Een Endlösung, zou je zelfs kunnen stellen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:06 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Dat het virus een mooie oplossing voor de vergrijzing is ja? Jij vindt het ook wel een mooie oplossing begrijp ik?
Nee geen zin om in te gaan op pipo's die een punt kiezen waarop het even wat minder ging. Het doet namelijk niets af aan mijn punt dat het geld niet op kon voor boomers.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tering, zijn je argumenten nu al op? Jammer.
Gaat nog duren tot de zomer minimaal, daarna weer tot zomer 2022 maatregelen vanaf oktober.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:07 schreef Leo_Holst het volgende:
Hoe houden jullie dit in godsnaam uit?
Ik kan best makkelijk een loner zijn en vind alleen zijn prima.
Maar nog 4 weken lockdown, dan
is het taak om niet compleet door te draaien.
Smartwatch kopen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heel veel series en films kijken. Veel spelletjes spelen. Slaapkam...nee, te veel informatie![]()
tja....gewoon doorgaan, en denken aan de toekomst toch @Mammietjequote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:07 schreef Leo_Holst het volgende:
Dan kom je toch gewoon wat eerder en neem je slaapspullen mee? Werkt niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:06 schreef Fred het volgende:
[..]
Het doel is niet mensen letterlijk van de straat houden hè, het gaat er om die laatste paar egoïsten die elkaar maar blijven opzoeken thuis te houden.
Waarom moet solidariteit alleen maar eenrichting verkeer richting ouderen zijn?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:06 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Dat het virus een mooie oplossing voor de vergrijzing is ja? Jij vindt het ook wel een mooie oplossing begrijp ik?
Mooi man die glazenbol.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Gaat nog duren tot de zomer minimaal, daarna weer tot zomer 2022 maatregelen.
zou in nederland gewoon hetzelfde kosten.....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
In de VS bouwen ze gewoon complete huizen van hout met nepsteen aan de buitenkant...
Zo kun je heel goedkoop bouwen en die huizen zien er best goed uit!
Weerstand heb je niet nodig, je moet immers thuisblijven. Kan je ook nergens virussen en bacteriën oplopen waar je ziek van wordtquote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:08 schreef quirina het volgende:
Maar die zijn wel gezelliger en gelukkiger en positiever.
Wat weer goed is voor de weerstand.
Nou, uhhhm, niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:07 schreef Leo_Holst het volgende:
Het doet er wel aan af. De meeste boomers hebben gewoon keihard voor de centen moeten werken. Dat jij jaloers bent kunnen zij weinig aan doen. Of ben je gewoon boos dat je niet naar je schooldisco kunt?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee geen zin om in te gaan op pipo's die een punt kiezen waarop het even wat minder ging. Het doet namelijk niets af aan mijn punt dat het geld niet op kon voor boomers.
ik ben druk met mijn kinderen opvoeden, sex met mijn vrouw (helaas nu alleen nog maar in de nacht ipv overdag) en ik werk gewoon.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:07 schreef Leo_Holst het volgende:
De rest van je leven man.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Gaat nog duren tot de zomer minimaal, daarna weer tot zomer 2022 maatregelen vanaf oktober.
Ik heb vanavond voor het eerst het gevoel dat ik langzaam stik. Dus for what it's worth, ik weet het niet want ik hou het ook niet meer vol ben ik bang.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:07 schreef Leo_Holst het volgende:
Zoals ik al zei: egoïsten houd je altijd.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:09 schreef Discombobulate het volgende:
Dan kom je toch gewoon wat eerder en neem je slaapspullen mee? Werkt niet.
Wat boeit het welke spuit in wie gaat? Als iedereen maar zijn shot asap krijgt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:10 schreef crystal_meth het volgende:
Nu gaan ze het Pfizer vaccin toch in verpleeghuizen gebruiken...
ah nu kan het opeens wel ?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:10 schreef crystal_meth het volgende:
Nu gaan ze het Pfizer vaccin toch in verpleeghuizen gebruiken...
hangt ervanaf hoe snel de vaccinaties volgend jaar en de jaren daarna elke keer worden uitgevoerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Gaat nog duren tot de zomer minimaal, daarna weer tot zomer 2022 maatregelen vanaf oktober.
Meer lenen tegen negatieve rentequote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:11 schreef Bocaj het volgende:
En toch moet het geld eens een keer terug... indien niet nu dan over 5 jaar wel...
Ik werk ook keihard (starter).quote:Op dinsdag 12 januari 2021 20:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het doet er wel aan af. De meeste boomers hebben gewoon keihard voor de centen moeten werken. Dat jij jaloers ben kunnen zij weinig aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |