abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197412054
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 14 januari 2021 @ 20:34:57 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_197412598
Toppic lijkt bevroren te zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197412654
Ik ben licht aangevroren op de fiets. Nu 8km terug
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197412845
Ik ben nog aan het werk, maar ik ga er zo lekker mee stoppen. *O*
pi_197413031
Breek me de bek niet open over werk. Ik ben gemigreerd, W10. Had tyfuskleine lettertjes gekregen. Lettergrootte opgeschroefd, hop, helft van de teksten leesbaar, helft nog steeds ieniemieni. En Skype verslikte zich, alle letters weg. Dus ik even uitloggen. Nou, dat was het laatste dat ik voor de baas deed vandaag. Elke poging tot herinloggen werd afgeketst met en melding dat ik nog ergens aan het uitloggen was. 1e kill door helpdesk hielp niks, 2e ook niet. Daarna moesten er echte techneuten mee aan de slag en die zouden bellen als ze klaar zijn. Ik heb niks gehoord.
Morgenochtend maar eens kijken of ik er misschien magisch weer in mag. En áls ik dat mag ga ik zeker nog een werkdag kwijt zijn aan de werkplek weer inrichten, is mij verzekerd. Lekker productief weekje zo.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197413326
quote:
11s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:50 schreef sigme het volgende:
Breek me de bek niet open over werk. Ik ben gemigreerd, W10. Had tyfuskleine lettertjes gekregen. Lettergrootte opgeschroefd, hop, helft van de teksten leesbaar, helft nog steeds ieniemieni. En Skype verslikte zich, alle letters weg. Dus ik even uitloggen. Nou, dat was het laatste dat ik voor de baas deed vandaag. Elke poging tot herinloggen werd afgeketst met en melding dat ik nog ergens aan het uitloggen was. 1e kill door helpdesk hielp niks, 2e ook niet. Daarna moesten er echte techneuten mee aan de slag en die zouden bellen als ze klaar zijn. Ik heb niks gehoord.
Morgenochtend maar eens kijken of ik er misschien magisch weer in mag. En áls ik dat mag ga ik zeker nog een werkdag kwijt zijn aan de werkplek weer inrichten, is mij verzekerd. Lekker productief weekje zo.
Gedoe!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197413341
quote:
14s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nog aan het werk, maar ik ga er zo lekker mee stoppen. *O*
Zou tijd worden :D

Ik heb net een webinar gemist. Al teveel meetings gehad deze week en deze was vrijwillig.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197413931
Wel citroenzuur besteld. En haarbandjes. En lepeltjes. Met poezenhoofdjes O+
pi_197414037
Binnen. ijs op muts.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 14 januari 2021 @ 21:25:41 #10
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197414082
Ik hoop zo dat het zaterdag gaat sneeuwen *O*
pi_197414938
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:25 schreef gcjoel het volgende:
Ben voorzichtig met mijn ijskoude hartje :o

Is er kans!? *O* O+
pi_197414962
quote:
Jaaaa :)

Alhoewel ik met wat pech gewoon moet werken... dus geen sneeuwpret :(
pi_197415016
Gebrek aan energie van gisteren... vandaag even overgecompenseerd geloof ik.

Voor straf na het eten nog een uur just damce gespeeld... nu net zo moe als gisteren.
Eens zien of ik net zo lekker ga slapen ook.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197415287
quote:
Dora heeft nog geen sneeuw gezien ooit dus ik wil het voor mijn hond *O*

tiktok
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197415459
Heeft ze al wel sneeuwschoentjes? Zo komisch wanneer honden die aanhebben
Het is zielig maar ik moet zo lachen
We have far more in common than that which devides us..
pi_197415494
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:02 schreef Kaatje1 het volgende:
:D

Alleen een fleecevestje. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 januari 2021 @ 22:05:30 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197415557
Op scherm 1: Twente - Ajax *O*
Op scherm 2: De commissie Beheer van de gemeenteraad

quote:
Doe maar zondag. Zaterdag wil ik lang aan de wandel :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_197415634
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:24 schreef fietsie het volgende:
Binnen. ijs op muts.
Jij bent wel enorm veel aan het fietsen he?
Spoilers!
pi_197415635
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:05 schreef borisz het volgende:
Op scherm 1: Twente - Ajax *O*
Op scherm 2: De commissie Beheer van de gemeenteraad

Doe maar zondag. Zaterdag wil ik lang aan de wandel :P
Zaterdag op zondag nacht en dat ik dan op zondagochtend vroeg uit mijn werk door de sneeuw naar het station kan wandelen en de hele wereld muisstil is O+

@AnneX vroeger thuis áltijd vla of yoghurt als toetje in een schaaltje. Sinds ik mijn ouders' huis heb verlaten nooit meer gedaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197415687
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jij bent wel enorm veel aan het fietsen he?
Ik probeer als ik niet werk en het niet regent iig een rondje van 10km te maken .
Maar als t regent blijf ik binnen

Het eerstvolgende grotere rondje is meteen 25km, dan heb ik toch ff wat meer tijd nodig ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door fietsie op 14-01-2021 22:28:16 ]
pi_197415708
Ik stem voor sneeuw vanaf zaterdagavond. En dan maandagmiddag weer weg. Dan mag het tussen maandagavond en woensdagochtend ook weer sneeuwen.
Spoilers!
pi_197415769
Oh nooit een dessert trouwens hier. Vroeger thuis wel yoghurt na het eten. Als ik dan een uur aan tafel moest blijven zitten omdat ik mijn eten niet op at, kreeg ik vast mijn yoghurt. Dan mocht ik om en om. Of een hap rode kool met yoghurt wegspoelen :9 :')
Spoilers!
  donderdag 14 januari 2021 @ 22:21:25 #23
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197415968
quote:
2s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dora heeft nog geen sneeuw gezien ooit dus ik wil het voor mijn hond *O*

[ tiktok ]
Jaaa zo cute. Ons hondje gaat dan nog meer snuffelen en blijheid _O-
Zondag denk maar extra vroeg op als het inderdaad sneeuwt zaterdagnacht pas.
pi_197416364
Ik stem voor geen sneeuw (maar zet zondag wel de wekker om te fotograferen)
pi_197416411
Protip voor een eventuele avondklok is overigens een hond hebben. Want je mag wel de hond uitlaten.
Nu heb ik geen hond en ken ook niemand dichtbij met een hond. Maar ik kom ook zelden nog buiten na 7 uur (tenzij op weg naar werk, maar dat mag). Tussen 6 en 7 wil ik nog wel eens gaan hardlopen. Maar geloof niet dat ze hier aan een Franse avondklok van 18 tot 6 zaten te denken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197416632
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:38 schreef Isabeau het volgende:
Protip voor een eventuele avondklok is overigens een hond hebben. Want je mag wel de hond uitlaten.
Nu heb ik geen hond en ken ook niemand dichtbij met een hond. Maar ik kom ook zelden nog buiten na 7 uur (tenzij op weg naar werk, maar dat mag). Tussen 6 en 7 wil ik nog wel eens gaan hardlopen. Maar geloof niet dat ze hier aan een Franse avondklok van 18 tot 6 zaten te denken.
En katten? Zou dat mogen? :P
pi_197416658
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En katten? Zou dat mogen? :P
*Gaat (volstrekt onverantwoord) tuigje voor konijnen kopen*
pi_197416681
je kunt ook gewoon een riem meenemen. En als je dan wordt aangehouden, vol verbazing spelen dat je kennelijk je hond kwijt bent geraakt onderweg.
  Moderator donderdag 14 januari 2021 @ 22:52:08 #29
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197416694
Ik stem voor een halve meter sneeuw
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 14 januari 2021 @ 22:52:56 #30
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197416707
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:51 schreef Candaasje het volgende:
je kunt ook gewoon een riem meenemen. En als je dan wordt aangehouden, vol verbazing spelen dat je kennelijk je hond kwijt bent geraakt onderweg.
En krijg je vervolgens ook nog een aanslag als blijkt dat je geen hondenbelasting hebt betaald :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197416820
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:52 schreef derLudolf het volgende:

En krijg je vervolgens ook nog een aanslag als blijkt dat je geen hondenbelasting hebt betaald :+
Dat bestaat nog maar in een enkele gemeente joh. In heel Drenthe al niet meer.
pi_197417128
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:51 schreef Candaasje het volgende:
_O-
pi_197417234
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Gewoon iets gillen over onterechte bestempeling tot fraude en shit :+
pi_197419321
Ik laat elke vrijdagavond mijn zwager uit, een tuigje zou 'm best staan. :7

Sneeuw, ik wil het! O+ Voor mezelf, maar zeker ook voor de muisstille wandel in de vroegte van @Isabeau :*

Voor de statistieken, altijd een toetje van minstens twee soorten fruit een soms ook yoghurt/kwark/skyr, etcetera. Bij specifieke gelegenheden maak ik graag uitgebreide desserts zelf. Toetjes for the win! :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_197419325
Wat goed van het fietsen, @fietsie - sowieso om je naam eer aan toe doen natuurlijk *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_197419384
Mogge! Lekker fris buiten hoor. Geen sneeuw, wel rijp. Is ook heel fotogeniek maar op dit moment is het pikkedonker dus dat schiet niet op.
pi_197419420
Oh meh, was vergeten dat Stedin vandaag hier zou zou komen rommelen.
pi_197419551
Wtf, ik kijk WNL. En daar zegt een vrouw 'Ik zou mijn dochter nooit laten gebruiken voor het onderzoek naar vaccinatie, dus ik begrijp heel goed dat ze dat buiten Europa gaan onderzoeken.'

Want daar zijn de kinderen minder waard? :') Wat een stomme uitspraak.
pi_197419676
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Wij hebben hondensokken hier thuis liggen. Dochterlief wandelt graag met 1 van de katers en met sneeuw moet dat natuurlijk ook
Maar dan krijgen ze van die koude pootjes... dus moesten er sokjes komen.

Ik hoef denk ik niet uit te leggen wat katten van sokken vinden _O-
Zelfs die van mij vinden het vreselijk
pi_197419683
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 07:45 schreef Myraela het volgende:
Wtf, ik kijk WNL. En daar zegt een vrouw 'Ik zou mijn dochter nooit laten gebruiken voor het onderzoek naar vaccinatie, dus ik begrijp heel goed dat ze dat buiten Europa gaan onderzoeken.'

Want daar zijn de kinderen minder waard? :') Wat een stomme uitspraak.
Andermans kind.. dat is andere valuta. :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 15 januari 2021 @ 08:08:02 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197419705
In Ierland paar jaar geleden nog vonden ze kinderen ook niet zo gek veel waard ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197419721
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 08:08 schreef Molo het volgende:
In Ierland paar jaar geleden nog vonden ze kinderen ook niet zo gek veel waard ;(
Mja de ouders wel hoop ik..
maar kan nog wel wat meer plekken bedenken waar ze prima overal vandaan kinderen opduiken waarbij de ouders en kinderen gewoon geen inspraak hebben.

Iets met mensenrechten ook...
pi_197420031
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 08:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wij hebben hondensokken hier thuis liggen. Dochterlief wandelt graag met 1 van de katers en met sneeuw moet dat natuurlijk ook
Maar dan krijgen ze van die koude pootjes... dus moesten er sokjes komen.

Ik hoef denk ik niet uit te leggen wat katten van sokken vinden _O-
Zelfs die van mij vinden het vreselijk
Ik heb zo het idee dat de katten ze niet zelf aandoen :D
pi_197420270
Sneeuw O+ dat zou leuk zijn. Mooie wandelingen maken, helaas niet al te lang want dat vindt mijn hand toch niet zo tof.
pi_197420612
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 08:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb zo het idee dat de katten ze niet zelf aandoen :D
Honden ook niet neem ik aan? :)

maar katten zijn nogal gehecht aan hun grip en de mogelijkheid om nageltjes uit te steken enzo...
dus dat was (niet geheel onverwacht wat mij betreft) geen heel groot succes.

maar ze waren een euro.. en soms... leren kindertjes meer van zelf ontdekken dat iets niet werkt.. dan van het feit dat ik zeg dat het niet mag :)
(en nu dragen dus 2 knuffels.. voor een euro aan hondensopjes.. dus dat was een prima leermomentje voor die ene euro :) )
  vrijdag 15 januari 2021 @ 09:47:58 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197420663
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 08:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja de ouders wel hoop ik..
maar kan nog wel wat meer plekken bedenken waar ze prima overal vandaan kinderen opduiken waarbij de ouders en kinderen gewoon geen inspraak hebben.

Iets met mensenrechten ook...
Vaders waren niet vindbaar of bemoeiden zich er niet mee, al dan niet om redenen

Ouders van de moeder hielden het ook, al dan niet om redenen, niet tegen dat er vreselijke dingen gebeurden met die kinderen

In Nederland zijn ook kinderen die kwetsbaar zijn niet veilig en absoluut niet goed beschermd.
Kijk maar hoeveel misbruik er plaats vindt en blijft vinden in instellingen voor jeugd of scholen voor kinderen met een beperking.

Wat ik wil zeggen, het is zeker niet alleen in oelieboelielanden zo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197420952
Het zwaarste aan vanuit huis werken?

Collega's die jarig zijn of weggaan en een traktatie op kantoor neerzetten. Nu een mailtje dat ik taart van Koekela misloop. ;(
pi_197420989
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2021 10:14 schreef Myraela het volgende:
Het zwaarste aan vanuit huis werken?

Collega's die jarig zijn of weggaan en een traktatie op kantoor neerzetten. Nu een mailtje dat ik taart van Koekela misloop. ;(
Terechte klacht.
Spoilers!
pi_197421007
Mocht iemand me ter support wat taart op willen sturen, ik DM met liefde mijn adres.
pi_197421016
Mocht iemand me willen zieken, kun je het ook gewoon naar Den Haag sturen en mij alleen de Track & Trace geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')