Iddquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:29 schreef BasEnAad het volgende:
Gelijk allemaal janken alsof ze al een jaar in dat huis zitten.
Hopelijk morgen in de uitzending dan. Ook raar dat ze dat verkleedfeestje of wat het was van Theo niet hebben laten zien.quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook tot de nachtelijke roddelsessie die hier op volgde.
Samenvattingquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook tot de nachtelijke roddelsessie die hier op volgde.
BB / Big Brother 2021 Streamverslagenquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bijna gelukt nu, de roddelsessie van afgelopen nacht, sorry voor de audio ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!quote:Op woensdag 13 januari 2021 22:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
BB / Big Brother 2021 Streamverslagen
en
[..]
Ik kijk het laatste kwartier. Renequote:Op woensdag 13 januari 2021 23:18 schreef Gert het volgende:
Benieuwd naar de 'Live' morgen.![]()
Het zal toch echt wel wat beter in elkaar zitten dan de exitshow van vorige week? Dat moet haast wel.![]()
Of is dat te optimistisch?
Kan morgen nog in de uitzending zitten. Het rottige is natuurlijk wel dat de poll al een dag open staat en je je stem niet meer kunt herzien.quote:Op woensdag 13 januari 2021 23:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo, ze willen dus Els erin houden. Zoveel in beeld, en alleen maar positief. Niks over de nachtelijke roddelsessie...
Verkeerde topic, mede-gluurder.quote:
IK had zelf het idee dat Theo daarop aangesproken werd, omdat hij over een grens ging. Maar welke en hoe? Geen idee daar ik alleen de Tv volg en niet de 24 uur streamings.quote:Op donderdag 14 januari 2021 07:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Viel me ook op dat toen Theo in de DBK werd geroepen z'n lapdance werd genoemd en getoond, maar verder natuurlijk helemaal niet in de uitzending geweest. Mensen die alleen BB via tv volgen, zullen geen idee hebben wat daar precies gebeurd is.
duurt nog een uurquote:
Ditquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:37 schreef tompsv18 het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar zonder Theo gaat het wel echt heel saai worden.
Valt wel mee denk ik. Theo houdt de anderen op de rem.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:37 schreef tompsv18 het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar zonder Theo gaat het wel echt heel saai worden.
Dat zou best kunnen ja.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Theo houdt de anderen op de rem.
nou zeker wetenquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:37 schreef tompsv18 het volgende:
Heerlijkquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:46 schreef Benny het volgende:
"Goulashkroketten, daar ga je van poepen"
pardon bolle???quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:47 schreef Gert het volgende:
Die bolle scoort de ene na de andere snack
Bolle wangetjes maar de rest van lichaam is slankquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:47 schreef Gert het volgende:
Die bolle scoort de ene na de andere snack
Mooi voor de belgische tv ookquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:47 schreef JACM het volgende:
[..]
Ja, ik vind die ook altijd heerlijk poepen!
Volslank.quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bolle wangetjes maar de rest van lichaam is slank
Hopelijk 3quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als 1 bewoner al genomineerd is, moeten ze straks dan maar 1 naam geven?
Kandidaat met de minste stemmen is automatisch genomineerd. De andere wordt zoals gewoonlijk volgende week genomineerdquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als 1 bewoner al genomineerd is, moeten ze straks dan maar 1 naam geven?
theoquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:54 schreef Hunter het volgende:
Lekker dat gelieg van Leo vol in beeld. Wie is hier de schijnheil?
Of er zijn dan volgende week drie genomineerdquote:Op donderdag 14 januari 2021 21:54 schreef JACM het volgende:
[..]
Kandidaat met de minste stemmen is automatisch genomineerd. De andere wordt zoals gewoonlijk volgende week genomineerd
Tuurlijk!quote:
Dacht al dat zal wel in dit topic komen..quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:05 schreef waxmask het volgende:
maar niemand zag de cameltoe van jill?
Picsquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:05 schreef waxmask het volgende:
maar niemand zag de cameltoe van jill?
Jill is all you needquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:07 schreef aswesleep het volgende:
Ze hebben wel beter materiaal om uit te zenden dan dit.
heeft ze niet geloof ik in die broek hoorquote:
Je bedoelt Thomasquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:08 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Theo heeft ballen volgens Jill
Sjanet. Vinden de Belgen even leuk natuurlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:15 schreef peterdenhaag53 het volgende:
En de mama van Rene. Totaal niet boeiend
Zeiden ze net niet dat ie naar huis is?quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:16 schreef Benny het volgende:
Kom maar op met Theo en datgeen wat ze met hem hebben bedacht
Ja, maar Big Brother is Big Brother en Peter (die Belgische presentator) heeft blijkbaar een verwijzing in zijn stories op Instagram gemaakt dat er een twist komtquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:19 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zeiden ze net niet dat ie naar huis is?
Maar wat moeten ze doen dan, hem geld bieden?quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja, maar Big Brother is Big Brother en Peter (die Belgische presentator) heeft blijkbaar een verwijzing in zijn stories op Instagram gemaakt dat er een twist komt
Die peter lijkt me een vieze leugenaarquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja, maar Big Brother is Big Brother en Peter (die Belgische presentator) heeft blijkbaar een verwijzing in zijn stories op Instagram gemaakt dat er een twist komt
Met sociale media zou ik hem, gezien zijn recente schandaal, ook niet vertrouwen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die peter lijkt me een vieze leugenaar
Het is de term live show ook gewoon niet waard dit.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:27 schreef Mazikeen het volgende:
Ik vind die hele ^liveshow^ geen reet aan
Dat was de schandaal van het jaar dit. Had ook problemen met z'n vrouw daarmee dacht ikquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:25 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Met sociale media zou ik hem, gezien zijn recente schandaal, ook niet vertrouwen.
Welk verhaal?quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:34 schreef Benny het volgende:
Zal dat verhaal wat hier verscheen dan toch ook hebben meegespeeld?
Welk verhaal?quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:34 schreef Benny het volgende:
Zal dat verhaal wat hier verscheen dan toch ook hebben meegespeeld?
Dat blijktquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:38 schreef aswesleep het volgende:
Kort samengevat het is een professioneel leugenaar.
Ik heb dit gevoel niet.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:42 schreef Poefbank het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar dat we elke dag 500 keer dezelfde beelden terug krijgen te zien
We zijn allemaal seksuoloog!!quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
Dit voegt niets toe, want dit weet iedereen wel.
Laat de trend zich maar doorzetten.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:46 schreef BasEnAad het volgende:
Zijn ze teruggegaan van 2 psychologen naar 1?
omwille van haar schoonheid mag ze blijvenquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:46 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Laat de trend zich maar doorzetten.
Ze weet zich ook wel geil te kleden.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
omwille van haar schoonheid mag ze blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep. Hij realiseerde zich dat dit geintje slechte PR is voor zijn klussenbedrijf.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Theo doet volgens mij alsof de helft gespeeld is om te verbloemen dat hij echt zo is
quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:53 schreef Astro_boy het volgende:
Ik ben ook een fan van Thomas, maar hij is saai. Theo vind ik een klootzak, maar hij zorgde voor vermaak. BB niet lang gevolgd. Misschien de eerste 2 jaar? Bus en Gouden Kooi ook gemist, op de bekende fragmenten van DGK na. Ben dit gaan kijken vanwege sentiment, maar vind er eigenlijk geen reet aan. Live streams kijk ik niet. Uitzendingen laten maar weinig hoogtepuntjes zien.Ik hoop dat als Thomas een beetje meer zelfvertrouwen krijgt hij extreem gaat florerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Thomas herken je na deze 100 dagen niet meer terug. Paar kilo's eraf, meer zelfvertrouwenquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat als Thomas een beetje meer zelfvertrouwen krijgt hij extreem gaat floreren
quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:53 schreef Astro_boy het volgende:
Ik ben ook een fan van Thomas, maar hij is saai. Theo vind ik een klootzak, maar hij zorgde voor vermaak. BB niet lang gevolgd. Misschien de eerste 2 jaar? Bus en Gouden Kooi ook gemist, op de bekende fragmenten van DGK na. Ben dit gaan kijken vanwege sentiment, maar vind er eigenlijk geen reet aan. Live streams kijk ik niet. Uitzendingen laten maar weinig hoogtepuntjes zien.Ik kijk om op FOK! er een beetje over te kunnen ouwehoeren. Zonder FOK! zou ik soberso niet kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat denk ik ook wel!quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Thomas herken je na deze 100 dagen niet meer terug. Paar kilo's eraf, meer zelfvertrouwen
gatverdegatverquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Er nu pas achter komen dat zo'n hottub ververst moet worden...
Jep//quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:00 schreef tompsv18 het volgende:
Het wordt wel tijd voor een nieuwe relnicht erbij, hopelijk stoppen ze die er gauw in
Hahaha Theo heeft er vast in gepist.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Die moet toch inmiddels Els-soep zijn gewordenquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou ik hoop dat ze die mama van tig kinderen nomineren en nattelie. Dan graag 1 van die 2 eruitquote:
Rene en Nick op de bank... Tja, dan zou Nick inderdaad ook weleens gewoon de deur door kunnen gaanquote:
Hoe kom je daarbijquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:01 schreef aswesleep het volgende:
Jammer, anti climax. Ook geen nieuwe bewoners meer dus. We moeten het met dit groepje doen tot de finish.
Denk dat er maar 1 bijkomt volgende week. Ik hoop uiteraard Nathalie. Maar zal wel niet.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat ze die mama van tig kinderen nomineren en nattelie. Dan graag 1 van die 2 eruit
Ze hebben zeker iets gedaan met de kritiek. Vorige liveshow was echt niet te doen, deze was stukken beter.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:04 schreef tompsv18 het volgende:
Vond het een prima uitzending: veel beelden uit het huis, minder studio, minder psychologen, presentatie was beter.
ikquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:11 schreef Koen66 het volgende:
zijn er op Fok eigenlijk veel streamkijkers deze keer?
Hoeveel is veel?quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:11 schreef Koen66 het volgende:
Nog niks van gezien. Heb geen Videoland, vandaar.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:11 schreef Koen66 het volgende:
Ik kijk geen streams.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:11 schreef Koen66 het volgende:
ik heb geen Videoland en vooralsnog te lui om met VPN te gaan pielen om via de Belgen te kijkenquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kijk geen streams.
Ik ben ook wel nieuwsgierig wat de verhouding Nederlanders/Belgen is in BB-forum.
"vroegah" met BB/DGK etc waren het er toch fors veel, en ook recent met Utopia volgens mij best veel, gezien dat hardlopende COS topic destijds. Dat is nu maar een fractie lijkt hetquote:
Dat kan zijn. Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
"vroegah" met BB/DGK etc waren het er toch fors veel, en ook recent met Utopia volgens mij best veel, gezien dat hardlopende COS topic destijds. Dat is nu maar een fractie lijkt het
geen idee, ik kan het niet zienquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan zijn. Ik heb geen idee.
Het is wel best gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |