Ja.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:31 schreef Slobeend het volgende:
Vinden jullie Gudmundsson ook een vervelende jongen?
De rest van PSV ook.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Thomas speelt echt heel slecht.
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:31 schreef Slobeend het volgende:
Vinden jullie Gudmundsson ook een vervelende jongen?
Het is Super Copa en Copa del Rey-week dus voor even Eredivisietijd.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Stijn volgt de eredivisie eigenlijk niet.
Erg teleurstellend.quote:
Sociedad-Barca ga je niet kijken?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is Super Copa en Copa del Rey-week dus voor even Eredivisietijd.
Klopt dit? @fetXquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wees welkom, het is hier een warm bad.
@maxi-mus zal hier wel weer een diepere boodschap inlezen waarin hij stelt dat de achterstand ten onrechte is.quote:
Enlighten me; waarom wordt Feyenoord opeens weer omhoog gepraat?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens AAD300 zou PSV zondag bovenaan staan dus dit wordt nog 3-2.
Pratto de Verlosser.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Enlighten me; waarom wordt Feyenoord opeens weer omhoog gepraat?
Omdat de rest er geen klote van kan en Feyenoord in slechte wedstrijden meestal alsnog een resultaat weet te behalen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stug, in de kont kruiperij van Dickie en ze hebben voor het eerst een Bank 'dus Dick heeft wat te kiezen'. Maar het spel is straks weer als stront door een trechter.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiekquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Feyenoord is lastig te verslaan maar die staan eind februari gewoon 5 punten achter op de nummer 2 hoor. Als het niet meer is.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, jawel. Zeker omdat Messi er niet bij is, verandert het de zaak vast enigszins. Maar ik kan niets met de Super Copa, zeker zo midden in het seizoen in een druk schema.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sociedad-Barca ga je niet kijken?
Raar ingepland ja.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, jawel. Zeker omdat Messi er niet bij is, verandert het de zaak vast enigszins. Maar ik kan niets met de Super Copa, zeker zo midden in het seizoen in een druk schema.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:42 schreef fetX het volgende:
Oh lol. Ihatarren doet blijkbaar ook mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |