Omdat ze Nathalie is, snapje?quote:
Wat zei ze dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:09 schreef puzziepie het volgende:
Ik hoor bemoedigende geluiden uit Daan
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:10 schreef JACM het volgende:
Kunnen ze nu geen Avada Kedavra op Nattelie doen?
Als je telkens zo gemotiveerd bentquote:
Slimme meidquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naomi heeft er nog meeste verstand van
Hoe dikker de naald hoe losser het breiwerk en kun je sneller meer meters maken lijkt me.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
en hebben ook veel te dikke naalden voor bij die draad
Ja, maar dat maakt het ook moeilijker met insteken. Hier is de verhouding echt loos. Dikker garen erbij en dan gaat het alsnog snellerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:16 schreef IkFok het volgende:
[..]
Hoe dikker de naald hoe losser het breiwerk en kun je sneller meer meters maken lijkt me.
Hebben ze wel genoeg breinaalden voor iedereen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:15 schreef Hunter het volgende:
Breien: Naomi, Els, Zoey, Liese, Jill (poging, Thomas (poging)
Niet breien: de rest
Lapjes dekenquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:16 schreef IkFok het volgende:
[..]
Hoe dikker de naald hoe losser het breiwerk en kun je sneller meer meters maken lijkt me.
Hoe ze de webcam kunnen laten werkenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat leren ze tegenwoordig op de basis school eigenlijk ?
facebooken en tik tokkenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
En te zeggen dat de cam en de mic kapot zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:19 schreef JACM het volgende:
[..]
Hoe ze de webcam kunnen laten werken
drone besturenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
denk utquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:19 schreef JACM het volgende:
[..]
Hoe ze de webcam kunnen laten werken
Influencer wordenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Je kunt toch leren breien? Verder toch geen zak te doen.quote:
Dat kan inderdaad, maar onder dwang is natuurlijk niet echt stimulerend.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:21 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt toch leren breien? Verder toch geen zak te doen.
Kan in theorie wel, als je alles boven water houdquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:22 schreef Sestra666 het volgende:
jammer voor els dat ze niet kan breien in den hottub
Dat is helemaal niet hotquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:22 schreef Sestra666 het volgende:
jammer voor els dat ze niet kan breien in den hottub
Nogmaals, je hebt verder niks anders te doen. Ik zou zelf willen leren breien.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, maar onder dwang is natuurlijk niet echt stimulerend.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:08 schreef JACM het volgende:
Theo had allang een bueno op de wc gebreid
Ze kon een kwartier geleden nog niet breien en geeft nu uitlegquote:
Punnikenquote:
Thomas heeft het opgegeven zo te zienquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:25 schreef Hunter het volgende:
Nick en Joey hebben nu ook eindelijk naalden in hun handen.
Als brei-koninginenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Versterkt de positiev van Naomi en Liese enorm
Heel herkenbaar ditquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die gezichtsuitdrukkingen van Jill steeds.![]()
Natte-aalquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:26 schreef Hunter het volgende:
Wat ontbreekt op dit plaatje?
[ afbeelding ]
Natte alliequote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:26 schreef Hunter het volgende:
Wat ontbreekt op dit plaatje?
[ afbeelding ]
Ze geeft tenminste niet op.quote:
geitenwollen sokken typequote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:21 schreef Hunter het volgende:
Naomi verdient punten door de leiding te nemen.
Ze kijken nu wel mee hoe Naomi het uitlegt aan Joeyquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:29 schreef Sestra666 het volgende:
rene en nick voelen zich ook niet geroepen om te helpen geloof ik
En weg is ze weerquote:
Was dat tijdens of na de gesprekken over begrafenissen en crematies?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:31 schreef Tourniquet het volgende:
Ik dacht dat Daan eerst zei dat ze wel kan opzetten?
Ze is meer van het teasen, kijken en zeggen dat ze het allemaal kan.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:31 schreef Tourniquet het volgende:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:15 schreef engine het volgende:
[..]
Slimme meid![]()
Els laat weer zien hoe dom ze is.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:16 schreef JACM het volgende:
[..]
De enige steken die zij kan zetten zijn onderwater
ja mensen tegen elkaarquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:31 schreef Tourniquet het volgende:
Wel onderlangs hequote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:34 schreef JACM het volgende:
[..]
[..]
Ik kan hier echt niet normaal naar luisteren
Zo groot mogelijkquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:37 schreef Benny het volgende:
Is er ook aangegeven hoe groot de lapjesdeken moet zijn?
Nee, alleen dat de opdracht "de komende tijd" duurt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:37 schreef Benny het volgende:
Is er ook aangegeven hoe groot de lapjesdeken moet zijn?
Ik denk dat iemand de lokale scouting heeft gebeld met de vraag "hoe houden we 12 kinderen urenlang bezig zodat wij rustig kunnen roken"quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:38 schreef JACM het volgende:
Hoe heeft iemand dit ooit verzonnen trouwens
Ik bedoelde eigenlijk breien ansichquote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand de lokale scouting heeft gebeld met de vraag "hoe houden we 12 kinderen urenlang bezig zodat wij rustig kunnen roken"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |