Ik heb een radiowekker, werd ik sowieso al mee wakker voordat ik mijn telefoon weg had gelegd. Laatste tijd word ik wakker met Radio 4.quote:Op zondag 17 januari 2021 02:41 schreef Azula het volgende:
[..]
Wow dus hoe is het om een wekker aan je bed te hebben anno 2021?
Analoog is tiktiktiktik
Digitaal is roodvuur des Duivelshebroed door je oogleden heen en zo’n irritant gezoem.
Walcheleickquote:Op zondag 17 januari 2021 02:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een radiowekker, werd ik sowieso al mee wakker voordat ik mijn telefoon weg had gelegd. Laatste tijd word ik wakker met Radio 4.
Welke vlakken nog meer?quote:Op zondag 17 januari 2021 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, ja, hopelijk duurt het niet lang meer allemaal.
Zeker. Maar probeer me op meerdere vlakken te verbeteren
Productiviteit vooral.quote:
Man man manquote:
Aja, mijn ouders hebben vrij snel ervoor gekozen om weinig te doen met online diensten. Is gewoon niet hetzelfde. Nu kijken ze op zondag gewoon een preek.quote:Op zondag 17 januari 2021 02:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet van onze kerk zelf, want maar 40 mensen waarvan de meeste digibeet zijn en die hebben daar niets aan. Wel een centrale dienst voor heel Nederland maar die kan ik net zo goed op een ander tijdstip terugkijken.
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop dingen proberen. Heb een whiteboard gekocht vorig jaar allerlei productiviteit apps gedownload maar werkte allemaal niet voor mij. Heb nu simpelweg een agenda gekocht sinds mn schooltijd waarin ik zoveel mogelijk probeer te plannen. Dat lijkt wel te bevallen. En hoop van andere lezen qua tips enzo, reddit is daar top inen zorgt dat je in goeie mindset blijft
Even wat gecopy-paste van vorig deeltjequote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slowcooker zit ook in dat apparaat.en best goedkoop voor wat je ermee kan. 100 ekkies.
Ik wandel elke dag. Ik probeer elke dag te schrijven en te mediteren. En nu hopelijk zeker 5/6 dagen per week gezond eten. Kan natuurlijk niet in paar weken maar als ik over paar maanden een gestructureerd ritme heb dat ik een aantal dingen gewoon strikt dagelijks doe ben ik tevreden. Eerst op jezelf focussen en dan op andere dingen. Kuch relatie kuch
Kaneel approvesquote:Op zondag 17 januari 2021 02:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga een betere huisvrouw worden in 2021 #goals
Snap ik helemaal.quote:Op zondag 17 januari 2021 02:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aja, mijn ouders hebben vrij snel ervoor gekozen om weinig te doen met online diensten. Is gewoon niet hetzelfde. Nu kijken ze op zondag gewoon een preek.
https://www.coolblue.nl/p(...)ta-rise-s-zwart.htmlquote:Op zondag 17 januari 2021 02:46 schreef Azula het volgende:
[..]
Walcheleick
Hoor je die niet de hele nacht? En dat je met je deken over je hoofd moet slapen om het licht niet te zien enzo
Wakker worden met Linda Roos en Jessica en Mayahiiiii en dat ze je dromen infiltreren ipv je wakker maken omdat je uitgeput bent van de hele nacht niet in slaap kunnen vallen door klok/ wekker/ zoomgeluid/ licht![]()
Klinkt oprecht goed.quote:Op zondag 17 januari 2021 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even wat gecopy-paste van vorig deeltje
Nice. Ik ben dit kalenderjaar ook weer gestart met op gezette tijden naar de VU te gaan, zo kom ik aan mijn beweging en structuur. (Waar ik zit komt verder geen hond, dus over contactmomenten hoef ik me geen zorgen te maken)quote:Op zondag 17 januari 2021 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even wat gecopy-paste van vorig deeltje
Ja die zijn ook wel chill inderdaad. Het verschilt allemaal niet zo heel veel. Maar je moet niet alles kapot plannen op de minuut af want dan ga je echt als een robot levenquote:Op zondag 17 januari 2021 02:54 schreef Azula het volgende:
[..]
Klinkt oprecht goed.
Tipje; to-do lists. Gwn van de Hema die blokjes. Leef op die dingen.
Niet als een robot maar als een falerquote:Op zondag 17 januari 2021 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die zijn ook wel chill inderdaad. Het verschilt allemaal niet zo heel veel. Maar je moet niet alles kapot plannen op de minuut af want dan ga je echt als een robot leven
Corona kwam wel echt precies op een verkeerd moment, want ik wilde dit jaar eigenlijk beginnen met het zoeken naar een kerk in Amsterdam. Maar zolang er strenge maatregelen zijn heeft dat weinig zin... Gaat mij juist om de gemeenschap.quote:Op zondag 17 januari 2021 02:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Snap ik helemaal.
Onze kerkdiensten zijn normaal heel interactief met veel eigen bijdrages, dus ik vind er ook maar weinig inspirerends aan zo.
Je kan veel dingen met elkaar combineren he. Zeker met wandelen is dat fijn. En je beweging elke dag, elke dag buiten zijn + je kan nog boeken lezen of podcast of wat dan ook luisteren tegelijkertijdquote:Op zondag 17 januari 2021 02:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nice. Ik ben dit kalenderjaar ook weer gestart met op gezette tijden naar de VU te gaan, zo kom ik aan mijn beweging en structuur. (Waar ik zit komt verder geen hond, dus over contactmomenten hoef ik me geen zorgen te maken)
Ik heb me nog niet tot de podcast kunnen zetten, half uurtje fietsen heen en half uurtje fietsen terug nu op de maandag, woensdag en vrijdag is vooral meditatief nu. Hoofd leegmaken om met de dag te beginnen.quote:Op zondag 17 januari 2021 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan veel dingen met elkaar combineren he. Zeker met wandelen is dat fijn. En je beweging elke dag, elke dag buiten zijn + je kan nog boeken lezen of podcast of wat dan ook luisteren tegelijkertijd
Goed om te horenquote:Op zondag 17 januari 2021 03:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet tot de podcast kunnen zetten, half uurtje fietsen heen en half uurtje fietsen terug nu op de maandag, woensdag en vrijdag is vooral meditatief nu. Hoofd leegmaken om met de dag te beginnen.
Dat vond ik destijds een zeer goed boekquote:Op zondag 17 januari 2021 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed om te horenik ben ook niet echt een podcast fan hoor. Ben op Storytel nu Nietzsches tranen aan het luisteren/lezen. Denk dat jij die ook wel interessant vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |