Els is blij dat ze nog even lekker met Rene heeft gebabbeld.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:50 schreef puzziepie het volgende:
Els en Rene gaan we wat leuks van maken
Theo... Die zit al thuis bij al zijn fans, maten en onderdanen!quote:
jupquote:Op donderdag 14 januari 2021 13:52 schreef BB-King het volgende:
Klopt het dat Els duimpjes omhoog gaf naar René?
Wat te verbergen dus.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Els is blij dat ze nog even lekker met Rene heeft gebabbeld.
Ze lijkt wat opgelucht ofzo.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Els vind ik op één of andere manier wat vrolijker klinken
Wil ze het bed in voor ze vetrekken?quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:52 schreef BB-King het volgende:
Klopt het dat Els duimpjes omhoog gaf naar René?
Wat te verbergen dus.
Is dacht ik niet bekent, alleen als het niet lukte werd het warme water afgesloten.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor wat speelden ze?
immuniteit, Geld voor eten of Geld voor de pot?
Als het zou mislukken zouden ze een week? geen warm water hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2021 13:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor wat speelden ze?
immuniteit, Geld voor eten of Geld voor de pot?
Volgende week kunnen ze er ook niemand eruit laten?quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Els en Rene zullen wel gewoon blijven, anders klopt het exitschema ook niet meer lijkt me... zou het daarnaast niet helemaal uitsluiten dat er toch nog iemand nieuws bij komt
Zou goed kunnen, een nieuwe erbij en toch René of Els eruit.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Els en Rene zullen wel gewoon blijven, anders klopt het exitschema ook niet meer lijkt me... zou het daarnaast niet helemaal uitsluiten dat er toch nog iemand nieuws bij komt
Dacht al dat ik een afspraak moest maken met Beter Horen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |