abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_197407800
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:03 schreef Redefine het volgende:

[..]

Altijd weer die Friezen hè :{w
Als die variant al in Friesland is, dan vrees ik het ergste voor alles wat er onder ligt...
  donderdag 14 januari 2021 @ 17:10:29 #277
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_197407837
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:05 schreef molloot200 het volgende:
Sorry voor m'n semi-mad berichtje, maar het moest er echt even uit en ik ben er klaar mee -O-
Nee ik snap het wel hoor. Het is heel frustrerend als je je er goed aan houdt en telkens weer gaat het mis door figuren die toch op bezoek blijven gaan en zich niet strikt aan de regels houden, en het zo voor heel veel anderen verpesten.
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_197407861
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:10 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nee ik snap het wel hoor. Het is heel frustrerend als je je er goed aan houdt en telkens weer gaat het mis door figuren die toch op bezoek blijven gaan en zich niet strikt aan de regels houden, en het zo voor heel veel anderen verpesten.
Sowieso het feit dat er dagelijks nog 20 vluchten uit de UK binnenkomen en ferry's aanmeren terwijl je eigenlijk de grens hermetisch dicht had moeten gooien bij het gerucht van een nieuwe variant.

Maar mss ben ik gek en de overheid niet...
  donderdag 14 januari 2021 @ 17:12:27 #279
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197407874
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als die variant al in Friesland is, dan vrees ik het ergste voor alles wat er onder ligt...
Gezien het patroon van de besmettingen, zal het in de rest van het land wel erger zijn ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 14 januari 2021 @ 17:12:59 #280
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_197407878
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:11 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Sowieso het feit dat er dagelijks nog 20 vluchten uit de UK binnenkomen en ferry's aanmeren terwijl je eigenlijk de grens hermetisch dicht had moeten gooien bij het gerucht van een nieuwe variant.

Het is inderdaad gek dat die regels daaromheen zo vaag zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_197407885
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:10 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik kan sommige mensen ook gewoon niet zo goed hebben. Mijn tante heeft het met mijn moeder steeds over op bezoek komen (mam wil dit echt niet), loopt met een mondkapje onder haar neus ( :') ) en is volgens Facebook anti-corona, anti-vaccin etc. Word je echt gewoon geïrriteerd van. Als iedereen zich even aan de regels zou houden dan is het gedoe veel sneller over.
Op woensdag 30 december 2020 14:08 wilde Jobi trouwen met Mollie: TIJDENS MAAN.
pi_197407910
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:13 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik kan sommige mensen ook gewoon niet zo goed hebben. Mijn tante heeft het met mijn moeder steeds over op bezoek komen (mam wil dit echt niet), loopt met een mondkapje onder haar neus ( :') ) en is volgens Facebook anti-corona, anti-vaccin etc. Word je echt gewoon geïrriteerd van. Als iedereen zich even aan de regels zou houden dan is het gedoe veel sneller over.
Ik heb sowieso 2 van die tantes :P
pi_197407925
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik heb sowieso 2 van die tantes :P
Ik heb er maar één gelukkig dus het kunnen er niet meer zijn :P
pi_197407958
Ons liedje is op de radio Jobi @Aoibhin O+
pi_197407979
quote:

[..]

Om te janken soms hoe kut het allemaal gaat :X Ik heb soms echt het idee dat ik voor de kat z'n viool me netjes aan de regels zit te houden. Al weken. Ik zie geen vrienden meer, opa en oma niet meer. Ik wil ook feestjes, gezelligheid. Elke keer als ik zo'n bericht zie, kook ik van binnen echt met woede. En het is echt sneu voor de bewoners van zo'n verzorgingshuis, echt, ik snap het. Maar op het moment dat iedereen zich eens aan de regels zou houden, komen dit soort dingen ook minder voor.

Wellicht moet alles inderdaad even "schluss" tot eind maart. Dat is even zweten, maar wie weet staan we er daarna wel ontzettend goed voor. Want dit is om moedeloos van te worden :( Er zijn regels en alsnog gaat alles mis.
Een beetje moedeloos wordt je er wel van ja... terwijl je eigenlijk hoopt dat het nu we aan het vaccineren zijn geslagen snel voorbij zou zijn word ik steeds bezorgder dat we hier gewoon weer een belangrijk deel van 2021 mee weg gaan gooien
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 14 januari 2021 @ 17:21:16 #286
351614 crew  ijs_beer
Voor wat zeg je?
pi_197408026
quote:

[..]

Naar verluid worden veel vluchten last minute geannuleerd. En goederen moeten nu eenmaal ook blijven komen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_197408074
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:13 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Een vriendin van me die behoorlijk in het anti-kamp zit verspreid de laatste week eens in de zoveel dagen een FB-bericht van aantoonbaar vage deskundigen die twijfel zaaien over vaccineren met de begeleiden tekst "laat je goed informeren". Mijn handen jeukten om er iets van te zeggen, ook niemand die die posts meer liked (wat bemoedigend is) en ik zag iemand onder zo'n post een tegenfilmpje plaatsen met de tekst "Als we het dan toch over goed informeren hebben moet je dit er ook wel bij plaatsen". Haar reactie: "informatie uit het pro-vaccinatie kamp is er al genoeg".... echt gooi jezelf weg :') Ik heb mijn FB nu zo ingesteld dat ik haar totaal negeer, en merk dat het echt de vriendschapsbehoefte beïnvloedt..
  donderdag 14 januari 2021 @ 17:23:39 #288
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_197408075
quote:

[..]

Dit sowieso natuurlijk :+

Aan de ene kant kan je natuurlijk de schouders ophalen en denken 'ja, tegen de tijd dat ze het daar ontdekt hebben, is het al lang in Nederland', aan de andere kant is het nogal gek dat je als overheid roept dat je de verspreiding zoveel mogelijk wil remmen en tegelijkertijd zo dagelijks heel veel mogelijkheden voor nieuwe introducties faciliteert.

Ik zou persoonlijk lekker die reismogelijkheden in ieder geval flink beperkt hebben :Y
pi_197408079
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:15 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik heb er maar één gelukkig dus het kunnen er niet meer zijn :P
Ik tel zo snel 7 ooms en 7 tantes, waarvan een deel aangetrouwd :P
pi_197408121
quote:
Sorry voor m'n semi-mad berichtje, maar het moest er echt even uit en ik ben er klaar mee -O-
We zijn er allemaal klaar mee :) Mjah, je doet er zo weinig aan, dus heeft het ook geen nut om je te frustreren. Mensen zijn eigenwijs en dom en de kans bestaat dat we over een tijdje nog eens extra op moeten passen ivm de Britse variant. Het is om moedeloos van te worden, maar goed, je kan niets anders dan doorgaan.

Blijven glimlachen, ook al ziet niemand dat door je mondkapje!
pi_197408167
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 16:10 schreef Strani het volgende:

[..]

Stem je echt PVV?
_O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_197408204
https://www.telegraaf.nl/(...)tekenis-in-nederland

De natuur gaat hopelijk echt een handje helpen nu... je zou bijna hopen dat we massaal insneeuwen, natuurlijke avondklok en het kijkt een stuk leuker naar buiten _O-
pi_197408242
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:28 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tekenis-in-nederland

De natuur gaat hopelijk echt een handje helpen nu... je zou bijna hopen dat we massaal insneeuwen, natuurlijke avondklok en het kijkt een stuk leuker naar buiten _O-
Oh, de sneeuw is vroeg, gezien de pluim dacht ik aan 20 tot 24 januari :P
  donderdag 14 januari 2021 @ 17:32:45 #294
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_197408273
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:17 schreef molloot200 het volgende:
Ons liedje is op de radio Jobi @:Aoibhin O+
Maan? O+
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_197408321
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197408351
We gaan de oven voor het eerst gebruiken.
Koel en donker bewaren
pi_197408367
quote:
11s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:36 schreef Guanabana het volgende:
We gaan de oven voor het eerst gebruiken.
Het is niet te geloven, Guana met haar nieuwe oven!
Het mag wel in de krant, Guana met een ovenwant!

:@ :P

Wat ga je bakken?
pi_197408416
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is niet te geloven, Guana met haar nieuwe oven!
Het mag wel in de krant, Guana met een ovenwant!

:@ :P

Wat ga je bakken?
Diepvriespizza :@
Koel en donker bewaren
  donderdag 14 januari 2021 @ 17:41:17 #299
115121 Arizona
#neverforget
pi_197408464
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Er is geen rechtstreekse vliegverbinding tussen It Fean en London :o
Dan zijn we echt doomed ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht
  donderdag 14 januari 2021 @ 17:42:27 #300
115121 Arizona
#neverforget
pi_197408486
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 17:39 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Diepvriespizza :@
Lekker! Ook zin in. Wij hadden soep met brood maar ik heb nog veel meer honger :')
Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')