En Magic Johnson had ook al het vaccin tegen Aids.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ultieme nickname en marketing potentie dit.
Goeie vraag! Ik stel voor om duidelijkere en realistische doelen te stellen en daar aan te houden. Bij verlaging van de ziekenhuisbezetting moet er zicht zijn op snelle versoepelingen. Bij enorme stijgingen andersom. En dat betekent dus dat het idee moet worden losgelaten dat we terug kunnen keren na een situatie als eind augustus. Tenminste, voordat de vaccinaties een kritieke massa kunnen halen en echt invloed gaan hebben. (hopelijk kan dat in maart/april).quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je voert nogal een eenzijdige discussie wat mij betreft. Wat stel jij voor dan?
Die is minder. Kinderen moeten meteen weer naar school, winkels moeten weer open als de ziekenhuisopnames blijven dalen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En wat dacht je van de schade als we nu voortijdig zouden gaan versoepelen?
Het punt van de experts is dat er wanneer er een pandemie gaande is sowieso een grote economische impact is. Indien je een lockdown hebt sluit je het aanbod, maar neem je de vraag niet weg. Wanneer je het aanbod weer beschikbaar maakt is het aannemelijk dat een groot deel van de vraag terugkomt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer: het halen van die lage cijfers kost heel veel schade. Als het al gehaald kan worden. Jij claimt blijkbaar dat het die schade waard is, maar volgens mij onderschat je dat nogal.
Want wat nou als je 10 weken lockdown nog niet op de streefcijfers zit? Nog strengere maatregelen?
Eigenlijk zeg je dus precies hetzelfde als wat Rutte en de Jonge stellen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:53 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Goeie vraag! Ik stel voor om duidelijkere en realistische doelen te stellen en daar aan te houden. Bij verlaging van de ziekenhuisbezetting moet er zicht zijn op snelle versoepelingen. Bij enorme stijgingen andersom.
Jep. Ze zijn het eens. Mooi om te lezen!quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dus precies hetzelfde als wat Rutte en de Jonge stellen.
Het is minder erg wanneer zieke mensen niet geopereerd kunnen worden dan wanneer kinderen onderwijs thuis ipv op school krijgen, ja?quote:
Niet heel veel anders, maar in mijn tweede punt die je weglaat leg ik het verschil uit.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dus precies hetzelfde als wat Rutte en de Jonge stellen.
Dat zou dan wel eens een heel belangrijke speler kunnen gaan worden.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:51 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Is nog niet bekend dacht ik, maar als ze rond 4 feb aanvraag in willen dienen, dan zullen ze wel al data hebben of in de afrondende fase ztten.
Maar je hebt hier inderdaad maar 1 prik van nodig.
't Gooi samen met Groningen het laagste percentage van Nederland.quote:
Op termijn wel ja. Die termijn is inmiddels bereikt. Afschalen van reguliere zorg is erg, maar niet het meest belangrijke.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is minder erg wanneer zieke mensen niet geopereerd kunnen worden dan wanneer kinderen onderwijs thuis ipv op school krijgen, ja?
Het Michael Johnson vaccin komt naar u toe gesprint dit voorjaar.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jaaa, Magic Johnson vaccin. En een ietsiepietsie eerder dan verwacht denk ik?
Je gelooft dus niet in het effect van een lockdown, prima, dat mag.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Niet heel veel anders, maar in mijn tweede punt die je weglaat leg ik het verschil uit.
Zolang het geen Boris Johnson is, want dan wordt het wel najaar.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het Michael Johnson vaccin komt naar u toe gesprint dit voorjaar.
Dat zeg ik niet. Lees even wat beter.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je gelooft dus niet in het effect van een lockdown, prima, dat mag.
Jij vind het prima dat je geen zorg kan krijgen als je die nodig hebt? Ik snap dat je baan deels afhankelijk is van open scholen, maar ik gok dat je nog steeds zorg zou willen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Op termijn wel ja. Die termijn is inmiddels bereikt. Afschalen van reguliere zorg is erg, maar niet het meest belangrijke.
Er zijn ook ontzettend veel Johnsson-vaccins besteld, bijna net zoveel als AZ/Oxford. Samen goed voor zo'n 23 miljoen doses, dat zet wel zoden aan de dijk ja. Zeker als ze ook nog eens sneller geleverd kunnen worden dan tot nu toe werd gedacht.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zou dan wel eens een heel belangrijke speler kunnen gaan worden.
Mits de bescherming hoog genoeg is.
Ik ben reuze benieuwd.
We moeten blij zijn wanneer het over 2 maanden echt op gang is gekomen denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:58 schreef _serial_ het volgende:
Ik vind 15 maart 2021 nog steeds een mooie datum om de maatregelen langzaam te gaan afbouwen, we moeten dan inmiddels echt wel een eind zijn met vaccineren.
In Israël zijn er inmiddels al verhalen dat effecten van vaccineren zichtbaar worden
https://www.timesofisrael.com/liveblog-january-12-2021/
Ook al is het wellicht nog steeds beetje vroeg om er echt wat van te kunnen zeggen.
Als het niet acuut is, ja. Acute zorg kan nog steeds en dat zal ook lang zo blijven.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jij vind het prima dat je geen zorg kan krijgen als je die nodig hebt?
Dat mag je vinden, maar ik ben het er niet helemaal mee eens denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Op termijn wel ja. Die termijn is inmiddels bereikt. Afschalen van reguliere zorg is erg, maar niet het meest belangrijke.
Plus maar 1 prik, dus je bent meteen klaar en dan kelderen je cijfers denk ik vrij rap.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er zijn ook ontzettend veel Johnsson-vaccins besteld, bijna net zoveel als AZ/Oxford. Samen goed voor zo'n 23 miljoen doses, dat zet wel zoden aan de dijk ja. Zeker als ze ook nog eens sneller geleverd kunnen worden dan tot nu toe werd gedacht.
De intelligente vrijlating.quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:58 schreef _serial_ het volgende:
Ik vind 15 maart 2021 nog steeds een mooie datum om de maatregelen langzaam te gaan afbouwen, we moeten dan inmiddels echt wel een eind zijn met vaccineren.
Okquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar ik ben het er niet helemaal mee eens denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |