abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197412054
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 14 januari 2021 @ 20:34:57 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_197412598
Toppic lijkt bevroren te zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197412654
Ik ben licht aangevroren op de fiets. Nu 8km terug
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197412845
Ik ben nog aan het werk, maar ik ga er zo lekker mee stoppen. *O*
pi_197413031
Breek me de bek niet open over werk. Ik ben gemigreerd, W10. Had tyfuskleine lettertjes gekregen. Lettergrootte opgeschroefd, hop, helft van de teksten leesbaar, helft nog steeds ieniemieni. En Skype verslikte zich, alle letters weg. Dus ik even uitloggen. Nou, dat was het laatste dat ik voor de baas deed vandaag. Elke poging tot herinloggen werd afgeketst met en melding dat ik nog ergens aan het uitloggen was. 1e kill door helpdesk hielp niks, 2e ook niet. Daarna moesten er echte techneuten mee aan de slag en die zouden bellen als ze klaar zijn. Ik heb niks gehoord.
Morgenochtend maar eens kijken of ik er misschien magisch weer in mag. En áls ik dat mag ga ik zeker nog een werkdag kwijt zijn aan de werkplek weer inrichten, is mij verzekerd. Lekker productief weekje zo.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197413326
quote:
11s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:50 schreef sigme het volgende:
Breek me de bek niet open over werk. Ik ben gemigreerd, W10. Had tyfuskleine lettertjes gekregen. Lettergrootte opgeschroefd, hop, helft van de teksten leesbaar, helft nog steeds ieniemieni. En Skype verslikte zich, alle letters weg. Dus ik even uitloggen. Nou, dat was het laatste dat ik voor de baas deed vandaag. Elke poging tot herinloggen werd afgeketst met en melding dat ik nog ergens aan het uitloggen was. 1e kill door helpdesk hielp niks, 2e ook niet. Daarna moesten er echte techneuten mee aan de slag en die zouden bellen als ze klaar zijn. Ik heb niks gehoord.
Morgenochtend maar eens kijken of ik er misschien magisch weer in mag. En áls ik dat mag ga ik zeker nog een werkdag kwijt zijn aan de werkplek weer inrichten, is mij verzekerd. Lekker productief weekje zo.
Gedoe!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197413341
quote:
14s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nog aan het werk, maar ik ga er zo lekker mee stoppen. *O*
Zou tijd worden :D

Ik heb net een webinar gemist. Al teveel meetings gehad deze week en deze was vrijwillig.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197413931
Wel citroenzuur besteld. En haarbandjes. En lepeltjes. Met poezenhoofdjes O+
pi_197414037
Binnen. ijs op muts.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 14 januari 2021 @ 21:25:41 #10
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197414082
Ik hoop zo dat het zaterdag gaat sneeuwen *O*
pi_197414938
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:25 schreef gcjoel het volgende:
Ben voorzichtig met mijn ijskoude hartje :o

Is er kans!? *O* O+
pi_197414962
quote:
Jaaaa :)

Alhoewel ik met wat pech gewoon moet werken... dus geen sneeuwpret :(
pi_197415016
Gebrek aan energie van gisteren... vandaag even overgecompenseerd geloof ik.

Voor straf na het eten nog een uur just damce gespeeld... nu net zo moe als gisteren.
Eens zien of ik net zo lekker ga slapen ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197415287
quote:
Dora heeft nog geen sneeuw gezien ooit dus ik wil het voor mijn hond *O*

tiktok
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197415459
Heeft ze al wel sneeuwschoentjes? Zo komisch wanneer honden die aanhebben
Het is zielig maar ik moet zo lachen
We have far more in common than that which devides us..
pi_197415494
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:02 schreef Kaatje1 het volgende:
:D

Alleen een fleecevestje. :7
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 januari 2021 @ 22:05:30 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197415557
Op scherm 1: Twente - Ajax *O*
Op scherm 2: De commissie Beheer van de gemeenteraad

quote:
Doe maar zondag. Zaterdag wil ik lang aan de wandel :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197415634
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:24 schreef fietsie het volgende:
Binnen. ijs op muts.
Jij bent wel enorm veel aan het fietsen he?
Spoilers!
pi_197415635
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:05 schreef borisz het volgende:
Op scherm 1: Twente - Ajax *O*
Op scherm 2: De commissie Beheer van de gemeenteraad

Doe maar zondag. Zaterdag wil ik lang aan de wandel :P
Zaterdag op zondag nacht en dat ik dan op zondagochtend vroeg uit mijn werk door de sneeuw naar het station kan wandelen en de hele wereld muisstil is O+

@AnneX vroeger thuis áltijd vla of yoghurt als toetje in een schaaltje. Sinds ik mijn ouders' huis heb verlaten nooit meer gedaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197415687
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jij bent wel enorm veel aan het fietsen he?
Ik probeer als ik niet werk en het niet regent iig een rondje van 10km te maken .
Maar als t regent blijf ik binnen

Het eerstvolgende grotere rondje is meteen 25km, dan heb ik toch ff wat meer tijd nodig ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door fietsie op 14-01-2021 22:28:16 ]
pi_197415708
Ik stem voor sneeuw vanaf zaterdagavond. En dan maandagmiddag weer weg. Dan mag het tussen maandagavond en woensdagochtend ook weer sneeuwen.
Spoilers!
pi_197415769
Oh nooit een dessert trouwens hier. Vroeger thuis wel yoghurt na het eten. Als ik dan een uur aan tafel moest blijven zitten omdat ik mijn eten niet op at, kreeg ik vast mijn yoghurt. Dan mocht ik om en om. Of een hap rode kool met yoghurt wegspoelen :9 :')
Spoilers!
  donderdag 14 januari 2021 @ 22:21:25 #23
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197415968
quote:
2s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dora heeft nog geen sneeuw gezien ooit dus ik wil het voor mijn hond *O*

[ tiktok ]
Jaaa zo cute. Ons hondje gaat dan nog meer snuffelen en blijheid _O-
Zondag denk maar extra vroeg op als het inderdaad sneeuwt zaterdagnacht pas.
pi_197416364
Ik stem voor geen sneeuw (maar zet zondag wel de wekker om te fotograferen)
pi_197416411
Protip voor een eventuele avondklok is overigens een hond hebben. Want je mag wel de hond uitlaten.
Nu heb ik geen hond en ken ook niemand dichtbij met een hond. Maar ik kom ook zelden nog buiten na 7 uur (tenzij op weg naar werk, maar dat mag). Tussen 6 en 7 wil ik nog wel eens gaan hardlopen. Maar geloof niet dat ze hier aan een Franse avondklok van 18 tot 6 zaten te denken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197416632
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:38 schreef Isabeau het volgende:
Protip voor een eventuele avondklok is overigens een hond hebben. Want je mag wel de hond uitlaten.
Nu heb ik geen hond en ken ook niemand dichtbij met een hond. Maar ik kom ook zelden nog buiten na 7 uur (tenzij op weg naar werk, maar dat mag). Tussen 6 en 7 wil ik nog wel eens gaan hardlopen. Maar geloof niet dat ze hier aan een Franse avondklok van 18 tot 6 zaten te denken.
En katten? Zou dat mogen? :P
pi_197416658
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En katten? Zou dat mogen? :P
*Gaat (volstrekt onverantwoord) tuigje voor konijnen kopen*
pi_197416681
je kunt ook gewoon een riem meenemen. En als je dan wordt aangehouden, vol verbazing spelen dat je kennelijk je hond kwijt bent geraakt onderweg.
  Moderator donderdag 14 januari 2021 @ 22:52:08 #29
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197416694
Ik stem voor een halve meter sneeuw
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 14 januari 2021 @ 22:52:56 #30
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197416707
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:51 schreef Candaasje het volgende:
je kunt ook gewoon een riem meenemen. En als je dan wordt aangehouden, vol verbazing spelen dat je kennelijk je hond kwijt bent geraakt onderweg.
En krijg je vervolgens ook nog een aanslag als blijkt dat je geen hondenbelasting hebt betaald :+
pi_197416820
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:52 schreef derLudolf het volgende:

En krijg je vervolgens ook nog een aanslag als blijkt dat je geen hondenbelasting hebt betaald :+
Dat bestaat nog maar in een enkele gemeente joh. In heel Drenthe al niet meer.
pi_197417128
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:51 schreef Candaasje het volgende:
_O-
pi_197417234
quote:

[..]

Gewoon iets gillen over onterechte bestempeling tot fraude en shit :+
pi_197419321
Ik laat elke vrijdagavond mijn zwager uit, een tuigje zou 'm best staan. :7

Sneeuw, ik wil het! O+ Voor mezelf, maar zeker ook voor de muisstille wandel in de vroegte van @Isabeau :*

Voor de statistieken, altijd een toetje van minstens twee soorten fruit een soms ook yoghurt/kwark/skyr, etcetera. Bij specifieke gelegenheden maak ik graag uitgebreide desserts zelf. Toetjes for the win! :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_197419325
Wat goed van het fietsen, @fietsie - sowieso om je naam eer aan toe doen natuurlijk *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_197419384
Mogge! Lekker fris buiten hoor. Geen sneeuw, wel rijp. Is ook heel fotogeniek maar op dit moment is het pikkedonker dus dat schiet niet op.
pi_197419420
Oh meh, was vergeten dat Stedin vandaag hier zou zou komen rommelen.
pi_197419551
Wtf, ik kijk WNL. En daar zegt een vrouw 'Ik zou mijn dochter nooit laten gebruiken voor het onderzoek naar vaccinatie, dus ik begrijp heel goed dat ze dat buiten Europa gaan onderzoeken.'

Want daar zijn de kinderen minder waard? :') Wat een stomme uitspraak.
pi_197419676
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Wij hebben hondensokken hier thuis liggen. Dochterlief wandelt graag met 1 van de katers en met sneeuw moet dat natuurlijk ook
Maar dan krijgen ze van die koude pootjes... dus moesten er sokjes komen.

Ik hoef denk ik niet uit te leggen wat katten van sokken vinden _O-
Zelfs die van mij vinden het vreselijk
pi_197419683
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 07:45 schreef Myraela het volgende:
Wtf, ik kijk WNL. En daar zegt een vrouw 'Ik zou mijn dochter nooit laten gebruiken voor het onderzoek naar vaccinatie, dus ik begrijp heel goed dat ze dat buiten Europa gaan onderzoeken.'

Want daar zijn de kinderen minder waard? :') Wat een stomme uitspraak.
Andermans kind.. dat is andere valuta. :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 08:08:02 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197419705
In Ierland paar jaar geleden nog vonden ze kinderen ook niet zo gek veel waard ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197419721
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 08:08 schreef Molo het volgende:
In Ierland paar jaar geleden nog vonden ze kinderen ook niet zo gek veel waard ;(
Mja de ouders wel hoop ik..
maar kan nog wel wat meer plekken bedenken waar ze prima overal vandaan kinderen opduiken waarbij de ouders en kinderen gewoon geen inspraak hebben.

Iets met mensenrechten ook...
pi_197420031
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 08:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wij hebben hondensokken hier thuis liggen. Dochterlief wandelt graag met 1 van de katers en met sneeuw moet dat natuurlijk ook
Maar dan krijgen ze van die koude pootjes... dus moesten er sokjes komen.

Ik hoef denk ik niet uit te leggen wat katten van sokken vinden _O-
Zelfs die van mij vinden het vreselijk
Ik heb zo het idee dat de katten ze niet zelf aandoen :D
pi_197420270
Sneeuw O+ dat zou leuk zijn. Mooie wandelingen maken, helaas niet al te lang want dat vindt mijn hand toch niet zo tof.
pi_197420612
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 08:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb zo het idee dat de katten ze niet zelf aandoen :D
Honden ook niet neem ik aan? :)

maar katten zijn nogal gehecht aan hun grip en de mogelijkheid om nageltjes uit te steken enzo...
dus dat was (niet geheel onverwacht wat mij betreft) geen heel groot succes.

maar ze waren een euro.. en soms... leren kindertjes meer van zelf ontdekken dat iets niet werkt.. dan van het feit dat ik zeg dat het niet mag :)
(en nu dragen dus 2 knuffels.. voor een euro aan hondensopjes.. dus dat was een prima leermomentje voor die ene euro :) )
  vrijdag 15 januari 2021 @ 09:47:58 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197420663
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 08:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja de ouders wel hoop ik..
maar kan nog wel wat meer plekken bedenken waar ze prima overal vandaan kinderen opduiken waarbij de ouders en kinderen gewoon geen inspraak hebben.

Iets met mensenrechten ook...
Vaders waren niet vindbaar of bemoeiden zich er niet mee, al dan niet om redenen

Ouders van de moeder hielden het ook, al dan niet om redenen, niet tegen dat er vreselijke dingen gebeurden met die kinderen

In Nederland zijn ook kinderen die kwetsbaar zijn niet veilig en absoluut niet goed beschermd.
Kijk maar hoeveel misbruik er plaats vindt en blijft vinden in instellingen voor jeugd of scholen voor kinderen met een beperking.

Wat ik wil zeggen, het is zeker niet alleen in oelieboelielanden zo
pi_197420952
Het zwaarste aan vanuit huis werken?

Collega's die jarig zijn of weggaan en een traktatie op kantoor neerzetten. Nu een mailtje dat ik taart van Koekela misloop. ;(
pi_197420989
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:14 schreef Myraela het volgende:

Collega's die jarig zijn of weggaan en een traktatie op kantoor neerzetten. Nu een mailtje dat ik taart van Koekela misloop. ;(
Terechte klacht.
Spoilers!
pi_197421007
Mocht iemand me ter support wat taart op willen sturen, ik DM met liefde mijn adres.
pi_197421016
Mocht iemand me willen zieken, kun je het ook gewoon naar Den Haag sturen en mij alleen de Track & Trace geven.
pi_197421214
Whoa. Bericht over de energie rekening. Dacht dat ik minder terug zou krijgen dan andere jaren. Thuis werken, airco. Maar toch ruim 500, zoveel heb ik echt nog nooit terug gehad.
pi_197421242
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Whoa. Bericht over de energie rekening. Dacht dat ik minder terug zou krijgen dan andere jaren. Thuis werken, airco. Maar toch ruim 500, zoveel heb ik echt nog nooit terug gehad.
Yes dit jaar meer teruggekregen dan verwacht :)
Vorig jaar was het ¤ 200,- minder dan ik had verwacht. Ik had minder verbruikt dan in 2018 maar het had te maken met dat gas toen enorm gestegen was.
Gelukkig is dit nu meer gestabiliseerd.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_197421251
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Nice :D
pi_197421257
quote:
Ik stem voor een halve meter sneeuw
Ben wel blij dat het zondag 6-7 graden wordt. Ontdooid het goed en kan ik maandag weer veilig de weg op.
Weekend heel leuk, doordeweeks liever niet.
pi_197421276
Mijn schoonouders in Zuid-Duitsland hebben ruim een halve meter sneeuw, en het blijft maar vallen. Mijn schoonmoeder wordt knettergek op whatsapp, en ik heb al ruim 30 foto's en 10 video's van de sneeuw ontvangen.

Maar goed, ik hoop ook op sneeuw. In de ardennen ligt een flink pak, en we overwegen elk weekend om erheen te rijden, maar veel regio's zijn nu in het weekend voor toeristen uit het binnenland ook dicht.
pi_197421280
quote:

Haha ja ze maken vanaf kantoor ook foto's en sturen die op met wat ik mis.
Maar Koekela is volgens mij jouw favo gebak ook nog -O-
pi_197421287
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn schoonmoeder wordt knettergek op whatsapp, en ik heb al ruim 30 foto's en 10 video's van de sneeuw ontvangen.

_O-
pi_197421300
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ben wel blij dat het zondag 6-7 graden wordt. Ontdooid het goed en kan ik maandag weer veilig de weg op.
Weekend heel leuk, doordeweeks liever niet.
Snap ik, het moet wel veilig blijven.

Dus vanmiddag aub ook nog niet te veel slecht weer.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 10:43:47 #59
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197421303
Graag net zulke sneeuw als in 2005

even_krabben.jpg
pi_197421327
Ik krijg net bericht dat ze in Antwerpen studenten DGK toestaan te komen helpen vaccineren. Het is wel een vrijwilligersfunctie, dus voor de ervaring. Ze zoeken nog mensen.

Tyf op. }:|

Dat horen gewoon betaalde functies te zijn. (15-20 euro per uur kun je er in Dordrecht mee verdienen zag ik. Andere gemeenten in NL soms iets minder, maar nog wel minimum loon natuurlijk).
Je hebt er echt geen ellenlange studie voor nodig (dus de 'opleidingskosten' en de tijd die je nodig hebt om het te leren zijn minimaal) en je loopt zelf wel een verhoogd risico want je komt met heel veel mensen in direct contact.

(Ik kan daar echt zo kwaad om worden....)
pi_197421340
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn schoonouders in Zuid-Duitsland hebben ruim een halve meter sneeuw, en het blijft maar vallen. Mijn schoonmoeder wordt knettergek op whatsapp, en ik heb al ruim 30 foto's en 10 video's van de sneeuw ontvangen.

pi_197421352
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Haha ja ze maken vanaf kantoor ook foto's en sturen die op met wat ik mis.
Maar Koekela is volgens mij jouw favo gebak ook nog -O-
Ik heb niet echt een favoriet hoor, maar Koekela is wel gewoon keilekker. :9
  vrijdag 15 januari 2021 @ 10:50:21 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197421406
quote:

Oh kun je er lekker naar gaan kijken :D :'(

Ik zie nu een collega die digitaal werkgerelateerd oreert vanuit een besneeuwd landschap... Argggg, wil ik ook heen O+
  vrijdag 15 januari 2021 @ 10:52:00 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197421432
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Appeltaart en worteltaart van Café du Midi in Delfgauw, heer-lijk _O_

Nu af te halen, ook heerlijke stoofpot en andere zut. Toffe mensen, mooie plek.

Koffie of warme chocolademelk to go in hun tuin opdrinken

Tipje
pi_197421453
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb alleen bij mijn huidige baan gewoon geen kantoor... dus ook geen gemiste traktaties in die zin.

wel leuk.. heb een huis hoppende collega in het buitenland.. en dat kan gewoon want tja.. thuiswerk is de norm hier.
Maarja dus geen koekela :(

en zelf moet ik er voor de stad in... nouja.. daar kom ik nu dus ook niet echt.
pi_197421454
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ze gaat zelfs zo ver dat ze sterretjes in de sneeuw steekt en aansteekt en er een video van maakt, of een sneeuwpop maakt. Omdat mijn jongens dat zo leuk vinden.

Echt, het is een lief mens, maar wel vermoeiend soms.
pi_197421464
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh kun je er lekker naar gaan kijken :D :'(

Ik zie nu een collega die digitaal werkgerelateerd oreert vanuit een besneeuwd landschap... Argggg, wil ik ook heen O+
wel goed voor de lijn... kijken naar koekela gebak. -O-
pi_197421478
Ja, in Zwitserland was er op een dag ook 70 centimeter gevallen. Ik vind dat wel ironie, dat we er tijdens het beste sneeuwjaar in tijden niet heen kunnen ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197421485
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]

*Gaat (volstrekt onverantwoord) tuigje voor konijnen kopen*
mijn kater is gewend om aangelijnd naar buiten te gaan >:)
pi_197421508
Kreeg laatst een berichtje dat een collega mijn baksels mist. En bedankt he...m'n koekjes wel en mij niet _O-

En een nieuwe collega die mij alleen via teams kent had er ook al over gehoord :D
pi_197421536
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mijn kater is gewend om aangelijnd naar buiten te gaan >:)
Oh maar met katten kan het wel. :)

Konijnen moet je nooit aan een tuigje mee naar buiten nemen. Combinatie prooidier, schrikreactie en in verhouding veel te sterke achterpoten/spanning op het tuigje zou er toe kunnen leiden dat ze hun rug breken door de klap die ze krijgen zodra de riem strak komt te staan.
pi_197421551
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ze gaat zelfs zo ver dat ze sterretjes in de sneeuw steekt en aansteekt en er een video van maakt, of een sneeuwpop maakt. Omdat mijn jongens dat zo leuk vinden.

Echt, het is een lief mens, maar wel vermoeiend soms.
Oh dat is er wel een beetje over ja :P Wel lief bedoeld natuurlijk.
pi_197421554
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:57 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh maar met katten kan het wel. :)

Konijnen moet je nooit aan een tuigje mee naar buiten nemen. Combinatie prooidier, schrikreactie en in verhouding veel te sterke achterpoten/spanning op het tuigje zou er toe kunnen leiden dat ze hun rug breken door de klap die ze krijgen zodra de riem strak komt te staan.
Mijn buurmeisjes vroeger hadden een konijn. Wij namen dat konijn dus aan een tuigje mee de hele buurt door, naar de speeltuin en zelfs van de glijbaan af.

:@ :@ :@ :@
pi_197421558
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 09:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Vaders waren niet vindbaar of bemoeiden zich er niet mee, al dan niet om redenen

Ouders van de moeder hielden het ook, al dan niet om redenen, niet tegen dat er vreselijke dingen gebeurden met die kinderen

In Nederland zijn ook kinderen die kwetsbaar zijn niet veilig en absoluut niet goed beschermd.
Kijk maar hoeveel misbruik er plaats vindt en blijft vinden in instellingen voor jeugd of scholen voor kinderen met een beperking.

Wat ik wil zeggen, het is zeker niet alleen in oelieboelielanden zo
oh zeker niet.. maar dan nog kun je hier niet zo maar een medicijn testen op kinderen...
ouders die niet goed beschermd zijn in een onveilig huis... ook die doen doorgaans niet aan medische onderzoeken mee.
want ook dan hebben diezelfde ouders niet de neiging er tijd en moeite in te steken.

ik dacht meer aan landen waar ze gewoon wat kinderen opscheppen van straat en dergelijke.
waar niemand zich er om bekommerd
maar er vooral ook geen regelgeving of norm is om te voorkomen dat kinderen dergelijke dingen "gewoon" overkomt.
en de norm dus meer ligt in dat die kinderen toch een soort van afval zijn dat niks waard is....

(dat praat niet goed wat hier in Nederland gebeurd he... maar is wel anders dan wat ik bedoelde dus)
pi_197421568
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:52 schreef Molo het volgende:
Café du Midi
Oh leuk! Zie dat ze ook een lunchbox hebben. Ik ga eens kijken of ik dat kan combineren met een wandeling in de buurt.
pi_197421602
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:58 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Mijn buurmeisjes vroeger hadden een konijn. Wij namen dat konijn dus aan een tuigje mee de hele buurt door, naar de speeltuin en zelfs van de glijbaan af.

9 van de 10 keer gaat het ook gewoon goed hoor.
(Al weet ik niet of konijnen van de glijbaan glijden echt leuk vinden :P ) maar dit leerde ik ooit op BunnyBunch (konijnenforum :D ) en later ook wel bevestigd door dierenartsen.

Konijnen zijn zulke sterke sprinters dat we ze ook niet vast bonden aan de operatietafel, (om te voorkomen dat ze omrolden enzo hè, niet om ze te martelen ofzo - even voor de duidelijkheid want zo klinkt het wat cru :') ) want mochten ze toch wakker schrikken terwijl je ze nog aan het uitwassen was, dan kon het wel eens naar aflopen.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 11:27:18 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197422025
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh leuk! Zie dat ze ook een lunchbox hebben. Ik ga eens kijken of ik dat kan combineren met een wandeling in de buurt.
Dat is een prachtige omgeving om te wandelen daar _O_
pi_197422214
quote:

Het thuiswerken is geen feestje, je moet je eigen gebakjes kopen.
Wat ik heb gedaan :9
pi_197422244
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:45 schreef Candaasje het volgende:
Ik krijg net bericht dat ze in Antwerpen studenten DGK toestaan te komen helpen vaccineren. Het is wel een vrijwilligersfunctie, dus voor de ervaring. Ze zoeken nog mensen.

Tyf op. }:|

Dat horen gewoon betaalde functies te zijn. (15-20 euro per uur kun je er in Dordrecht mee verdienen zag ik. Andere gemeenten in NL soms iets minder, maar nog wel minimum loon natuurlijk).
Je hebt er echt geen ellenlange studie voor nodig (dus de 'opleidingskosten' en de tijd die je nodig hebt om het te leren zijn minimaal) en je loopt zelf wel een verhoogd risico want je komt met heel veel mensen in direct contact.

(Ik kan daar echt zo kwaad om worden....)
Eens! Die training stelt weinig voor en na 30 vaccins klaarmaken en injecteren heb je de ervaring wel opgedaan. Maar uiteraard verwachten ze meer vrijwilligerswerk van je :7
pi_197422276
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:58 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik had een konijn wat zijn hele leven in een te klein hokje zat :@ Ik was te jong om het te weten hoe verkeerd dat is en mijn ouders hadden geen ervaring en verder ook niet echt onderzocht wat een konijn nodig heeft.
Dan is een aangelijnd konijn toch een stuk minder sneu.
pi_197422282
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:59 schreef Uhmmpie het volgende:
en de norm dus meer ligt in dat die kinderen toch een soort van afval zijn dat niks waard is....
Waar de fuck leven mensen die kinderen niks waard achten?
pi_197422600
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:43 schreef sigme het volgende:

[..]

What is child trafficking?
Trafficking is where children and young people tricked, forced or persuaded to leave their homes and are moved or transported and then exploited, forced to work or sold. Children are trafficked for:

sexual exploitation
benefit fraud
forced marriage
domestic slavery like cleaning, cooking and childcare
forced labour in factories or agriculture
committing crimes, like begging, theft, working on cannabis farms or moving drugs.
Trafficked children experience many types of abuse and neglect. Traffickers use physical, sexual and emotional abuse as a form of control. Children and young people are also likely to be physically and emotionally neglected and may be sexually exploited.
pi_197422614
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik had een konijn wat zijn hele leven in een te klein hokje zat :@ Ik was te jong om het te weten hoe verkeerd dat is en mijn ouders hadden geen ervaring en verder ook niet echt onderzocht wat een konijn nodig heeft.
Dan is een aangelijnd konijn toch een stuk minder sneu.
Hier ook :@ we hadden geen idee, echt slecht.
pi_197422621
*O* eindelijk wat leuk nieuws van mijn kant. Het label is klaar *O* *O* vandaag of morgen kan ik hem laten zien.
pi_197422694
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 11:43 schreef sigme het volgende:

[..]

In de hele wereld en het is van alle tijden. Als er maar geld aan te verdienen valt. Dan heb ik het niet over ouders (of schoon die er ook zijn).
pi_197422725
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hier ook :@ we hadden geen idee, echt slecht.
Wij ook hoor. :)

Ik weet nog heel goed hoe vol opperste verbazing de reacties waren die we hebben gehad toen we ons eerste konijn (Diva, hier van Fok!) los op het balkon lieten lopen ("Maar ze heeft al zo'n groot hok?!"), laat staan toen ze binnen kwam wonen. Eerst nog in een ren. (Eigenlijk alleen onze oma's waren gelijk enthousiast, maar die kwamen nog uit de tijd dat ze zelf wel eens een konijn of varken in huis hadden rondlopen als 'ie toevallig binnenkwam..)

Maar nu wonen ze gewoon 24/7 los in huis, en ik kan me niet meer bedenken waarom ik het ooit anders had bedacht, want het gaat prima. (Met Diva, met Mara, met Nox en natuurlijk met Cas).
Het kost je alleen je plinten of af en toe een kabel als je niet oplet (Nox heeft echt nog nergens haar tanden in gezet overigens), maar dat weegt voor mij niet op tegen de aanblik van vrije, blije konijntjes. O+

(En ik snap dat je dit niet met alle diersoorten kunt doen. Onze hamster zat ook in een terrarium want los lopen was niet zo ideaal. Maar konijnen zijn wel echt een van de meest onbegrepen, verkeerd gehouden dieren)
pi_197422745
Sowieso, dat een mensenleven niets waard is, daar kan ik met m'n hoofd niet bij.

Mijn oudste bleek vandaag wel een mens van het verwendste soort. We hebben sinds kort een bewegingsmelder in de wc boven, in combinatie met hue, zodat we als we 's nachts naar de wc gaan een perfect gedimd licht hebben. Mijn oudste: 'Krijgen we dat nu in alle kamers? Ik heb er zoveel stress van, altijd de lichtknopjes maar te moeten indrukken'. :o :@ :') |:(
pi_197422779
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Sowieso, dat een mensenleven niets waard is, daar kan ik met m'n hoofd niet bij.

Mijn oudste bleek vandaag wel een mens van het verwendste soort. We hebben sinds kort een bewegingsmelder in de wc boven, in combinatie met hue, zodat we als we 's nachts naar de wc gaan een perfect gedimd licht hebben. Mijn oudste: 'Krijgen we dat nu in alle kamers? Ik heb er zoveel stress van, altijd de lichtknopjes maar te moeten indrukken'. :o :@ :') |:(
_O- Wat heb je gezegd?
pi_197422877
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

_O- Wat heb je gezegd?
dat ik het sneu voor hem vond dat lichtknopjes indrukken zo stressvol was, maar dat we dat toch maar niet gingen doen.
pi_197423029
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wij ook hoor. :)

Ik weet nog heel goed hoe vol opperste verbazing de reacties waren die we hebben gehad toen we ons eerste konijn (Diva, hier van Fok!) los op het balkon lieten lopen ("Maar ze heeft al zo'n groot hok?!"), laat staan toen ze binnen kwam wonen. Eerst nog in een ren. (Eigenlijk alleen onze oma's waren gelijk enthousiast, maar die kwamen nog uit de tijd dat ze zelf wel eens een konijn of varken in huis hadden rondlopen als 'ie toevallig binnenkwam..)

Maar nu wonen ze gewoon 24/7 los in huis, en ik kan me niet meer bedenken waarom ik het ooit anders had bedacht, want het gaat prima. (Met Diva, met Mara, met Nox en natuurlijk met Cas).
Het kost je alleen je plinten of af en toe een kabel als je niet oplet (Nox heeft echt nog nergens haar tanden in gezet overigens), maar dat weegt voor mij niet op tegen de aanblik van vrije, blije konijntjes. O+

(En ik snap dat je dit niet met alle diersoorten kunt doen. Onze hamster zat ook in een terrarium want los lopen was niet zo ideaal. Maar konijnen zijn wel echt een van de meest onbegrepen, verkeerd gehouden dieren)
Ach kabels kunnen we met deze katten ook niet los laten liggen :D
Je moet er wat voor over hebben.
pi_197423048
Net verband verschoond. Vingers beginnen langzaamaan te vervellen. Goed maar ook spannend.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 12:27:25 #92
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197423064
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:26 schreef Sarabi het volgende:
Net verband verschoond. Vingers beginnen langzaamaan te vervellen. Goed maar ook spannend.
Klinkt wel als een stap vooruit.
pi_197423073
quote:
Zelf gedaan of de huisarts?
pi_197423145
quote:
Klinkt wel goed, maar dus nog even doorduimen!

(Ik wilde zeggen 'kusje voor op je vingers' maar dat is natuurlijk niet coronaproof)
pi_197423254
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Klinkt wel als een stap vooruit.
:Y

@Kaatje1 zelf :) elke dag even verband verschonen en het vervellen gaat nu vanzelf.
pi_197423261
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Klinkt wel goed, maar dus nog even doorduimen!

(Ik wilde zeggen 'kusje voor op je vingers' maar dat is natuurlijk niet coronaproof)
pi_197423408
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:Y

@:Kaatje1 zelf :) elke dag even verband verschonen en het vervellen gaat nu vanzelf.
Wat fijn dat het nu kan, dan is het goed genoeg aan het helen wanneer de huisarts er niet meer naar hoeft te kijken
pi_197423686
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat fijn dat het nu kan, dan is het goed genoeg aan het helen wanneer de huisarts er niet meer naar hoeft te kijken
Misschien volgende week ter controle nog even laten kijken. Eergisteren ben ik ook nog geen 5min bij ze binnen geweest, dus heel veel last hebben ze denk ik niet van me en dan ben ik ook weer gerust.
pi_197423834
brrr hoorde net van een noorse collega dat het daar min 16 is.
pi_197423943
quote:

_O- Zoiets wil ik ook gaan doen hier :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197423950
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:17 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat ik het sneu voor hem vond dat lichtknopjes indrukken zo stressvol was, maar dat we dat toch maar niet gingen doen.
Dat vind ik nou flauw van je -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197424085
De laatste dagen leek er een funky geur uit mijn .koelkast te komen. De dader vond ik niet (half gekeken want dekoelkast was vrij vol).

Vandaag haalde ik een plankje leeg en vond een open pakje melk wat was omgevallen en inmiddels leeg :X
Heeft er misschien al weken gelegen, weet ik veel...

Dus in plaats van lunch was het dekoelkast uitsoppen en zalfachtige substanties uit richeltjes peuteren :r

Lunch nu wel verdiend: salade met ei, stoofpeer, amandelen en appeltjesdressing :9
pi_197424132
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
De laatste dagen leek er een funky geur uit mijn .koelkast te komen. De dader vond ik niet (half gekeken want dekoelkast was vrij vol).

Vandaag haalde ik een plankje leeg en vond een open pakje melk wat was omgevallen en inmiddels leeg :X

Dus in plaats van lunch was het dekoelkast uitsoppen en zalfachtige substanties uit richeltjes peuteren :r

Lunch nu wel verdiend: salade met ei, stoofpeer, amandelen en appeltjesdressing :9
2 positieve dingen. Je neus doet het weer en je koelkast blinkt *O*
pi_197424197
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lol, ja *O*
pi_197424289
pi_197424293
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:

Dit had ze beter iets eerder kunnen ontdekken 8-) maar lijkt me hoe dan ook wel smerig.

Mijn konijn heeft overigens altijd zijn eigen kamer in huis gehad en ik kan je vertellen dat een konijn behang af kan scheuren tot waanzinnige hoogte voor zo'n klein bolletje wol. Als ik thuis was dan was hij welkom in het hele huis. Toen ik mijn konijn (Oscar, maar meestal Ozzy) kreeg heb ik me direct verdiept in het houden van een konijn en kwam al heel snel tot de conclusie dat konijnen de meest ongeschikte huisdieren voor kinderen ooit zijn.
pi_197424335
Schoenen zijn binnen. *O* Passen goed bij m'n Mc Donalds sokken. O+

pi_197424350
quote:

Dat doet me denken aan het "delleke zalf" dat B waar hij opgroeide graag at. Klinkt dubieuzer dan het is :P

Creatieve salade :D smakelijk :*
pi_197424368
quote:
Hoe onverwacht. Waarschijnlijk vindt Rutte het nog steeds eigenlijk onzin.
pi_197424372
quote:
Ik had raar opgekeken als ze waren blijven zitten
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 13:41:46 #111
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197424394
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe onverwacht. Waarschijnlijk vindt Rutte het nog steeds eigenlijk onzin.
Is het ook, zo kort voor de verkiezingen en in een grote crisis.
pi_197424397
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat doet me denken aan het "delleke zalf" dat B waar hij opgroeide graag at. Klinkt dubieuzer dan het is :P

Creatieve salade :D smakelijk :*
dit vraagt om meer uitleg. Delleke zalf???
pi_197424400
Ik begrijp het nut er eigenlijk niet zo van, als ik eerlijk ben.
pi_197424419
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

dit vraagt om meer uitleg. Delleke zalf???
Frikandel mayo. :')
Bepaald stukje Limburg.
pi_197424428
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:41 schreef derLudolf het volgende:

Is het ook, zo kort voor de verkiezingen en in een grote crisis.
Zelf vind ik eerder dat de verantwoordelijken zelf moesten opstappen, maar dat kan je doortrekken naar Rutte en dus zijn kabinet.
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 13:44:25 #116
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197424448
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:41 schreef Myraela het volgende:
Ik begrijp het nut er eigenlijk niet zo van, als ik eerlijk ben.
Daarnaast stond er voor volgende week een belangrijk debat op de planning over die toeslagenaffaire, die wordt nu uitgesteld. Schieten die ouders ook niets mee op :')
pi_197424458
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Bepaald stukje Limburg.
AH..frikanDELLEKE dus. Duidelijk. Maar liever dat, dan de substantie die Cat uit haar koelkast heeft gehaald _O-
pi_197424459
quote:

Whahaha
Hoe jong is hij?
  vrijdag 15 januari 2021 @ 13:46:13 #119
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197424485
Net frisbee spelen met hondje buiten. Mini sneeuwvlokjes op haar vacht *O*
Kom maar door met die sneeuw!
pi_197424489
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

AH..frikanDELLEKE dus. Duidelijk. Maar liever dat, dan de substantie die Cat uit haar koelkast heeft gehaald _O-
Sowieso liever dat. Ik ben geen fan van frikandellen maar bedorven melk is beduidend goorder. Ik vind het vooral grappig hoe ze bij B in de buurt een redelijk doorsnee snack 1000x goorder konden laten klinken _O_
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 13:47:32 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197424510
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zelf vind ik eerder dat de verantwoordelijken zelf moesten opstappen, maar dat kan je doortrekken naar Rutte en dus zijn kabinet.
Ach ja, ik vind dat altijd vrij kansloos, dat aftreden. Worden misstanden daarmee opgelost?

Geef die ouders een smak geld en begeleiding daar waar nodig. En door.
pi_197424524
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:44 schreef derLudolf het volgende:
Daarnaast stond er voor volgende week een belangrijk debat op de planning over die toeslagenaffaire, die wordt nu uitgesteld. Schieten die ouders ook niets mee op :')
Die ouders schieten hier toch sowieso niets mee op. Politieke schijnvertoning. Maarja, ik heb het allemaal niet heel uitgebreid gevolgd, dus misschien ligt het aan mij.
pi_197424563
Zo maar persconferentie aan.
Ik begrijp niet helemaal wat het inhoudt als een kabinet valt en wat er dan gebeurt. Ik vind het alleen jammer dat dit zo moet.
pi_197424564
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ach ja, ik vind dat altijd vrij kansloos, dat aftreden. Worden misstanden daarmee opgelost?

Volgens de advocaat van een grote groep, heeft nog niemand van die de 30.000 euro binnen. Wel brieven waarin staat dat bekeken zal worden hoeveel ze evt. kunnen krijgen.
pi_197424699
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Whahaha
Hoe jong is hij?
5....
pi_197424717
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:47 schreef derLudolf het volgende:

Er wordt volgerns mij nu niets mee opgelost, alleen trager en moeizamer gemaakt. Ik zou zeggen, zo vlak voor verkiezingen: laat de kiezer maar spreken. En dan nu nog zoveel mogelijk proberen de boel te repareren. En er mag wel wat meer excuses komen dan alleen van Asscher :X
pi_197424734
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:50 schreef Kaatje1 het volgende:

Volgens de advocaat van een grote groep, heeft nog niemand van die de 30.000 euro binnen. Wel brieven waarin staat dat bekeken zal worden hoeveel ze evt. kunnen krijgen.
Las vanmorgen een nieuwsbericht dat x duizend gezinnen al 30.000 euro had gekregen. Dacht nog: oh, wat fijn voor ze, eindelijk wat geld. Maar nee dus?
  vrijdag 15 januari 2021 @ 13:59:00 #128
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197424744
quote:
En het nut van dit aftreden: nul.

Draagt niet bij tot afhandeling van de affaire, draagt niet bij tot wat dan ook.
pi_197424745
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er wordt volgerns mij nu niets mee opgelost, alleen trager en moeizamer gemaakt. Ik zou zeggen, zo vlak voor verkiezingen: laat de kiezer maar spreken. En dan nu nog zoveel mogelijk proberen de boel te repareren. En er mag wel wat meer excuses komen dan alleen van Asscher :X
Ja, ze kunnen beter goede excuses maken dan aftreden.
pi_197424767
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

5....
Echt heerlijk wat ze oppakken en hoe ze dit gebruiken :D
pi_197424774
quote:

mijn lief heeft Alexa
en ik betrapte me vandeweek op denken "hmm nu was Alexa toch wel handig geweest"
Let wel... het lichtknopje zit nog geen 2m van mn bed he :)
pi_197424845
quote:

salade zonder kaas _O-
pi_197424886
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Las vanmorgen een nieuwsbericht dat x duizend gezinnen al 30.000 euro had gekregen. Dacht nog: oh, wat fijn voor ze, eindelijk wat geld. Maar nee dus?
https://www.ad.nl/binnenl(...)-ontvangen~aa75d7d5/
pi_197424893
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit had ze beter iets eerder kunnen ontdekken 8-) maar lijkt me hoe dan ook wel smerig.

Mijn konijn heeft overigens altijd zijn eigen kamer in huis gehad en ik kan je vertellen dat een konijn behang af kan scheuren tot waanzinnige hoogte voor zo'n klein bolletje wol. Als ik thuis was dan was hij welkom in het hele huis. Toen ik mijn konijn (Oscar, maar meestal Ozzy) kreeg heb ik me direct verdiept in het houden van een konijn en kwam al heel snel tot de conclusie dat konijnen de meest ongeschikte huisdieren voor kinderen ooit zijn.
zo stond ik ooit in een dierenwinkel aan te horen.. hoe iemand probeerde een schildpad te verkopen als perfect huisdier voor een 2jarige 8)7 -O-

makkelijk vasthouden, kon tegen een stootje, makkelijk in onderhoud... echt wtf
wat moet een klein kind nou met een schildpad?
(not to mention dat het ook gewoon nog eens niet waar is)
pi_197424894
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Bepaald stukje Limburg.
Nooit van gehoord :D
  vrijdag 15 januari 2021 @ 14:06:23 #136
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197424925
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mijn lief heeft Alexa
en ik betrapte me vandeweek op denken "hmm nu was Alexa toch wel handig geweest"
Let wel... het lichtknopje zit nog geen 2m van mn bed he :)
Wij hebben om die reden toch allemaal lampen met app genomen. _O-
Alles in de woonkamer bedienbaar vanaf je telefoon. Heerlijk O+
En je kan ze hiermee ook dimmen zonder dimmers te hebben. Dat was het belangrijkste voor ons.
pi_197424946
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:05 schreef Uhmmpie het volgende:

zo stond ik ooit in een dierenwinkel aan te horen.. hoe iemand probeerde een schildpad te verkopen als perfect huisdier voor een 2jarige 8)7 -O-

Ik zie heel enge beelden bij de combi 2-jarige en 'kan tegen een stootje' :X
  vrijdag 15 januari 2021 @ 14:07:58 #138
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197424957
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:05 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ze worden maar 100 dus dat is altijd leuk, heb je je hele leven wat aan _O-
pi_197424961
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die ouders schieten hier toch sowieso niets mee op. Politieke schijnvertoning. Maarja, ik heb het allemaal niet heel uitgebreid gevolgd, dus misschien ligt het aan mij.
wat ik er van gezien heb... is het sowieso nogal mosterd na de maaltijd voor een groot deel van de slachtoffers.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 januari 2021 @ 14:10:36 #140
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197425025
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 13:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

En het nut van dit aftreden: nul.

Draagt niet bij tot afhandeling van de affaire, draagt niet bij tot wat dan ook.
Manier waarop is slecht. Had drie weken geleden moeten gebeuren. Maar aftreden is het enige juiste om te doen.
In de praktijk maakt het verder weinig verschil omdat de verkiezingen eraan komen over twee maanden.
pi_197425040
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wij hebben om die reden toch allemaal lampen met app genomen. _O-
Alles in de woonkamer bedienbaar vanaf je telefoon. Heerlijk O+
En je kan ze hiermee ook dimmen zonder dimmers te hebben. Dat was het belangrijkste voor ons.
haha nou.. ik heb soms een beetje mot met Alexa omdat ze mijn stem soms negeert :)
Maar inmiddels door dat het aan de toonhoogte ligt... dus gaat nu een stuk beter.
en het is altijd een leuk dingetje om "gepast jaloers" te doen naar mijn lief dat Alexa mij niet aardig vind _O-
  vrijdag 15 januari 2021 @ 14:14:02 #142
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197425104
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

haha nou.. ik heb soms een beetje mot met Alexa omdat ze mijn stem soms negeert :)
Maar inmiddels door dat het aan de toonhoogte ligt... dus gaat nu een stuk beter.
en het is altijd een leuk dingetje om "gepast jaloers" te doen naar mijn lief dat Alexa mij niet aardig vind _O-
Haha ja leuke gadget.
Ik heb bewust geen spraak aansturing. Vind de app gewoon prima. Telefoon ligt altijd wel in de buurt, erg genoeg.
pi_197425137
Wel een goeie dit

pi_197425757
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

What is child trafficking?
Trafficking is where children and young people tricked, forced or persuaded to leave their homes and are moved or transported and then exploited, forced to work or sold. Children are trafficked for:

sexual exploitation
benefit fraud
forced marriage
domestic slavery like cleaning, cooking and childcare
forced labour in factories or agriculture
committing crimes, like begging, theft, working on cannabis farms or moving drugs.
Trafficked children experience many types of abuse and neglect. Traffickers use physical, sexual and emotional abuse as a form of control. Children and young people are also likely to be physically and emotionally neglected and may be sexually exploited.
Jaja, dus dat gebeurt, ik ben niet gek. Maar er zijn nergens mensen die kinderen waardeloos achten.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 januari 2021 @ 14:41:42 #145
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197425764
Morgen is er een taxi (oom) geregeld *O*. Ik kan het Utrechtpad afmaken. *O*
Van Tienhoven naar de Dom via Maarsen en (Oud-)Zuilen
pi_197425777
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 12:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

In de hele wereld en het is van alle tijden. Als er maar geld aan te verdienen valt. Dan heb ik het niet over ouders (of schoon die er ook zijn).
Uiteraard. Maar niet omdat men ergens kinderen in z'n algemeenheid waardeloos vindt.
pi_197425848
Tv weer uit. Vanuit mijn simpele kijk; zoals Rutte spreekt zie ik het bij veel anderen in het kabinet niet voor me dat zij dit ook kunnen. Ik hoor alleen maar haat vanuit oppositie en trots dat het hun is gelukt het kabinet te laten vallen.
Fantastisch kinderlijk. Bah.
pi_197425852
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar niet omdat men ergens kinderen in z'n algemeenheid waardeloos vindt.
Nee, maar het komt (te) vaak voor dat kinderen juist "waarde" zijn. Om te werken/uitgebuit te worden/uitgehuwelijkt te worden/verkocht te worden/als oude dags voorziening
  Moderator vrijdag 15 januari 2021 @ 14:49:12 #149
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197425962
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Tv weer uit. Vanuit mijn simpele kijk; zoals Rutte spreekt zie ik het bij veel anderen in het kabinet niet voor me dat zij dit ook kunnen. Ik hoor alleen maar haat vanuit oppositie en trots dat het hun is gelukt het kabinet te laten vallen.
Uhu, ook vanuit de partijen waarvan normaliter wel wordt gezegd dat het fatsoenlijke partijen zijn.
pi_197425964
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind dit wel een bijzondere kijk op de zaken. De oppositie is kinderlijk, maar wel lof voor degenen die duizenden gezinnen in afzichtelijke ellende - jaren en jarenlang - hebben gestort?
pi_197426155
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 14:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vind dit wel een bijzondere kijk op de zaken. De oppositie is kinderlijk, maar wel lof voor degenen die duizenden gezinnen in afzichtelijke ellende - jaren en jarenlang - hebben gestort?
Nee want dat wordt alsnog (zo snel mogelijk) opgelost zoals ik het net hoorde.
Waarom dan nu nog dit moeten doen als het toch op de achtergrond doorgaat.
Schiet je hier nu werkelijk iets mee op.

Verder zei ik al; weet ik niet wat het verder precies inhoudt dus kan niet doen alsof ik alle verstand ervan heb want dat heb ik niet; wat nu wel blijft (GELUKKIG coronabeleid nog wel) en wat nu in de ijskast gaat.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 januari 2021 @ 14:59:59 #152
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197426201

Ondertussen...
https://t.co/gS7pUpFdkW
  vrijdag 15 januari 2021 @ 15:00:28 #153
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197426213
Wat ik even gemist heb is de berichtgeving over het vrijwillige ontslag wat de top 20 ambtenaren van de Belastingdienst zichzelf verleend heeft, aansluitend op dit Kabinets aftreden, natuurlijk voorzien van een zodanige aantekening dat het aanvragen van een VOG voorgoed onmogelijk is voor dit type werk.
pi_197426239
quote:
Dit is niet De Speld of Nieuwspaal?
pi_197426526
quote:
KOM OP NOU

Is dit een soap? Wat?!
pi_197426577
quote:
Ik denk dat het tijd wordt om ook even opruiming te houden bij de belastingdienst :{
  vrijdag 15 januari 2021 @ 15:17:22 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197426585
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 15:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

KOM OP NOU

Is dit een soap? Wat?!
Ze zullen er vast nog prat op gaan dat het ook nog eens hun wettelijke plicht is.
pi_197426611
Heb het hele artikel gelezen, daar zakt je de broek van af.
https://www.trouw.nl/econ(...)ndvoerders~bbefdd4d/
  vrijdag 15 januari 2021 @ 15:19:46 #159
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197426635
Vrijdagmiddag striptease, Kaatje?
pi_197426783
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 15:19 schreef fietsie het volgende:
Vrijdagmiddag striptease, Kaatje?
Heb wel mijn makkelijke broek aan ;-)
pi_197426818
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 15:25 schreef Kaatje1 het volgende:

Heb wel mijn makkelijke broek aan ;-)
Klinkt niet als de meest sexy stripteasebroek.
pi_197426833
Dag allen. Morgen komt de test van mijn gewonnen airfryer (ook al). Ik ga dat doen met patat en kroketten.
Alleen zijn ze nu nog in de vriezer. Is het beter om ze van te voren te ontdooien?
pi_197426847
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 15:27 schreef -Sigaartje het volgende:
Dag allen. Morgen komt de test van mijn gewonnen airfryer (ook al). Ik ga dat doen met patat en kroketten.
Alleen zijn ze nu nog in de vriezer. Is het beter om ze van te voren te ontdooien?
Nee. Tevens staat ook achterop de verpakking van de desbetreffende snacks, hoe ze te bereiden, als het goed is.
pi_197427051
quote:
Zeker niet ontdooien. Dan wordt het een kliederboel die door je mandje heenzakt.
En check op de verpakking of het produkt airfryer geschikt is. Je kunt er -als het moet- alle soorten snacks en friet in bakken, maar als het er niet voor geschikt is blijven de produkten slap en bleek.
pi_197427103
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 15:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klinkt niet als de meest sexy stripteasebroek.
Zeker niet
pi_197427263
quote:
Zo je hebt wel mooie dingen gewonnen *O*
pi_197427616
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 15:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zeker niet ontdooien. Dan wordt het een kliederboel die door je mandje heenzakt.
En check op de verpakking of het produkt airfryer geschikt is. Je kunt er -als het moet- alle soorten snacks en friet in bakken, maar als het er niet voor geschikt is blijven de produkten slap en bleek.
wat me doet afvragen wat ze met die producten doen om te zorgen dat ze er na het bakken goed uit zien?
  vrijdag 15 januari 2021 @ 16:06:50 #168
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197427646
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 16:05 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

wat me doet afvragen wat ze met die producten doen om te zorgen dat ze er na het bakken goed uit zien?
Voorbakken, flash-freezen, in het bevriezingsproces olienevels toepassen enz
pi_197427662
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 16:05 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

In het product, geschikt voor de airfryer, is al wat boter/olie verwerkt voor de kleur/krokante korst. Net zoals ze dat doen voor ovenproducten.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 16:10:18 #170
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197427717
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 16:08 schreef Tally het volgende:

[..]

In het product, geschikt voor de airfryer, is al wat boter/olie verwerkt voor de kleur/krokante korst. Net zoals ze dat doen voor ovenproducten.
Mijn ervaring met ovenproducten is dat ze er dan ook een smaakvernachelende pantserkorst omheen doen...
pi_197427747
Wie heeft een dutje gedaan? Het was ik, Myraela.
pi_197427756
:’)
  vrijdag 15 januari 2021 @ 16:12:33 #173
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197427759
Wie heeft het account van onze workaholic gehackt ?!?!?!
pi_197427782
Ik was even te brak. Nu kan ik weer de hele avond door.
pi_197427785
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 15:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zo je hebt wel mooie dingen gewonnen *O*
Ja, ik maak puzzels in tijdschriften waar je iets mee kunt winnen. Dat deed ik 15 jaar geleden ook, won een bakplaat, een midweek Belgie, een horloge en twee make-up sets (ben er niet mooier op geworden) Vorig jaar dacht ik: laten we het maar weer eens proberen. Met zoiets van, zal wel niks winnen, maar wie weet. Won toen gelijk een slowjuicer, daarna deze airfryer en de pizzarette. Dat gaat goed. Het is 1 op de 8 keer prijs schat ik. Blijkbaar puzzelt er geen hond.
Ik wil nog altijd een midweekje ergens winnen. Lekker helemaal gratis genieten!
pi_197427790
Nee fopjen.

Maar dit weekend waarschijnlijk wel weer.
pi_197427805
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 16:14 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]

Ja, ik maak puzzels in tijdschriften waar je iets mee kunt winnen. Dat deed ik 15 jaar geleden ook, won een bakplaat, een midweek Belgie, een horloge en twee make-up sets (ben er niet mooier op geworden) Vorig jaar dacht ik: laten we het maar weer eens proberen. Met zoiets van, zal wel niks winnen, maar wie weet. Won toen gelijk een slowjuicer, daarna deze airfryer en de pizzarette. Dat gaat goed. Het is 1 op de 8 keer prijs schat ik. Blijkbaar puzzelt er geen hond.
Ik wil nog altijd een midweekje ergens winnen. Lekker helemaal gratis genieten!
Je doet ook mee voor dingen die je helemaal niet gaat gebruiken? :D
pi_197427819
Het idee van aftreden is dat dat voorkomt dat dit nog eens gebeurt. Nee, het maakt het gebeurde niet ongedaan, maar het zou moeten bijdragen aan
a) het nooit weer zo naaien van burgers
b) het nooit meer 3 jaar beloven dat het nu echt gefixt gaat worden en dan niks doen\
c) het niet kunnen negeren van een parlementair rapport waar in staat dan onder jouw verantwoordelijkheid de regering burgers volstrekt ten onrechte heeft vervolgd, en niet door een foutje, maar gewoon met opzet
pi_197427830
Ik ben nu bezig een computerpromma te schrijven die automatisch Sudoko's oplost.
pi_197427839
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 16:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je doet ook mee voor dingen die je helemaal niet gaat gebruiken? :D
Yep, die geef ik weg.
pi_197427840
Ik heb ook een poosje veel meegedaan met winacties. Mooiste prijzen zijn een scooter en een laptop geweest.

Toevallig de laatste twee maanden ook weer een paar keer meegedaan. Als je eenmaal begint is het zo verslavend. :’)
  vrijdag 15 januari 2021 @ 16:19:39 #182
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197427868
Ik heb twee jaar lang meegedaan aan iedere winactie die ik tegen kwam. Niets gewonnen. Toen gestopt.
pi_197427908
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 16:19 schreef fietsie het volgende:
Ik heb twee jaar lang meegedaan aan iedere winactie die ik tegen kwam. Niets gewonnen. Toen gestopt.
Geen staatsloten ook maar kopen dan.
pi_197427929
Paar weken geleden met een quiz nog een mooi bierpakket gewonnen.
En paar maanden geleden een Rituals pakket.
En al een paar keer hier iets op Fok.

Maar nooit echt hele grote dingen.
pi_197427934
Als ik weer zo'n winbrief in de bus krijg, ben ik verbaasd. Dan denk ik: alweer??

Werkte de staatsloterij maar zo.

Maar gaan jullie aub niet puzzelen, dat vermindert mijn kansen. 😀
  vrijdag 15 januari 2021 @ 16:23:42 #186
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197427941
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 16:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Geen staatsloten ook maar kopen dan.
Nee dat is -helemaal- geen succes de afgelopen maanden. Alleen in de lotto had ik laatst 10,- op 2,- inleg.
Dus toen ik daarna 10,- inlegde 0,- resultaat.
pi_197427951
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 16:22 schreef Sarabi het volgende:
Paar weken geleden met een quiz nog een mooi bierpakket gewonnen.
En paar maanden geleden een Rituals pakket.
En al een paar keer hier iets op Fok.

Maar nooit echt hele grote dingen.
Maar het is altijd leuk. Zo'n Pizzarette of airfryer had ik nooooiit zelf gekocht, maar ze zijn een welkome aanwinst. 👍
pi_197428022
Ik heb wat loterijen lopen, daar ‘win’ ik regelmatig wat mee.

Tevens acht ik mezelf weer klaar om aan Krokettenkunst te doen dus net aardappelwedges (aardappels waren te klein voor frietjes) gesneden voor erbij. Kan het over een uurtje de fryer in :9
pi_197428069
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 16:23 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nee dat is -helemaal- geen succes de afgelopen maanden. Alleen in de lotto had ik laatst 10,- op 2,- inleg.
Dus toen ik daarna 10,- inlegde 0,- resultaat.
Als ik al quitte draai, is het al heel wat. Wel een keer 100 euro gewonnen met een staatslot, dat was leuk, heb ik kapotgeslagen met vrienden bij een voetbalavondje met bier en hapjes.
pi_197428110
Ik kan me nog goed herinneren dan mijn broertje, toen een jaar of 3, dus ik 6 ofzo, een fles appelshampoo won bij de dorpsloterij. Ik denk dat dat wel ongeveer het meest dichtbij 'iets winnen' is dat ik ooit gekomen ben.
Ok, van de staats krijg ik per 250 euro inleg wel eens 5 euro terug, maar dat kan ik moeilijk 'winnen' noemen.

Overigens woont dat broertje in de postcode die vorig jaar de oudennieuw postcodeloterij won. Uiteraard doet hij niet mee aan zulke onzin en daar is hij ook content mee. Ik doe ook niet aan postcodeloterij. Kloteloterij.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 16:37:31 #191
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197428158
Mijn persoonlijke mening over loterijen is dat het een loterij is als je met contant geld een papieren lootje kunt kopen, anders is het gewoon belasting in een ander jasje. (Qua emotie, betrokkenheid enz)
pi_197428186
Ooit een bijna 300 euro gewonnen in de oudejaars loterij (hele mooie messen van gekocht) en 2 jaar geleden een geweldige naaimachine. En ook eens een weekendje weg bij Bongo
pi_197428213
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 16:11 schreef Myraela het volgende:
Wie heeft een dutje gedaan? Het was ik, Myraela.
Je was niet alleen :+ *)
pi_197428278
Wij wonnen laatst 250 euro bij de postcodeloterij :P das dan ook wel meteen het grootste ding wat we ooit gewonnen hebben :')
pi_197428397
OpsomSC! :)

Mijn grootste winsten:
940 euro in de postcodeloterij (over 2 loten)
200 euro aan shoptegoed via ons FOK! in een review wedstrijd
Verder vooral boeken en kadocodes waarmee je wat kunt uitzoeken. Pas nog twee houten spatels mee uitgezocht.
pi_197428454
Oh, de barbecue die nu bij LS staat heb ik ook ooit gewonnen.

En zo stom, van de gewonnen barbecue was een onderdeel krom getrokken. Had ik een mail gestuurd om te vragen of ik dat onderdeel ergens kon kopen. Konden ze nergens krijgen, hebben ze gewoon nog een helemaal nieuwe barbecue gestuurd. :') Dat was wel echt next-level klantenservice.
pi_197428531
Wauw, netjes!
pi_197428546
Ja, kudo's voor Boretti.
pi_197428674
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 16:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook een poosje veel meegedaan met winacties. Mooiste prijzen zijn een scooter en een laptop geweest.

Toevallig de laatste twee maanden ook weer een paar keer meegedaan. Als je eenmaal begint is het zo verslavend. :’)
Door jou heb ik ook een tijdje braaf met van alles en nog wat mee gedaan. Enige wat ik er aan overhield was spam. Nooit iets gewonnen, kostte alleen maar tijd :{
pi_197428710
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:05 schreef Isabeau het volgende:
Door jou heb ik ook een tijdje braaf met van alles en nog wat mee gedaan. Enige wat ik er aan overhield was spam. Nooit iets gewonnen, kostte alleen maar tijd :{
Sorry he. :D Ik moet wel zeggen dat ik me niet stoor aan spam. 43340 ongelezen mails in mijn inbox staan, mooie verzameling van de afgelopen jaaaaaren.
pi_197428741
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 16:34 schreef sigme het volgende:
Ik kan me nog goed herinneren dan mijn broertje, toen een jaar of 3, dus ik 6 ofzo, een fles appelshampoo won bij de dorpsloterij. Ik denk dat dat wel ongeveer het meest dichtbij 'iets winnen' is dat ik ooit gekomen ben.
Ok, van de staats krijg ik per 250 euro inleg wel eens 5 euro terug, maar dat kan ik moeilijk 'winnen' noemen.

Overigens woont dat broertje in de postcode die vorig jaar de oudennieuw postcodeloterij won. Uiteraard doet hij niet mee aan zulke onzin en daar is hij ook content mee. Ik doe ook niet aan postcodeloterij. Kloteloterij.
Ik vind de Postcodeloterij een heel vieze loterij. Ik weet niet of ik de staatsloterij of de lotto had gewonnen als ik mee had gedaan. Maar ik weet wel dat ik de postcodeloterij had kunnen winnen als ik mee had gedaan. Mijn ouders doen al járen mee, maar meer dan een kookboek of een beker ijs hebben ze er nooit mee gewonnen. Ze moesten bezuinigen (pensionering) en ik stelde voor alle loterijen ook op te zeggen. De postcodeloterij durven ze niet meer op te geven, want stel je voor dat de maand nadat je het stopt... :') Het is gewoon een soort chantage.
pi_197428748
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:07 schreef Myraela het volgende:

Sorry he. :D Ik moet wel zeggen dat ik me niet stoor aan spam. 43340 ongelezen mails in mijn inbox staan, mooie verzameling van de afgelopen jaaaaaren.
Als ik wel wat leuks had gewonnen, dan had ik je uiteraard ook netjes bedankt O-)
pi_197428799
@Sarabi hoe heette die pubquiz van jou? Ik ben het weer vergeten. De vorige keer geen tijd gehad door m'n werk, maar misschien wel leuk voor dit weekend of komende week.
pi_197428957
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:14 schreef Myraela het volgende:
@:Sarabi hoe heette die pubquiz van jou? Ik ben het weer vergeten. De vorige keer geen tijd gehad door m'n werk, maar misschien wel leuk voor dit weekend of komende week.
Upbeatles!

Ik had het linkje opgeslagen.
pi_197429082
Dat je een jurkje voor de kerst besteld, het ding pas deze week werd bezorgd, en.... het maar matig staat. Heb ik daar nou zo met smart op zitten wachten? :')
pi_197429208
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:34 schreef Candaasje het volgende:
Dat je een jurkje voor de kerst besteld, het ding pas deze week werd bezorgd, en.... het maar matig staat. Heb ik daar nou zo met smart op zitten wachten? :')
Nee ;(

Al heb je met kerst dus gelukkig niks gemist aan dat jurkje :P
pi_197429223
Morgenmiddag wandelen, daarna goeie afhaal poging twee ophalen en vooral live bijkletsen met vriendin (en twee mini vakanties bespreken/plannen). Zin an! O+
pi_197429356
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Upbeatles!

Ah thanks!
pi_197429500
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee ;(

Al heb je met kerst dus gelukkig niks gemist aan dat jurkje :P
True, true!

Omdenken!
  vrijdag 15 januari 2021 @ 18:04:15 #210
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197429557
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind de Postcodeloterij een heel vieze loterij. Ik weet niet of ik de staatsloterij of de lotto had gewonnen als ik mee had gedaan. Maar ik weet wel dat ik de postcodeloterij had kunnen winnen als ik mee had gedaan. Mijn ouders doen al járen mee, maar meer dan een kookboek of een beker ijs hebben ze er nooit mee gewonnen. Ze moesten bezuinigen (pensionering) en ik stelde voor alle loterijen ook op te zeggen. De postcodeloterij durven ze niet meer op te geven, want stel je voor dat de maand nadat je het stopt... :') Het is gewoon een soort chantage.
Dat is het ook echt. Ik durfde ook nooit op te zeggen. Heb wel 1x een fiets gewonnen.
Maar inmiddels toch geen lot meer, vind het gewoon zonde geld.
pi_197429560
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:14 schreef Myraela het volgende:
@:Sarabi hoe heette die pubquiz van jou? Ik ben het weer vergeten. De vorige keer geen tijd gehad door m'n werk, maar misschien wel leuk voor dit weekend of komende week.
Upbeatles :)
pi_197429570
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 17:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Upbeatles!

Ah ik was te laat :D
pi_197429619
Nooit iets gewonnen. Ik doe ook nergens aan mee. Ik koop elk jaar een decemberkraslotadventding voor in J's schoen. Dat kost 5 euro. Hij won 5 euro. Nu weer klaar voor 11 maanden.
Spoilers!
pi_197429698
Doe mee aan pcl en staatsloterij. Alles wat ik win gaat naar een doel wat op dat moment mijn aandacht heeft. En als het veel is koop ik eerst iets voor mezelf en de rest gaat dan naar dat doel. Maar voor de naaimachine had ik alleen mijn adres en telefoonnummer ingevuld.
Ex van een neef van mij was heel goed in zinnen afmaken, slagzinnen heette dat geloof ik. Complete huiskamer inrichting, stereotoren, vakanties, zij won van alles.
pi_197429795
@Molo ik ga morgen meteen een lunchbox halen bij Café du Midi. Ben benieuwd. *O*
pi_197429935
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 18:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nooit iets gewonnen. Ik doe ook nergens aan mee. Ik koop elk jaar een decemberkraslotadventding voor in J's schoen. Dat kost 5 euro. Hij won 5 euro. Nu weer klaar voor 11 maanden.
O ja. Ook gekocht, nog niet gekrast :') _O-
pi_197430145
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 18:01 schreef Candaasje het volgende:

[..]

True, true!

Omdenken!
Fijn! Terugsturen, dan heb je alvast budget voor een leuk jurkje :Y
pi_197430344
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 16:40 schreef Aure het volgende:

[..]

Je was niet alleen :+ *)
En jullie ook niet met z'n twee :s)

@Isabeau ik had nog helemaal niet gereageerd op de nier. Spannend zo snel, maar misschien ook maar fijn inderdaad dat je dan ook niet zo lang hebt om je druk te maken. Al is een week je druk maken ook al best lang. Hoe voel je je er nu onder?

Ik heb net gesport en daarna ipv een pizza, bij een goed restaurant besteld.
Tataki van rund, truffel risotto, een brownie met chocolademousse en bijgerecht frietjes met truffel mayo. Die passen misschien niet per se bij risotto, maar ik had er wel zin in :9~

Ben benieuwd. Net besteld en hoop nu al bij elke scooter die ik door de straat hoor rijden dat het voor mij is :+
pi_197430441
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 18:04 schreef gcjoel het volgende:

Dat is het ook echt. Ik durfde ook nooit op te zeggen. Heb wel 1x een fiets gewonnen.
Maar inmiddels toch geen lot meer, vind het gewoon zonde geld.
Ik woon hier straks al 20 jaar en heb nooit meegedaan. Dus als mijn postcode wint, kan ik gerust denken 'och, ik deed toch nooit mee'. Maar ik kan me voorstellen dat als je stopt en je postcode dán wint, dat dan wel heel kut voelt ja.
pi_197430480
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 18:44 schreef vlindertje89 het volgende:

@:Isabeau ik had nog helemaal niet gereageerd op de nier. Spannend zo snel, maar misschien ook maar fijn inderdaad dat je dan ook niet zo lang hebt om je druk te maken. Al is een week je druk maken ook al best lang. Hoe voel je je er nu onder?

Ik heb net gesport en daarna ipv een pizza, bij een goed restaurant besteld.
Tataki van rund, truffel risotto, een brownie met chocolademousse en bijgerecht frietjes met truffel mayo. Die passen misschien niet per se bij risotto, maar ik had er wel zin in :9~

Ben benieuwd. Net besteld en hoop nu al bij elke scooter die ik door de straat hoor rijden dat het voor mij is :+
Hoop dat het heerlijk is! Ik zit er aan te denken om voor dinsdag iets speciaals te bestellen :7 (woensdag opname)

En ik kan wel stoer roepen dat ik er heel coool onder ben, maar het valt me wat tegen van mezelf :')
pi_197430624
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 18:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoop dat het heerlijk is! Ik zit er aan te denken om voor dinsdag iets speciaals te bestellen :7 (woensdag opname)

En ik kan wel stoer roepen dat ik er heel coool onder ben, maar het valt me wat tegen van mezelf :')
Wees niet zo misplaatst streng. Het is een operatie. En zoals jij heel goed zal weten, bestaan er geen operaties zonder risico's. Het is juist, gepast en kloppend om dat te voelen.
pi_197430794
quote:

[..]

Het lijkt me toch best heel normaal dat je er tegenop ziet. Het is me nogal niet wat, t is niet zo dat je even naar de pedicure gaat of zo.
pi_197430839
quote:

[..]

Doen!

Eten is binnen, is lekker :9 en best veel, haha. Meer dan ik had verwacht.

En lijkt me ook niet meer dan logisch, toch. Het is ook gewoon spannend!
pi_197430866
Logisch inderdaad Isa, maar ik vind het wel echt heel stoer van je dat je het doet :) maar dat het spannend is snap ik helemaal!
  vrijdag 15 januari 2021 @ 19:27:04 #225
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197431049
quote:

[..]

Beter vanaf nu iedere dag alvast :9
Ter compensatie van ziekenhuisvoer
pi_197431070
Afgelopen week een alcoholvrij bierpakket besteld en vanavond is er een livestream om met een paar van die biertjes mocktails te maken.
Zo leuk verzonnen :) heb net al de rozemarijn en tijm siroop gemaakt.
pi_197431246
Wat een krokodillentranen van die en genen in het kabinet.
Wiebes helemaal, eerst ging die voor Groningers per direct zo ongeveer: wat is daar gebeurd? En dan deze drama zaak!

Affijn, stemmen in maart.

Het werd de kip met pasta van gister :Y)
Verder vandaag weer een doos vol snippers van verouderde administratie.
#ruimt op.

Isa :*
pi_197431298
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:28 schreef Sarabi het volgende:
Afgelopen week een alcoholvrij bierpakket besteld en vanavond is er een livestream om met een paar van die biertjes mocktails te maken.
Zo leuk verzonnen :) heb net al de rozemarijn en tijm siroop gemaakt.
Ohh linkje naar het pakket? :P
pi_197431382
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:37 schreef Aure het volgende:

[..]

Ohh linkje naar het pakket? :P
https://vandestreekbier.nl/product/delicious-dry-box/

Die playground is sowieso een van de lekkerste alcoholvrije bieren.

Ken je de webshop ondernulpuntvijf? Die hebben ook een mooie collectie.
pi_197431402
Geïnspireerd door @PdeHoog ben ik nu bezig met het fotoalbum 2019. Dat is vanavond wel klaar om te bestellen. Daarna aan de gang met die van 2020.
pi_197431455
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Geïnspireerd door @:PdeHoog ben ik nu bezig met het fotoalbum 2019. Dat is vanavond wel klaar om te bestellen. Daarna aan de gang met die van 2020.
Ook in die XL versie _O_
  vrijdag 15 januari 2021 @ 19:43:23 #232
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197431457
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 18:17 schreef Myraela het volgende:
@:Molo ik ga morgen meteen een lunchbox halen bij Café du Midi. Ben benieuwd. *O*
Leuk! Vega of gewoon?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 januari 2021 @ 19:43:28 #233
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197431461
Vrijdag... Het werd Friet van Piet (alleen dan geen patat geheeld :P). Frikandel, bamischijf en cheeseburger :9. De burgers zijn tenminste burgers en niet van McDonaldsformaatplakjes.
pi_197431484
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Geïnspireerd door @:PdeHoog ben ik nu bezig met het fotoalbum 2019. Dat is vanavond wel klaar om te bestellen. Daarna aan de gang met die van 2020.
Goed bezig! Ik loop ondertussen 7 jaar achter -O-
pi_197431534
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik doe dat eigenlijk het hele jaar door, album steeds vullen en dan ben je zo klaar. Maar vorig jaar natuurlijk een nieuwe hobby gekregen die ook tijd kost, dus kwam het er niet van. Nu een "goedkoop" album. Ik weet dat het album van 2020 dikker zal zijn, en omdat ik deze nu eerst bestel, krijg ik hele mooie kortingscodes voor mijn volgende album :P
pi_197431542
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:43 schreef Molo het volgende:
Leuk! Vega of gewoon?
Vega. Zin in. Ook benieuwd naar de taart. :9
pi_197431566
quote:

[..]

Goed bezig! Ik loop ondertussen 7 13 jaar achter -O-

FTFY :')

Ik heb ooit een boek over onze Amerika-reis gemaakt, maar dat is geloof ik ook het enige echte boek dat we ooit hebben gemaakt. (Vriend heeft ooit wel voor ons 10 jarig jubileum een boekje gemaakt)
pi_197431580
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:43 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ook in die XL versie _O_
Iets minder XL. Dit is een 30x30 (lp) formaat, net als alle andere albums. In deze heb ik het niet, maar bij een echt mooie foto laat ik ook wel 30x60 afdrukken
pi_197431627
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb ooit een boek over onze Amerika-reis gemaakt, maar dat is geloof ik ook het enige echte boek dat we ooit hebben gemaakt. (Vriend heeft ooit wel voor ons 10 jarig jubileum een boekje gemaakt)
Ow nu je over jubileum begint, bedenk ik me dat we ons trouwalbum ook nog moeten maken :')
  vrijdag 15 januari 2021 @ 19:51:05 #240
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197431636
quote:

[..]

Zonde!
Ik maak vooral van vakanties boeken. Maar probeer dat wel altijd zo snel mogelijk te doen anders gebeurd het niet.
2020 alleen maar kort vakanties Nederland gehad dus in november 1 boek van gemaakt, vond het ook zonde als ik daar niks mee deed. Nu mist helaas oudjaar daarin want we gingen ineens toch nog weg. Maar ga daar niet los een boek voor maken.
pi_197431649
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Kleindochter van een professioneel fotograaf en dochter van hobby fotograaf, dus van 2 kanten genetisch behept.
pi_197431663
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oh nice thanks! Die playground staat toevallig in de koelkast hier :)

Zal ook eens gluren bij die andere webshop, die ken ik nog niet!
  vrijdag 15 januari 2021 @ 19:53:12 #243
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197431687
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:47 schreef Myraela het volgende:

[..]

Vega. Zin in. Ook benieuwd naar de taart. :9
^O^

Nog nooit de lunchbox gehad, weleens losse broodjes, ook lekker, maar eigenlijk nooit vega gehad daar
pi_197431718
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow nu je over jubileum begint, bedenk ik me dat we ons trouwalbum ook nog moeten maken :')
dat meen je :o Zou het nu niet meer doen, maar ik heb ooit eens het trouwalbum van een collega gemaakt. Ik vond het zelf heel goed gelukt, allemaal trucjes, mooie kaders etc. Ze heeft het zelf aangepast. Allemaal zelfde formaat foto's alsof ze gewoon ouderwets waren ingeplakt. Was er toch zo'n 2 weken iedere avond mee bezig geweest. o|O
pi_197431724
Ik had ook een heel mooi voornemen om voor Jip per jaar een fotoboek te maken, maar loop nu al een half jaar achter op z'n 2e jaarboek :P
  vrijdag 15 januari 2021 @ 19:55:38 #246
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197431759
O
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oeh is die fruit beer echt fruitig? :9
Wat voor soort recepten zitten erbij?
pi_197431776
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:54 schreef Aure het volgende:
Ik had ook een heel mooi voornemen om voor Jip per jaar een fotoboek te maken, maar loop nu al een half jaar achter op z'n 2e jaarboek :P
Wanneer er hier in huis brand uitbreekt neem ik de katten en mijn 2 baby albums mee. Eerste kind van mijn ouders, eerste in Nederland wonende kleinkind van mijn grootouders. Dat zijn 2 fijne boeken geworden, die stopten toen mijn broer werd geboren (die geen album heeft, en zus heeft een paar foto's :@ )
pi_197431777
Morgenavond sneeuw maar ik moet toch niet weg.

Mag nog steeds niet gaan trainen.

3de plaats in klassement maar dat kan nog veranderen.
Werewolf
pi_197432566
Wij aten eclectisch. Babi ketjap, bigos, pompoencurry en aardappelkroketten. De vriezer is weer een stuk leger en het was nog lekker ook. Babi ketjap met aardappelkroketten zou ik vaker eten.
Spoilers!
  vrijdag 15 januari 2021 @ 20:29:48 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197432599
Oh dat kan prima ja

Wij hadden paling over van de kerst. Dus broodjes gegeten met paling, en toe paar aardbeien (serieus nog lekkere ook, in januari _O- _O_ )
pi_197432833
Ik heb zaden en aardappels uitgezocht vandaag O+ En twee koude bakken als mijn verjaardagskado. Weer een stap naar de moestuinvolwassenheid O+
Spoilers!
pi_197433161
Hier aten we hutspot met een gehaktbal en nu heb ik een kinderbueno als toetje :P :9
pi_197433174
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Zonde!
Ik maak vooral van vakanties boeken. Maar probeer dat wel altijd zo snel mogelijk te doen anders gebeurd het niet.
2020 alleen maar kort vakanties Nederland gehad dus in november 1 boek van gemaakt, vond het ook zonde als ik daar niks mee deed. Nu mist helaas oudjaar daarin want we gingen ineens toch nog weg. Maar ga daar niet los een boek voor maken.
Zeker zonder, maar heb nog het geloof dat ik het toch nog ga maken.
Ik maakte vooral elk jaar een boek met mijn optredens.
pi_197433217
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 19:55 schreef gcjoel het volgende:
O
[..]

Oeh is die fruit beer echt fruitig? :9
Wat voor soort recepten zitten erbij?
Later dit weekend eens alleen proeven. Zo in een mocktail is het lastig te zeggen.

Kan ze straks wel doorsturen.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 20:57:31 #255
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197433295
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 20:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Later dit weekend eens alleen proeven. Zo in een mocktail is het lastig te zeggen.

Kan ze straks wel doorsturen.
Graag! Lijkt me leuk om te maken die mocktails.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 20:58:00 #256
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197433308
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 20:52 schreef Aure het volgende:
Hier aten we hutspot met een gehaktbal en nu heb ik een kinderbueno als toetje :P :9
Bueno O+ lang niet gegeten zeg. Nu trek in _O-
pi_197433355
Ik koop heeeeeeel soms zo'n multipack bij kruidvat :@ :9
pi_197435044
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 20:57 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Graag! Lijkt me leuk om te maken die mocktails.
Done ^O^

Was lekker
  vrijdag 15 januari 2021 @ 22:25:14 #259
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197435380
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 22:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Done ^O^

[ afbeelding ]

Was lekker
Ziet er lekker uit!
Box besteld :D
pi_197435417
Ziet er lekker uit @Sarabi!

Mijn eten was lekker. De tataki was goed, de truffel risotto iets teveel kaas en misschien ook iets teveel truffel(olie?) maar nog steeds lekker. Frietjes en truffel mayo prima, kun je ook weinig aan verprutsen. Hoogtepunt was de brownie en chocolademousse, die waren :9 O+ :9

Druk weekend voor de boeg, maar wel met leuke dingen. En spannend beetje, zondag met een vriendin in de auto ergens heen rijden en even wandelen. Vorig weekend voor t eerst sinds augustus dat gedaan met een andere vriendin en dat vond ik heel spannend, maar ging helemaal goed. Ik heb er dit keer dus dankzij toen al wat meer vertrouwen in. Beetje mix van zin in en toch beetje tegenop zien (als ik zenuwachtig word dan gaat m'n buik over de zeik en dat is juist m'n angst). Maar vorige keer gebeurde dat ook, maar ging ik bij vriendin even naar de wc en ging het daarna in de auto en op strand gewoon goed. Dus dit keer vast ook.
pi_197435563
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 22:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Ziet er lekker uit @:Sarabi!

Mijn eten was lekker. De tataki was goed, de truffel risotto iets teveel kaas en misschien ook iets teveel truffel(olie?) maar nog steeds lekker. Frietjes en truffel mayo prima, kun je ook weinig aan verprutsen. Hoogtepunt was de brownie en chocolademousse, die waren :9 O+ :9

Druk weekend voor de boeg, maar wel met leuke dingen. En spannend beetje, zondag met een vriendin in de auto ergens heen rijden en even wandelen. Vorig weekend voor t eerst sinds augustus dat gedaan met een andere vriendin en dat vond ik heel spannend, maar ging helemaal goed. Ik heb er dit keer dus dankzij toen al wat meer vertrouwen in. Beetje mix van zin in en toch beetje tegenop zien (als ik zenuwachtig word dan gaat m'n buik over de zeik en dat is juist m'n angst). Maar vorige keer gebeurde dat ook, maar ging ik bij vriendin even naar de wc en ging het daarna in de auto en op strand gewoon goed. Dus dit keer vast ook.
Ohhh,brownie met chocolade mousse, klinkt hemels.

Lekker wandelen in (waarschijnlijk) sneeuw. Ik zet denk ik de wekker, zondagochtend, zodat ik op tijd naar het park kan. Mochten de wegen goed schoon zijn, zoek ik ook nog een ander park op, nog wat mooier.
pi_197435806
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 22:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Ziet er lekker uit @:Sarabi!

Leuk om jezelf spontaan te trakteren :)

Je weekend klinkt ook fijn. Je hebt eindelijk weer vrije tijd he?
Ik heb eens bij een stoplicht mijn vriendin geappt met een spraakbericht dat ze echt binnen een minuut de voordeur en toilet open moest doen. Ik heb het gered *)
Spoilers!
  vrijdag 15 januari 2021 @ 22:48:26 #263
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197435932
Wij deden autorondje langs potentiële koophuizen om te zien hoe de wijken waarin ze staan by night overkomen..
pi_197435988
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 22:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb eens bij een stoplicht mijn vriendin geappt met een spraakbericht dat ze echt binnen een minuut de voordeur en toilet open moest doen. Ik heb het gered *)
Pre app mogelijkheden ik meerdere keren niet :@
pi_197436030
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 22:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ohhh,brownie met chocolade mousse, klinkt hemels.

Lekker wandelen in (waarschijnlijk) sneeuw. Ik zet denk ik de wekker, zondagochtend, zodat ik op tijd naar het park kan. Mochten de wegen goed schoon zijn, zoek ik ook nog een ander park op, nog wat mooier.
Ja, was echt heerlijk!
Wandelen in de sneeuw, tof! Ben benieuwd of er hier ook nog sneeuw ligt, we gaan niet heel vroeg zondag. Zou wel mooi zijn :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 22:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, had ik echt eens zin in. :)
En inderdaad, de weekenden zijn weer vrij *) heel fijn!
Ohh wat fijn dat je het gered hebt! Zoiets maar dat ik het dan niet red is dus echt mijn grootste angst. En dat zenuwen dan zorgen voor over de zeik gaan van buik werkt nogal versterkend op die zenuwen en dat weer op de buik :+ maar ik hoop (en dat zou theoretisch gezien ook wel zo moeten gaan) dat als ik maar een aantal keer dit gewoon ondanks de zenuwen etc van tevoren doe, en dan merken dat het goed komt allemaal, dat de zenuwen van tevoren dus ook steeds minder worden. En dan kan ik weer door naar de volgende situatie en die oefenen tot het geen angst meer oproept :s)

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 22:48 schreef fietsie het volgende:
Wij deden autorondje langs potentiële koophuizen om te zien hoe de wijken waarin ze staan by night overkomen..
Oh, spannend! En? Viel het mee? Tegen?

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 15-01-2021 22:57:57 ]
  vrijdag 15 januari 2021 @ 22:56:22 #266
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197436104
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 22:52 schreef vlindertje89 het volgende:

Oh, spannend! En? Viel het mee? Tegen?
Groothoeklens gebruik door makelaars is wel altijd een bron van deceptie.

Vrijstaande woningen met een voortuin blijken gewoon 30cm van de stoeprand te staan in het echt.
pi_197436169
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 22:56 schreef fietsie het volgende:

[..]

Vrijstaande woningen met een voortuin blijken gewoon 30cm van de stoeprand te staan in het echt.
Haha wauw, dat is wel echt een tegenvaller. Ook bij de huizen die jullie op het oog hadden, of meer in het algemeen in de buurt? En verder wel goed gevoel bij de wijken of valt er toch wat af na dit ritje?
  vrijdag 15 januari 2021 @ 23:02:59 #268
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197436258
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 22:59 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Haha wauw, dat is wel echt een tegenvaller. Ook bij de huizen die jullie op het oog hadden, of meer in het algemeen in de buurt? En verder wel goed gevoel bij de wijken of valt er toch wat af na dit ritje?
1 wijk hadden we al twijfels over en nu echt :P Dus die valt sowieso af.
En die met die groothoek voortuinen daar bleken de plaatselijke andere automobilisten erg ongeduldig, 30 rijden in de 30 zone werd niet gewaardeerd.
pi_197436263
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 22:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh dat lijkt me vreselijk. Het stomme is dat het dus mijn grootste angst is dat het mij gebeurt en dat ik me dan echt bijna letterlijk dood zou schamen en denken dat de ander me dan vies/raar/etc vindt, terwijl als ik denk aan hoe ik zou reageren als dat een vriendin zou gebeuren ik alleen maar gewoon heel praktisch schone kleren zou regelen en het vooral heel sneu voor haar zou vinden en er gewoon heel normaal over zou doen. Hoe heb jij dat ervaren in die situaties? En hoe waren de reacties van anderen? (Als je daar liever niet op reageert, vooral niet doen hoor!)

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:02 schreef fietsie het volgende:

[..]

1 wijk hadden we al twijfels over en nu echt :P Dus die valt sowieso af.
En die met die groothoek voortuinen daar bleken de plaatselijke andere automobilisten erg ongeduldig, 30 rijden in de 30 zone werd niet gewaardeerd.
Wel heel nuttig ritje dus! Hopelijk is er ook wel iets wel op de lijst gebleven haha!
pi_197436395
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 22:56 schreef fietsie het volgende:

[..]

Is die ene waar we het over hadden ook afgevallen? :'(
Spoilers!
pi_197436568
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 22:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:X
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 22:52 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ohh wat fijn dat je het gered hebt! Zoiets maar dat ik het dan niet red is dus echt mijn grootste angst. En dat zenuwen dan zorgen voor over de zeik gaan van buik werkt nogal versterkend op die zenuwen en dat weer op de buik :+ maar ik hoop (en dat zou theoretisch gezien ook wel zo moeten gaan) dat als ik maar een aantal keer dit gewoon ondanks de zenuwen etc van tevoren doe, en dan merken dat het goed komt allemaal, dat de zenuwen van tevoren dus ook steeds minder worden. En dan kan ik weer door naar de volgende situatie en die oefenen tot het geen angst meer oproept :s)

Ik had in die tijd twee strategieën:
- zorgen dat ik net voor het weg gaan naar de wc was geweest. Door de spanning moest ik toch wel. Als ik dan onderweg weer bubbels in mijn buik kreeg, wist ik dat het psychisch was. Ik was immers al leeg.
- ik had een verschoning bij me, inclusief douchespullen. En hygiënische doekjes om de auto schoon te maken. Mocht het dan toch zo ver komen, was dat in elk geval geregeld.

Ik had niet de onzekerheid dat de mensen waarbij ik op bezoek ging hier moeilijk over zouden doen of iets zouden denken. We zouden waarschijnlijk alleen maar heel hard lachen.

Het komt nog regelmatig voor dat ik tegen iemand zeg dat ik die dag stink. Doet niemand moeilijk over. Ik kan het in principe wel inhouden, maar daar zitten wel limieten aan. En ik krijg er pijn van.
Spoilers!
pi_197436596
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:03 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Oh dat lijkt me vreselijk. Het stomme is dat het dus mijn grootste angst is dat het mij gebeurt en dat ik me dan echt bijna letterlijk dood zou schamen en denken dat de ander me dan vies/raar/etc vindt, terwijl als ik denk aan hoe ik zou reageren als dat een vriendin zou gebeuren ik alleen maar gewoon heel praktisch schone kleren zou regelen en het vooral heel sneu voor haar zou vinden en er gewoon heel normaal over zou doen. Hoe heb jij dat ervaren in die situaties? En hoe waren de reacties van anderen? (Als je daar liever niet op reageert, vooral niet doen hoor!)
[..]

Wel heel nuttig ritje dus! Hopelijk is er ook wel iets wel op de lijst gebleven haha!
Zo snel mogelijk iets zoeken om je te verschonen, had toen ook altijd vochtige wcpaper, ondergoed etc in mijn tas. Is maar zelden voorgevallen. Mijn moeder had er ook veel last van, maar meer de angst dat het zou gebeuren. En mijn zus heeft CU, dus die kent het ook.
Ik merkte het altijd nog, op vakantie in Egypte had iemand geen buikpijn of zo, maar het liep erbgewoon uit, een enorme plas diaree, in een graf in Egypte :o dat was wel heel vervelend
pi_197436779
Oh jeetje @Kaatje1 dat lijkt me ook echt heel vervelend, als je het inderdaad niet merkt.. dan is het wel merken, hoe vervelend ook, toch wel handiger.

@Kaatje1 en @Lucky_Strike
Dat schone spullen mee hebben vind ik een lastige. Aan de ene kant vind ik dat wel een heel fijn idee, aan de andere kant zei m'n psycholoog dat ik dat juist niet moet doen, omdat ik daarmee de angst wel in stand hou. Ik ben er nog niet uit of ik denk dat het slimmer is in één keer er doorheen te gaan of wel dat setje kleren en doekjes in m'n tas/de auto te gooien en dan eerst dingen met veel minder zenuwen dan doen en zo die angst uit te laten doven en dan de stap zetten om het ook zonder setje kleren en doekjes te doen.

Het begint bij mij dus ook echt met de angst, dus vergelijkbaar met bij jouw moeder. Daarvan krijg ik dan darmen die over de zeik gaan, daarvan nog meer angst etc. Zonder angst heb ik ook wel regelmatig wat last van m'n buik, maar als ik in m'n eentje boodschappen ga doen heb ik bv zo goed als nooit last van m'n buik, dat is alleen als er iemand meegaat en dan dus puur door de zenuwen.

Naar de wc van tevoren doe ik inderdaad ook Lucky, al vind ik dat bij anderen dan ook wel vervelend (ben dan bang dat ze me horen, of dat ik lang op de wc zit, en dan ook weer dat ze dat raar of vies vinden ofzo). Maar bij die vriendin heb ik het wel gedaan en die deed (uiteraard..) gewoon heel normaal dus dat geeft ook wel vertrouwen om dan over m'n eigen vervelende gevoel heen te stappen.

Wel heel fijn dat jij die angst over mening van anderen niet voelt, Lucky! En dat je erom zou kunnen lachen. Ik zou ook heel graag er zo in willen staan ipv dat echt van de aardbodem willen verdwijnen van schaamte gevoel dat ik zou hebben. Eens nadenken hoe ik daar iets aan zou kunnen doen :)

Maar ik wil niet het hele topic kapen met mijn angsten. Maar vind jullie reacties wel fijn *; Om ook een beetje referentiekader te hebben van anderen.

Is @Tele6 al gespot vandaag trouwens? Ben benieuwd hoe het gaat :*
pi_197436816
Vriendin van me heeft er soms ook last van. Ik heb het bij haar twee keer meegemaakt, altijd bij een flinke wandeling. Op vakantie, dus mooi geen eigen huis in de buurt.

Een keer was heel vervelend, te laat bij het mobiele toilet en zij had geen verschoning bij zich. Ze had zich zo goed en zo kwaad als het ging opgeknapt, toen zijn we met de bus naar een beter toilet gegaan (gelukkig was die niet vol...), ik daar de algemene deur bewaakt en zij zich wat beter verzorgd. Gelukkig had ze deo bij, die is rijkelijk gebruikt.

Het was vooral vervelend voor haar natuurlijk, en als ik wist dat het bij mij kon gebeuren zou ik ook een schoon setje ondergoed (en evt broek) meenemen. Puur voor de psychische zekerheid. Zij neemt liever het risico. Gaat vaak goed, maar als het misgaat dan is het een flink probleem.

Waarbij ik haar het feit dat het gebeurt zeker niet kwalijk neem. Hoe kan ik ook, daar kan ze niks aan doen. Maar ik vond het wel wat vervelend dat we veel tijd kwijt waren met de nasleep, omdat zij niks als reserve bij zich had. Al bleef ook dat voor haar een stuk vervelender dan voor mij natuurlijk.
pi_197436869
Ik merkte een keer dat die vochtige doekjes niet meer vochtig waren, zo oud en nooit gebruikt, toen had ik wel het idee dat het over was. En met “”rare” vakanties neem ik, in overleg met mijn huisarts , iedere ochtend 1 imodium (bij lange reis tegen het eind 2). Dat gaf mij ook het vertrouwen dat het niet mis zou gaan, en op deze manier leg je je darmen niet stil
pi_197437020
Uiteindelijk gaat het gewoon over een lichaamsfunctie. Ja het stinkt. Maar meer dan dat is het eigenlijk niet.

Vlindertje, is het een optie om het met je vriendinnen te bespreken? Gewoon halverwege de wandeling ofzo, als ze stemming er goed in zit en je spanning weg is?
Voel je nou hier niet schuldig hoor, ophouden :D
Spoilers!
pi_197437053
Toen ik mijn dieet/intoleranties begreep, begreep ik mijn lijf ook beter. En als er voorspelbaarheid en logica is, is het probleem ineens nog maar klein.
Spoilers!
pi_197437324
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Uiteindelijk gaat het gewoon over een lichaamsfunctie. Ja het stinkt. Maar meer dan dat is het eigenlijk niet.

Vlindertje, is het een optie om het met je vriendinnen te bespreken? Gewoon halverwege de wandeling ofzo, als ze stemming er goed in zit en je spanning weg is?
Voel je nou hier niet schuldig hoor, ophouden :D
Ja, daar heb je ook wel gelijk in.

Al m'n goede vriendinnen weten van m'n angst en van m'n vicieuze cirkel van angst-darmen van slag-nog meer angst. Ik heb vorige week en voor dit weekend ook expliciet aangegeven dat ik wil oefenen met in de auto rijden met iemand anders erbij, dus ze weet ook dat ik zenuwachtig zal zijn en zo.
Het stomme is ook: meestal is het dus vooral dat ik er vlak voor heel zenuwachtig wordt, naar het toilet moet, daar nog zenuwachtiger van word, maar als ik eenmaal samen in de auto zit het na een minuut of vijf eigenlijk al weer weg trekt en oké is. En het allerstomste vind ik dat ik dat wéét, maar tóch van tevoren dan zenuwachtig word. Daarom voer ik nu de frequentie van het oefenen ermee ook wat op, in de hoop dat die zenuwen van tevoren dan ook steeds minder gaan worden.
  zaterdag 16 januari 2021 @ 00:19:21 #279
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197437434
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 23:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Is die ene waar we het over hadden ook afgevallen? :'(
Die is wel zo ont-zet-tend 1979
pi_197437474
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 00:08 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Al m'n goede vriendinnen weten van m'n angst en van m'n vicieuze cirkel van angst-darmen van slag-nog meer angst. Ik heb vorige week en voor dit weekend ook expliciet aangegeven dat ik wil oefenen met in de auto rijden met iemand anders erbij, dus ze weet ook dat ik zenuwachtig zal zijn en zo.
Het stomme is ook: meestal is het dus vooral dat ik er vlak voor heel zenuwachtig wordt, naar het toilet moet, daar nog zenuwachtiger van word, maar als ik eenmaal samen in de auto zit het na een minuut of vijf eigenlijk al weer weg trekt en oké is. En het allerstomste vind ik dat ik dat wéét, maar tóch van tevoren dan zenuwachtig word. Daarom voer ik nu de frequentie van het oefenen ermee ook wat op, in de hoop dat die zenuwen van tevoren dan ook steeds minder gaan worden.
Gewoon blijven oefenen dan. Zoiets is niet van de een op andere dag over natuurlijk. En hoe vaker het meevalt, hoe geloofwaardiger je jezelf gaat vinden :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 00:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

Die is wel zo ont-zet-tend 1979
Ja maar zo leuk O+
Spoilers!
pi_197437666
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 00:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Gewoon blijven oefenen dan. Zoiets is niet van de een op andere dag over natuurlijk. En hoe vaker het meevalt, hoe geloofwaardiger je jezelf gaat vinden :)
Ja, dat hoop ik inderdaad dat het ook zo gaat voelen!

Wel fijn om er zo over te kunnen "praten", mijn vader is van het type 'als je weet dat je die buikpijn krijgt van de zenuwen dan kun je toch beslissen niet meer zenuwachtig te zijn' en m'n moeder is wel iets begripvoller maar begrijpt toch ook niet echt dat dat niet is hoe het werkt (of in ieder geval niet bij mij) dus met hen praat ik er liever niet over.
pi_197437772
:W vlindertje.

Je zou eens moeten zien hoe het er aan toe gaat net voor een sportwedstrijd. Ik heb het bij atletiek en bij survivalrun gezien... iedereen krijgt stresskak, rijen voor de toiletten, en in de rij ruik je het al. :')
Bekend fenomeen, wilde ik dus zeggen. Bij de survival deelden we recepten voor pre-wedstrijdontbijtjes die goed tegen de stresskak zouden moeten zijn; sommigen hadden graag pannenkoeken, anderen havermout.
En uiteindelijk moest je net voor de wedstrijd tóch.
Dat het allemaal niet helemaal fris was, boeide niet zo als je daarna moest sporten (meer lichaamsvloeistoffen, mogelijk nog wat modder ook) en gegarandeerd ook douchen dus.
Mijn ervaring was dat als je eenmaal bezig was, eenmaal echt onderweg, je de kans en tijd niet meer had om je zorgen te maken over je spijsvertering. (Ik maakte me altijd alleen continu zorgen als ik ongesteld was, want manmanman dat kan ook een bende geven en dat is al helemaal niet in te houden.)
pi_197437787
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 00:48 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Wel fijn om er zo over te kunnen "praten", mijn vader is van het type 'als je weet dat je die buikpijn krijgt van de zenuwen dan kun je toch beslissen niet meer zenuwachtig te zijn' en m'n moeder is wel iets begripvoller maar begrijpt toch ook niet echt dat dat niet is hoe het werkt (of in ieder geval niet bij mij) dus met hen praat ik er liever niet over.
Dat is niet heel helpend van je pa nee. Van de meeste psychische dingen kun je niet ff beslissen om ermee op te houden.

Anders had ik ook deze week wel ff besloten niet zo van slag te raken van een gesprek hier dat ik de daaropvolgende dag obsessief van het forum weggebleven ben. :')
Maar hoi iedereen. Hoofd is weer terug in functie, zorgen maken hoeft niet meer. *G* O+
pi_197437802
Ik heb dus een "nieuwe" telefoon nu hè. O+ ik moet eigenlijk gaan slapen, maar ik zit alleen maar naar dat nieuwe scherm te kijken. Die telefoon is zoveel beter dan m'n ouwe. :o en ik vond de oude al een technologisch wondertje.
pi_197437811
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 01:08 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb dus een "nieuwe" telefoon nu hè. O+ ik moet eigenlijk gaan slapen, maar ik zit alleen maar naar dat nieuwe scherm te kijken. Die telefoon is zoveel beter dan m'n ouwe. :o en ik vond de oude al een technologisch wondertje.
Ik begrijp dit wel _O-
  zaterdag 16 januari 2021 @ 01:21:20 #286
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197437874
Dat je dus denkt "Als ik nou zo ver mogelijk naar het Oosten rijd vanavond, misschien dat we dan wat sneeuw zien", en de temperatuur buiten de auto blijft het hele eind +2.....
pi_197438022
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 00:08 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Fijn dat je vriendinnen het weten, dat scheelt vaak al. En idd oefenen, succes ervaringen opbouwen ^O^

Ik heb niet zulke angsten als jij, maar herken het gevoel wel. Voor vertrek een stukje spanning ‘heb ik alles bij me, ben ik wel op tijd etc’. Soort van onrust en een half uur van tevoren al klaarzitten want stel dat ik anders te laat ben en zit mijn haar wel goed. En eenmaal onderweg verdwijnt het snel.
Ook ik weet dat dat gebeurt (niet altijd) én dat het weggaat. Het belemmert me verder niet.
pi_197438024
:* voor @Tele6 en welkom terug *O*
pi_197438976
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 01:21 schreef fietsie het volgende:
Dat je dus denkt "Als ik nou zo ver mogelijk naar het Oosten rijd vanavond, misschien dat we dan wat sneeuw zien", en de temperatuur buiten de auto blijft het hele eind +2.....
Als het goed is valt huer vanmiddag aardig sneeuw...
pi_197439372
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 01:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat is niet heel helpend van je pa nee. Van de meeste psychische dingen kun je niet ff beslissen om ermee op te houden.

Anders had ik ook deze week wel ff besloten niet zo van slag te raken van een gesprek hier dat ik de daaropvolgende dag obsessief van het forum weggebleven ben. :')
Maar hoi iedereen. Hoofd is weer terug in functie, zorgen maken hoeft niet meer. *G* O+
:* Fijn dat je hoofd het weer goed doet. En als je van slag raakt van een gesprek hier, kun je dat ook altijd gewoon zeggen he? Misschien wordt iets wel anders bedoeld dan het op jou over komt, of heeft iemand helemaal niet door wat het met je doet. Of als jij in de war raakt van allemaal verschillende adviezen dan kun je ook gewoon zeggen dat je nu wel genoeg advies hebt gehad. Beetje afhankelijk van van welk gesprek je van slag raakte en waarom ;) maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel?

En inderdaad, ik zeg ook altijd (of nou ja, ik denk het, want het zeggen lokt dan weer discussie uit en daar geen behoefte aan) dat als het zo werkte dat ik dat gewoon kon beslissen en m'n hoofd en lijf zich daar braaf naar zouden gedragen, ik hier niet al elf jaar mee zou lopen.

En dank voor je ervaringen over de survival run etc! Het is inderdaad natuurlijk niet zo dat ik de enige op de wereld ben die naar de wc moet van zenuwen. Bij tentamens stonden er ook altijd rijen 10min voor het tentamen en zo. Moet ik me inderdaad ook af en toe even aan herinneren: iedereen heeft dit, ik raak er alleen wat meer van slag door dan anderen, maar iedereen herkent het gevoel.

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 01:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Fijn dat je vriendinnen het weten, dat scheelt vaak al. En idd oefenen, succes ervaringen opbouwen ^O^

Ik heb niet zulke angsten als jij, maar herken het gevoel wel. Voor vertrek een stukje spanning ‘heb ik alles bij me, ben ik wel op tijd etc’. Soort van onrust en een half uur van tevoren al klaarzitten want stel dat ik anders te laat ben en zit mijn haar wel goed. En eenmaal onderweg verdwijnt het snel.
Ook ik weet dat dat gebeurt (niet altijd) én dat het weggaat. Het belemmert me verder niet.
Scheelt inderdaad erg dat ze het weten ja :)
Haha, herkenbaar ook wel. Voor dingen waar ik niet per se angst voor heb vanwege de buik-reden (bij m'n ouders op bezoek, een werk afspraak, een afspraak in het ziekenhuis) ben ik ook altijd veel te vroeg. Idd gewoon van onrust. En wat nou als ik op de fiets naar werk een omaatje tegen kom die struikelt, dan wil ik die wel kunnen helpen én op tijd zijn nog. Ik heb uiteraard nog nooit een oma van de stoep hoeven plukken :+ . Maar die onrust belemmert me inderdaad niet. Ik hoop dat de buik ook snel naar dat niveau gaat: enige onrust, buik rommelt wat, even naar toilet en dan is t over en kan ik gaan. En dan zonder de drie miljoen doemscenario's haha. Daarvoor zal ik idd moeten oefenen en merken dat het ook echt goed gaat als ik dan idd gewoon ga.
pi_197439380
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 01:21 schreef fietsie het volgende:
En dit is wel echt kut zeg..

En @Tele6 wat fijn dat je zo blij bent met je nieuwe mobiel! Is dat die je van sigme kreeg?
  zaterdag 16 januari 2021 @ 08:08:00 #292
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197439403
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 07:58 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Hoe? Hij is gewoon niet ver genoeg naar het Oosten gereden. Rusland ligt vast wel wat sneeuw.
pi_197439420
Het heeft mij de afgelopen maanden thuis zitten en niet de dagelijkse spanning van naar kantoor gaan wel echt geholpen. Ik begrijp mijn lichaam veel beter.

1. 90% van de onrustige buik is angst direct gerelateerd aan een activiteit.
2. Sinds ik ben gestopt met de pil is mijn cyclus veel duidelijker en daar komt de andere 10% vandaan. Dus ik hoef niet meer bang te zijn als mn darmen elke keer een week niets doen.
3. Ik kan alles gewoon eten zonder last.
pi_197439454
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 08:08 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Hoe? Hij is gewoon niet ver genoeg naar het Oosten gereden. Rusland ligt vast wel wat sneeuw.
Je hoeft niet verder te gaan dan Oost-Slowakije begreep ik van mijn schoonouders :7
pi_197439470
Ik heb nog niet naar buiten gekeken. Is er nog geen sneeuw?
  zaterdag 16 januari 2021 @ 08:30:39 #296
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197439489
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 08:25 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog niet naar buiten gekeken. Is er nog geen sneeuw?
Hier nog niet iig
pi_197439493
Dan blijf ik nog even liggen.
pi_197439504
Ik lig ook nog even :Z

Hoe bevalt het eigenlijk zonder pil Myraela?
pi_197439512
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 07:58 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

En @:Tele6 wat fijn dat je zo blij bent met je nieuwe mobiel! Is dat die je van sigme kreeg?
Ja, dat is de telefoon die sigme me gestuurd heeft O+

Goedemorgen :W
pi_197439569
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 00:48 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik heb dat niet van mijn ouders geleerd hoor. Die vinden alles aanstelleritus. (En vervolgens heeft mijn moeder het wel echt en veel erger :') )

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 01:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja hoi :* Ik zag het gebeuren. Maar we geven dus om je hier dus we sturen Kaat gewoon op je af :)
Spoilers!
  zaterdag 16 januari 2021 @ 08:47:53 #301
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197439583
Morguh!
Ik hoop op niet te veel sneeuw, want ik moet nog vliegen vandaag :+

Eerst zo maar eens een sneltest dan vliegen dan bij aankomst weer een test 8)7 nu al kokhalsneigingen.. :r
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')