Geen verslaving?quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vroeger tijdens BB1 had je nog geen smartphone verslaving. Ik denk dat je in 2021 moeilijker is dan is 2000 om in dat huis te zitten.
Ze heeft ook wel een typische lichaamsbouwquote:
drankverslavingen zijn van alle tijdquote:Op donderdag 14 januari 2021 13:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vroeger tijdens BB1 had je nog geen smartphone verslaving. Ik denk dat je in 2021 moeilijker is dan is 2000 om in dat huis te zitten.
Het eten waren ze al aan het voorbereiden nog voor het spel begon. Aardappels, spinazie en hamburger (of iets anders) geloof ik.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:02 schreef Ireth het volgende:
Liese moest koken toch? Ben benieuwd wat ze gaat maken.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel een typische lichaamsbouw![]()
Dunne beentjes , geen reet . een breed bovenlichaam en een pens
Ze is terug, maar heeft niets inhoudelijks verteld.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:05 schreef Shola het volgende:
Els is terug? Wat heb ik gemist de afgelopen 30 minuten?
Het standaard dom gelul van haar dus.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:06 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ze is terug, maar heeft niets inhoudelijks verteld.
JA!!quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:06 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Yes,deed me steeds aan iemand denken qua figuur, die gymjuf uit Porky, Ballbreaker of zoiets.
Ja inclusief het zeggen van k*t dit en k*t dat en wat vage grimassen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:06 schreef Shola het volgende:
[..]
Het standaard dom gelul van haar dus.
Lol, Buelah!quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:06 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Yes,deed me steeds aan iemand denken qua figuur, die gymjuf uit Porky, Ballbreaker of zoiets.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:08 schreef zodeju het volgende:
Gosh aub laat Els niet terug komen.....die mag niks zeggen maar is weer volop bezig met kampen te scheppen.
laat je het dan even weten, want snapte er ook niks vanquote:Op donderdag 14 januari 2021 14:07 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben ff aan het terugspoelen ...want Els vertelt dingen en ik snap nog niet over wie ze het heeft
Nick en de Belgen, zij heeft het over niets anders de laatste dagen. Heerlijk onwetend.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:07 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben ff aan het terugspoelen ...want Els vertelt dingen en ik snap nog niet over wie ze het heeft
quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
laat je het dan even weten, want snapte er ook niks van
Wow!! Dus nog steeds een bord voor der hoofdquote:Op donderdag 14 januari 2021 14:10 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Nick en de Belgen, zij heeft het over niets anders de laatste dagen. Heerlijk onwetend.
Iemand die kruipt voor Nick???quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:07 schreef puzziepie het volgende:
Nick en Thomas zeiden in de douche dat ze het niet leuk vonden met de twee kampen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:05 schreef puzziepie het volgende:
Er zijn dingen gebeurd iets met douchen ..
Over wie heeft Els het?
Thomas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |