Woord voor woord onzin.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We mogen ook niet sporten, leren, vermaken of samenkomen.
Ik denk dat het ook een hele fijne vent is, en in de eerste golf was het ook goed dat hij er was om te vertellen hoe het er echt aan toeging en hoe gevaarlijk de situatie was. Zeker omdat er in Nederland op dat moment nog heel veel gerelativeerd werd, en Rutte en van Dissel nog op de lijn zaten van 'gecontroleerd rond laten gaan'. Waardoor sommige mensen zelfs bewust risico's gingen nemen want 'Rutte hep gezegd dat we het allemaal snel motte krijge'.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik heb Arie en die wordt al jaren uitgekotst door iedereen.![]()
Terwijl Arie in het echt een heel aangenaam mens is maar dat is Diederik denk ik ook.
Overkill in deze tijd gaat niet snel voor je werken. Mensen willen goed nieuws horen.
Ja, zal ff een Chinese krant gaan lezen... of een Russische. Ik hoef niet dagelijks geconfronteerd te worden met de mening van iemand die maar over de beddencapaciteit gaat van een ziekenhuis.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan neem je andere media tot je, of geen, als de huidige media je niet bevalt.
Maar iemand monddood willen maken omdat de media er teveel aandacht aan geeft, is echt te gek voor woorden.
Dat zie je zelf toch ook wel?
Sporten kan buiten, leren kan op afstand, vermaken kan mits je je thuis kunt vermaken en samenkomen met max 2 gasten.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We mogen ook niet sporten, leren, vermaken of samenkomen.
Zeker, dadelijk als het weer lekker weer is.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:08 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe ze de horeca openen. Vooral buiten horeca zou misschien best een goede oplossing zijn.
Heb je wel gezien hoe ontzettend gesloten sommigen zaken en/of sectoren zijn?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:07 schreef Gunner het volgende:
[..]
Kom op we zitten helemaal niet in een lockdown. we kunnen alleen neit naar een winkel, restaurant of kroeg maar voor de rest kan alles. je kan zelfs naar het buitenland vliegen als je wil. wat voor lockdown is dat dan volgens jou?
Heb je wel eens gezien hoe druk het op de weg is, of bij kantoren.
En die mening staat op de voorpagina omdat hij iedereen opbelt om zijn mening door te drukken, of omdat hij wordt benaderd om zijn mening te geven? Ik denk het laatste.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zijn mening staat bijna dagelijks in blokletters op de voorpagina... das wat anders dan in een interview je mening geven.
Ja zwemles in de badkuip boven...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sporten kan buiten, leren kan op afstand, vermaken kan mits je je thuis kunt vermaken en samenkomen met max 2 gasten.
Ergens snap ik dat wel en ik denk dat hij het beste met Nederland voor heeft. Maar ik denk dat hij wel te vaak paniek creëert en hij zou er zelf ook voor kunnen kiezen om niet telkens in de media te verschijnen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa ik vind dat je de professional Gommers dan echt zwaar tekort doet. Die man heeft overduidelijk het beste met Nederland voor en zit daar niet voor eigen gewin. Sterker nog, ik denk dat hij onbedoeld een beetje in die rol is gekomen juist vanwege de media.
Schoenmaker blijf bij je leest.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En die mening staat op de voorpagina omdat hij iedereen opbelt om zijn mening door te drukken, of omdat hij wordt benaderd om zijn mening te geven? Ik denk het laatste.
Je kan me uitlachen wat je wil maar een lockdown is alles dichtgooien. Grenzen zijn open etc etc. Heb je die discussie gemist wellicht over die britse variant en de vluchten vanuit het VK? blijkbaar.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je wel gezien hoe ontzettend gesloten sommigen zaken en/of sectoren zijn?
Omdat we kunnen vliegen zitten we niet in een lockdown.
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat wel en ik denk dat hij het beste met Nederland voor heeft. Maar ik denk dat hij wel te vaak paniek creëert en hij zou er zelf ook voor kunnen kiezen om niet telkens in de media te verschijnen.
Dat weet ik zo ook niet. De cijfers waren er zeker ook niet naar, en toch waren er best veel mensen die wel een versoepeling wilden. Een heropening van in ieder geval de restaurants, onder voorwaarden, bijvoorbeeld. En begrijpelijk, dat willen we eigenlijk allemaal wel, maar misschien zijn we toch door het oog van de naald gekropen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar waren de cijfers dan ook niet naar.
Geen idee hoe ze daar waren?
Waarom hij zijn mond erover moet houden? Omdat de goedlachse dokter een graag geziene gast is in de talkshows en de mening van het volk toch aardig weet te beïnvloeden. Dat weet hij zelf dondersgoed want hij zit bijna dagelijks wel ergens zijn mening te verkondigen. Na het vaccinatiedebacle waarin hij, samen met kuipers, eigenhandig de strategie omgooit omdat hij zijn zin een dag ervoor niet kreeg, vind ik best wel stuitend. Er spelen meer belangen waar hij om het moment van die uitspraak geen rekening hoeft te houden omdat dat zijn vakgebied niet is. Hij roept nu bijna eigenhandig opentornen lockdown tot de zomer.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Waarom moet ie zijn mond daarover houden? Hij mag zeggen wat ie wil. Het is vervolgens aan jou en mij om zelf te bepalen wat je met die info doet.
Echt te gek voor woorden dat als zijn mening jou niet bevalt, je vindt dat ie het maar binnensmonds moet houden.
Nee hoor, er zijn heel veel mensen die hun sport niet kunnen uitoefenen. Of hun werk.quote:
Hij is nou eenmaal het boegbeeld geworden, lastig om daar dan maar afstand van te doen denk ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ergens snap ik dat wel en ik denk dat hij het beste met Nederland voor heeft. Maar ik denk dat hij wel te vaak paniek creëert en hij zou er zelf ook voor kunnen kiezen om niet telkens in de media te verschijnen.
Hmm benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen de komende weken..quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:17 schreef Predator40 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)reekt-vaak~abe921b7/
Niemand heeft het hier over monddood maken. Dat jij dat eruit haalt vind ik minstens zo lachwekkend.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan neem je andere media tot je, of geen, als de huidige media je niet bevalt.
Maar iemand monddood willen maken omdat de media er teveel aandacht aan geeft, is echt te gek voor woorden.
Dat zie je zelf toch ook wel?
Voetballen en kickboksen (die trainingen gaan hier tenminste gewoon door), buitenspelen met vriendjes, binnenspelen met en bij vriendjes, op de iPad, naar het strand, naar een bos, etc.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ok, wat kan een kind van zes nu doen? Wat die al niet vanaf 14 december doet?
Duss.... iedereen die B117 als gevaar ziet, moet niet meer op tv verschijnen omdat ze paniek veroorzaken?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Vermaken kan zelfs solo. Nadeel is dat je er blind van kan worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sporten kan buiten, leren kan op afstand, vermaken kan mits je je thuis kunt vermaken en samenkomen met max 2 gasten.
Denk je niet dat het zijn ego ook wel streelt? Weinig mensen die in zijn schoenen met 2 benen op de grond blijven. Ik acht de kans vrij groot dat hij naast een maatschappelijk belang ook een eigen belang nastreeft. Ach, dat hebben we overigens 2 weken terug wel kunnen zien.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij is nou eenmaal het boegbeeld geworden, lastig om daar dan maar afstand van te doen denk ik.
Buiten sportenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ok, wat kan een kind van zes nu doen? Wat die al niet vanaf 14 december doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |