God kan heel veel, maar dit lijkt me zelfs voor God teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Neem je het welzijn van @:tong80 mee in het gebed?
Wraps, kip, groenten.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten/aten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het opwarmen.
Natuurlijk waarom niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wil je asjeblaf bidden voor de Bulgaarse meisjes op het platteland aldaar die nu in deze van God verlaten tijden een tekort aan legaal betaalde arbeid hebben en derhalve in de schimmige wereld van de prostitutie hun brood, kaas en koffie moeten verdienen?
Bedankt.
Dat wordt biechten voor Tong, maar als hij God om vergiffenis vraagt dan komt het goed.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Neem je het welzijn van @:tong80 mee in het gebed?
Daar heb ik overigens op gestemd en toen zag ik waar andere op stemdequote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:02 schreef GGMM het volgende:
Ik vraag me af of hij lastiggevallen is en iemand zijn rugzak heeft afgepakt of dat hij gewoon uit het niets met dit idee komt
Misschien dachten ze dat ik daarmee op de sidekick doelde.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik overigens op gestemd en toen zag ik waar andere op stemde
Hoe zit het met de privacy van een dusdanig poll. Is er een mogelijkheid om te achterhalen wie er op deze weerzinwekkende keuze stemt?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien dachten ze dat ik daarmee op de sidekick doelde.
Dat zou de keuze volledig terecht maken.
Nee, blijkbaar vindt men privacy belangrijker dan zulke waanzinnige denkbeelden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zit het met de privacy van een dusdanig poll. Is er een mogelijkheid om te achterhalen wie er op deze weerzinwekkende keuze stemt?
Een grapje is leuk maar dit gaat ver, heel ver
Verdomme. Ik ben helaas ietwat aangeschoten dus neem mijzelf in bescherming en laat het voor wat het is.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar vindt men privacy belangrijker dan zulke waanzinnige denkbeelden.
Je moet je smerige smoel houden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:23 schreef KingRoland het volgende:
ik ga wat eerder slapen vandaag want morgen weer vroeg op
hij is aan het typenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet je smerige smoel houden.
allangquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LOTR al lang gezien idioot.
[ afbeelding ]
oke stoer man idiootquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ten eerste heeft hij het al getypt en ten tweede, ik bedoel maar.
dat was genot <3quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak nog eens je huiswerk, simpele
Ja, ik denk het wel broer, maar dat was een heftige tijd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je dat toentertijd daadwerkelijk ingeleverd eigenlijk?
Leraren opleiding geschiedenis we waren ver heen ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel broer, maar dat was een heftige tijd.
Wat hadden we toen in onze hoofd gap. Jij was nog een stuk ouder ook!!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leraren opleiding geschiedenis we waren ver heen ja.
Nog tot jaar 3 volgehouden hè
Slechts een simpele mbo'er he. Jij had nog een vorm van potentie met zo'n dikke havo diploma.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat hadden we toen in onze hoofd gap. Jij was nog een stuk ouder ook!!
inderdaad zeker als je nu ziet waar ik uitgekomen benquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slechts een simpele mbo'er he. Jij had nog een vorm van potentie met zo'n dikke havo diploma.
We gaan allemaal dood.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dumbledore gaat dood.
@:jr-style-93 check deze grap
Geen mention gehad. Review niet gelezen.quote:Op zondag 17 januari 2021 02:56 schreef GGMM het volgende:
Mr robot seizoen 2 gezien.
8,5/10
@:yvonne @:Scrummie @:maxi-mus
In het altijd zonnige Waalwijk.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:15 schreef Caland het volgende:
Jodenhoer is in Waalwijk
@:lenny_leonard @:zipportal
NEC - Cambuur op dezelfde tijd. Ik ben er niet trots op maar dan ga ik dat maar kijken.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:15 schreef Caland het volgende:
Jodenhoer is in Waalwijk
@:lenny_leonard @:zipportal
Denk dat ik die ook ga opzetten ja.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
NEC - Cambuur op dezelfde tijd. Ik ben er niet trots op maar dan ga ik dat maar kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |