf, want maar 40 mensen waarvan de meeste digibeet zijn en die hebben daar niets aan. Wel een centrale dienst voor heel Nederland maar die kan ik net zo goed op een ander tijdstip terugkijken.
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop dingen proberen. Heb een whiteboard gekocht vorig jaar allerlei productiviteit apps gedownload maar werkte allemaal niet voor mij. Heb nu simpelweg een agenda gekocht sinds mn schooltijd waarin ik zoveel mogelijk probeer te plannen. Dat lijkt wel te bevallen. En hoop van andere lezen qua tips enzo, reddit is daar top inen zorgt dat je in goeie mindset blijft
Even wat gecopy-paste van vorig deeltjequote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slowcooker zit ook in dat apparaat.en best goedkoop voor wat je ermee kan. 100 ekkies.
Ik wandel elke dag. Ik probeer elke dag te schrijven en te mediteren. En nu hopelijk zeker 5/6 dagen per week gezond eten. Kan natuurlijk niet in paar weken maar als ik over paar maanden een gestructureerd ritme heb dat ik een aantal dingen gewoon strikt dagelijks doe ben ik tevreden. Eerst op jezelf focussen en dan op andere dingen. Kuch relatie kuch
Kaneel approvesquote:Op zondag 17 januari 2021 02:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga een betere huisvrouw worden in 2021 #goals
Snap ik helemaal.quote:Op zondag 17 januari 2021 02:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aja, mijn ouders hebben vrij snel ervoor gekozen om weinig te doen met online diensten. Is gewoon niet hetzelfde. Nu kijken ze op zondag gewoon een preek.
https://www.coolblue.nl/p(...)ta-rise-s-zwart.htmlquote:Op zondag 17 januari 2021 02:46 schreef Azula het volgende:
[..]
Walcheleick
Hoor je die niet de hele nacht? En dat je met je deken over je hoofd moet slapen om het licht niet te zien enzo
Wakker worden met Linda Roos en Jessica en Mayahiiiii en dat ze je dromen infiltreren ipv je wakker maken omdat je uitgeput bent van de hele nacht niet in slaap kunnen vallen door klok/ wekker/ zoomgeluid/ licht![]()
Klinkt oprecht goed.quote:Op zondag 17 januari 2021 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even wat gecopy-paste van vorig deeltje
Nice. Ik ben dit kalenderjaar ook weer gestart met op gezette tijden naar de VU te gaan, zo kom ik aan mijn beweging en structuur. (Waar ik zit komt verder geen hond, dus over contactmomenten hoef ik me geen zorgen te maken)quote:Op zondag 17 januari 2021 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even wat gecopy-paste van vorig deeltje
Ja die zijn ook wel chill inderdaad. Het verschilt allemaal niet zo heel veel. Maar je moet niet alles kapot plannen op de minuut af want dan ga je echt als een robot levenquote:Op zondag 17 januari 2021 02:54 schreef Azula het volgende:
[..]
Klinkt oprecht goed.
Tipje; to-do lists. Gwn van de Hema die blokjes. Leef op die dingen.
Niet als een robot maar als een falerquote:Op zondag 17 januari 2021 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die zijn ook wel chill inderdaad. Het verschilt allemaal niet zo heel veel. Maar je moet niet alles kapot plannen op de minuut af want dan ga je echt als een robot leven
Corona kwam wel echt precies op een verkeerd moment, want ik wilde dit jaar eigenlijk beginnen met het zoeken naar een kerk in Amsterdam. Maar zolang er strenge maatregelen zijn heeft dat weinig zin... Gaat mij juist om de gemeenschap.quote:Op zondag 17 januari 2021 02:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Snap ik helemaal.
Onze kerkdiensten zijn normaal heel interactief met veel eigen bijdrages, dus ik vind er ook maar weinig inspirerends aan zo.
Je kan veel dingen met elkaar combineren he. Zeker met wandelen is dat fijn. En je beweging elke dag, elke dag buiten zijn + je kan nog boeken lezen of podcast of wat dan ook luisteren tegelijkertijdquote:Op zondag 17 januari 2021 02:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nice. Ik ben dit kalenderjaar ook weer gestart met op gezette tijden naar de VU te gaan, zo kom ik aan mijn beweging en structuur. (Waar ik zit komt verder geen hond, dus over contactmomenten hoef ik me geen zorgen te maken)
Ik heb me nog niet tot de podcast kunnen zetten, half uurtje fietsen heen en half uurtje fietsen terug nu op de maandag, woensdag en vrijdag is vooral meditatief nu. Hoofd leegmaken om met de dag te beginnen.quote:Op zondag 17 januari 2021 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan veel dingen met elkaar combineren he. Zeker met wandelen is dat fijn. En je beweging elke dag, elke dag buiten zijn + je kan nog boeken lezen of podcast of wat dan ook luisteren tegelijkertijd
Goed om te horenquote:Op zondag 17 januari 2021 03:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet tot de podcast kunnen zetten, half uurtje fietsen heen en half uurtje fietsen terug nu op de maandag, woensdag en vrijdag is vooral meditatief nu. Hoofd leegmaken om met de dag te beginnen.
Dat vond ik destijds een zeer goed boekquote:Op zondag 17 januari 2021 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed om te horenik ben ook niet echt een podcast fan hoor. Ben op Storytel nu Nietzsches tranen aan het luisteren/lezen. Denk dat jij die ook wel interessant vind.
Liep ie weer te janken om een paardquote:Op zondag 17 januari 2021 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed om te horenik ben ook niet echt een podcast fan hoor. Ben op Storytel nu Nietzsches tranen aan het luisteren/lezen. Denk dat jij die ook wel interessant vind.
Net voor het eerst gehad. Best smakelijk. Beetje zoeter dan gewone wraps.quote:
Terechte tranen wel. Arm paardquote:Op zondag 17 januari 2021 06:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Liep ie weer te janken om een paard
En doe je dan gewone hummus erop? Of zit daar een smaakje doorheen?quote:Op zondag 17 januari 2021 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net voor het eerst gehad. Best smakelijk. Beetje zoeter dan gewone wraps.
Ik vergeet altijd dat we eieren hebben. Moet het eigenlijk vaker eten.
Deze keer gewone. Meestal de pittige.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En doe je dan gewone hummus erop? Of zit daar een smaakje doorheen?
Ik vind eieren zo nu en dan lekker. Eet ook veel frittata
Mmmmmmquote:
1: Boerenkoolquote:
Ja hutspot is t net niet hequote:Op zondag 17 januari 2021 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1: Boerenkool
2: Zuurkool
3: Andijvie
de rest:![]()
![]()
Dat is echt teringsmerig inderdaadquote:
Broodje zuurkool met rookworstquote:
Grove worst van de slagerquote:Op zondag 17 januari 2021 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broodje zuurkool met rookworstLekker man
En dat dan je van me bord aflikken als het varken dat je bentquote:Op zondag 17 januari 2021 20:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Grove worst van de slager
Dat als je je vork erin zet, al het sap eruit loopt mmmm
Mmmm ooo ja mortie ga doorquote:Op zondag 17 januari 2021 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dat dan je van me bord aflikken als het varken dat je bent
Gewoon eruit lepelen ipv hier jankenquote:
Ja, we zijn toch geen stel wijven hierquote:Op zondag 17 januari 2021 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon eruit lepelen ipv hier janken
Alhoewel de laatst doorgevoerde wijziging toch weer wat hoop biedtquote:Op zondag 17 januari 2021 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die klb mods zijn ook niet meer wat ze geweest zijn he
Hoe rank jij onze stamppottenquote:Op zondag 17 januari 2021 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja, we zijn toch geen stel wijven hier
Ja valt mee dat deze het wel zelf in zag. @Amarantha blijft maar zittenquote:Op zondag 17 januari 2021 20:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alhoewel de laatst doorgevoerde wijziging toch weer wat hoop biedt
Andijvie toch wel op 1 hoor, van die knapperige spekjes mmmmquote:
Ja die doe je toch ook in je boerenkool mokerdebielquote:Op zondag 17 januari 2021 20:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Andijvie toch wel op 1 hoor, van die knapperige spekjes mmmm
Die is bijna onzichtbaar. Top dusquote:Op zondag 17 januari 2021 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja valt mee dat deze het wel zelf in zag. @:amarantha blijft maar zitten
1 Boerenkoolquote:
Jaahaaaaaaaquote:Op zondag 17 januari 2021 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die doe je toch ook in je boerenkool mokerdebiel
@Fok-it hahahah kijk hij zegt hutspotquote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 20:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jaahaaaaaaa
Maar vind t in andijvie lekkerderder
Gruwelijk lekkerquote:Op zondag 17 januari 2021 20:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:fok-it hahahah kijk hij zegt hutspot
quote:
Jij eet elke avond kaviaar zekerquote:
Wat saai zegquote:Op zondag 17 januari 2021 20:55 schreef scrupuleus het volgende:
Gebakken eieren, mie en 2 keer in de week uiteten bij pa en ma.
Gebakken eieren zijn altijd goed ja.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:55 schreef scrupuleus het volgende:
Gebakken eieren, mie en 2 keer in de week uiteten bij pa en ma.
Nee peen en uien, daar maak je de blits meequote:
Problemen mee?quote:Op zondag 17 januari 2021 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja valt mee dat deze het wel zelf in zag. @:amarantha blijft maar zitten
Achja met corona is het wel weer even gezellig.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebakken eieren zijn altijd goed ja.
Ik ga 1 keer per week. Vond dat al best veel
En kruiden, ik mag dan wel uit Drenthe komen maar ik heb wel smaakquote:Op zondag 17 januari 2021 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee peen en uien, daar maak je de blits mee
Graag gedaanquote:Op zondag 17 januari 2021 21:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ben blij dat je even voor afwisseling komt zorgen
Jaquote:Op zondag 17 januari 2021 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En kruiden, ik mag dan wel uit Drenthe komen maar ik heb wel smaak
En het bleef nog lang onrustig in de ONZ SCquote:
Ik kan zelf ook niet zo goed koken hoor, dat laat ik doen.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:06 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb niet eens kruiden joh.
Na 6 jaar eens zout gekocht.
Eet je dan ook die mensonterende eierballen die ze daar in het hoge noorden verorberen?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook niet zo goed koken hoor, dat laat ik doen.
Als ik een keer alleen eet ga ik al snel naar de snackbar
Nee die troep eet ik niet, moet er niet aan denkenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eet je dan ook die mensonterende eierballen die ze daar in het hoge noorden verorberen?
Ik eet wel groentes hoor, dus ik maak mij niet echt druk dat ik slecht eet. Kan gevarieerder.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:10 schreef Fok-it het volgende:
Herkenbaar wel Scrup. Maar daar gaat nu wel verandering in komen hopelijk. Zo door blijven gaan qua eten gaat me niet verder helpen komende 20 jaar. Ik heb wel Italiaanse kruiden gekocht dit weekend voor het eten dus het 3de potje is binnen
Daar ben ik het wel mee eens jaquote:
Wat danquote:Op zondag 17 januari 2021 21:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee die troep eet ik niet, moet er niet aan denken
Ik hoef geen ei in een gehaktbal.quote:
Nee ik bedoel, wat eet je dan?quote:
Frikandel speciaal, bami schijf, kroketjequote:
Erg is dat hequote:Op zondag 17 januari 2021 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Frikandel speciaal, bami schijf, kroketje
Herkenbaar jaquote:Op zondag 17 januari 2021 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg is dat he
Vroeger als kind was een klein patatje met maar 1 snack voldoende. Kan je nu echt niet van leven
Ik had vorige week patat met mexicanoquote:Op zondag 17 januari 2021 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg is dat he
Vroeger als kind was een klein patatje met maar 1 snack voldoende. Kan je nu echt niet van leven
Iewlquote:Op zondag 17 januari 2021 21:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik had vorige week patat met mexicano
ECHT lekker!
En natuurlijk mijn pindasaus over mijn patat heen gestrooid zodat die patat lekker zacht werd.
Dat vind ik juist erg lekker eigenlijkquote:
Dit jaquote:
Moeten knapperig zijn johquote:Op zondag 17 januari 2021 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat vind ik juist erg lekker eigenlijk
Lekker slepenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die zompige patat is dan ook lekker om nog even door de mayo te halen
Ja maar dan moet je steeds elk patatje nog door die pindasaus heen halen en ik vind het juist fijn om het in één keer op te kunnen eten.quote:
Oh dat vind ik altijd wel fijn om te doenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je steeds elk patatje nog door die pindasaus heen halen en ik vind het juist fijn om het in één keer op te kunnen eten.
Mexicano is wel goed verder, pikanto ook. of vlammetjesquote:Op zondag 17 januari 2021 21:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik had vorige week patat met mexicano
ECHT lekker!
En natuurlijk mijn pindasaus over mijn patat heen gestrooid zodat die patat lekker zacht werd.
2x in de week dusquote:Op zondag 17 januari 2021 21:21 schreef scrupuleus het volgende:
Ik eet nooit junkfood, soms bij pa en ma.
quote:
Wat chaotischquote:Op zondag 17 januari 2021 21:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je steeds elk patatje nog door die pindasaus heen halen en ik vind het juist fijn om het in één keer op te kunnen eten.
Dan is de patat nog te intact naar mijn smaakquote:Op zondag 17 januari 2021 21:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik altijd wel fijn om te doen
Lekker hèquote:Op zondag 17 januari 2021 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mexicano is wel goed verder, pikanto ook. of vlammetjes
Alles waar je reet van in brand staat
Heb je nog geraced cowboy?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan is de patat nog te intact naar mijn smaak
Eens maar probeer het maar eens uit, smaakt erg appetijtelijk!quote:
Nee, alleen nog even geoefend op Zandvoort maar ik ga woensdag weer knallen op de 50% race. Ik kan ECHT niet wachten!quote:
Ja één keertje of zo. Wel prima maar niet fantastischquote:
Oh dat vind ik juist wel fijnquote:Op zondag 17 januari 2021 21:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan is de patat nog te intact naar mijn smaak
Wel te doen maar bestel het nooitquote:
Zie dat weleens voorbij komen maar kan me er geen voorstelling bij makenquote:
Harder aan de buitenkant, zachter aan de binnenkant.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie dat weleens voorbij komen maar kan me er geen voorstelling bij maken
Gas geven als een echte Duitserquote:Op zondag 17 januari 2021 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben nu al 2 keer lekkerbezig geweest bij de start dus dat zie ik wel als mijn sterke punt.
Ben er zo trots op
Voor mij was de laatste keer net voor de lockdown.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
Vandaag nog maccie gepakt, voor het eerst in een half jaar.
Meteen maagzuurgenot
McKroketje is altijd goedquote:Op zondag 17 januari 2021 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
Vandaag nog maccie gepakt, voor het eerst in een half jaar.
Meteen maagzuurgenot
Het is wel even makkelijk om snel de maag te vullen en het is makkelijk te eten maar echt voldoening geeft het eigenlijk nooitquote:Op zondag 17 januari 2021 21:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor mij was de laatste keer net voor de lockdown.
Was er niet super enthousiast over.
Haar probleemquote:Op zondag 17 januari 2021 21:29 schreef scrupuleus het volgende:
Stop maar over die junkfood, flippie was fatty zei ze laatst.
Jij bent de man.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben nu al 2 keer lekkerbezig geweest bij de start dus dat zie ik wel als mijn sterke punt.
Ben er zo trots op
Een beetje Zyklon B in de tank en gaan!quote:
Ja daar had ik twee van, ik dacht eventjes bodem leggen voor het bier maar werd er niet veel beter vanquote:
Het voordeel is zeker de snelheid. Maar zonder al dat reizen van tegenwoordig heb ik het ook nooit meer nodig.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is wel even makkelijk om snel de maag te vullen en het is makkelijk te eten maar echt voldoening geeft het eigenlijk nooit
Daarom kom ik er ook eigenlijk nooit, max twee keer per jaar ofzoquote:Op zondag 17 januari 2021 21:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het voordeel is zeker de snelheid. Maar zonder al dat reizen van tegenwoordig heb ik het ook nooit meer nodig.
Ben er ook achtergekomen dat veel spelers gewoon met T-cam spelen IPV cockpit. Man man man zeg. Is een compleet ander spel dan eigenlijkquote:Op zondag 17 januari 2021 21:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij bent de man.
Voel de testosteron door het dak gaan.
Vind het zo zielig voor haar vriend danquote:Op zondag 17 januari 2021 21:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O wil je niet met haar trouwen ofzo :s
Ow is dat nog aan.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het zo zielig voor haar vriend dan
Ik wil op vakantie en elke avond uit eten, wat zeg je daarvanquote:Op zondag 17 januari 2021 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon weer eens lekker uit eten bij een steakhouse ofzo
Je kent hem toch nietquote:Op zondag 17 januari 2021 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het zo zielig voor haar vriend dan
Ik ben het daar wel mee eens eigenlijk, ik wil levenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil op vakantie en elke avond uit eten, wat zeg je daarvan
Veel te duur man.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil op vakantie en elke avond uit eten, wat zeg je daarvan
Doe jij dat niet? Amateurquote:Op zondag 17 januari 2021 21:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben er ook achtergekomen dat veel spelers gewoon met T-cam spelen IPV cockpit. Man man man zeg. Is een compleet ander spel dan eigenlijk
Ik Kroatië was het prima te betalen, en een halve liter was omgerekend ¤2,05quote:Op zondag 17 januari 2021 21:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Veel te duur man.
5 vd halve liters erbij.
O ik zit meestal op het duurste terras in madrid of athene oid.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik Kroatië was het prima te betalen, en een halve liter was omgerekend ¤2,05
Gewoon all inclusive met gratis drank in Turkije tochquote:Op zondag 17 januari 2021 21:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Veel te duur man.
5 vd halve liters erbij.
Madrid is niet leuk om op vakantie te gaan, Athene ook niet trouwensquote:Op zondag 17 januari 2021 21:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O ik zit meestal op het duurste terras in madrid of athene oid.
Ik speel in cockpit view want dat doen de puristenquote:
In Zuid-Oost Azie kan je daar hele maaltijd van betalenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik Kroatië was het prima te betalen, en een halve liter was omgerekend ¤2,05
Prachtige steden.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Madrid is niet leuk om op vakantie te gaan, Athene ook niet trouwens
Wees jezelf chevquote:Op zondag 17 januari 2021 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik speel in cockpit view want dat doen de puristen
[ afbeelding ]
maar de populaire snelle jongens spelen op deze manierecht teringdom
[ afbeelding ]
Mij zie je niet in een vliegtuig, veel te ver rijdenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Zuid-Oost Azie kan je daar hele maaltijd van betalen
Vooral Madrid lijkt mij totaal niks, ga dan liever naar Barcelona oidquote:Op zondag 17 januari 2021 21:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Prachtige steden.
Heerlijk klimaat.
Fantastische vrouwen.
Etcetc
Eens. Zeker iemand als ik moet authentiek blijven.quote:
Zonde. Mooie landen die je daardoor mislooptquote:Op zondag 17 januari 2021 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mij zie je niet in een vliegtuig, veel te ver rijden
Ik zou ook t-cam spelenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik speel in cockpit view want dat doen de puristen
[ afbeelding ]
maar de populaire snelle jongens spelen op deze manierecht teringdom
[ afbeelding ]
Waarom?quote:
Wat loop ik daar mis wat ik niet in Europa kan zien?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonde. Mooie landen die je daardoor misloopt
Ik dacht dat je wat wilde veranderenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:47 schreef Fok-it het volgende:
En Italie natuurlijk. Waar je 2 drankjes betaalt en tegelijkertijd onbeperkt gebruik mag maken van buffet
En je kan interrailen naar Moskou, daar op de Transsiberie express naar Beijing en van daar trein/bus/liftend naar benee. Als je dan echt wiltquote:Op zondag 17 januari 2021 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mij zie je niet in een vliegtuig, veel te ver rijden
quote:Op zondag 17 januari 2021 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik herinner me uit Chevy zijn filmpjes dat hij dat zelf ook doed
Ik kan wel janken chevyquote:Op zondag 17 januari 2021 21:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Zeker iemand als ik moet authentiek blijven.
Zij zijn dan wel sneller dan ik, maar ik ben al twee keer in de punten gefinisht terwijl ik buiten de top tien startte.
Ik ben daar HEEL blij om!
Ja zeker, maar eenmaal op vakantie moet je wel genietenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wat wilde veranderen
Gelukkig wil ik dat nietquote:Op zondag 17 januari 2021 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je kan interrailen naar Moskou, daar op de Transsiberie express naar Beijing en van daar trein/bus/liftend naar benee. Als je dan echt wilt
Nee doe ik al bijna een jaar niet meerquote:Op zondag 17 januari 2021 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik herinner me uit Chevy zijn filmpjes dat hij dat zelf ook doed
Klopt, dus makkelijker, dus minder uitdaging. En dat laatste is juist wat ik leuk vind. Zo laag zit een echte coureur ookquote:
Ben je wel paar doekkoes armerquote:Op zondag 17 januari 2021 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je kan interrailen naar Moskou, daar op de Transsiberie express naar Beijing en van daar trein/bus/liftend naar benee. Als je dan echt wilt
Vet hè.quote:
Dat kan je niet zeggen natuurlijk. Elk continent biedt iets anders. Maar Europa heeft ook pareltjes, zeker waar.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat loop ik daar mis wat ik niet in Europa kan zien?
Maar je bent nog steeds geen echte coureur, dus overbodig, beter ga je echt over een circuit rijdenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, dus makkelijker, dus minder uitdaging. En dat laatste is juist wat ik leuk vind. Zo laag zit een echte coureur ook
Laat de druk je niet onderdrukkenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vet hè.
Hopelijk woensdag weer een mooi resultaat
Dat is wat mij een purist en authentiek maaktquote:Op zondag 17 januari 2021 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar je bent nog steeds geen echte coureur, dus overbodig, beter ga je echt over een circuit rijden
Ja precies, ik blij liever in de safe zone, heb helemaal geen zin in apenlandenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan je niet zeggen natuurlijk. Elk continent biedt iets anders. Maar Europa heeft ook pareltjes, zeker waar.
Jij bent een goede coachquote:Op zondag 17 januari 2021 21:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laat de druk je niet onderdrukken
Ik ga dit jaar samen met mijn broertje gewoon lekker zelf rijden op de baan, vind ik veel leuker dan een spelletjequote:Op zondag 17 januari 2021 21:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is wat mij een purist en authentiek maakt
Daar ben je dan weer een echte boer voor jaquote:Op zondag 17 januari 2021 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja precies, ik blij liever in de safe zone, heb helemaal geen zin in apenlanden
TR gezetquote:Op zondag 17 januari 2021 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja precies, ik blij liever in de safe zone, heb helemaal geen zin in apenlanden
Welke baan?quote:Op zondag 17 januari 2021 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar samen met mijn broertje gewoon lekker zelf rijden op de baan, vind ik veel leuker dan een spelletje
Ja, dat zal niet best zijn nee. + Dat je met die transsiberie express verplicht bent tot het eten van instant noodles een week lang. Daar wordt je ook niet vrolijk vanquote:
Ja stiekem welquote:Op zondag 17 januari 2021 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben je dan weer een echte boer voor ja
Ah daar hebben ze ook een race experience. Lijkt me ook wel vetquote:
Jij ook kameraad!quote:Op zondag 17 januari 2021 21:56 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ben verzadigd jongens.
Fijne avond.
Ja dat willen we ook gaan doen, en een keer vrij rijden met eigen autoquote:Op zondag 17 januari 2021 21:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah daar hebben ze ook een race experience. Lijkt me ook wel vet
Dag dagquote:Op zondag 17 januari 2021 21:56 schreef scrupuleus het volgende:
Fijne avond.
Leef in vrede, welterustenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:56 schreef scrupuleus het volgende:
Fijne avond.
welterustenquote:Op zondag 17 januari 2021 21:56 schreef scrupuleus het volgende:
Fijne avond.
So you're the greatest loverquote:
Doe jij ook weleensquote:Op maandag 18 januari 2021 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom heb je die like weer ingetrokken
Wil jou niet gelijk weer in de kont kruipenquote:Op maandag 18 januari 2021 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom heb je die like weer ingetrokken
Heb nog steeds hoop dat het niet zover komt. Politiek draagvlak gaat nog wel een dingetje worden de komende dagen.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had ik die maar kon ik net als @:elan de avondklok omzeilen
Denk dat het er wel gaat komen. Dat het zolang duurt is vooral voor de bühne. Kunnen ze zo zeggen dat het een enorm zorgvuldig besluit is geweest!quote:Op maandag 18 januari 2021 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb nog steeds hoop dat het niet zover komt. Politiek draagvlak gaat nog wel een dingetje worden de komende dagen.
Echt hequote:Op woensdag 20 januari 2021 10:42 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Gewoon lekker op de bank zitten met een boek, film of wat muziek en niet zo moeilijk doen mensen.
Alsof die mensen zo'n concentratieboog hebben dat ze een boek kunnen lezenquote:Op woensdag 20 januari 2021 10:44 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Leren ze misschien ook nog 's wat.
Baby steps, misschien een leerzame documentaire?quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alsof die mensen zo'n concentratieboog hebben dat ze een boek kunnen lezen
Jij nog aanraders, ouwe reservebelgquote:Op woensdag 20 januari 2021 10:47 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Baby steps, misschien een leerzame documentaire?
of een prentenboekquote:Op woensdag 20 januari 2021 10:47 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Baby steps, misschien een leerzame documentaire?
Nee ben te druk bezig met boeken lezen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij nog aanraders, ouwe reservebelg
Heb je seks voor dummies nog niet uit tfoeeequote:Op woensdag 20 januari 2021 10:52 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Nee ben te druk bezig met boeken lezen.
lettertjes zijn ram klein manquote:Op woensdag 20 januari 2021 10:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je seks voor dummies nog niet uit tfoeee
Je pielemans ookquote:Op woensdag 20 januari 2021 10:56 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
lettertjes zijn ram klein man
Raar, bij mij zijn de letters heel groot in dat boekquote:Op woensdag 20 januari 2021 10:56 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
lettertjes zijn ram klein man
Ja je zult wel iets moeten compenseren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Raar, bij mij zijn de letters heel groot in dat boek
Vast afgesteld op de lengte van je piemel
Maar wat voor boeken lees je dan? Wel snel want is een verboden onderwerp dankzij Mortaxx in de SCquote:Op woensdag 20 januari 2021 10:52 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Nee ben te druk bezig met boeken lezen.
Ben momenteel de autobiografie van Obama aan het lezen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat voor boeken lees je dan? Wel snel want is een verboden onderwerp dankzij Mortaxx in de SC
Geld waard?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:02 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ben momenteel de autobiografie van Obama aan het lezen.
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:05 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Ben er net pas aan begonnen, ik zal je later mijn review geven.
Wel een dikke pil zeker?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:11 schreef Solotovski het volgende:
Ik lees de autobiografie van Braddie
quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:11 schreef Solotovski het volgende:
Ik lees de autobiografie van Braddie
Valt wel mee:quote:
Oh leuk concept dit ja.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:54 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Sapiens in een graphic novel@:JR-Style-93
Het is patat.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:13 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
[..]
Valt wel mee:
[ afbeelding ]
Hebben ze slim gedaan ja. Maakt het toch aanlokkelijker voor mensen die niet van lezen houden om zo'n informatief boek te lezenquote:
Zelfs voor mensen die er wel van houden is het wel makkelijker behapbaar, want bij die boeken van hem raakte je wel snel overwhelmed met alle informatie die op je afkwam. Wel leuk verder.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben ze slim gedaan ja. Maakt het toch aanlokkelijker voor mensen die niet van lezen houden om zo'n informatief boek te lezen
Klopt wel ja. Vond 21 lessen veel fijner om te lezen wel. Ook wel meer onderwerpen die mij liggen, al is geschiedenis altijd wel boeiend verderquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs voor mensen die er wel van houden is het wel makkelijker behapbaar, want bij die boeken van hem raakte je wel snel overwhelmed met alle informatie die op je afkwam. Wel leuk verder.
Vanavond weer een race op F1 2020quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:42 schreef Vanillekwarktas het volgende:
Gewoon lekker op de bank zitten met een boek, film of wat muziek en niet zo moeilijk doen mensen.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Over boeken gesproken: ik zou wel een keertje een boek over Nederlandse politiek willen lezen.
Hoe durven ze, een aanval op de nazistaatquote:
Aanval op de nasi staatquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe durven ze, een aanval op de nazistaat
BAH
Nasi goleng, lekkel!!quote:
Ik ben tegen racisme en ik hoop FOK! ook! @GGMMquote:
Snap niet wat je nu insinueertquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben tegen racisme en ik hoop FOK! ook! @:GGMM
Dat je gewoon een smerige bruinhemd bent natuurlijk!!quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap niet wat je nu insinueert
(lol)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je gewoon een smerige bruinhemd bent natuurlijk!!Banaanvraag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je gewoon een smerige bruinhemd bent natuurlijk!!Niet bruin, wel nat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb weer even hardgelopen. Lekker hoor.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ja zo gingen ze in de oorlog ook te werk!quote:
Lekker man. Ik heb als doel 50 km deze maand staan. Wel wandelen dan, maar die is deze week al wel behaald vermoedelijkquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet bruin, wel nat.
Heb weer even hardgelopen. Lekker hoor.
Ik ga deze maand de 77 km hardlopen wel aantikken denk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker man. Ik heb als doel 50 km deze maand staan. Wel wandelen dan, maar die is deze week al wel behaald vermoedelijk
@HLPC is ERG trots op jequote:
Baas boven baas hequote:Op woensdag 20 januari 2021 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga deze maand de 77 km hardlopen wel aantikken denk ik.
Ligt er ook beetje aan wat je doel is. Buikvetjes gaan sneller weg met wandelen, maar denk dat je met hardlopen sneller betere conditie krijgtquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:33 schreef scrupuleus het volgende:
50km wandelen lijkt mij beter dan 77km hardlopen hoor.
quote:
Zou kunnen. Maar vind hardlopen wel prettig. Wandelen is ook wel aangenaam, maar verveelt een beetje.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:33 schreef scrupuleus het volgende:
50km wandelen lijkt mij beter dan 77km hardlopen hoor.
Je takelt af ouwe lobbesquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:40 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb hardlopen meermaals geprobeerd maar ik kreeg echt last van mijn knieën hele tijd. Zelfs met speciale hardloopschoenen. Heel vreemd want vroeger jarenlang op atletiek gezeten
Deed je wel goede warming upquote:Op woensdag 20 januari 2021 13:40 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb hardlopen meermaals geprobeerd maar ik kreeg echt last van mijn knieën hele tijd. Zelfs met speciale hardloopschoenen. Heel vreemd want vroeger jarenlang op atletiek gezeten
Ja, wat dat betreft is 30 worden wel goed. Weer even realiseren dat je wat dingen anders moet gaan doenquote:
Ja, altijd.quote:
Wat ordinairquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:04 schreef scrupuleus het volgende:
Geen speciale behandeling waarbij je veel op je knieën moest zitten
vind je het heerlijk om op je knietjes te zitten ja?quote:
Die kniebeschermers zijn niet omdat ie van skeeleren houdt hoorquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vind je het heerlijk om op je knietjes te zitten ja?
ben graag ander ten dienstequote:Op woensdag 20 januari 2021 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vind je het heerlijk om op je knietjes te zitten ja?
Dan gewoon extra wandelen tochquote:Op woensdag 20 januari 2021 12:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker man. Ik heb als doel 50 km deze maand staan. Wel wandelen dan, maar die is deze week al wel behaald vermoedelijk
quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan gewoon extra wandelen tochBeetje ritme/consistentie opbouwen
Nee nee. Ik stop bij 50. Dan is het mooi geweest en ga ik hamburgers eten de rest van de maandquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan gewoon extra wandelen tochBeetje ritme/consistentie opbouwen
Omdat je het waard bentquote:
Ga jij ook graag op je knietjes ofzo? Zulke toespelingenquote:
Zoiets doe ik alleen voor een unbanquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga jij ook graag op je knietjes ofzo? Zulke toespelingen
Op je rijbewijs? (lol)quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hallo.
Deze jongen heeft vandaag TWEE punten gepakt
Pep, sos, ket?quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hallo.
Deze jongen heeft vandaag TWEE punten gepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |