Mee eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:19 schreef Eviljane het volgende:
Nou donderdag de kroeg maar open, kan ik fijn mijn verjaardag vieren!
Diversiteit!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb voor vrijdag maar een afspraak ingepland bij de zwarte kapper.
Ik denk dat er gewoon niet veel anders zal zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:19 schreef byah het volgende:
Het is wel bijzonder dat er nog niets echt duidelijk gelekt is over de persconferentie vanavond anders dan dat de lockdown wordt verlengd.
Of er is weinig te melden, of er is tweespalt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:19 schreef byah het volgende:
Het is wel bijzonder dat er nog niets echt duidelijk gelekt is over de persconferentie vanavond anders dan dat de lockdown wordt verlengd.
En ondertussen wel de scholen eerder openenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:15 schreef Stoorzendert het volgende:
Telegraaf en AD melden weer avondklok van 20.00uur?
https://www.telegraaf.nl/(...)ondklok-in-te-voeren
https://www.ad.nl/dossier(...)zijn-tegen~af2da295/
Goede cijfers! Hopen dat die daling door zet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:15 schreef Benny het volgende:
Dagcijfers 12 januari 2021
4.872 nieuwe positieve testen
267 nieuwe ziekenhuisopnames
43 nieuwe IC-opnames
152 nieuwe overlijdens
Misschien blijft het daar bij?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:19 schreef byah het volgende:
mijn vrouw wil haar haar doneren aan een goed doel ( pruiken voor kinderen )quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:18 schreef Simmertje het volgende:
Mogen in ieder geval de kappers alvast open?
In de Randstad mag wel permanent een avondklok.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:20 schreef Haags het volgende:
Deze dalende trend laat dus zien waarom een avondklok invoeren onzin is.
Maandag en dinsdag zijn bijna altijd de laagste cijfers van de week.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zijn mooie besmettingscijfers voor een dinsdag, de lockdown laat zijn werking zien uiteindelijk!
En al helemaal 'om de urgentie aan te geven van de situatie'. Hou op met die symbool politiekquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:20 schreef Haags het volgende:
Deze dalende trend laat dus zien waarom een avondklok invoeren onzin is.
Ik moest laatst een oom een lift geven na een soort bestuursvergadering.quote:
9 feb.....maximaal 20 man of buitenterras ?quote:
Denk dat we moeten kijken bij welk aantal cases per dag het mogelijk is voor de GGD om bij iedereen uitgebreid contact onderzoek te doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
als dat nu de trend word....1000 per week minder gemiddeld, dan zitten we onder de 1000 voordat er weer wat open gaat.
Gewoon buitenterras.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:21 schreef Predator40 het volgende:
[..]
9 feb.....maximaal 20 man of buitenterras ?
Meest verbazingwekkende vind ik nog dat ze binnen rokenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik moest laatst een oom een lift geven na een soort bestuursvergadering.
Zaten ze ook met 7 man binnen. Alles potdicht, roken. Zelfde maar we houden toch afstand logica plus dat corona niks voorstelt.
Werd keihard uitgelachen omdat ik zei dat je zo nog steeds besmet raakt en niet binnen wilde komen.
Maandag nog een makelaar. "Ik draag geen mondkapje omdat het onzin is" maar als jullie er perse één op willen moet je het zelf maar weten.
Je wordt er moedeloos van af en toe.
Ik heb afgelopen najaar veel bezichtigingen gehad met makelaars en het lag er maar net aan welke makelaar je had. Sommigen droegen wel een mondkapje, anderen vonden het ook prima als je gewoon wat afstand hield. Mogelijk ook naar wens van de verkopende partij.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik moest laatst een oom een lift geven na een soort bestuursvergadering.
Zaten ze ook met 7 man binnen. Alles potdicht, roken. Zelfde maar we houden toch afstand logica plus dat corona niks voorstelt.
Werd keihard uitgelachen omdat ik zei dat je zo nog steeds besmet raakt en niet binnen wilde komen.
Maandag nog een makelaar. "Ik draag geen mondkapje omdat het onzin is" maar als jullie er perse één op willen moet je het zelf maar weten.
Je wordt er moedeloos van af en toe.
Niet varen op dagkoersen..quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:22 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, probeer met deze cijfers maar eens een avondklok in te voeren. Succes.
ik word altijd betaald voor dat soort werkquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:19 schreef ondeugend het volgende:
Mijn honden zijn te huur!
Rondje met honden mag vast wel na 20.00
krijg je dan een afro kapsel ?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb voor vrijdag maar een afspraak ingepland bij de zwarte kapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |