serieus, alles is "discriminatie" "rechten" "grondrechten"quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn ook helemaal niet te handhaven. Waarschijnlijk is het dan ook nog eens leeftijdsdiscriminatie.
Niemand zegt dat een pandemie leuk is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:29 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Hebben die oudjes toch ook niet om gevraagd.
Lekker nog drukker overdag!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:26 schreef JosMert het volgende:
Als er een avondklok komt kunnen alle supermarkten wel dicht om 20.00 uur.
Logisch vervolg.
Nee we doen het voor het personeel in de ziekenhuizen. De oudjes gaan stilletjes in de verzorgingstehuizen dood.quote:
Stel je eens voor, specifiek inspelen op datgene dat de meeste problemen/maatregelen tot gevolg heeft. Stel je voor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:26 schreef DonDruiper het volgende:
Ik heb Markie niet gehoord over dat het echt zaak is dat de ouderen zich zoveel mogelijk isoleren en boodschappen bijvoorbeeld alleen nog maar laten bezorgen.
Of dat er 1 maal per week bezoek mag komen.
Geen woord.
Kunt wel zien dat je fan bent van Duitsland.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
serieus, alles is "discriminatie" "rechten" "grondrechten"
zo los je natuurlijk geen flikker op.
het is een pandemie he, een noodsituatie
Willemquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wie rekende er dan op versoepelingen?
6 april minimaal, dinsdag na Pasenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:31 schreef Bocaj het volgende:
Begin feb is het nog steeds slecht weer... geloof nooit dat er dan versoepelingen komen...
Kortom ik wil geen lul zijn maar die lockdown duurt wel tot ver in maart...
Ben jij dat! Ik dacht al...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:30 schreef Hexagon het volgende:
Wikipedia zal blij met me zijn. Weer drie weken extra nieuwe teksten erop knallen
Ja precies. Eigenlijk niemand he, maar dat wist je zelf ook wel.quote:
Je bent een lul!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:31 schreef Bocaj het volgende:
Begin feb is het nog steeds slecht weer... geloof nooit dat er dan versoepelingen komen...
Kortom ik wil geen lul zijn maar die lockdown duurt wel tot ver in maart...
Krijgt Trump toch gelijk dat hij de kerken weer vol wilde hebben met pasen!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:32 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
6 april minimaal, dinsdag na Pasen
Speel de bal.....voor de zoveelste keerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kunt wel zien dat je fan bent van Duitsland.
De ziekte waait niet rond. Als ik na een lange dag thuiswerken een rondje wil fietsen na het eten om nog wat beweging te krijgen, dan zou dat gewoon moeten kunnen. Dat mensen het normaal vinden om iedere keer maar de meest bizarre vrijheidsbeperkingen voor anderen te eisen vind ik best wel wat krachttermen waard. De hele dag stilzitten is voor mij ook nog eens gevaarlijker dan de corona, dus het is nog eens een aanval op m'n gezondheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:12 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jij vergelijkt een avondklok met nazipraktijken en doet alsof ik de vreemde bent.
Miljoenen joden vergassen is inderdaad hetzelfde als mensen 's nachts van straat proberen te houden, omdat er een dodelijke infectieziekte rondwaait.
Heb ik gemist dat het de week van de hyperbolen is?
Raar dat ze het dan niet gelijk een maandje langer konden doen heh. Enkel om de mensen aan het lijntje te houden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja precies. Eigenlijk niemand he, maar dat wist je zelf ook wel.
Nee, we gaan niet open voor/met Pasen, druk druk overal, minimaal na Pasen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Krijgt Trump toch gelijk dat hij de kerken weer vol wilde hebben met pasen!
Engelse of nederlandse versie?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:30 schreef Hexagon het volgende:
Wikipedia zal blij met me zijn. Weer drie weken extra nieuwe teksten erop knallen
Maar dan is het bijna Koningsdag. En Bevrijdingsdag. Dat lijkt me ook geen goed idee hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet open voor/met Pasen, druk druk overal, minimaal na Pasen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |