Klopt, in die context noemde hij het, dat er risico’s aan verkeerd samplen zitten.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, maar dat ging volgens mij juist over de Britse samplegroepen. Maar ik kan me vergissen.
Ik zal Rutte wel even een mailtje sturen hoe de afgelopen 10 maanden voor mij als alleenstaande waren.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:13 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
De andere optie is Blijf thuis en geen bezoek zei Rutte, dat wilde Rutte niet voor de mensen.
De suggestie dat je een van die twee opties zou moeten kiezen is al niet correct.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:13 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
De andere optie is Blijf thuis en geen bezoek zei Rutte, dat wilde Rutte niet voor de mensen.
laat me raden.....3 letters, begint met K eindigt op Tquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:15 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik zal Rutte wel even een mailtje sturen hoe de afgelopen 10 maanden voor mij als alleenstaande waren.
Na alles verder steeds verder weggeknipt werd.
Die zijn dicht in Duitslandquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Sluit dan als 1e stap gewoon de winkels. Hoef je ook geen FFP2 maskerste verplichten en loopt je OV vanzelf grotendeels leeg. Maar het zal wel aan mij liggen
Als Rutte zijn avondklok er doorheen heeft gedrukt staat het lange afstandverkeer beperken hier een week later ook op de agenda. Iedereen holt weer als kippen zonder kop achter elkaar aan.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Sluit dan als 1e stap gewoon de winkels. Hoef je ook geen FFP2 maskerste verplichten en loopt je OV vanzelf grotendeels leeg. Maar het zal wel aan mij liggen
Dat wordt nog wat als deze maatregelen ook niet tot het gewenste effect leiden, hoe noem je een nog verdere verscherping dan? De ultra-mega-lockdown?quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:10 schreef mijntjexx het volgende:
De krant Bild spreekt van een 'mega-lockdown'.
Dat is hip, gevoel erbij te horen misschienquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:15 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Wat is het voor een onzin om iemand direct wappie te noemen als je tegen bepaalde regels bent?
iedereen mag dat betalen....ook de ouderen ( zolang ze nog leven )quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:17 schreef StarmanFR het volgende:
En ik snap het ook wel, want wie mag deze ongein allemaal betalen? De jongeren, niet al die kwetsbare 80+ers..
Same hier.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:15 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik zal Rutte wel even een mailtje sturen hoe de afgelopen 10 maanden voor mij als alleenstaande waren.
Na alles verder steeds verder weggeknipt werd.
Tegen die tijd wordt Merkel gered door het voorjaar en dan 'hebben de maatregelen effect gehad'.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als deze maatregelen ook niet tot het gewenste effect leiden, hoe noem je een nog verdere verscherping dan? De ultra-mega-lockdown?
Kijk eens wat er dit moment in heel de wereld speelt, in echt heel de wereld. snap je het dan?quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De suggestie dat je een van die twee opties zou moeten kiezen is al niet correct.
Wij mogen straks ook al extra werken omdat zij zichzelf ooit een te hoog pensioen beloofd hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:17 schreef StarmanFR het volgende:
En ik snap het ook wel, want wie mag deze ongein allemaal betalen? De jongeren, niet al die kwetsbare 80+ers..
Dat vat het wel samen ja.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
laat me raden.....3 letters, begint met K eindigt op T
Ik denk dat steeds meer mensen het uitzichtloos en zat worden..quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
laat me raden.....3 letters, begint met K eindigt op T
Wat een opgevers die mensen zeg, kom op man..nog ff bikkelen en strijden tot het 3e kwartaal!!!quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:19 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Ik denk dat steeds meer mensen het uitzichtloos en zat worden..
Dat zou ik goed kunnen geloven.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:19 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Ik denk dat steeds meer mensen het uitzichtloos en zat worden..
En dan mag je niet meer je onvrede ergens over uitspreken zonder wappie genoemd te worden?quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:18 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Kijk eens wat er dit moment in heel de wereld speelt, in echt heel de wereld. snap je het dan?
4 more years!quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:20 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Wat een opgevers die mensen zeg, kom op man..nog ff bikkelen en strijden tot het 3e kwartaal!!!
zag net die Bruls een stukje bij Op1 en die zei er best wel zinnige dingen over, bijvoorbeeld dat veel werkgevers hun verantwoording niet nemen en mensen naar hun werk laten komen wat ook thuis zou kunnenquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als Rutte zijn avondklok er doorheen heeft gedrukt staat het lange afstandverkeer beperken hier een week later ook op de agenda. Iedereen holt weer als kippen zonder kop achter elkaar aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |