quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:48 schreef D. het volgende:
En het was nog wel zo'n verstandige post van mij, die verwijderd was
Je doet het nu zelf ook !!!!quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:49 schreef Sestra666 het volgende:
zoey en jowi steeds met dat engels erdoor .. pleaseeeeee
Ze kunnen altijd nog...ow, naam van dat spel vergetenquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:48 schreef JACM het volgende:
Echt shit als je boek wordt afgepakt zoals bij Els en René
Je wordt toch gek van zo lang niets kunnen doen
Ik kan daar ook slecht tegen, maar betraop me er zelf ook soms op.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:49 schreef Sestra666 het volgende:
Yes hello Zoey and Jowi big brother here stop talking English plies.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:49 schreef Sestra666 het volgende:
Amaiiquote:
KUCHquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
Dank D! Heb de vorige even vol gepost en wilde een nieuwe openen maar dat deed jij al
D, is een kanjer.De NR 11.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
Dank D! Heb de vorige even vol gepost en wilde een nieuwe openen maar dat deed jij al
Heb ik ff gemist.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:48 schreef JACM het volgende:
Echt shit als je boek wordt afgepakt zoals bij Els en René
Je wordt toch gek van zo lang niets kunnen doen
Want zonder boek op de bank liggen is leukere tv?quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik ff gemist.
Waarom? Waren ze te veel aan t lezen en dat was saaie tv?
Nee uit hun bagage voordat ze het huis in gingen. Je mag geen boeken dusquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik ff gemist.
Waarom? Waren ze te veel aan t lezen en dat was saaie tv?
Ik las broek.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:52 schreef engine het volgende:
[..]
Want zonder boek op de bank liggen is leukere tv?
Ik versta dat beter dan dat Belgishequote:Op woensdag 13 januari 2021 16:52 schreef Fikkert2 het volgende:
Ja dat engels en fluisteren mag wel wat van gezegd worden
DAT is leukere tvquote:
Je wees me er ook zelf op.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:52 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ik een jaar lang #10 was noemde je me nooit zo
Ja ik versta het ook prima maar het is weel BB NL/BEquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik versta dat beter dan dat Belgishe
quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:51 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
welkom amaiiiiiii dat was even vreemd, hele cos weg.. snapte
quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
krijg Gusting van U
goesting
![]()
Oh is dat zoquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:54 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja ik versta het ook prima maar het is weel BB NL/BE
Zus,dit is just so anoying.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:54 schreef Sestra666 het volgende:
i feel like.. i dunno groseeeeeee
OK
Een rompertje.quote:
GroteBroerquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:54 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja ik versta het ook prima maar het is weel BB NL/BE
Tot zo ver de aanval van Elsquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:55 schreef aswesleep het volgende:
We gaan ons nog een dag amuseren zeiden ze gisteren, nu liggen Els en René voor dood op hun bed.
"Ziko en Liese zonderden zich af!" zegt Els terwijl ze met de andere genomineerde apart ligtquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:55 schreef aswesleep het volgende:
We gaan ons nog een dag amuseren zeiden ze gisteren, nu liggen Els en René voor dood op hun bed.
Hoop dat ze op lego blokken staan, vieze leugenaars!quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:55 schreef aswesleep het volgende:
We gaan ons nog een dag amuseren zeiden ze gisteren, nu liggen Els en René zielig te zijn op hun bed.
Omdat het aanstellers zijn.quote:
Bodystocking.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Is het wel, weet alleen niet of het bij volwassenen ook zo heet
Dat is interessant,mijn nichtje van 15 flikt dit ook.quote:
Roots ??quote:
Ja ze spreken in hun omgeving bijna alleen Engels normaal. Maar ze spreken prima Nederlands dus dit slaat nergens op.quote:
ok maar dat is niet handig voor het programma. Gelukkig is het geen Thaisquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:57 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ze oorspronkelijk geen Belg zijn en Engels makkelijker vinden
Echt hoor,doe gewoon normaal.quote:
Zoey is wel Belg maar Franstalig opgevoed, super knap hoor haar Nederlands. Ik weet niet waar Jowi is opgegroeid maar zijn Nederlands is lang niet zo goed.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:57 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ze oorspronkelijk geen Belg zijn en Engels makkelijker vinden
Exactly, exactly. Like, uh, like, they, uh, like.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:58 schreef Sestra666 het volgende:
you know what i mean
snap je wat ik bedoel
snapte
Dan grijpt de regie vast inquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
ok maar dat is niet handig voor het programma. Gelukkig is het geen Thais
you know what i mean?quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:58 schreef Shola het volgende:
[..]
Exactly, exactly. Like, uh, like, they, uh, like.
Zou nu ook moetenquote:
I speek English very well.Niet zo snel,maar dat komt nog well.quote:
Engelse?quote:
Irritant gedoequote:Op woensdag 13 januari 2021 17:00 schreef engine het volgende:
Het is ook vooral Jowi die iedere keer in het Engels doorgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Principessa.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
leuk weetje
In België heb je de Anale Driehoek, die bestaat uit de plaatsen Kontich, Aartselaar en Reet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg daar een wat rare mindfuck vanquote:
Oh even googelenquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
Vorige week bij Kruidvat
16 zakken gekocht
quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg daar een wat rare mindfuck van
Suikervrijquote:
Hij is ook vanaf het begin buitengesloten.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:06 schreef Ang3l het volgende:
Die Rene daar komt toch echt werkelijk waar niks uit, of wel?
Ik heb die nog niets leuks zien doen, zeggen, wat dan ook.
Hij praat niete cht mee, hij zit alleen maar een beetje beduusd.
Hij moet even opwarmen .quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:06 schreef Ang3l het volgende:
Mja, misschien is dat t.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is ook vanaf het begin buitengesloten.
quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hij moet even opwarmen .
Is qua volk ook wel zijn soort denk ik.quote:
Is daar een reden voor of vind Jowi dat stoer.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:00 schreef engine het volgende:
Het is ook vooral Jowi die iedere keer in het Engels doorgaat.
Lastig om in een groep een week later binnen te vallen. Doet hij zijn best is het een slijmbal en meeloper. Doet hij niet zijn best ligt hij er sowieso uit.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:06 schreef Ang3l het volgende:
Misschien..quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, misschien is dat t.
maar ik zie van hem uit ook niete cht iets komen nu.
Of hij heeft t in zn hoofd al opgegeven.
De film is op hem gebaseerd.quote:
Ik hoop Els want hij zou nog wat laten zien.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat ie opschiet. Morgen kan ie al naar huis!
Wat?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik hoop Els want hij zou nog wat laten zien.
Ik ben voorquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:10 schreef suzi1 het volgende:
mss gewoon beide eruit en 2 nieuwe erin
Zou me niks verbazen.quote:
En als hij gelijk zijn punt had gemaakt was het ook niet goed.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Lastig om in een groep een week later binnen te vallen. Doet hij zijn best is het een slijmbal en meeloper. Doet hij niet zijn best ligt hij er sowieso uit.
Hij praat in zijn omgeving ook vooral Engels.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is daar een reden voor of vind Jowi dat stoer.
Ja da's zeker heel lastig.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Lastig om in een groep een week later binnen te vallen. Doet hij zijn best is het een slijmbal en meeloper. Doet hij niet zijn best ligt hij er sowieso uit.
Zou wel een onverwachte twist zijnquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:10 schreef suzi1 het volgende:
mss gewoon beide eruit en 2 nieuwe erin
Ik vind Theo meer zo'n Duindorpertje.quote:
Zoeyquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's zeker heel lastig.
Maar t lijkt Jill en Naomi wel te lukken.
Misschien ook gewoon een betere spontanere klik met mensen.
Dark rooms?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Hij praat in zijn omgeving ook vooral Engels.
Dat gaat niet gebeuren. Snapje Nathalie is er weer bij. Weet je welquote:
Daar is hij nu niet. Het is dus een Jowi dingetje.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Hij praat in zijn omgeving ook vooral Engels.
Ja jesusquote:
Hij is opgegroeid in een soort Duindorp. Dat klopt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Theo meer zo'n Duindorpertje.
Ja.quote:
Ze kreeg niet eens een knuffel.quote:
Hoeveel keer heeft ze dit al gezegd vandaag 10x?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:13 schreef puzziepie het volgende:
Croccie Els gaat terugkomen
Ze is nog niet klaar daar.
Door Nick omdat Theo denkt dat hij van stem veranderd is. Dat zei hij in de hottub vanmiddag ongeveer.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:14 schreef suzi1 het volgende:
hoezo voelt theo zich nou weer genaait? (zei els net)
Nee, da's eng, moet ie haar volgende keer weer nominerenquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze kreeg niet eens een knuffel.
Ik ben tijdens de roddelsessie vannacht al opgehouden met tellen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hoeveel keer heeft ze dit al gezegd vandaag 10x?
En naomi kreeg na afloop een knuffel.quote:
Mooi? Vrouwen zijn veel te lief.quote:
Ja, dat straalt uit elke porie.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij is opgegroeid in een soort Duindorp. Dat klopt.
Of je leest even terug, dit is geen kantine voor users die achteraf alles willen weten. Lees de updates ofzoquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben tijdens de roddelsessie vannacht al opgehouden met tellen.
Geen idee?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hoeveel keer heeft ze dit al gezegd vandaag 10x?
Ik ben nu weer woest.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En naomi kreeg na afloop een knuffel.
Moeilijk, heb nog steeds het idee dat vrouwen niet zo gauw op elkaar zouden gaan als ze die gene niet kennen. Dan liever op een nieuwe man. Mannen zien eerder in een nieuwe man een bedreiging.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
En als hij gelijk zijn punt had gemaakt was het ook niet goed.
Doe eens aardig zeg.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Of je leest even terug, dit is geen kantine voor users die achteraf alles willen weten. Lees de updates ofzo
Hoe kom ik toch steeds bij Naomi?quote:
Er komen tientallen users zo binnen. Ik ook en ik zie welquote:
Yes,very goed.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:16 schreef puzziepie het volgende:
Joowie kan nu prima Nederlands praten
Hij proeft op het eind en zegt dat er zout bij moet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:16 schreef Fikkert2 het volgende:
Kookt theo helemaal niet meer?, wat doet hij dan wel?
Dat er zou bij moet, LUL!quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
Hij proeft op het eind en zegt dat er zout bij moet.
Laat hij Rene kokenquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
Hij proeft op het eind en zegt dat er zout bij moet.
I snap what you mean!quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Er komen tientallen users zo binnen. Ik ook en ik zie wel
I have a weakness for Jill you know.quote:
Mannen dusquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moeilijk, heb nog steeds het idee dat vrouwen niet zo gauw op elkaar zouden gaan als ze die gene niet kennen. Dan liever op een nieuwe man. Mannen zien eerder in een nieuwe man een bedreiging.
Dat mag dus niet als dat waar is?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:15 schreef engine het volgende:
[..]
Door Nick omdat Theo denkt dat hij van stem veranderd is. Dat zei hij in de hottub vanmiddag ongeveer.
Okayquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
I have a weakness for Jill you know.
Hij is wel fallus geobsedeerd!quote:
Ow, ze zijn geen vriendjes meer?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:15 schreef engine het volgende:
[..]
Door Nick omdat Theo denkt dat hij van stem veranderd is. Dat zei hij in de hottub vanmiddag ongeveer.
Soury is a story apart.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:19 schreef puzziepie het volgende:
Er zijn hier mensen nieuw gekomen die een spel spelen aldus Nathalie
Daar bedoelt ze dan alleen die arme Rene mee?![]()
Ik snap haar ook niet, ook weet ik niet wat ze bedoeltquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:19 schreef puzziepie het volgende:
Er zijn hier mensen nieuw gekomen die een spel spelen aldus Nathalie
Daar bedoelt ze dan alleen die arme Rene mee?![]()
Tis Theo en die hoeft niks te doen wat hij niet wil, zo is hij nu eenmaal.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:16 schreef Angelique61 het volgende:
Nu theo niet kook, moet ie wel schoonmaken dan? Heb em nog geen 1 keer iets zien doen..
Van hun eten of zien eten doet eten?quote:
Ik weet niet of het wel klopt maar ze dachten te weten wie op wie gestemd had en zaten aan de hand daarvan te tellen en kwamen bij de conclusie dat Nick niet had gestemd wat hij van te voren gezegd had.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat mag dus niet als dat waar is?
En vanwaar komt die verdenking?
Dat weet ik niet. Theo zegt wel meer dingen.quote:
Ja maar zij is anders ...quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]en Nathalie is er voor de opvulling zeker
Ik zie (het) eten en wil etenquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Van hun eten of zien eten doet eten?
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nick zit zover in Theo zijn reet dat het gewoon zeer doet .....
Dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In t filmpje alles bij elkaar complotten en kopnkelen en dan zeiken dat er steeds een spelletje wordt gespeeld door mensen. Wat een onuitstaanbaar mens is dat zeg. Hele nare zure negatieve sfeer hangt er om haar heen, continu. Klaag klaag zeik zeik konkel konkel.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja en ze heeft geen Red Bull hequote:Op woensdag 13 januari 2021 17:21 schreef Fikkert2 het volgende:
Het kost nattealie fucking veel energie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee, ze zijn iig niet meer zo makkelijk te vinden als voorheenquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:23 schreef D. het volgende:
Zijn er al 'illegale' streams, of mag je daar niet naar vragen?
Ik heb gisteravond gestemd op Els, maar weet niet of ik dan nog steeds zou doen...quote:
Hoezo dan ze ligt in bed. Van links naar rechts draaien zeker.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:21 schreef Fikkert2 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Met haar reet op bedquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:21 schreef Fikkert2 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, daarom wacht ik tot donderdagavond. Ik dacht eerst dat ik Els wilde behouden maar weet het nu zo net niet meer.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:24 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond gestemd op Els, maar weet niet of ik dan nog steeds zou doen...
Volgende keer maar even wachten wat er gebeurt als de genomineerden bekend zijn en hoe ze reageren
Ik vond Els eerst zielig en wilde haar behoudenquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, daarom wacht ik tot donderdagavond. Ik dacht eerst dat ik Els wilde behouden maar weet het nu zo net niet meer.
Ja ik heb gister ook mijn lesje geleerdquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:24 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond gestemd op Els, maar weet niet of ik dan nog steeds zou doen...
Volgende keer maar even wachten wat er gebeurt als de genomineerden bekend zijn en hoe ze reageren
quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, daarom wacht ik tot donderdagavond. Ik dacht eerst dat ik Els wilde behouden maar weet het nu zo net niet meer.
Is dat momentje ergens terug te vinden?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:27 schreef Ebinas het volgende:
Els je loopt achter de feiten aan. Thomas voelt zich allang niet rot meer.
Roddelkont hij heeft al gepraat met Jill
Ja echt hè, nu gaat ie steeds ineens op Engels over!quote:
Nog even en hij kan geen Nederlands meer.quote:
Zo irritant!quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:29 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja echt hè, nu gaat ie steeds ineens op Engels over!
quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:29 schreef engine het volgende:
[..]
Nog even en hij kan geen Nederlands meer.
Ja ik vind het ook irritant worden. In het begin deed hij dat volgens mij niet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Ok, begin me nu ook wel te irriteren aan t feit dat Jowie steeds naar t engels schakelt (wilde zeggen switcht). In dit gesprek echt totaal onnodig, tenzij hij zich zelf veel comfortableren voelt in t Engels dan in t Nederlands. Geen idee wat ie normaal het meeste spreekt.
De eerste de beste keer dat hij op de bank zit kan hij mijn stem krijgen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:29 schreef engine het volgende:
[..]
Nog even en hij kan geen Nederlands meer.
Het was 14:06 ofzo je kan terug spoelen en er is (nog) geen fragment vanquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:28 schreef JACM het volgende:
[..]
Is dat momentje ergens terug te vinden?
Je stemt dat iemand mag blijven hequote:Op woensdag 13 januari 2021 17:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De eerste de beste keer dat hij op de bank zit kan hij mijn stem krijgen.
Geen ideequote:Op woensdag 13 januari 2021 17:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Heeft hij nog een andere moedertaal of zo?
Volgens mij is t echt een TV, muziek, scene ding. Ik herken t wel. Bij mezelf en bij vrienden. Maar t is totaal niet nodig of logisch in t huodige gesprek,quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:30 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook irritant worden. In het begin deed hij dat volgens mij niet.
Check de streamsverslagenquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:28 schreef JACM het volgende:
[..]
Wel nee, hij komt van Curacaoquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Snap ik, maar wat je zegt, in dit geval is het niet nodig en logisch, het komt gewoon raar over. Meneer Engels en Mevrouw Snapje.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is t echt een TV, muziek, scene ding. Ik herken t wel. Bij mezelf en bij vrienden. Maar t is totaal niet nodig of logisch in t huodige gesprek,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:28 schreef JACM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Thomas in gesprek met Jill.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus in plaats van één taal vloeiend spreekt hij er twee matigquote:
Papiamentoquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Wie?quote:
It's a sign of the times!quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dus in plaats van één taal vloeiend spreekt hij er twee matigHandig
Hij doet het niet alleen, al die jongelui doen dat. Staat interessant of zo.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dus in plaats van één taal vloeiend spreekt hij er twee matigHandig
quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hele gesprek Natalie, Els en Theo van vanmiddag:Goed bezig kerel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
Natalie omdat ze boos is op Naomi (volgens mij).quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It's a sign of the times!
O kut, dat was Engels
quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It's a sign of the times!
O kut, dat was Engels
Weg met Els, anders krijgen we steeds die drie te zien met hun complotten.... Laat Theo maar lekker opgescheept zitten met Nathalie.quote:
Jammer.....quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:24 schreef JACM het volgende:
[..]
Volgens mij op iedereen die niet doet wat zij doetquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:34 schreef engine het volgende:
[..]
Natalie omdat ze boos is op Naomi (volgens mij).
Ik vind Naomi een stuk positiever, eerlijker en fijner. Dan dit negatieve gezeik achter iemands rug om.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:33 schreef engine het volgende:
Natalie is constant tegen Naomi aan het stoken.
Alleen vieze spelletjes TEGEN haar zijn 'not done'quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens de Natte is er een vies spelletje gespeeld.
Voor het gemak vergeet ze maar even dat ze vorige week met z'n allen afgesproken hebben om op Lieze en Ziko te stemmen.
Die komt gewoon weer rap terug morgen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
van mij mag Els er rap uit
Precies dat.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens de Natte is er een vies spelletje gespeeld.
Voor het gemak vergeet ze maar even dat ze vorige week met z'n allen afgesproken hebben om op Lieze en Ziko te stemmen.
Nee die Rene mag er wel uitquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
van mij mag Els er rap uit
Wat denk je? Zoey is een lieverd.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:36 schreef suzi1 het volgende:
maar natte kan dus toch niet met zoey.. wat heppent?
En noemt die anderen dan valsquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij op iedereen die niet doet wat zij doet
Zoey , Thomas en nog een paar
quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Naomi een stuk positiever, eerlijker en fijner. Dan dit negatieve gezeik achter iemands rug om.
Of ik moet soortgelijke gesprekken met haar gemist hebben al die tijd.
Nathalie zegt constant dat ze niets zegt omdat ze op dat moment niet boos wil worden of er geen zin in heeft. Maar vervolgens gaat ze wel achter de rug om zeiken naar personenDat noem ik dus hypocriet. Tuurlijk je kan weglopen om niet boos te worden en er later op terug komen, maar doe dat dan bij de persoon waar t over gaat.
Vond haar in het begin nog ok, maar is uitgemond in een jankwijf, dus opzouten ermee.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:37 schreef Ebinas het volgende:
Het is iedereen, iedereen doet raar.
En dan ga je niet even in de spiegel kijken
Mwah, die is ook niet helemaal zuiver denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t jammer dat Jowie zich mee laat slepen door Nega-Natte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |