abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197386063
quote:
De Amerikaanse medicijnmaker Johnson & Johnson zal de EU waarschijnlijk in februari vragen om zijn vaccin, dat in Leiden werd ontwikkeld door biotechbedrijf Janssen, toe te laten. De Europese Commissie denkt dan volgende maand al te kunnen beslissen over het vierde coronavaccin, meldt eurocommissaris Stella Kyriakides voor Volksgezondheid. Johnson & Johnson zou haar op 4 februari de aanvraag indienen. Het middel kan in de koelkast bewaard worden en beschermt al met één prik. De EU heeft er 200 miljoen doses van besteld, met een optie op nog zo'n aantal
https://www.ad.nl/dossier(...)op-scholen~a6eabd3b/

*O* *O* *O*
pi_197386065
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:41 schreef VoMy het volgende:

[..]

Beetje flauw natuurlijk, maar degenen van deze niet te lezen voorspelling:
[ afbeelding ]

schuiven regelmatig aan als dataduiders en coronacijferanalysten :P
Morgen bij Op1, VoMy de RedTeamonzinduider?
pi_197386068
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:41 schreef VoMy het volgende:

[..]

Beetje flauw natuurlijk, maar degenen van deze niet te lezen voorspelling:
[ afbeelding ]

schuiven regelmatig aan als dataduiders en coronacijferanalysten :P
Ben je jaloers ofzo? ;)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:42:53 #204
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_197386076
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:41 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Dat krijg je met een partij die vooral overal tegen is. Tegen het virus, tegen versoepelingen, tegen de lockdown... Stem Tegen, Stem SP
Dat was afgelopen jaar tijdens de eerste lockdown al zo sneu. In eerste instantie allemaal voor het sluiten van de scholen. Werd dat uiteindelijk gedaan, ging het een week later alleen maar over de versoepelingen en perspectief voor de Nederlander. Wat dat betreft jammer dat er juist nu verkiezingen gaan komen.
pi_197386081
quote:
Dat klinkt goed, hopelijk heel snel goedkeuring dan. :Y
pi_197386091
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:43 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat klinkt goed, hopelijk heel snel goedkeuring dan. :Y
Ja, hopen dat tegen die tijd we al druk bezig zijn met de vaccins van AZ.
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:44:13 #207
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197386096
quote:
2s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wat ik echt heel dom zou vinden momenteel. Helemaal met de onzekerheid van de UK variant. Ik snap dat er enorme druk is vanuit de samenleving, maar ik denk dat het voor kinderen (en daar gaat het om, toch?) veel fijner is om nu nog een paar weekjes thuis les te krijgen, dan dat ze straks weer mogen en een paar weken later potentieel weer thuis zitten. Voelt ook een beetje kut voor de andere sectoren. Zijn we aan het dalen; openen ze de scholen te vroeg; stijgen we weer, en hun mogen nog langer dicht blijven omdat we dus te vroeg hebben versoepeld.
Ja, ik zou het ook niet slim vinden. Ik snap het ergens wel, maar ik denk dat het aantel besmettingen harder stijgt wanneer de scholen opengaan dan wanneer bv de winkels weer open gaan.

Eigenlijk was dat ook de situatie van maart (die effectief bleek): scholen dicht, Hornbach open.
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:44:23 #208
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_197386103
Stella Kyriakides..... zat die niet een keer in een item van Lubach?
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:44:36 #209
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197386107
quote:
Jaaa, Magic Johnson vaccin. En een ietsiepietsie eerder dan verwacht denk ik?
Antifa
pi_197386113
quote:
2s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:44 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja, ik zou het ook niet slim vinden. Ik snap het ergens wel, maar ik denk dat het aantel besmettingen harder stijgt wanneer de scholen opengaan dan wanneer bv de winkels weer open gaan.

Eigenlijk was dat ook de situatie van maart (die effectief bleek): scholen dicht, Hornbach open.
NA MA JA JA JIPPIE JIPPIE JEEJ!
pi_197386119
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:36 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Maar dat zie je totaal niet terug in die streefcijfers die we hier steeds voorbij zien komen. Een econoom kan dat allemaal wel zeggen maar de regering doet er nu niets meer mee. Nu het instrument van de zware lockdown is ingezet is er geen enkele ruimte meer.
Hoezo doen ze er niks mee? Waar maak je dat uit op. Je kan ook redeneren dat de situatie dermate ernstig is dat de zware lockdown het optimum is.

Immers zijn alle transporten, buiten die voor noodzakelijke producten, nog steeds mogelijk. Zelfs met Engeland. Enkel vanwege de handel, maar wel met het risico op het importeren van de Engelse variant. Het wordt niet expliciet gebracht, maar dit soort keuzes worden nog steeds wel gemaakt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:45:34 #212
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197386129
quote:
19s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:44 schreef Gunner het volgende:
Stella Kyriakides..... zat die niet een keer in een item van Lubach?
Ja, met dat roken.
Antifa
pi_197386130
quote:
2s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:44 schreef Tijn het volgende:

[..]

We zijn toch al eerder tot de conclusie gekomen dat het allemaal de schuld van de Action en de Rabobank is? Dus als we die gesloten houden zijn we er?

Zonder gekheid, ik denk dat basisscholen minder impact hebben, dat is ook wat gezegd wordt in een hoop onderzoeken.
pi_197386145
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:44 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad ook ietsjes eerder dan verwacht. Volgens mij hadden ze verwacht dat we hier in april met het Johnson vaccin zouden kunnen vaccineren, maar dat moet dan al waarschijnlijk in maart mogelijk zijn.
pi_197386146
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:38 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Je zegt het, maar je doet het niet. Omdat je dus pleit voor het verlengen van de lockdown om de streefcijfers te halen, ongeacht de schade die dat met zich meebrengt. Je pleit zelfs voor het langer thuis houden van kinderen zelfs als het mogelijk zou zijn om die een paar weken respijt te geven.
Ja, ik pleit voor ziekenhuizen die hun reguliere zorg weer op kunnen pakken. Ik pleit voor lage cijfers, omdat ik wil dat de maatschappij z.s.m. weer volledig op kan starten, zonder dat ze na een paar weken alweer moeten verzwaren. Die mening heb ik juist omdat ik aan de gehele maatschappij denk. Je moet echt eens wat beter lezen en mensen geloven als ze iets zeggen. In tegenstelling tot wat jij denkt kan ik nog het beste inschatten met welke dingen ik rekening hou als ik een mening vorm. Sorry als de uitslag van die mening niet overeen komt met die van jou. ;)
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:46:58 #216
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197386147
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:45 schreef chratnox het volgende:

[..]

We zijn toch al eerder tot de conclusie gekomen dat het allemaal de schuld van de Action en de Rabobank is? Dus als we die gesloten houden zijn we er?

Zonder gekheid, ik denk dat basisscholen minder impact hebben, dat is ook wat gezegd wordt in een hoop onderzoeken.
Daarom kijken ze nu ook naar het eerst openen van de basisscholen, denk ik.

Persoonlijk kan ik het me moeilijk voorstellen wat het uitmaakt hoe oud die kinderen zijn trouwens, maar goed.
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:48:08 #217
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197386162
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:46 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad ook ietsjes eerder dan verwacht. Volgens mij hadden ze verwacht dat we hier in april met het Johnson vaccin zouden kunnen vaccineren, maar dat moet dan al waarschijnlijk in maart mogelijk zijn.
Het is wachten tot het klaagvolk komt met een platgetreden pad opmerking als: nou, dan kunnen we in september gaan vaccineren als het aan de GGD/RIVM/Hugo de Jonge/Regering ligt.
Antifa
pi_197386165
quote:

[..]

Ultieme nickname en marketing potentie dit.
pi_197386170
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:36 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Maar dat zie je totaal niet terug in die streefcijfers die we hier steeds voorbij zien komen. Een econoom kan dat allemaal wel zeggen maar de regering doet er nu niets meer mee. Nu het instrument van de zware lockdown is ingezet is er geen enkele ruimte meer.
Overigens ben ik wel met je eens dat wel beter uitgelegd mag worden wat het doel van het beleid is. Misschien zie ik het wel te positief in door er vanuit te gaan dat dit het beleidsdoel is het het optimum.

Een optimum is een politieke weging en geen wiskunde, maar explicieter maken wat het primaire doel is en hoe zorg, economie etc daar in passen zou denk ik ook bijdragen aan betere acceptatie van wat het kabinet doet.
pi_197386186
quote:
7s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, ik pleit voor ziekenhuizen die hun reguliere zorg weer op kunnen pakken. Ik pleit voor lage cijfers, omdat ik wil dat de maatschappij z.s.m. weer volledig op kan starten, zonder dat ze na een paar weken alweer moeten verzwaren. Die mening heb ik juist omdat ik aan de gehele maatschappij denk.
Voor de zoveelste keer: het halen van die lage cijfers kost heel veel schade. Als het al gehaald kan worden. Jij claimt blijkbaar dat het die schade waard is, maar volgens mij onderschat je dat nogal.

Want wat nou als je na 10 weken lockdown nog niet op de streefcijfers zit? Nog strengere maatregelen?
pi_197386205
quote:
2s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:46 schreef Tijn het volgende:

[..]

Daarom kijken ze nu ook naar het eerst openen van de basisscholen, denk ik.

Persoonlijk kan ik het me moeilijk voorstellen wat het uitmaakt hoe oud die kinderen zijn trouwens, maar goed.
Ik ook niet, maar die onderzoeken laten zien dat jongere kinderen veel minder bevattelijk lijken, wellicht omdat ze in veel gevallen geen klachten hebben? Ik heb geen idee waarom, ik heb wel 's iets gelezen over de hoeveelheid ACE2-receptoren die anders zijn bij kinderen, waardoor ze minder bevattelijk zijn, maar weet niet of daar iets in zit.

Ik vind het in elk geval wel een interessante.
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:51:01 #222
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_197386212
Wat is het verwachte beschermings percentage van Janssen?
Daar heb je maar 1 prik voor nodig toch?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197386215
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:49 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer: het halen van die lage cijfers kost heel veel schade. Als het al gehaald kan worden. Jij claimt blijkbaar dat het die schade waard is, maar volgens mij onderschat je dat nogal.

Want wat nou als je 10 weken lockdown nog niet op de streefcijfers zit? Nog strengere maatregelen?
Je voert nogal een eenzijdige discussie wat mij betreft. Wat stel jij voor dan?
pi_197386225
quote:

[..]

En wat dacht je van de schade als we nu voortijdig zouden gaan versoepelen?

Mag ik dan jouw plekje in het ziekenhuis hebben? Ik neem aan dat je daar afstand van doet als je die schade mee vind vallen? Ik zou het namelijk wel fijn vinden om zorg te krijgen als ik dat nodig heb.

Dat betekent alleen niet dat ik niet stil sta bij de overige gevolgen binnen de maatschappij. Dat roep ik hier al maanden. Je moet het ook willen lezen.
pi_197386229
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:51 schreef StateOfMind het volgende:
Wat is het verwachte beschermings percentage van Janssen?
Daar heb je maar 1 prik voor nodig toch?
Is nog niet bekend dacht ik, maar als ze rond 4 feb aanvraag in willen dienen, dan zullen ze wel al data hebben of in de afrondende fase ztten.

Maar je hebt hier inderdaad maar 1 prik van nodig.
pi_197386258
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ultieme nickname en marketing potentie dit.
En Magic Johnson had ook al het vaccin tegen Aids.
pi_197386260
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:51 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Je voert nogal een eenzijdige discussie wat mij betreft. Wat stel jij voor dan?
Goeie vraag! Ik stel voor om duidelijkere en realistische doelen te stellen en daar aan te houden. Bij verlaging van de ziekenhuisbezetting moet er zicht zijn op snelle versoepelingen. Bij enorme stijgingen andersom. En dat betekent dus dat het idee moet worden losgelaten dat we terug kunnen keren na een situatie als eind augustus. Tenminste, voordat de vaccinaties een kritieke massa kunnen halen en echt invloed gaan hebben. (hopelijk kan dat in maart/april).
pi_197386272
quote:
2s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En wat dacht je van de schade als we nu voortijdig zouden gaan versoepelen?
Die is minder. Kinderen moeten meteen weer naar school, winkels moeten weer open als de ziekenhuisopnames blijven dalen.
pi_197386273
quote:

[..]

Want wat nou als je 10 weken lockdown nog niet op de streefcijfers zit? Nog strengere maatregelen?
Het punt van de experts is dat er wanneer er een pandemie gaande is sowieso een grote economische impact is. Indien je een lockdown hebt sluit je het aanbod, maar neem je de vraag niet weg. Wanneer je het aanbod weer beschikbaar maakt is het aannemelijk dat een groot deel van de vraag terugkomt.

Wanneer er weinig tot geen maatregelen zijn zul je ook krijgen dat mensen zich gaan isoleren en sectoren (onverwachts) gesloten moeten worden, wat ook grote impact heeft.

Ik ben ook benieuwd of dit het juiste antwoord is, begrijp me niet verkeerd. Op dit moment hebben we alleen niet veel andere keuzes, aangezien het virus 'ongecontroleerd' rond laten gaan ervoor zorgt dat je op een gegeven moment zo hard moet ingrijpen dat alles stil komt te staan.

Op dit moment voelt het als het blussen van een gebouw wat in brand staat en waar vuurwerk in opgeslagen ligt. Je houdt de huizen eromheen nat om te voorkomen dat de brand overslaat, maar kan tegelijkertijd niet stoppen met blussen, want dan ontploft het vuurwerk wat er ligt.

Prioriteit één is dus ervoor zorgen dat het vuurwerk veilig weggenomen wordt, zodat je kunt stoppen met blussen.
pi_197386274
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:53 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Goeie vraag! Ik stel voor om duidelijkere en realistische doelen te stellen en daar aan te houden. Bij verlaging van de ziekenhuisbezetting moet er zicht zijn op snelle versoepelingen. Bij enorme stijgingen andersom.
Eigenlijk zeg je dus precies hetzelfde als wat Rutte en de Jonge stellen.
pi_197386289
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Jep. Ze zijn het eens. Mooi om te lezen!
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:55:20 #232
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197386291
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:54 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Die is minder.
Het is minder erg wanneer zieke mensen niet geopereerd kunnen worden dan wanneer kinderen onderwijs thuis ipv op school krijgen, ja?
pi_197386292
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Niet heel veel anders, maar in mijn tweede punt die je weglaat leg ik het verschil uit.
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:55:22 #234
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_197386294
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:51 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Is nog niet bekend dacht ik, maar als ze rond 4 feb aanvraag in willen dienen, dan zullen ze wel al data hebben of in de afrondende fase ztten.

Maar je hebt hier inderdaad maar 1 prik van nodig.
Dat zou dan wel eens een heel belangrijke speler kunnen gaan worden.
Mits de bescherming hoog genoeg is.

Ik ben reuze benieuwd.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197386306
quote:
't Gooi samen met Groningen het laagste percentage van Nederland. _O_
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_197386311
quote:
4s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:55 schreef Tijn het volgende:

[..]

Het is minder erg wanneer zieke mensen niet geopereerd kunnen worden dan wanneer kinderen onderwijs thuis ipv op school krijgen, ja?
Op termijn wel ja. Die termijn is inmiddels bereikt. Afschalen van reguliere zorg is erg, maar niet het meest belangrijke.
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:56:41 #237
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197386320
quote:

[..]

Het Michael Johnson vaccin komt naar u toe gesprint dit voorjaar.
pi_197386326
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:55 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Niet heel veel anders, maar in mijn tweede punt die je weglaat leg ik het verschil uit.
Je gelooft dus niet in het effect van een lockdown, prima, dat mag.
pi_197386330
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:56 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Het Michael Johnson vaccin komt naar u toe gesprint dit voorjaar.
Zolang het geen Boris Johnson is, want dan wordt het wel najaar.
pi_197386333
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:57 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Je gelooft dus niet in het effect van een lockdown, prima, dat mag.
Dat zeg ik niet. Lees even wat beter.
pi_197386342
Ik vind 15 maart 2021 nog steeds een mooie datum om de maatregelen langzaam te gaan afbouwen, we moeten dan inmiddels echt wel een eind zijn met vaccineren.

In Israël zijn er inmiddels al verhalen dat effecten van vaccineren zichtbaar worden
https://www.timesofisrael.com/liveblog-january-12-2021/

Ook al is het wellicht nog steeds beetje vroeg om er echt wat van te kunnen zeggen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197386346
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:56 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Op termijn wel ja. Die termijn is inmiddels bereikt. Afschalen van reguliere zorg is erg, maar niet het meest belangrijke.
Jij vind het prima dat je geen zorg kan krijgen als je die nodig hebt? Ik snap dat je baan deels afhankelijk is van open scholen, maar ik gok dat je nog steeds zorg zou willen.
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:58:35 #243
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197386349
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:55 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat zou dan wel eens een heel belangrijke speler kunnen gaan worden.
Mits de bescherming hoog genoeg is.

Ik ben reuze benieuwd.
Er zijn ook ontzettend veel Johnsson-vaccins besteld, bijna net zoveel als AZ/Oxford. Samen goed voor zo'n 23 miljoen doses, dat zet wel zoden aan de dijk ja. Zeker als ze ook nog eens sneller geleverd kunnen worden dan tot nu toe werd gedacht.
pi_197386361
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:58 schreef _serial_ het volgende:
Ik vind 15 maart 2021 nog steeds een mooie datum om de maatregelen langzaam te gaan afbouwen, we moeten dan inmiddels echt wel een eind zijn met vaccineren.

In Israël zijn er inmiddels al verhalen dat effecten van vaccineren zichtbaar worden
https://www.timesofisrael.com/liveblog-january-12-2021/

Ook al is het wellicht nog steeds beetje vroeg om er echt wat van te kunnen zeggen.
We moeten blij zijn wanneer het over 2 maanden echt op gang is gekomen denk ik.
pi_197386363
quote:
2s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Jij vind het prima dat je geen zorg kan krijgen als je die nodig hebt?
Als het niet acuut is, ja. Acute zorg kan nog steeds en dat zal ook lang zo blijven.
  woensdag 13 januari 2021 @ 15:59:28 #246
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197386369
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:56 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, maar ik ben het er niet helemaal mee eens denk ik.
pi_197386374
quote:
14s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:58 schreef Tijn het volgende:

[..]

Er zijn ook ontzettend veel Johnsson-vaccins besteld, bijna net zoveel als AZ/Oxford. Samen goed voor zo'n 23 miljoen doses, dat zet wel zoden aan de dijk ja. Zeker als ze ook nog eens sneller geleverd kunnen worden dan tot nu toe werd gedacht.
Plus maar 1 prik, dus je bent meteen klaar en dan kelderen je cijfers denk ik vrij rap.
pi_197386378
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:58 schreef _serial_ het volgende:
De intelligente vrijlating. _O_
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_197386387
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:59 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

De intelligente vrijlating. _O_
Ik gok eerder een te voorzichtige vrijlating :(
pi_197386388
quote:
2s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:59 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, maar ik ben het er niet helemaal mee eens denk ik.
Ok :)
pi_197386389
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:59 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Als het niet acuut is, ja. Acute zorg kan nog steeds en dat zal ook lang zo blijven.
Vandaar dat er ook zo enorm veel acute zorg is uitgesteld de afgelopen tijd.. :')
pi_197386390
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:59 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Ze zijn op het punt dat zelfs mensen met kanker niet meer allemaal geholpen kunnen worden. Dat noem ik zelf vrij accuut.
pi_197386403
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 15:59 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Plus maar 1 prik, dus je bent meteen klaar en dan kelderen je cijfers denk ik vrij rap.
De andere vaccins zijn zeker ook al wel effectief bij 1 prik, dus dat effect moet je ook zien.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197386414
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:00 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Het een sluit het ander niet uit. ;)
pi_197386420
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:00 schreef Anton91 het volgende:

[..]

De intelligente verzwaring van de voorzichtige vrijlating?
pi_197386423
quote:
2s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:00 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ze zijn op het punt dat zelfs mensen met kanker niet meer allemaal geholpen kunnen worden. Dat noem ik zelf vrij accuut.
Het punt dat ik probeer te maken is dat de gedachte dat kanker-patienten altijd boven kinderen in lockdown moeten gaan nogal dubieus is. En volwassenen natuurlijk ook.
pi_197386434
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:01 schreef chratnox het volgende:

[..]

En dan de symbolische verlenging daarvan.
pi_197386435
sinds wanneer is kuzu weer in de 2e kamer
pi_197386448
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:01 schreef chratnox het volgende:

[..]

Weinig intelligents aan een eventuele verzwaring.
pi_197386449
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:02 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Het punt dat ik probeer te maken is dat de gedachte dat kanker-patienten altijd boven kinderen in lockdown moeten gaan nogal dubieus is.
Ja, ik snap je punt. Je punt word er niet beter op hoe meer je hem herhaalt alleen.

Maar nogmaals; we gaan het niet eens worden.
pi_197386452
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:02 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Het punt dat ik probeer te maken is dat de gedachte dat kanker-patienten altijd boven kinderen in lockdown moeten gaan nogal dubieus is. En volwassenen natuurlijk ook.
Vind daar persoonlijk weinig dubieus aan om eerlijk te zijn, maar dat is persoonsgebonden..
pi_197386454
Bij Kuzu denk ik steeds; wat was nou die 'grensoverschrijdende relatie met medewerkster'?

Hij schijnt ook nog iets over corona te zeggen, mis je niks aan.
  woensdag 13 januari 2021 @ 16:03:51 #263
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_197386462
Oh, wat zou het heerlijk zijn als het vaccin van Johnson & Johnson boven de 90% bescherming biedt, zeg. En maar één prik. Dat zou wel eens kunnen gaan lopen.
(Un)masking for the greater good.
pi_197386466
Jetten wil pas een avondklok als het al te laat is en we in de shit zitten zoals in Londen.

Hoe totaal gestoord moet je dan wel niet zijn.
pi_197386473
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bij Kuzu denk ik steeds; wat was nou die 'grensoverschrijdende relatie met medewerkster'?

Hij schijnt ook nog iets over corona te zeggen, mis je niks aan.
Heb je de openingsscene van Billions gezien? Zo niet: Even kijken, dan heb je een beeld.
pi_197386476
quote:
88s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:03 schreef Celestien het volgende:
Oh, wat zou het heerlijk zijn als het vaccin van Johnson & Johnson boven de 90% bescherming biedt, zeg. En maar één prik. Dat zou wel eens kunnen gaan lopen.
DIT is het beste nieuws van de dag inderdaad (kleine slag om de arm) :) *O* Laten we hopen dat het met een week of 4 voorradig is!
pi_197386478
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:04 schreef Confetti het volgende:
Jetten wil pas een avondklok als het al te laat is en we in de shit zitten zoals in Londen.

Hoe totaal gestoord moet je dan wel niet zijn.
D66 opdoeken.
pi_197386488
quote:
2s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, ik snap je punt. Je punt word er niet beter op hoe meer je hem herhaalt alleen.

Nogal wat mensen hebben moeite om het te snappen, dus herhaling is blijkbaar noodzakelijk.

Het probleem is dat de regering jouw lijn volgt en er bijna niemand is die op de rem lijkt te trappen. Terwijl er voorheen juist wel een drive was om afwegingen te maken, vooral wat betreft scholen.

Maar goed, een kankerpatiënt die geen zorg krijgt is wat zichtbaarder dan het kind dat thuis een pak slaag krijgt elke dag.
pi_197386490
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:04 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

DIT is het beste nieuws van de dag inderdaad (kleine slag om de arm) :) *O* Laten we hopen dat het met een week of 4 voorradig is!
En, misschien kunnen wij dan ook wel een achterdeurtjesdeal sluiten met Janssen zoals DE met BioNTech gedaan heeft en het VK met AstraZeneca gedaan lijken te hebben.
pi_197386499
Sowieso ben ik gewoon tegen een avondklok. Doe dan gewoon een avond- en dagklok, dan zet het pas echt zoden aan de dijk.
  woensdag 13 januari 2021 @ 16:07:41 #271
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_197386530
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:04 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Één prik, wellicht een weekje of 1 a 2 wachten tot het zijn maximale bescherming zit en dan gaat de vlag uit! Ja, natuurlijk mondkapjes, afstand etc. maar sjonge, wat gaat het een stress schelen als je niet meer zo krampachtig - bij wijze van spreken - het gemeenteperk hoeft in te springen om afstand te kunnen houden van tegemoetkomende covid-ontkenners.

(Die was misschien iets te beeldend omschreven.)
pi_197386539
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:05 schreef chratnox het volgende:

[..]

En, misschien kunnen wij dan ook wel een achterdeurtjesdeal sluiten met Janssen zoals DE met BioNTech gedaan heeft en het VK met AstraZeneca gedaan lijken te hebben.
Het wordt in Leiden geproduceerd dus hopelijk is er wat mogelijk.
  woensdag 13 januari 2021 @ 16:08:23 #273
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_197386543
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:05 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen hoeveel achterdeurtjes ze moeten gebruiken: zorg dan we die vaccinaties krijgen, en rap een beetje.
pi_197386556
quote:
88s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:07 schreef Celestien het volgende:

[..]

Één prik, wellicht een weekje of 1 a 2 wachten tot het zijn maximale bescherming zit en dan gaat de vlag uit! Ja, natuurlijk mondkapjes, afstand etc. maar sjonge, wat gaat het een stress schelen als je niet meer zo krampachtig - bij wijze van spreken - het gemeenteperk hoeft in te springen om afstand te kunnen houden van tegemoetkomende covid-ontkenners.

Hoe fijn zou 't zijn als Covid-19 gewoon een bladzijde in de geschiedenis is? Dat je iemand een knuffel kunt geven zonder te hoeven denken: Heb ik diegene nu besmet? Heeft diegene mij nu besmet?
  woensdag 13 januari 2021 @ 16:09:07 #275
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197386559
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:06 schreef _serial_ het volgende:
Sowieso ben ik gewoon tegen een avondklok. Doe dan gewoon een avond- en dagklok, dan zet het pas echt zoden aan de dijk.
Iedereen verplicht in winterslaap tot 1 april.
pi_197386567
quote:
88s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:07 schreef Celestien het volgende:

maar sjonge, wat gaat het een stress schelen als je niet meer zo krampachtig - bij wijze van spreken - het gemeenteperk hoeft in te springen om afstand te kunnen houden van tegemoetkomende covid-ontkenners.

_O-
pi_197386593
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:09 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Iedereen verplicht in winterslaap tot 1 april.
Daar teken ik voor, ik vind de winter sowieso al kut :Y
pi_197386595
quote:
88s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:08 schreef Celestien het volgende:

[..]

Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen hoeveel achterdeurtjes ze moeten gebruiken: zorg dan we die vaccinaties krijgen, en rap een beetje.
Make Holland Great Again!

Wat ben ik toch trots op de mensheid. :')
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_197386597
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:05 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Nogal wat mensen hebben moeite om het te snappen, dus herhaling is blijkbaar noodzakelijk.

We snappen het punt, we zijn het er niet mee eens. Er is een verschil :Y

Niet iedereen vind fysiek onderwijs belangrijker dan ziektes en ziekenhuizen waar geen zorg meer beschikbaar is.

Dat jij die mening wel hebt is helemaal prima. ^O^
pi_197386650
quote:
7s.gif Op woensdag 13 januari 2021 16:11 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Make Holland Great Again!

Wat ben ik toch trots op de mensheid. :')
Zal wel niet nodig zijn, maar ik ben een beetje verbolgen over die exclusiviteitsdeal van Duitsland, dat is het tegenovergestelde van solidariteit, en dan op het niveau van een land.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2021 16:13:44 ]
  woensdag 13 januari 2021 @ 16:13:38 #281
12221 Tijn