SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Inderdaad, bizarquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:33 schreef engine het volgende:
Verhaal van Jill hoor![]()
Heb ook zo'n ervaring. Walgelijke mensen.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fittie van een uurtje geleden, moest helaas even in drie delen door de streamwissels ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ze kloten maar wat aan, nix meer met brijen te makenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:34 schreef Shola het volgende:
Heb vandaag echt twee minuten gekeken en ze waren aan het breien. Nog iets interessants gebeurd?
Er zijn er een paar naar het toilet geweest.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:34 schreef Shola het volgende:
Heb vandaag echt twee minuten gekeken en ze waren aan het breien. Nog iets interessants gebeurd?
Lloret de Marquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waar JIll in Spanje werkte, daar werkte mijn collega ook als DJ
Dat had ik niet willen missen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:35 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Er zijn er een paar naar het toilet geweest.
Niet echt, dit misschien ... ?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:34 schreef Shola het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ging in China als leraar Engels werken en ze moesten even m'n paspoort hebben om wat kopietjes te maken. Heeft een half jaar geduurd voordat ik die terug had.quote:
Wutquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ging in China als leraar Engels werken en ze moesten even m'n paspoort hebben om wat kopietjes te maken. Heeft een half jaar geduurd voordat ik die terug had.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Niet echt, dit misschien ... ?Ben Jill met de connies kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯
Nee ik zat te wachten tot ze over daan zou beginnen tegen elsquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:46 schreef JACM het volgende:
[..]
Weer dat gefluister... waarbij Els off-mic lijkt en er herrie te horen is
deed ze alquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee ik zat te wachten tot ze over daan zou beginnen tegen els
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fittie van een uurtje geleden, moest helaas even in drie delen door de streamwissels ....
VerhelderendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Team Daan![]()
Iedereen zit te wachten op de slidings van Elsquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:51 schreef odie22 het volgende:
wel heel beetje veel elsje en natje op de streams, de laatste dagen
Extra gewicht, extra gripquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat had Thomas ergens een keer gezegd.Je verwacht het niet he.
![]()
Ze moet eerst het bolletje afbreienquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:53 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Iedereen zit te wachten op de slidings van Els
Ze praten echt heel zacht... je hoort de Expander/Gate aan/uit gaan.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Sjonge, ze fluisteren niet eens, en BB kan het geluid niet even iets harder zetten. Hoef geen keuken te horen
Zal wel een schwalbe wordenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:53 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Is weekopdracht las ik?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:54 schreef Ireth het volgende:
Is er al bekend hoeveel tijd ze hebben voor die deken pannelappen hebben?
Als iedereen slapen is kan ze er weer vol tegenaan met het clubje.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:53 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg, is dat een soort van Voice Activated Recording ?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:54 schreef JACM het volgende:
Ze praten echt heel zacht... je hoort de Expander/Gate aan/uit gaan.
Expander/Gate is een geluidstechnisch dingetje. Als er geen geluid wordt opgevangen (zeg maar spraak) zorgt de Expander/Gate ervoor dat je niets meer hoort van die microfoon. Handig om ruis te onderdrukken. Maar wat je krijgt is dat ze soms zo zacht praten dat hun spraak op de grens zit van de Expander/Gate (en ook het gefluister soms wat wegvalt). Dus hoor je een soort van gestotter (die hoor ik heel goed met m'n hoofdtelefoon nu).
Ja daar zou je het mee kunnen vergelijken; wordt het geluid/spraak harder dan zoveel decibel dan neemt hij het geluid op OF in BB's geval laat hij het geluid/spraak doorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg, os dat een soort van Voice Activated Recording ?
Ik vind BB erg onduidelijkquote:
BB / Huisplattegrondquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:59 schreef Straatverlichting het volgende:
Heb nog steeds niet echt een idee hoe dat huis er uit ziet qua indeling. Op die uitzendingen word ik niet veel wijzer. Hoe heette die user nou in UTO die altijd plattegrondjes maakte?
Voor al aan Els zelf Renée zat al in de put zegt zegt gefeliciteerd jongeuhquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind BB erg onduidelijk
Ook met de live-show
Dat Els niet snapte hoe het zat met de meeste of minste stemmen lag vooral aan BB
Hey.. Thx!!quote:
Laat maar, als je het niet snapt...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:00 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Voor al aan Els zelf Renée zat al in de put zegt zegt gefeliciteerd jongeuh
Luke, I am your father!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:10 schreef JACM het volgende:
Die lichtbuis onder de TV lijkt wel een lightsabor
Ja dat was wel hilarischquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Als het aan Thomas ligt niet, die heeft 'm al een paar keer proberen om te brengen
Vooral dat laatste jaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja dat was wel hilarisch![]()
Maar wel een beetje lomp ook
Sommige mensen zou je toch willen opsluiten in de hottubquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Nathalie tegen Els: '[Daan] kan soms zo raar uit de hoek komen. Hier worden dingen altijd weer op een bepaalde manier gedraaid, weet je wel, en dan ben ik weer de boeman.'
Els : 'Dat ben je niet'
Verder niet goed te horen .. maar Nathalie heeft haar mond open, dus ze roddelt weer
Nee, elke dag anders. Beetje mindfucken met de bewonersquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:20 schreef Johann2021 het volgende:
Wordt elke avond op hetzelfde tijdstip het licht door BB in de woonkamer uitgedaan? Ik volg voor het eerst de livestreams en je ziet bijna niks:p
Johquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:19 schreef Li0nHeart het volgende:
... maar Nathalie heeft haar mond open, dus ze roddelt weer
ja stel je voor ze krijgt der gelijk nietquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:25 schreef BB-King het volgende:
Nathalie wil toch nog even Jowi ondervragen over het Daniëlle gebeuren.
Hij legt het uit en nu begint ze weer te janken.
Ja hoor, daar gaat ze weer....jullie mogen geen commentaar hebben op MIJ NATHALIE!!!!!!!snap dat nu eens een keer.quote:
ja ja snap ik welquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja hoor, daar gaat ze weer....jullie mogen geen commentaar hebben op MIJ NATHALIE!!!!!!!snap dat nu eens een keer.
Alleen over Daan was niet huilwaardig, dus er moest nog een extra versnelling bijquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:28 schreef Joyce-43 het volgende:
het is nogal een sprong van het akkefietje over daan en nu weer triest lopen doen over der ex hoezo hadden we het daar over
je bent up toquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:20 schreef Johann2021 het volgende:
Wordt elke avond op hetzelfde tijdstip het licht door BB in de woonkamer uitgedaan? Ik volg voor het eerst de livestreams en je ziet bijna niks:p
...en je bent geen dierenbeulquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Is ook zielig voor Nathalie ... maar ze blijft een slang
Echt he... ze hadden haakjes boven hun kussens moeten vastmaken waar men hun zenders op kon hangen. Ze hangen nu om de hoek van de persoon, werkt nietquote:
Vooral Daan en Natquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:33 schreef Flory het volgende:
Iedereen is hier een beetje geprikkeld snapjuh?
Die van Zoey is wel leuk, veel bewoners horen nu pas dat ze eigenlijk Sarah heet .....quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:33 schreef Sestra666 het volgende:
heb de verhalen nog niet teruggekeken, ook niet echt behoefte aan
Wat is zielig voor haar??quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Is ook zielig voor Nathalie ... maar ze blijft een slang
Heeft hij in de uitzending gezegd volgens mij.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:35 schreef D. het volgende:
Stond dit ook op Videoland?
https://www.vier.be/video(...)-van-mijn-uitspraken
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:36 schreef DKUp het volgende:
Naruhlie is een Vlindeuwr in de dop in combinatie met allerlei nare wijven uit RLS’en vam de afgelopen twintig jaar.
Precies, dikke bullshit allemaalquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:36 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
neevolgens mij wel (over zijn uitspraken) lekker overtuigend
blablabla, homo's, blablabla, zoiets zou ik nooit zeggen, blablabla, verloren van mezelf, niet van BBquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:36 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
neevolgens mij wel (over zijn uitspraken) lekker overtuigend
Kunnen wij niet kijken, althans ik niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:35 schreef D. het volgende:
Stond dit ook op Videoland?
https://www.vier.be/video(...)-van-mijn-uitspraken
Ze is een chronisch leugenaar en roddelaar. Zelf weet ze vast ook niet meer wat echt is of nep. Best triest.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat is zielig voor haar??
Heb totaal geen medelijden met haar, waarschijnlijk hebben het al te veel mensen dat gehad en denkt ze
met dat excuus overal mee weg te komen.
lekker kort thnxquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
blablabla, homo's, blablabla, zoiets zou ik nooit zeggen, blablabla, verloren van mezelf, niet van BB
De samenvatting
VPNquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ausland, mag nie van de Belgjes huilen huilen huilen.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:36 schreef DKUp het volgende:
Naruhlie is een Vlindeuwr in de dop in combinatie met allerlei nare wijven uit RLS’en van de afgelopen twintig jaar.
Arme Naruhlie zou dat niet overlevenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
ze had in DGK mee moeten doen
zang les en zuks
Daantje is de geile zure huismoeder en kent haar plek niet. Buiten schoonmaken en de keuken is het huilen met de kraan open.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Geen fan van Naat, maar hier geef ik haar gelijk. Daan was way out of line. Al tegen Liese. Die meiden mogen kennelijk niet meer lachen.
Wat is dat met die opa ? een bekende?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jill en de foto van opa zijn interessanter.
welke van de 11quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:42 schreef NickTheBomb het volgende:
Zijn die losers terug aan het maffen?
Nein, alleen stream 1quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
maar 1 kanaal of kun je ook de url aanpassen naar 2 ?
Eentjequote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
maar 1 kanaal of kun je ook de url aanpassen naar 2 ?
Neuhh, die zeikIndo gaat never nooit neuken voor bestaansrecht , ze komt tot nu toe nog steeds weg met intimidatie , het is de rest van die sukkels die het blijven accepterenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:36 schreef DKUp het volgende:
Naruhlie is een Vlindeuwr in de dop in combinatie met allerlei nare wijven uit RLS’en van de afgelopen twintig jaar.
jowie nattelie els en thomas zijn nog opquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:43 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Blijkbaar iedereen, als ik het zo zie.
Tenzij ook Videoland.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Eentje
Geloof dat onze zuiderburen het daarmee moeten doen
Neuken kan niet meer in 2021, dan moet je maar Temptation Island kijken.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh, die zeikIndo gaat never nooit neuken voor bestaansrecht , ze komt tot nu toe nog steeds weg met intimidatie , het is de rest van die sukkels die het blijven accepteren
NEE!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:44 schreef D. het volgende:
Zou wel grappig zijn als Thomas straks een soort Jaap blijkt die zich de hele tijd in heeft gehouden
Die kun je delen hequote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:44 schreef Flory het volgende:
[..]
Tenzij ook Videoland.
Heb het toch maar weer gedaan
Is hij wat aan het doen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:44 schreef D. het volgende:
Zou wel grappig zijn als Thomas straks een soort Jaap blijkt die zich de hele tijd in heeft gehouden
Passief agressief zijn is het hoogtepunt naast het breien.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:45 schreef NickTheBomb het volgende:
Tis gewoon kei zaterdag avond. BB2021 zal waarschijnlijk doorgaan als de saaiste ooit. Geen wonder dat niemand nog kijkt.
Seeya!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen weer een vroege dienst, filmpjes van vandaag: BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen weer een vroege dienst, filmpjes van vandaag: BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Er zijn eindelijk ruzies, dus mooi zoquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:46 schreef odie22 het volgende:
de sfeer is 10 x beter geworden sinds theoweg is
24/7quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:48 schreef D. het volgende:
Als de regie niet switcht is het hier ook voorbij
Mwa met genoeg mailadressen lukt het ook wel, maar hier nu netjes volgens de regelsquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Die kun je delen he
Overwogen, maar niet gedaan, want principekwestie
Streamers krijgen geen moer... dus dat is snel afgedektquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:48 schreef D. het volgende:
Pfff.. Wat een flauwekul. Het zijn precies allemaal bejaarden op een hoopje. Die op tijd naar bed moeten.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Passief agressief zijn is het hoogtepunt naast het breien.
ja over dusquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:48 schreef D. het volgende:
Hoop het ook. Vind Jill en Rene wel lekker kletsen steeds. Leuker als die 2 konkelaars in die tub.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:50 schreef zodeju het volgende:
Hoop dat naast Rene Nathalie en Els genomineerd worden.....Een van die twee vrouwen weg....
Toch mag ze er voor de drama nog wel even inblijvenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:50 schreef Sestra666 het volgende:
weet je wel? snap je?
tis goed, klaar met nattekin
toedeloe
Theo, neequote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:51 schreef NickTheBomb het volgende:
Nathalie in een donkere omgeving zou ik wel nog willen likken.
Het aanbod is voor mijn gevoel beperkter dan vorige BB's, en ze hebben meer camera's dan ooit tevorenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Streamers krijgen geen moer... dus dat is snel afgedekt
En dat ze haar dus met rust moeten laten ... want zij is zielig ..quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:52 schreef BB-King het volgende:
Nathalie denkt dat iedereen zijn emotie onder controle heeft behalve zijzelf.
Mijn eetlust, wat doe je?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:51 schreef NickTheBomb het volgende:
Dan zonder Els.....dan heeft ze alleen nog Yowi die zich in allerlei bochten wringt om het zo voorzichtig mogelijk bij te brengen wat ze fout doet. Zo voorzichtig dat het niet eens tot haar doordringt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Toch mag ze er voor de drama nog wel even inblijven
Oh nee manquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:51 schreef NickTheBomb het volgende:
Er was gewoon veel meer leven toen. Zaterdag feest. Langere weekopdrachten. En leukere mensen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Het aanbod is voor mijn gevoel beperkter dan vorige BB's, en ze hebben meer camera's dan ooit tevoren
Maar misschien is dat meer de herinnering...
Al die vreselijke discussies die Theo aanzwengelde waren zo plat en niet van deze tijd..quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:46 schreef odie22 het volgende:
de sfeer is 10 x beter geworden sinds theoweg is
Dat heb ik nu ook. Maar zal dat niet doordat het huis eigenlijk te groot is.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:53 schreef D. het volgende:
[..]
Het aanbod is voor mijn gevoel beperkter dan vorige BB's, en ze hebben meer camera's dan ooit tevoren
Maar misschien is dat meer de herinnering...
Dat is best knap heel dat stuk naar vorenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:54 schreef dorkie94 het volgende:
De tranen lopen nogal over haar kin vandaag.
Ze loopt naast haar schoenen jaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:55 schreef Flory het volgende:
Ze moet morgen praten met de spiegoloog zegt Els, want ze loopt nu op dr tenen
Neuh, een regie die minder meewerkend is met de streamersquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook. Maar zal dat niet doordat het huis eigenlijk te groot is.
Een mooi initiatief omdat álle Parnassia’s al vol zitten. Er lopen er nog genoeg rond in de vrije lucht helaas.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:56 schreef chufi het volgende:
Je haalt iemand in huis met zwaar psychische problemenn .. goed bezig BB Ja doe maar slaapstreams
Zitten er meer los dan vast iig.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een mooi initiatief omdat álle Parnassia’s al vol zitten. Er lopen er nog genoeg rond in de vrije lucht helaas.
Zijn ze daar niet op geselecteerd?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:56 schreef chufi het volgende:
Je haalt iemand in huis met zwaar psychische problemenn .. goed bezig BB Ja doe maar slaapstreams
Anderen betalen er voorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:59 schreef BB-King het volgende:
Belachelijk dat er in de woonkamer enige vorm van interactie is en de slaapkamer in beeld komt.
Kijk je daar nu een gratis stream voor?
Nou iddquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Al die vreselijke discussies die Theo aanzwengelde waren zo plat en niet van deze tijd..
Het is nu veel beter te verdragen
Het is nooit fijn om een Belg te zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:59 schreef D. het volgende:
Nu hebben Videolandstreamers 2 streams, maar alle zuiderburen moeten zich nu toch ook figuurlijk genaaid voelen?
Of NL met VPNquote:Op zondag 17 januari 2021 00:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is nooit fijn om een Belg te zijn.
Ow, ik dacht dat het gras daar groener wasquote:Op zondag 17 januari 2021 00:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is nooit fijn om een Belg te zijn.
quote:
SL en daarna gaat Natte alsnog gedetailleerd op haar levensverhaal in.quote:
Als de bewoners dat geloven is het plan geslaagdquote:Op zondag 17 januari 2021 00:02 schreef zodeju het volgende:
[..]Dat is eigenlijk best wel sneu.....zo blij dat zij uitverkoren zijn op al die andere mensen. dus moeten ze wel heel interessant of heel knap zijn om erbij te zitten.
![]()
quote:Op zondag 17 januari 2021 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Als de bewoners dat geloven is het plan geslaagd
Maar, was jij niet slapen?
Sterk persoon, ze wilde dat denk ik om haar heen. De politie doet niksquote:Op zondag 17 januari 2021 00:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er is iets mis met haar picker. Alleen al het feit dat ze iemand als Theo zo vereert.
Ik ben het levende beweujs dat... snapjuh ?quote:Op zondag 17 januari 2021 00:12 schreef Flory het volgende:
In mijn cultuur staat de vrouw onderaan de man, snapjuh?
Zit volquote:Op zondag 17 januari 2021 00:17 schreef Flow3r het volgende:
Therapiesessie voor Nathalie, ze had beter naar Parnassia kunnen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |