Een Endlösung, zou je zelfs kunnen stellen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:06 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Dat het virus een mooie oplossing voor de vergrijzing is ja? Jij vindt het ook wel een mooie oplossing begrijp ik?
Nee geen zin om in te gaan op pipo's die een punt kiezen waarop het even wat minder ging. Het doet namelijk niets af aan mijn punt dat het geld niet op kon voor boomers.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tering, zijn je argumenten nu al op? Jammer.
Gaat nog duren tot de zomer minimaal, daarna weer tot zomer 2022 maatregelen vanaf oktober.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:07 schreef Leo_Holst het volgende:
Hoe houden jullie dit in godsnaam uit?
Ik kan best makkelijk een loner zijn en vind alleen zijn prima.
Maar nog 4 weken lockdown, dan
is het taak om niet compleet door te draaien.
Smartwatch kopen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heel veel series en films kijken. Veel spelletjes spelen. Slaapkam...nee, te veel informatie![]()
tja....gewoon doorgaan, en denken aan de toekomst toch @Mammietjequote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:07 schreef Leo_Holst het volgende:
Dan kom je toch gewoon wat eerder en neem je slaapspullen mee? Werkt niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:06 schreef Fred het volgende:
[..]
Het doel is niet mensen letterlijk van de straat houden hè, het gaat er om die laatste paar egoïsten die elkaar maar blijven opzoeken thuis te houden.
Waarom moet solidariteit alleen maar eenrichting verkeer richting ouderen zijn?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:06 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Dat het virus een mooie oplossing voor de vergrijzing is ja? Jij vindt het ook wel een mooie oplossing begrijp ik?
Mooi man die glazenbol.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Gaat nog duren tot de zomer minimaal, daarna weer tot zomer 2022 maatregelen.
zou in nederland gewoon hetzelfde kosten.....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
In de VS bouwen ze gewoon complete huizen van hout met nepsteen aan de buitenkant...
Zo kun je heel goedkoop bouwen en die huizen zien er best goed uit!
Weerstand heb je niet nodig, je moet immers thuisblijven. Kan je ook nergens virussen en bacteriën oplopen waar je ziek van wordtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:08 schreef quirina het volgende:
Maar die zijn wel gezelliger en gelukkiger en positiever.
Wat weer goed is voor de weerstand.
Nou, uhhhm, niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:07 schreef Leo_Holst het volgende:
Het doet er wel aan af. De meeste boomers hebben gewoon keihard voor de centen moeten werken. Dat jij jaloers bent kunnen zij weinig aan doen. Of ben je gewoon boos dat je niet naar je schooldisco kunt?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee geen zin om in te gaan op pipo's die een punt kiezen waarop het even wat minder ging. Het doet namelijk niets af aan mijn punt dat het geld niet op kon voor boomers.
ik ben druk met mijn kinderen opvoeden, sex met mijn vrouw (helaas nu alleen nog maar in de nacht ipv overdag) en ik werk gewoon.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:07 schreef Leo_Holst het volgende:
De rest van je leven man.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Gaat nog duren tot de zomer minimaal, daarna weer tot zomer 2022 maatregelen vanaf oktober.
Ik heb vanavond voor het eerst het gevoel dat ik langzaam stik. Dus for what it's worth, ik weet het niet want ik hou het ook niet meer vol ben ik bang.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:07 schreef Leo_Holst het volgende:
Zoals ik al zei: egoïsten houd je altijd.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:09 schreef Discombobulate het volgende:
Dan kom je toch gewoon wat eerder en neem je slaapspullen mee? Werkt niet.
Wat boeit het welke spuit in wie gaat? Als iedereen maar zijn shot asap krijgt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:10 schreef crystal_meth het volgende:
Nu gaan ze het Pfizer vaccin toch in verpleeghuizen gebruiken...
ah nu kan het opeens wel ?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:10 schreef crystal_meth het volgende:
Nu gaan ze het Pfizer vaccin toch in verpleeghuizen gebruiken...
hangt ervanaf hoe snel de vaccinaties volgend jaar en de jaren daarna elke keer worden uitgevoerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Gaat nog duren tot de zomer minimaal, daarna weer tot zomer 2022 maatregelen vanaf oktober.
Meer lenen tegen negatieve rentequote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:11 schreef Bocaj het volgende:
En toch moet het geld eens een keer terug... indien niet nu dan over 5 jaar wel...
Ik werk ook keihard (starter).quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het doet er wel aan af. De meeste boomers hebben gewoon keihard voor de centen moeten werken. Dat jij jaloers ben kunnen zij weinig aan doen.
Jij vergelijkt een avondklok met nazipraktijken en doet alsof ik de vreemde bent.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij vindt dit normale praktijken in een democratie?
Dat viel wel mee, tweeverdieners waren zeldzaam. Werken voor de kinderbijslag wellicht wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het doet er wel aan af. De meeste boomers hebben gewoon keihard voor de centen moeten werken.
Adem in, adem uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:10 schreef josja het volgende:
[..]
Ik heb vanavond voor het eerst het gevoel dat ik langzaam stik. Dus for what it's worth, ik weet het niet want ik hou het ook niet meer vol ben ik bang.
Ik kom net uit mijn winterslaap en mijn huis is brandschoon, behalve de ramen lappen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:10 schreef Celestien het volgende:
[..]
Nou, uhhhm, niet.
Da's het korte antwoord.
In je bed kruipen, deken over je hoofd en Netflix aan.
Overweeg een winterslaap. Ga eens goed opruimen. Accepteer.
Dat is er wel hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik werk ook keihard.
Er is niet eens betaalbare woonruimte voor mij.
In Nederland zijn de grondprijzen het probleem niet echt de bouwmaterialen. Dat zie je ook terug in de VS waar de grondprijzen hoog zijn, zijn ook die houten huizen duur.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
In de VS bouwen ze gewoon complete huizen van hout met nepsteen aan de buitenkant...
Zo kun je heel goedkoop bouwen en die huizen zien er best goed uit!
Die coronasteun is leuk, maar het is gewoon een sigaar uit eigen doos.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:11 schreef Bocaj het volgende:
En toch moet het geld eens een keer terug... indien niet nu dan over 5 jaar wel...
Neemt niet weg dat de kostwinnaar keihard moest werken voor z'n centen. En ze namen met minder genoegen, ook nog eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:12 schreef groenen het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, tweeverdieners waren zeldzaam. Werken voor de kinderbijslag wellicht wel.
Dan toch maar eens een test laten afnemenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:10 schreef josja het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst het gevoel dat ik langzaam stik.
Ja te bizar dit.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:10 schreef josja het volgende:
[..]
Ik heb vanavond voor het eerst het gevoel dat ik langzaam stik. Dus for what it's worth, ik weet het niet want ik hou het ook niet meer vol ben ik bang.
Dan nog hebben ze altijd een toenemende welvaartsniveau gehad.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de kostwinnaar keihard moest werken voor z'n centen. En ze namen met minder genoegen, ook nog eens.
wat is eigenlijk keihard werken?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat de kostwinnaar keihard moest werken voor z'n centen. En ze namen met minder genoegen, ook nog eens.
Hou vol! Het is echt eerder 9 februari dan je denktquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:10 schreef josja het volgende:
[..]
Welk stuk uit HP/De Tijd? Er wordt in de reactie helaas niet naar verwezen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:13 schreef miss_sly het volgende:
Interessant stuk over vaccinaties, o.a. als reactie op het stuk uit HP/De Tijd
https://ekfmef.wordpress.(...)c7YWloLOVZO7ydlM1FNM
10 jaar studeren op kosten van de staat en dan ergens aan de slag gaan als ambtenaarquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
wat is eigenlijk keihard werken?
Nee dus. Pertinente onzin.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan nog hebben ze altijd een toenemende welvaartsniveau gehad.
Nu daalt dat alleen maar.
Ik snap het ook niet. Ik stel voor om alles open te gooien en eerst te onderzoeken waar het nou aan lag... ik denk dat dat onderzoek zo'n 4-8 weken duurt en dan kan je over 8 weken de juiste beslissing maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:14 schreef byah het volgende:
Gaan we nu een jaar lang in lockdown voor de "Britse variant"? Wat een onzin weer, het is niet eens aangetoond dat het niet gewoon heeft gelegen aan falende zorg en falend beleid omtrent versoepelingen rond Kerst in plaats van een besmettelijker virus.
ah ok, dan werk ik niet keihard....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
10 jaar studeren op kosten van de staat en dan ergens aan de slag gaan als ambtenaar
papier pushen
Dat is je ad-blockerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welk stuk uit HP/De Tijd? Er wordt in de reactie helaas niet naar verwezen.
En waarom vallen er bij mij steeds woorden weg? Eerst l a p t o p s, nu H P.
Ja, en men komt er mee wegquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:14 schreef byah het volgende:
Gaan we nu een jaar lang in lockdown voor de "Britse variant"? Wat een onzin weer, het is niet eens aangetoond dat het niet gewoon heeft gelegen aan falende zorg en falend beleid omtrent versoepelingen rond Kerst in plaats van een besmettelijker virus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |