Nou ja normáler... daar zijn wij niet echt goed voor geschikt, om het aan ons af te leiden.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:44 schreef Mandy040986 het volgende:
Het is fijn om te weten dat sommige mensen dit ook hebben en ik geen raar persoon ben of zo.![]()
![]()
Thanks iedereen:
Ik vond het vooral erg koud toen ik mijn autoportier open moest doenquote:
Kijk ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:30 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik kijk nu Chilling Adventures of Sabrina.
Oh, dáárom voel ik me hier thuis. Dit verklaart een hoop.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja normáler... daar zijn wij niet echt goed voor geschikt, om het aan ons af te leiden.
Gelukkig.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond het vooral erg koud toen ik mijn autoportier open moest doen![]()
Eerste keer vond ik in mijn neus wel vervelend, het voelt alsof ze heel diep je hoofd in gaan en de eerste keer heb ik nog wel een uurtje het gevoel gehad alsof ik chloorwater in mijn neus had gekregen in het zwembad. En bij de keelswap had ik één klein kokhalsje. De tweede keer vond ik zowel neus als keel wel meevallen.
[..]
Kijk ik ook![]()
En wat rouwen betreft, je hebt een aantal fasen waar je hoe dan ook doorheen gaat (zegt men, is online genoeg over te vinden) bij rouw en verlies. Maar die kunnen ook rustig door elkaar heen lopen. Dus alles is goed wat dat betreft![]()
Je bent niet raar, je bent gewoon bijzonderquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:48 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh, dáárom voel ik me hier thuis. Dit verklaart een hoop.
Thanks, juf Ankizona.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je bent niet raar, je bent gewoon bijzonder![]()
Ik moest stiekem echt lachen om dat eerstequote:Op woensdag 13 januari 2021 14:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond het vooral erg koud toen ik mijn autoportier open moest doen![]()
Eerste keer vond ik in mijn neus wel vervelend, het voelt alsof ze heel diep je hoofd in gaan en de eerste keer heb ik nog wel een uurtje het gevoel gehad alsof ik chloorwater in mijn neus had gekregen in het zwembad. En bij de keelswap had ik één klein kokhalsje. De tweede keer vond ik zowel neus als keel wel meevallen.
Soort zoekt soortquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:48 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Oh, dáárom voel ik me hier thuis. Dit verklaart een hoop.
suggereer je nu dat ik in die business zitquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ik heb wel grenzen he? Niet iets in de prostitutie ofzo
Ik weet verdacht weinig van jou, het had zomaar gekund!quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
suggereer je nu dat ik in die business zit![]()
Oh ben jij ook al geweest, dat wist ik even niet meerquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moest stiekem echt lachen om dat eerste![]()
Sorry
Ja dat gevoel van chloor in je neus is het wel een beetje ja! Zo'n soort prikkend gevoel. Vervelend, maar het gaat uiteindelijk wel weer weg.
Ik vond van tevoren vooral de gedáchte dat zo'n lange stengel je neus in gaat echt heel engigVooral toen er hier een filmpje was geplaatst over een wielrenner die het in zijn neus kreeg, toen kneep ik hem ook even met de gedachte "help, dat gaat bij mij straks ook gebeuren"
quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet verdacht weinig van jou, het had zomaar gekund!
Hier al best veel volgens mij! Al heb ik ook niet precies paraat wie ook alweer allemaal.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ben jij ook al geweest, dat wist ik even niet meer
Ben wel benieuwd hoeveel mensen (niet per se hier) zich al hebben laten testen, krijg het gevoel dat ik minderheid ben dat ik nog niet ben geweest
TONDEUSEquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:03 schreef molloot200 het volgende:
Mijn kapsel gaat er ook fantastisch uit komen zienOok goed voor eerste (digitale) indrukken op stage straks
Ik ben al twee keer geweest. Ik ben een veteraanquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel mensen (niet per se hier) zich al hebben laten testen, krijg het gevoel dat ik minderheid ben dat ik nog niet ben geweest
Ik noem mijn uitgroei ook gewoon Ombré, net alsof ik het zo gepland hebquote:
813.069 mensen zijn al positief getest in Nederland inmiddels dus die sowiesoquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan ik mij wel voorstellen ja. Het zwaarste is ook een naasten zien lijden. Veel zwaarder dan het eigen verdriet.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:31 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er geen trauma’s zijn.![]()
Ik vond het waken bij haar het moeilijkst. Bij het zien dat ze het zo moeilijk had, kwam de dood bijna als verlossing voor haar.
Ooo dat vond ik ook veel vervelenderquote:Op woensdag 13 januari 2021 15:01 schreef Prisha het volgende:
Ik ben normaal altijd minstens 2x per jaar erg verkouden. Waarbij in het najaar altijd met veel hoesten erbij. Afgelopen jaar echt geen enkele keer![]()
Wel pasgeleden laten testen, voelde me niet helemaal goed.
Ik vond de test wel meevallen. Ik vond een uitstrijkje maken voor baarmoederhalskanker eerlijk gezegd erger.
Ja. Zeker. Vooral herinneringen ophalen. Met een lach en een traan.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Het wordt een gewoon onderdeel van. Bij specifieke dingen komt het boven borrelen. Iets waarvan je het bijvoorbeeld fijn had gevonden als een ander dat had mee kunnen maken,.
Maar je kunt ook weer lachen over dingen, herinneringen ophalen. Ermee dealen. Een natuurlijk verloop denk ik. Alleen de fases verloopt voor iedereen en voor elk situatie anders. En dat hoort ook denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |