https://www.hpdetijd.nl/2(...)niet-zonder-risicos/quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welk stuk uit HP/De Tijd? Er wordt in de reactie helaas niet naar verwezen.
En waarom vallen er bij mij steeds woorden weg? Eerst l a p t o p s, nu H P.
Je hebt gelijk, dank! Het is wel nieuw volgens mij dat woorden met links naar commerciële sites geblokkeerd worden.quote:
Verwar steunen niet met kritisch zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef DireStraits7 het volgende:
Blijkbaar zitten op FOK! disproportioneel veel mensen die in de 1 op de 5 vallen die de lockdown niet steunt.
Of de enquête wordt gehouden onder disproportioneel veel mensen die voor de strengere maatregelen zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef DireStraits7 het volgende:
Blijkbaar zitten op FOK! disproportioneel veel mensen die in de 1 op de 5 vallen die de lockdown niet steunt.
Hoe komen zulke cijfers eigenlijk tot stand, want als ik zo de mensen om mij heen meemaak is dat geen 1 op de 5.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef DireStraits7 het volgende:
Mijn idee!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:20 schreef DireStraits7 het volgende:
quote:28 september: "Het OMT adviseert (...) het instellen van een avond- en nachtklok."
3 november: "Het OMT verwacht nog steeds een positief effect van een avondklok (...) en adviseert te onderzoeken of uitvoering hiervan mogelijk is."
12 januari: kabinet vraagt OMT om spoedadvies.
Door representatieve steekproeven te trekken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:22 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Hoe komen zulke cijfers eigenlijk tot stand, want als ik zo de mensen om mij heen meemaak is dat geen 1 op de 5.
Oh wie dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:23 schreef Jed1Gam het volgende:
Mensen die dachten dat er wel versoepelingen aan zouden komen, midden in de winter.
Dat heeft Rutte uitgelegd: ze hebben wat specifieke vragen hierover, met name over de effectiviteit en er is het OMT gevraagd die afdoende te beantwoorden. Juist omdat ze het ook een heftige maatregel vinden en dus heel zeker willen weten wat de verwachte effecten zijn en of dat proportioneel is.quote:
Mensen geven vaak een sociaal wenselijk antwoord.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:22 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Hoe komen zulke cijfers eigenlijk tot stand, want als ik zo de mensen om mij heen meemaak is dat geen 1 op de 5.
Gewoon ter sprake geweest bij de vragen hoor.quote:
Iedereen die dacht dat we met de berg maatregels de verspreiding kunnen minimaliseren.quote:
En wie doet daar aan mee?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Door representatieve steekproeven te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |