Afgelopen zondag was interessanter, ja.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind hier eigenlijk niet zoveel aan.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit wordt geen saaie pot, ik voorspel veel doelpunten!
Dit valt tegen ja. Zou ook wel helpen als AZ iets van secuur is bij een counter.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was interessanter, ja.
Maar @:maxi-mus is geen leugenaar, dus er zullen nog wel veel doelpunten vallen.
Ik denk dat als er rood was gegeven, het inderdaad niet was teruggedraaid.quote:
Bedankt yats.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:14 schreef fetX het volgende:
Voor zoiets zou bij Vitesse vast rood worden gegeven.
Dat denk ik ook. Maar in eerste instantie zou ik ook denken aan geel. Gelukkig voor Rosario kwam hij niet met gestrekt been in.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat als er rood was gegeven, het inderdaad niet was teruggedraaid.
Rosario kon gewoon bij de bal toen hij zijn sliding inzette maar Midtdingens draait weg en daarom komt Rosario tegen hem aan. Kan hij weing aan doen. Wel overtreding maar geel daarom genoeg.quote:
In het doel ben ik bang.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar zou koopmeiners gaan schieten?
@:maxi-mus
Doe niet zo verslaafd.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dan is er geen haxball in de rust.
Ik wilde dwarsdoor zeggen, dat doet hij de laatste tijd steeds. (lol)quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar zou koopmeiners gaan schieten?
@:maxi-mus
Verslaafdequote:Op woensdag 13 januari 2021 19:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dan is er geen haxball in de rust.
Nee er zouden meerdere doelpunten vallen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
Daar was de 1e goal al, nu tevreden?![]()
@:coco
Dit en het ontbreken van Götze doen daar geen goed aan.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee.
De voetbalmanager kunnen we dus definitief opruimen.
De avond is nog jong.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee er zouden meerdere doelpunten vallen.
Mwah is nog niet veel gebeurd.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg onverdiend trouwens, maar ja.
Niet voor het eerst.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:17 schreef PSVCL het volgende:
Rosario laat z’n mannetje gewoon lopen op het middenveld
Wat een clown
Dit vind ik wel heel opportunistisch, deed het na die flaters (snap je?) toch niet heel slecht.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:18 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Wat is Mvogo eigenlijk toch ook een miskoop
Klopt, die was volgens sommigen zelfs opeens een goede keeper.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:18 schreef Coco het volgende:
Mvogo had al lang geen blunder meer gemaakt.
Nounou, Mvogo een supertalent noemenquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Jeetje het supertalent bakt er weer geen klote van
Is hij gekocht?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:18 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Hij leek zowaar op weg een degelijke keeper te worden, maar gelukkig is het gewoon weer een circusact.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:18 schreef Coco het volgende:
Mvogo had al lang geen blunder meer gemaakt.
Ik vond Unnerstal altijd wel een prima keeper.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij leek zowaar op weg een degelijke keeper te worden, maar gelukkig is het gewoon weer een circusact.
Straks zou Caland nog ongelijk hebben gekregen.
Precies sinds ik allemaal PSV-verdedigers ging kopen in de manager.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:19 schreef T3hTommay het volgende:
PSV heeft al een tijdje geen clean sheet meer gehad trouwens.
Ik zie ;m echt niets doen wat die duitse keeper niet had kunnen doen. Echt vreemde aankoop.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:18 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Ik heb er twee van Vites. (en de keepert)quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies sinds ik allemaal PSV-verdedigers ging kopen in de manager.
Dus jij bent schuldig aan die tegengoals bij PSV?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies sinds ik allemaal PSV-verdedigers ging kopen in de manager.
Dit had ik ook moeten doen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er twee van Vites. (en de keepert)
Nee, maar ook niet heel goed. Had je net zo goed Unerstall eerste keeper kunnen laten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit vind ik wel heel opportunistisch, deed het na die flaters (snap je?) toch niet heel slecht.
Daar ben ik het zeker mee eens, maar die Duitse skileraar wilde dolgraag deze blijkbaar.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:22 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet heel goed. Had je net zo goed Unerstall eerste keeper kunnen laten.
Huur toch?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik zie ;m echt niets doen wat die duitse keeper niet had kunnen doen. Echt vreemde aankoop.
Thomas mogen ze op de trein zetten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Thomas heeft beetje moeite met het niveau.
En dat is al niet zo hoog
Afgelopen weekend was helaas alweer de beste wedstrijd van het seizoenquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:22 schreef fetX het volgende:
Ik vind dit maar een matige wedstrijd.
En dan hebben we straks ook nog Feyenoord.
Normaal is de eerste helft goed en de tweede slecht, misschien draaien ze het vandaag eens om.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij AZ lukt bijzonder weinig.
En dan is PSV dus op het moment nóg slechter.
Hoeft niet, PSV - Ajax komt nog.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Afgelopen weekend was helaas alweer de beste wedstrijd van het seizoen
Behalve als het cuesca of bojan isquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:23 schreef GGMM het volgende:
Een speler huren vind ik niet des topclubs
En 2 jaar huren vind ik helemaal raar
Nouja, als het van het niveau Alex Dias da Costa is vooruit, maar deze keeper was niet per se nodig.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:23 schreef GGMM het volgende:
Als je bal achter boscagli speelt weet je meteen dat je er doorheen bent.quote:
Dat geloof je zelf ook niet echt he?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:24 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Normaal is de eerste helft goed en de tweede slecht, misschien draaien ze het vandaag eens om.
Huren is niet per se slecht als je geen passende speler kunt kopen, maar twee jaar huren is wel raar idd.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:23 schreef GGMM het volgende:
Waarom quote ik dit?quote:
Laffe takquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:25 schreef Coco het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Gefeliciteerd Ajax met het kampioenschap!
Ik mag hopen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat geloof je zelf ook niet echt he?
Dit soort tekstenquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:25 schreef Coco het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Supporter af?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:25 schreef Coco het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
ja want die zijn ontzettend indrukwekkend dit jaar.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:25 schreef Coco het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Ik vind die Unnerstall helemaal niet zo’n slechte keeper.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:27 schreef Zorro het volgende:
Unnerstall had die met zijn lenge natuurlijk gewoon gehad.
Hij betaalt toch niet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:27 schreef MC-Morgan het volgende:
User Coco krijgt tikkies te verwerken.
Nee hoorquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:27 schreef MC-Morgan het volgende:
Daar kon zelfs langnek niet bij.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:27 schreef Zorro het volgende:
Unnerstall had die met zijn lenge natuurlijk gewoon gehad.
Altijd.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:27 schreef MC-Morgan het volgende:
Als hij straks bij Haxball wint, is hij de morele winnaar van de dag.quote:
Na 25 minuten nietsdoen. Lijkt mij wel.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
PSV lijkt wel weer moe na 25 minuten.
Is Schmidt de Duitse Rutten?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
PSV lijkt wel weer moe na 25 minuten.
Inderdaad. Vooral uit de herhaling achter het doel kon je zien hoe hoog de bal eigenlijk nog kwam.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar kon zelfs langnek niet bij.
Gaat PSV dan nog een KRAKER verliezen met 0-1 terwijl ze 99% van de wedstrijd domineerden??quote:
Om hem weg te geven zou PSV wat moeten gaan creërenquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:29 schreef Zorro het volgende:
AZ geeft zo'n voorsprong natuurlijk nooit weg.
Alleen maar tegen psvquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Nee Rik, twintiger Teun zal nooit meer zo'n goal maken.
Waarom ageer jij altijd tegen bijzonder vaardig journalist Rik? Heeft hij je ooit genegeerd?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:29 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Nee Rik, twintiger Teun zal nooit meer zo'n goal maken.
Wees welkom, het is hier een warm bad.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:30 schreef Zipportal het volgende:
Ik schakel net in en zie de tussenstand.
PSV domineert nooit.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaat PSV dan nog een KRAKER verliezen met 0-1 terwijl ze 99% van de wedstrijd domineerden??
Sterkquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:30 schreef AmaninFull het volgende:
Hoe keepte Mvogo in de EuropaLeague? Hier kost hij PSV twee doelpunten, maar dit is maar één wedstrijd.
Rik gaat juist altijd op mijn plaagstootjes in.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ageer jij altijd tegen bijzonder vaardig journalist Rik? Heeft hij je ooit genegeerd?
Die wacht op de 3-2.quote:
Ja.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:31 schreef Slobeend het volgende:
Vinden jullie Gudmundsson ook een vervelende jongen?
De rest van PSV ook.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Thomas speelt echt heel slecht.
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:31 schreef Slobeend het volgende:
Vinden jullie Gudmundsson ook een vervelende jongen?
Het is Super Copa en Copa del Rey-week dus voor even Eredivisietijd.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Stijn volgt de eredivisie eigenlijk niet.
Erg teleurstellend.quote:
Sociedad-Barca ga je niet kijken?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is Super Copa en Copa del Rey-week dus voor even Eredivisietijd.
Klopt dit? @fetXquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wees welkom, het is hier een warm bad.
@maxi-mus zal hier wel weer een diepere boodschap inlezen waarin hij stelt dat de achterstand ten onrechte is.quote:
Enlighten me; waarom wordt Feyenoord opeens weer omhoog gepraat?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens AAD300 zou PSV zondag bovenaan staan dus dit wordt nog 3-2.
Pratto de Verlosser.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Enlighten me; waarom wordt Feyenoord opeens weer omhoog gepraat?
Omdat de rest er geen klote van kan en Feyenoord in slechte wedstrijden meestal alsnog een resultaat weet te behalen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stug, in de kont kruiperij van Dickie en ze hebben voor het eerst een Bank 'dus Dick heeft wat te kiezen'. Maar het spel is straks weer als stront door een trechter.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiekquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Feyenoord is lastig te verslaan maar die staan eind februari gewoon 5 punten achter op de nummer 2 hoor. Als het niet meer is.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, jawel. Zeker omdat Messi er niet bij is, verandert het de zaak vast enigszins. Maar ik kan niets met de Super Copa, zeker zo midden in het seizoen in een druk schema.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sociedad-Barca ga je niet kijken?
Raar ingepland ja.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, jawel. Zeker omdat Messi er niet bij is, verandert het de zaak vast enigszins. Maar ik kan niets met de Super Copa, zeker zo midden in het seizoen in een druk schema.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:42 schreef fetX het volgende:
Oh lol. Ihatarren doet blijkbaar ook mee.
Tegenwoordig in januari, en zonder Covid zou het weer in de zandbak zijn. En je kan niet zeggen dat het vorig jaar geen ophef opleverde aangezien het vandaag precies een jaar sinds het ontslag van Valverde is.quote:
Op VI.nl zie ik ook opeens weer allemaal goednieuwsshowclickbait en hype voor zondag, terwijl Ajax eerst nog maar eens van FC Twente moet winnen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stug, in de kont kruiperij van Dickie en ze hebben voor het eerst een Bank 'dus Dick heeft wat te kiezen'. Maar het spel is straks weer als stront door een trechter.
Sinds Vitesse uit is het wel wat beter.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stug, in de kont kruiperij van Dickie en ze hebben voor het eerst een Bank 'dus Dick heeft wat te kiezen'. Maar het spel is straks weer als stront door een trechter.
Dat wordt lastig zat ja. Woutje Brama is er ook niet bij om een gratis pingel te geven.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op VI.nl zie ik ook opeens weer allemaal goednieuwsshowclickbait en hype voor zondag, terwijl Ajax eerst nog maar eens van FC Twente moet winnen.
Ik vond het zondag tegen Sparta echt niet om aan te zien.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Sinds Vitesse uit is het wel wat beter.
Het is niet per se leuk om naar te kijken nee, maar uiteindelijk wel een vrij simpele overwinning. Hadden echt minstens 3 goals moeten zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond het zondag tegen Sparta echt niet om aan te zien.
Dat wel ja, weinig weggegeven en had ook geen moment het gevoel dat er ook maar iets voor Sparta in zat.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is niet per se leuk om naar te kijken nee, maar uiteindelijk wel een vrij simpele overwinning. Hadden echt minstens 3 goals moeten zijn.
Zo slecht als voor Vitesse uit gelukkig niet meer gezien, want kanonnen dat was echt heel armoedig. Verder gaan ze tegen PSV/Ajax geen potten breken hoor. Ik heb geen illusies.
Heb je die blunder van keeper GGMM net niet gezien johquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:50 schreef Coco het volgende:
@:El-Stinho
Haxball ook verloren.
Ik heb een kutavond!
Sluit overigens niet uit dat het vandaag weer aanmodderen wordt tegen Zwollequote:Op woensdag 13 januari 2021 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wel ja, weinig weggegeven en had ook geen moment het gevoel dat er ook maar iets voor Sparta in zat.
Ja dat was ook niet best.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je die blunder van keeper GGMM net niet gezien joh
Erger dan Mvogo
Grasquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je die blunder van keeper GGMM net niet gezien joh
Erger dan Mvogo
Die zijn wel slecht hoor, dat wordt gewoon een zakelijke 2/3-0.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Sluit overigens niet uit dat het vandaag weer aanmodderen wordt tegen Zwolle
Ja, gelezen. De helft minder gasten zou de talkshows ten goede komen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)s-en-desks~b356170b/
@:slobeend goede kolum
quote:
Beetje voorbarigquote:
Leuk initiatief is dat.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk binnenkort ons spandoekie ook.
Eens.quote:
We boemelen rustig door richting de afgrond.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pittig laat. Gelukkig duurt corona in Nederland nog wel even
quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Dat wilde ik laatst al zeggen maar toen zag ik een zielige opmerking van scrummie richting mijn awards dus toen dacht ik krijg de schijt maar
Tijdens de warming up schiet hij ze er wel in.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
Hatrrickboy Bryan mag het weer proberen vanavond.
Uitleg graagquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doen we goed he. Credits naar @:hhh38 natuurlijk.
Gaat er vanavond ook minimaal 1 maken, ketchupflesssquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijdens de warming up schiet hij ze er wel in.
@:caland
Kenner.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |