abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 januari 2021 @ 20:55:32 #26
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197371312
Zittende president pleegt coup om president te kunnen blijven. Het mislukt, maar hij is nog steeds president. Beschaving, my ass.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 12 januari 2021 @ 20:56:05 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197371323
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 20:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach, het is gewoon over nu, Washington is nu wel naar behoren bewaakt. Laat ze maar lekker gaan en dit keer word er wel met scherp geschoten vanaf het begin als ze het nog een keer willen proberen.

Ik denk echter dat nu de consequenties binnen komen en ze stuk voor stuk opgepakt worden en mogelijk als cop killers berecht gaan worden dat de animo wel aardig weg is voor een herhaling.
Ik hoop echt dat dat nu wel serieus wordt opgepakt.
Vervelend voor Elizabeth from Knoxville als ze op die manier tijdens haar revolutie tegengehouden wordt, maar het is niet anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197371328
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 20:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach, het is gewoon over nu, Washington is nu wel naar behoren bewaakt. Laat ze maar lekker gaan en dit keer word er wel met scherp geschoten vanaf het begin als ze het nog een keer willen proberen.

Ik denk echter dat nu de consequenties binnen komen en ze stuk voor stuk opgepakt worden en mogelijk als cop killers berecht gaan worden dat de animo wel aardig weg is voor een herhaling.
Ik weet het niet, wat nu als pence toch aan boord stapt van Trump of aantal hoog geplaatste legen commandanten. Het bizarre is dat de zittend president zich zelf als de oppositie van iets abstract plaatst iets wat vooral volgens mij bij dictors helpt. Toch grappig geen oorlog is een verdienste van Trump, maar het land en zijn achterban staan op een vooravond van een. Burgeroorlog en er is gewoon geen een die denkt joh misschien gaan we wel iets te ver.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 20:57:53 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197371373
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 20:55 schreef Vis1980 het volgende:
Zittende president pleegt coup om president te kunnen blijven. Het mislukt, maar hij is nog steeds president. Beschaving, my ass.
Dit. Het gaat niet om die laatste 9 dagen, het gaat om de komende 4 jaar.

En om wat er na die 4 jaar vervolgens gebeurt, want democratische verkiezingen zijn dan verleden tijd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 12 januari 2021 @ 20:58:52 #30
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_197371405
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 20:54 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik denk dat je nu iets te optimistisch bent.
Ik begrijp niet waarom ze die inauguratie niet op een geheime locatie doen. Het is niet dat er met covid19 veel publiek bij aanwezig mag zijn. Jammer dan voor Biden, maar wel zo veilig voor iedereen.
Het is een officiële nationale gebeurtenis, die hou je toch niet in een schuilkelder? Bovendien zijn er zoveel mensen aanwezig en bij betrokken, dat je de locatie ervan niet geheim kunt houden.

Ik denk ook dat het vrij rustig blijft, misschien zijn er een paar Trump-fanaten die wel willen sterven als martelaar maar zeker niet vele honderden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_197371416
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 20:56 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Ik weet het niet, wat nu als pence toch aan boord stapt van Trump of aantal hoog geplaatste legen commandanten. Het bizarre is dat de zittend president zich zelf als de oppositie van iets abstract plaatst iets wat vooral volgens mij bij dictors helpt. Toch grappig geen oorlog is een verdienste van Trump, maar het land en zijn achterban staan op een vooravond van een. Burgeroorlog en er is gewoon geen een die denkt joh misschien gaan we wel iets te ver.
Doe toch normaal. Als er iets duidelijk is geworden dan is het wel dat noch Pence noch Trump iets relevants te vertellen heeft voor de generaals in het Pentagon.

Er is geen South to rise up. Er is geen onrust in het leger. Er zijn gevaarlijke wappies cq terroristen en die moeten aangepakt worden maar ze zijn met te weinig om relevant te zijn als het er om gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2021 20:59:37 ]
  dinsdag 12 januari 2021 @ 21:02:44 #32
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_197371513
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 20:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het is een officiële nationale gebeurtenis, die hou je toch niet in een schuilkelder? Bovendien zijn er zoveel mensen aanwezig en bij betrokken, dat je de locatie ervan niet geheim kunt houden.

Ik denk ook dat het vrij rustig blijft, misschien zijn er een paar Trump-fanaten die wel willen sterven als martelaar maar zeker niet vele honderden.
Het gaat om de inauguratie, niet om de ceremonie daarom heen. Ik heb niet zoveel met het argument van officiële nationale gebeurtenis. De eed is waar het om draait en dat kan overal. En mensen kunnen hun mond houden, he. Maar ja, Biden hangt zelf kennelijk erg aan zijn feestje. Het gaat me niet eens om het idee dat het uit de hand loopt, maar wel om het feit dat er een enorme beveiliging nodig is en dat heel de boel zo'n beetje op slot gaat. Dat zou ik het niet waard vinden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 21:05:08 #33
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_197371585
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 20:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit. Het gaat niet om die laatste 9 dagen, het gaat om de komende 4 jaar.

En om wat er na die 4 jaar vervolgens gebeurt, want democratische verkiezingen zijn dan verleden tijd.
Het lastige is dat regels en procedures nooit rekening gehouden hebben met deze idioterie. De grootste vraag wat mij betreft is of het lukt het systeem robuuster te maken. Trump kan zomaar de eerste en nog minst erge idioot zijn die het lukt president te worden.
pi_197371645
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 20:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Doe toch normaal.

Sorry?

quote:
Als er iets duidelijk is geworden dan is het wel dat noch Pence noch Trump iets relevants te vertellen heeft voor de generaals in het Pentagon.

Er is geen South to rise up. Er is geen onrust in het leger. Er zijn gevaarlijke wappies cq terroristen en die moeten aangepakt worden maar ze zijn met te weinig om relevant te zijn als het er om gaat.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 21:07:37 #35
37150 livelink
pi_197371666
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 21:05 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Het lastige is dat regels en procedures nooit rekening gehouden hebben met deze idioterie. De grootste vraag wat mij betreft is of het lukt het systeem robuuster te maken. Trump kan zomaar de eerste en nog minst erge idioot zijn die het lukt president te worden.
Al meer dan een jaar geleden hoorde ik iemand betogen dat de grootste les die we van Trump kunnen leren is dat je nooit meer ergens zomaar vanuit mag gaan. Ongeschreven regels moeten geschreven regels en wetten worden. Ga nooit uit van het goede en van hoe het hoort te gaan, maar leg alles vast.
pi_197371776
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 18:49 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
[..]

Toch wel verrassend dat de FBI dat zo slecht heeft ingeschat. Dacht dat de FBI wel top van de top zou zijn, zoiets niets zien aankomen is een redelijke blunder.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 21:14:02 #37
8369 speknek
Another day another slay
pi_197371860
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 19:59 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
_O_
twitter

Kun je je voorstellen keihard gedist te worden door Luxemburg.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 21:16:45 #38
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197371927
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 21:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Toch wel verrassend dat de FBI dat zo slecht heeft ingeschat. Dacht dat de FBI wel top van de top zou zijn, zoiets niets zien aankomen is een redelijke blunder.
Wij zagen zoiets al weken aankomen. De precieze datum alleen niet, al lag dat (achteraf) wel erg voor de hand met een protest naast het Capitool. Trump moet trouwens hebben geweten van de slechte beveiliging en wie weet wie hem op andere niveaus nog heeft geholpen.
pi_197371994
FBI Persconferentie nu op oa CNN
meer dan 100.000 digitale media tips al ontvangen
  dinsdag 12 januari 2021 @ 21:19:40 #40
37150 livelink
pi_197372024
De FBI heeft ook wel behoorlijke averij opgelopen in de aanloop naar de verkiezingen in 2016 en tijdens de hele periode Trump. Daar is ook wel werk aan de winkel zou ik denken. Arme Biden.
pi_197372041
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 20:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat dat nu wel serieus wordt opgepakt.
Vervelend voor Elizabeth from Knoxville als ze op die manier tijdens haar revolutie tegengehouden wordt, maar het is niet anders.
Zit Elizabeth nog niet vast ze was zo duidelijk op tv, ik ben wel uitgekeken op dat tranen filmpje nu wil ik deel 2 zien waar ze in een FBI SUV wordt gestopt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197372044
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 21:16 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Wij zagen zoiets al weken aankomen. De precieze datum alleen niet, al lag dat (achteraf) wel erg voor de hand met een protest naast het Capitool. Trump moet trouwens hebben geweten van de slechte beveiliging en wie weet wie hem op andere niveaus nog heeft geholpen.
Ik denk persoonlijk dat Trump geen directe betrokkenheid heeft bij de situatie, ondergeschikten hebben, naar ik vermoed, wel een rol gespeeld om dit mogelijk te maken ofwel door onachtzaamheid, incompetentie of moedwillig. Wie, hoe en wat...dat zal voor de Biden administratie uitgezocht moeten worden, denk ik.

Oh, en de Capitol Police gaat een zware tijd tegemoet, daar moet de bezem duidelijk doorheen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2021 21:21:14 ]
pi_197372100
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 21:18 schreef Dutch_view het volgende:
FBI Persconferentie nu op oa CNN
meer dan 100.000 digitale media tips al ontvangen
Tussen de regels door hoor ik de FBI zeggen dat ze wel aanwijzingen hadden, maar dat het meer grootspraak leek dan echte plannen die ten uitvoer gebracht zouden worden.
Al werd er ook gezegd dat er al enkele mensen zijn gestopt die van plan waren naar Washington af te reizen vorige week.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_197372111
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 21:02 schreef livelink het volgende:

[..]

Het gaat om de inauguratie, niet om de ceremonie daarom heen. Ik heb niet zoveel met het argument van officiële nationale gebeurtenis. De eed is waar het om draait en dat kan overal. En mensen kunnen hun mond houden, he. Maar ja, Biden hangt zelf kennelijk erg aan zijn feestje. Het gaat me niet eens om het idee dat het uit de hand loopt, maar wel om het feit dat er een enorme beveiliging nodig is en dat heel de boel zo'n beetje op slot gaat. Dat zou ik het niet waard vinden.
Ja het kan overal maar als de president zich in zijn eerste minuut als een bang hondje verschuilt is het ook niets. Hij moet gewoon zichtbaar zijn en zeggen dat hij niet buigt voor terreur ook niet die uit eigen land.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 12 januari 2021 @ 21:23:36 #45
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197372134
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 20:48 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Chicago :)
Of Cincinnati
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  dinsdag 12 januari 2021 @ 21:24:09 #46
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197372147
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 21:19 schreef livelink het volgende:
De FBI heeft ook wel behoorlijke averij opgelopen in de aanloop naar de verkiezingen in 2016 en tijdens de hele periode Trump. Daar is ook wel werk aan de winkel zou ik denken. Arme Biden.
'I've inherited a mass.'

(nog zo'n domme leugen waar de trotse jongen een sterke man in zagen.)
pi_197372156
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 21:22 schreef Felixa het volgende:

[..]

Tussen de regels door hoor ik de FBI zeggen dat ze wel aanwijzingen hadden, maar dat het meer grootspraak leek dan echte plannen die ten uitvoer gebracht zouden worden.
Al werd er ook gezegd dat er al enkele mensen zijn gestopt die van plan waren naar Washington af te reizen vorige week.
Klopt inderdaad, vind dat wel een onderschatting van het probleem. Dit zou op zijn minst aanleiding moeten zijn om de verdediging van het Capitool fors op te schroeven op 6 januari
  dinsdag 12 januari 2021 @ 21:25:24 #48
37150 livelink
pi_197372192
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 21:22 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ja het kan overal maar als de president zich in zijn eerste minuut als een bang hondje verschuilt is het ook niets. Hij moet gewoon zichtbaar zijn en zeggen dat hij niet buigt voor terreur ook niet die uit eigen land.
Tja, ik zie dat anders. Wat mij betreft moet hij dat laten blijken in zijn presidentschap en daar heb ik ook alle vertrouwen in. Voor de inauguratie zou ik gewoon pragmatisch zijn. Maar het is verder geen zinvolle discussie, want die keuze is al gemaakt.
  dinsdag 12 januari 2021 @ 21:26:26 #49
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197372227
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 21:22 schreef Felixa het volgende:

[..]

Zelfs al was dat waar. De beveiliging op de dag zelf was van een rampzalig nivo.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_197372247
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 21:24 schreef Dutch_view het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, vind dat wel een onderschatting van het probleem. Dit zou op zijn minst aanleiding moeten zijn om de verdediging van het Capitool fors op te schroeven op 6 januari
De vraag is alleen of die onderschatting een fout was of opzet, denk ik. Of een combinatie daarvan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')