Die zet ik ook maar even op.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Napoli v Fiorentina is een fantastische voetbalshow.
ADO en Feyenoord ook fuseren, Heerenveen en Groningen, PSV en NACquote:Op zondag 17 januari 2021 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
VVV, MVV en Fortuna moeten eens wijs worden en fuseren.
Ballerquote:Op zondag 17 januari 2021 13:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb maar één missie in het leven en dat is dezelfde baard als James Harden te ontwikkelen. Tot op heden geen succes.
Wat een prachtige pruik onder de kinquote:Op zondag 17 januari 2021 13:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb maar één missie in het leven en dat is dezelfde baard als James Harden te ontwikkelen. Tot op heden geen succes.
Ik woon 100 meter van het geboortehuis van Philips. Verder is je grap niet leuk.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ADO en Feyenoord ook fuseren, Heerenveen en Groningen, PSV en NAC
En Excelsior en Sparta op eigen benen laten? Voor de rest een prima plan.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ADO en Feyenoord ook fuseren, Heerenveen en Groningen, PSV en NAC
Een geweldig stukje haar voor een waanzinnige speler. Afgelopen nacht ook weer iedereen de moer gesnoerd na een weergaloze show voor de Nets.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een prachtige pruik onder de kin
Volgens mij is er bijna geen land ter wereld waar ze een beetje serieus aan hardschaatsen doen.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon een bult Nederlanders naturaliseren zie ik. België, Oostenrijk, Zweden en Duitsland hebben genaturaliseerde Nederlanders mee schaatsen.
Noorwegen, Nederland en met name Friesland.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij is er bijna geen land ter wereld waar ze een beetje serieus aan hardschaatsen doen.
ik heb net een 2 weken baard geschoren, begon te jeuken met een mondkapje, voelt wel lekker schoon zonderquote:Op zondag 17 januari 2021 13:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En Canada ook een beetje dacht ik.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Noorwegen, Nederland en met name Friesland.
Tegen Rutte.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Waartegen wordt nu weer geprotesteerd
De aanstaande nederlaag van feyenoord.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee, alleen die reacties zijn wel aardig.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
VS ook wel rond de olympische spelen, goed voor de medaillespiegelquote:Op zondag 17 januari 2021 13:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En Canada ook een beetje dacht ik.
Die zijn er wel goed in om zich op dat soort dingen te focussen.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
VS ook wel rond de olympische spelen, goed voor de medaillespiegel
quote:
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:40 schreef Zipportal het volgende:
MED / F.Sinatra gaat verder in het zwart
Nieuwe MED is uit. @:onlogisch
quote:Op zondag 17 januari 2021 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)monstratie-ontbinden
Kim Jong-Un zou trots zijnquote:Op zondag 17 januari 2021 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)monstratie-ontbinden
Waar was hij mod vanquote:Op zondag 17 januari 2021 14:40 schreef Zipportal het volgende:
MED / F.Sinatra gaat verder in het zwart
Nieuwe MED is uit. @:onlogisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |