Els is blij dat ze nog even lekker met Rene heeft gebabbeld.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:50 schreef puzziepie het volgende:
Els en Rene gaan we wat leuks van maken
Theo... Die zit al thuis bij al zijn fans, maten en onderdanen!quote:
jupquote:Op donderdag 14 januari 2021 13:52 schreef BB-King het volgende:
Klopt het dat Els duimpjes omhoog gaf naar René?
Wat te verbergen dus.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Els is blij dat ze nog even lekker met Rene heeft gebabbeld.
Ze lijkt wat opgelucht ofzo.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Els vind ik op één of andere manier wat vrolijker klinken
Wil ze het bed in voor ze vetrekken?quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:52 schreef BB-King het volgende:
Klopt het dat Els duimpjes omhoog gaf naar René?
Wat te verbergen dus.
Is dacht ik niet bekent, alleen als het niet lukte werd het warme water afgesloten.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor wat speelden ze?
immuniteit, Geld voor eten of Geld voor de pot?
Als het zou mislukken zouden ze een week? geen warm water hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2021 13:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor wat speelden ze?
immuniteit, Geld voor eten of Geld voor de pot?
Volgende week kunnen ze er ook niemand eruit laten?quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Els en Rene zullen wel gewoon blijven, anders klopt het exitschema ook niet meer lijkt me... zou het daarnaast niet helemaal uitsluiten dat er toch nog iemand nieuws bij komt
Zou goed kunnen, een nieuwe erbij en toch René of Els eruit.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Els en Rene zullen wel gewoon blijven, anders klopt het exitschema ook niet meer lijkt me... zou het daarnaast niet helemaal uitsluiten dat er toch nog iemand nieuws bij komt
Dacht al dat ik een afspraak moest maken met Beter Horen.quote:
24 uurquote:Op donderdag 14 januari 2021 13:55 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Als het zou mislukken zouden ze een week? geen warm water hebben
Ligt niet aan jouquote:Op donderdag 14 januari 2021 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dacht al dat ik een afspraak moest maken met Beter Horen.
Alles lekker een weekje laten sudderen. Kunnen wij ook wat anders gaan doen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgende week kunnen ze er ook niemand eruit laten?
Nou ik zie Els liever geen minuut later vertrekken,zo klaar met dat manwijf.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maarr dat ze nu middag al weg moeten
Ja maar ja, t is een reality show op tv waar je aan meedoet.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:55 schreef Harry het volgende:
Ik lees en zie dat Jill hier behoorlijk populair is. Terecht, vind ik. Ze is lief, kwetsbaar en puur.
Maar weet ook dat ze binnen 10 minuten na haar intrek in het BB Huis het had over de mogelijkheden om via tv bekend te worden. Dat ze vorige week dinsdag bij First Dates al op tv was zegt ook wel wat hierover.
Ja, bij overtreding van de regels van huismeester Thomas alleen nog maar water drinken.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:57 schreef suzi1 het volgende:
en hoe zat dat nou, bij kantjes eraf lopen bij de schoonmaak moesten ze toch ook aan de water van thomas....
Eens hoor!quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ja, t is een reality show op tv waar je aan meedoet.
Denk dat iedereen wel iets van TV dromen moet hebben om er aan mee te doen
Het is geen BB1 meer waarbij dat nog niet duidelijk was.
Ja, er zijn meisjes die dat natuurlijk altijd leuk vinden. Ze is wel 22 maar is nog veel kinderlijker....dus dan is op tv komen natuurlijk het einde.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:55 schreef Harry het volgende:
Ik lees en zie dat Jill hier behoorlijk populair is. Terecht, vind ik. Ze is lief, kwetsbaar en puur.
Maar weet ook dat ze binnen 10 minuten na haar intrek in het BB Huis het had over de mogelijkheden om via tv bekend te worden. Dat ze vorige week dinsdag bij First Dates al op tv was zegt ook wel wat hierover.
en waarom nattelie dan nog nietquote:Op donderdag 14 januari 2021 13:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, bij overtreding van de regels van huismeester Thomas alleen nog water drinken.
Niks mis mee toch? Heeft ze zelf tenslotte ook direct verteld toen ze het huis in kwam!quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:55 schreef Harry het volgende:
De meesten hebben van alles geprobeerd om door te breken . was in UTO ook heel duidelijk te zienquote:Op donderdag 14 januari 2021 13:55 schreef Harry het volgende:
Ja, dacht dat ze lekker nuchter zou zijn maar het is een grote emotionele stuiterbal die zich van alles laat aanpraten.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:57 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Nou ik zie Els liever geen minuut later vertrekken,zo klaar met dat manwijf.
Ja dat is wel beetje jammer. Verder inderdaad een vriendelijke leuke meid. Geen bitchy type of iemand die achterbaks is.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:55 schreef Harry het volgende:
Eens!quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, er zijn meisjes die dat natuurlijk altijd leuk vinden. Ze is wel 22 maar is nog veel kinderlijker....dus dan is op tv komen natuurlijk het einde.
Beetje moeilijk te peilen nu.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:57 schreef Me_Joeder het volgende:
Els is veel te blij ineens voor iemand die weg moet. Kwam er chagrijnig uit maar kan ook gespeeld zijn.
1 2 3 ik denk 't niequote:Op donderdag 14 januari 2021 14:00 schreef NickTheBomb het volgende:
Ben benieuwd voor volgende week. Dan wordt het spannender denk ik.
Zolang Danielle er niks van zegt en de boel is schoon kan Thomas daar niks aan doen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:57 schreef suzi1 het volgende:
en hoe zat dat nou, bij kantjes eraf lopen bij de schoonmaak moesten ze toch ook aan de water van thomas....
Geen verslaving?quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vroeger tijdens BB1 had je nog geen smartphone verslaving. Ik denk dat je in 2021 moeilijker is dan is 2000 om in dat huis te zitten.
Ze heeft ook wel een typische lichaamsbouwquote:
drankverslavingen zijn van alle tijdquote:Op donderdag 14 januari 2021 13:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vroeger tijdens BB1 had je nog geen smartphone verslaving. Ik denk dat je in 2021 moeilijker is dan is 2000 om in dat huis te zitten.
Het eten waren ze al aan het voorbereiden nog voor het spel begon. Aardappels, spinazie en hamburger (of iets anders) geloof ik.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:02 schreef Ireth het volgende:
Liese moest koken toch? Ben benieuwd wat ze gaat maken.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel een typische lichaamsbouw![]()
Dunne beentjes , geen reet . een breed bovenlichaam en een pens
Ze is terug, maar heeft niets inhoudelijks verteld.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:05 schreef Shola het volgende:
Els is terug? Wat heb ik gemist de afgelopen 30 minuten?
Het standaard dom gelul van haar dus.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:06 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ze is terug, maar heeft niets inhoudelijks verteld.
JA!!quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:06 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Yes,deed me steeds aan iemand denken qua figuur, die gymjuf uit Porky, Ballbreaker of zoiets.
Ja inclusief het zeggen van k*t dit en k*t dat en wat vage grimassen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:06 schreef Shola het volgende:
[..]
Het standaard dom gelul van haar dus.
Lol, Buelah!quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:06 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Yes,deed me steeds aan iemand denken qua figuur, die gymjuf uit Porky, Ballbreaker of zoiets.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:08 schreef zodeju het volgende:
Gosh aub laat Els niet terug komen.....die mag niks zeggen maar is weer volop bezig met kampen te scheppen.
laat je het dan even weten, want snapte er ook niks vanquote:Op donderdag 14 januari 2021 14:07 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben ff aan het terugspoelen ...want Els vertelt dingen en ik snap nog niet over wie ze het heeft
Nick en de Belgen, zij heeft het over niets anders de laatste dagen. Heerlijk onwetend.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:07 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben ff aan het terugspoelen ...want Els vertelt dingen en ik snap nog niet over wie ze het heeft
quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
laat je het dan even weten, want snapte er ook niks van
Wow!! Dus nog steeds een bord voor der hoofdquote:Op donderdag 14 januari 2021 14:10 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Nick en de Belgen, zij heeft het over niets anders de laatste dagen. Heerlijk onwetend.
Iemand die kruipt voor Nick???quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:07 schreef puzziepie het volgende:
Nick en Thomas zeiden in de douche dat ze het niet leuk vonden met de twee kampen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:05 schreef puzziepie het volgende:
Er zijn dingen gebeurd iets met douchen ..
Over wie heeft Els het?
Thomas?
Vrijwillig al is er een beetje twijfel of dat mss bij een opdracht kan horenquote:Op donderdag 14 januari 2021 14:12 schreef UtopiaFreak het volgende:
Ik ben anderhalve dag afwezig en Theo is vertrokken? Gedwongen?
Vrijwillig. Tenminste, dat willen ze laten overkomen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:12 schreef UtopiaFreak het volgende:
Ik ben anderhalve dag afwezig en Theo is vertrokken? Gedwongen?
Nee, dat wisten ze al. Dat heeft Theo zelf gezegd tegen hun. Nick zit zo dik in me dat mijn kont zeer doet. Maar die mocht even blijven omdat hem dat info kon opleveren.quote:
Thomas schijnt ook echt in het spel te zitten , dat zei Zoey vandaag tegen Liese en Naomi .quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:12 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Nick en Thomas zeiden in de douche dat ze het niet leuk vonden met de twee kampen.
Els denkt natuurlijk weer dat het toneel was, dat iemand 'echt' kan zijn komt bij haar niet op. Maar wel vol lof over Nathalie en Theo.
Wat een domme dozen die zien Theo als held de publiekslieveling.....quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat Els zo'n gevoel heeft, Theo weg, dan blijven wij erin...
Toch een mietje zeker?quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Snap ik eigenlijk ook niet hoor. Theo zo'n sterke kandidaat om te winnen geeft gewoon uit het niets op.
Op zijn pik getrapt.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Snap ik eigenlijk ook niet hoor. Theo zo'n sterke kandidaat om te winnen geeft gewoon uit het niets op.
Is de enige samen met Zoey die wat over de nationaliteiten heen zou kunnen geraken. Misschien Jill nog als ze het slim speelt met de Belgen, de Nederlanders staan klaar om haar in te palmen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Thomas schijnt ook echt in het spel te zitten , dat zei Zoey vandaag tegen Liese en Naomi .
En dat van Nick heb ik idd ook meegekregen
Wel nee....12ambachten 13ongelukken. Een grote Blaaskaak.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou Theo het misschien anders hebben verwacht?quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas komt binnen, einde gesprekquote:Op donderdag 14 januari 2021 14:17 schreef Shola het volgende:
Hé de roddelgroep zit weer bij elkaar! Gesjellug!
Ja!! Ik had tot een uur geleden nergens last vanquote:Op donderdag 14 januari 2021 14:16 schreef Shola het volgende:
[..]
Dat kakte ook opeens in hé? Was eerst best goed geluid.
Is de febo dood? Moeten wij de febo worden? Ik heb meerdere vragen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja!! Ik had tot een uur geleden nergens last van
Moet ze niet willen, laat Jowi dat lekker doen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nathalie lijkt nu de leiding te nemen
Ik ben voorquote:Op donderdag 14 januari 2021 14:18 schreef Shola het volgende:
[..]
Is de febo dood? Moeten wij de febo worden? Ik heb meerdere vragen.
Dat heb ik haar nog niet horen zeggenquote:Op donderdag 14 januari 2021 14:19 schreef BBguy het volgende:
Ze komen 100% terug. Els lult al tig keer d'r mond voorbij
quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:16 schreef Flory het volgende:
KAN NOU NIEMAND IETS OVER NAAT DR ZENDER ZEGGEN, ZIJN JULLIE DOOF DAAR FEBO????
Hebben Els en Natte toch net zo besproken?quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[/b]
Is toch ook best treurig als je dat zo moet zien![]()
Ik ben sowieso voor de Belgen
Hij had het wel over gelijk een peukie nemen als hij thuis was dacht ik.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:17 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zou Theo het misschien anders hebben verwacht?
Of misschien heeft hij iets vreselijk gemist? Dat kan best een rol spelen..
Iemand kan verslaafd zijn aan iets?
volgens mij zei els dat ze 4 handen op een pens warenquote:Op donderdag 14 januari 2021 14:22 schreef Shola het volgende:
Zei Nathalie nou dat zij en Theo hetzelfde zijn...?
quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:22 schreef Shola het volgende:
Die is als een malle aan het puinruimen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:22 schreef Shola het volgende:
Theo mocht zichzelf niet meer zijn. Schelden met ziektes en zijn lul laten zien aan iedereen. Daarom is Theo weg. Triest figuur...quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:17 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zou Theo het misschien anders hebben verwacht?
Of misschien heeft hij iets vreselijk gemist? Dat kan best een rol spelen..
Iemand kan verslaafd zijn aan iets?
Met een ontevreden gezicht.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:23 schreef aswesleep het volgende:
Nathalie is zelfs lui in haar uitspraak, nu begrijp ik wat het is dat me zo stoort aan haar spraak. Zie ze daar zitten, een sprekende hoopje mens.
Bizarw jaquote:Op donderdag 14 januari 2021 14:22 schreef Shola het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |