Ja jaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:11 schreef JACM het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde dit posten maar hij was ineens dicht![]()
Het is wel zo netjes om mensen die lapo hebben ook hun TT te laten makenquote:
Sorryquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is wel zo netjes om mensen die lapo hebben ook hun TT te laten maken
Je snapt dat IQ en handvaardigheid niet per definitie een raakvlak hebben op het gebied van hoe hoog iemand er op scoort he?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:13 schreef Sangha het volgende:
Ik dacht dat Thomas wel intelligent was maar nu zit hij zo te klooien.
Het ging me meer om die ietwat domme blik. Hij kijkt er niet zo snugger bij!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je snapt dat IQ en handvaardigheid niet per definitie een raakvlak hebben op het gebied van hoe hoog iemand er op scoort he?
Ze is zo schattig!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill steekt schattig haar vinger op naar de juf (naomi)
Jill is gewoon hastikke lief.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb gewoon beide streams openstaan.
Jill met dr vinger al de hele tijd omhoog.. Besluit uiteindelijk maar JUHUF te roepen.
Hoe lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jill is gewoon hastikke lief.Zo schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
speelt je kat echt kattenspelletjes er mee
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jill is gewoon hastikke lief.Je kat kan een tablet bedienen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Zeker zulke app die visjes ofzo zwemt en de kat probeert die te vangen met zijn pootjes, ooit een filmpje van gezienquote:
Is ook,quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:19 schreef JACM het volgende:
Nick nu bezig. Die draad van hem lijkt uit de broek van Thomas te komen
Dus Thomas is de draad kwijt?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is ook,
Is namelijk thomas zijn draad
Yep.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zo schattig![]()
speelt je kat echt kattenspelletjes er mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ik gun Jill tot het einde in BBquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill steekt schattig haar vinger op naar de juf (naomi)
Hoe klein is haar buttplugquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:21 schreef puzziepie het volgende:
Nathalie vind de breistok op een fokking buttplug lijken
TMIquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:21 schreef puzziepie het volgende:
Nathalie vind de breistok op een fokking buttplug lijken
doe maar nietquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Als ik hier ideeën voor opdrachten post, hoe groot is de kans dat de regie dit leest?
Anders ga ik eens even door mijn mentoraat activiteiten boekjes wandelen!
Ik zet het spelletje open en zij speelt. Af en toe te veel met haar pootjes...zijn de instellingen weer veranderd.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Yep.zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Heb ik ook, samen met in ieder geval Thomas.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik gun Jill tot het einde in BB
Lapjesdeken, zo groot mogelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:22 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wat gaan ze maken eigenijk?
Leuke tijd was dat. En bonen sorteren. Was ook een leuke.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:18 schreef 5thencounter het volgende:
BB komt al aardig dicht in de buurt van vroeger, straks knijpers maken voor een goed doel en 24uur de lamp aanhouden met een fietsdynamo
Wat leuk!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik zet het spelletje open en zij speelt. Af en toe te veel met haar pootjes...zijn de instellingen weer veranderd.
Jammer dit..quote:
Thomas ziet er een nerd uit maar werkt gewoon in een call center dus zijn IQ zal niet bijster hoog zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je snapt dat IQ en handvaardigheid niet per definitie een raakvlak hebben op het gebied van hoe hoog iemand er op scoort he?
Ja een nieuwequote:
Dittequote:
How ik beweerde niet dat hij een hoog IQ had he,quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:24 schreef 20100 het volgende:
[..]
Thomas ziet er een nerd uit maar werkt gewoon in een call center dus zijn IQ zal niet bijster hoog zijn
Voor de nieuwe bewoner?quote:
Geen idee. Maar ze moeten een lapjesdeken maken, is een weekopdrachtquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Voor de nieuwe bewoner?
Kan toch een bijbaantje zijn naast een opleiding?!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:24 schreef 20100 het volgende:
[..]
Thomas ziet er een nerd uit maar werkt gewoon in een call center dus zijn IQ zal niet bijster hoog zijn
Dat hoorde ik ze wel zeggenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:25 schreef Tourniquet het volgende:
Nick heeft gewonnen.
Maar wat was het? Uitslag schilderijenwedstrijd?
Nick heeft gewonnen met iets, maar wat...quote:
Misschien zagen ze net als wij bij het stemmen de geschilderde hoofden op de foto's van de bewoners.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:24 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
DitteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nick heeft gewonnen met iets, maar wat...
Schilderijen?
Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nick heeft gewonnen met iets, maar wat...
Schilderijen?
Dit dus:quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien zagen ze net als wij bij het stemmen de geschilderde hoofden op de foto's van de bewoners.
in België hebben we geen bijbaantjesquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:25 schreef Sangha het volgende:
[..]
Kan toch een bijbaantje zijn naast een opleiding?!
Jawelquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:30 schreef 20100 het volgende:
[..]
in België hebben we geen bijbaantjes
Nee maar ik lees net dat hij gestopt is met zijn studie.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:30 schreef 20100 het volgende:
[..]
in België hebben we geen bijbaantjes
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:31 schreef JACM het volgende:
Even een spijker in een leiding met bekabeling slaan![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn die muren van hout dan.
Ze hangen hem op in de badkamerDe plaats waar hij het meest is
Knap gevondenquote:
Hoe ken je datquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wist wel dat die gast me belkend voorkwam.
Nick is ronny retro
Familie in belgie,quote:
Als Belg dit nooit meegekregenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Familie in belgie,
en mijn voormalige stiefzoon hield van muziek zoals Lowriderz draaide
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als Belg dit nooit meegekregen
Hij schiet ook helemaal niet op, geen steek vooruit gekomen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Kijk Thomas zitten dan heb medelijden met hem. weet er geen raad mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:50 schreef Sangha het volgende:
[..]
Hij schiet ook helemaal niet op, geen steek vooruit gekomen.
Maarrrr, hij geeft niet op, hij gaat wel door en probeert het tenminste!quote:
Wordt een breed lapjequote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar hij blijft wel volhouden,
ik heb wel respect voor Thomas. Hij wil allemaal dingen leren die hij niet kan.
Koken, breien, sporten, gezond eten.
Ik hoop voor hem dat hij de volle honderd dagen volmaakt, gewoon zodat hij echt als herboren er uit kan komen.
Als je honderd dagen iets vol hebt gehouden, moet het te doen zijn daar mee door te gaan.
Ik duim voor hem.
Mooi gezegd, helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik hoop voor hem dat hij de volle honderd dagen volmaakt, gewoon zodat hij echt als herboren er uit kan komen.
Als je honderd dagen iets vol hebt gehouden, moet het te doen zijn daar mee door te gaan.
Ik duim voor hem.
ik wens hem ook veel kilo verlies toe, want vind het een leuke jongenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik duim voor hem.
Thanx voor het delen!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:54 schreef BBguy het volgende:
Ik droomde dat ik in BB zat. En dat er 4 deelnemers in een keer bijkwamen. Doe er mee wat je wilt.
Zeker! Van mij mag hij winnen trouwens.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik wens hem ook veel kilo verlies toe, want vind het een leuke jongen
Hij is ook 1 van de weinige mensen die het big brother avontuur leuk lijkt te vinden tussen de mensen die mopperen en klagen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik duim voor hem.
Van mij dus ook of Zoeyquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:56 schreef Sangha het volgende:
[..]
Zeker! Van mij mag hij winnen trouwens.
Dat ook ja, een stille genieter. Nu ook met dat breien. Ook al komt het een beetje 'sullig' over, het lijkt alsof hij er toch van geniet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:56 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij is ook 1 van de weinige mensen die het big brother avontuur leuk lijkt te vinden tussen de mensen die mopperen en klagen.
Ok, bij mij Jill op twee.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Van mij dus ook of Zoey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |