Mijn schoonzusje is er zo één, alles voor de insta. #lovelife filters enzo. Als je daar op bezoek komt is alles gepoetst en glimmend. Als je onverwachts komt is het één grote pestbende. Kind (van 3) speelt nog veel in de box, want dan kan hij weinig rommel maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:01 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Die rammen er in een kwartier wat pedagogisch verantwoorde opdrachtjes doorheen, schieten wat plaatjes voor insta en flikkeren de kleuter terug achter de tablet.
Tenminste, dat hoop ik dan. Beter voor m’n zelfbeeld
Nee dat was Wiebes. Is hij later wel op teruggekomen dacht ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 09:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, dat was de baas van de Nederlandse Bank.
Heb ze hier gewoon geleerd dat ze met alles mogen spelen, maar eerst opruimen voordat ze wat nieuws pakken. Heb ook nooit rommelquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje is er zo één, alles voor de insta. #lovelife filters enzo. Als je daar op bezoek komt is alles gepoetst en glimmend. Als je onverwachts komt is het één grote pestbende. Kind (van 3) speelt nog veel in de box, want dan kan hij weinig rommel maken.
Tja... Dat is ook een keuze.
Zou een oplossing kunnen zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:11 schreef _serial_ het volgende:
Zouden ook overwegen de komende schoolvakanties nu te gaan schrappen om de achterstanden weg te werken?
En terecht.quote:
Tja, ik heb er geen verstand van, maar mij lijkt eind januari alsnog heel erg snel. Normaal gesproken duurt zoiets op zijn minst maanden. Dus om nou weer allemaal te zeggen dat dat zo langzaam is...quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef groenen het volgende:
EMA gaat rustig 2,5 week de aanvraag van AstraZeneca lezen, verwachte uitspraak 29 januari. Bij Moderna werd die doelstelling niet gehaald.
Hier ligt het speelgoed op de eigen kamer. De lol is er snel af als je 100 keer de trap op moet om alles terug te brengen. Hier spelen ze dus keurig met één soort speelgoed tegelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb ze hier gewoon geleerd dat ze met alles mogen spelen, maar eerst opruimen voordat ze wat nieuws pakken. Heb ook nooit rommel
Lijkt mij een heel slecht idee. Ten eerste omdat veel kinderen helemaal geen achterstanden hebben en ten tweede omdat de kinderen wel gewoon aan het werk zijn en dus ook gewoon vakantie moeten hebben. Hetzelfde geldt voor de docenten.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:11 schreef _serial_ het volgende:
Zouden ook overwegen de komende schoolvakanties nu te gaan schrappen om de achterstanden weg te werken?
Eind januari was sowieso het plan toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef groenen het volgende:
EMA gaat rustig 2,5 week de aanvraag van AstraZeneca lezen, verwachte uitspraak 29 januari. Bij Moderna werd die doelstelling niet gehaald.
Vraag dat maar aan de leraren hier. Die zijn het daar niet zo over eens dat er geen achterstanden zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:16 schreef 297534 het volgende:
[..]
Lijkt mij een heel slecht idee. Ten eerste omdat veel kinderen helemaal geen achterstanden hebben en ten tweede omdat de kinderen wel gewoon aan het werk zijn en dus ook gewoon vakantie moeten hebben. Hetzelfde geldt voor de docenten.
Volgens mijn vrouw vallen de achterstanden op het basisonderwijs nog relatief mee. De slechte thuissituatie is bij velen wel een probleem aan het worden. Mijn vrouw draait vandaag een noodklas met 36 kinderen fysiek op locatie.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de leraren hier. Die zijn het daar niet zo over eens dat er geen achterstanden zijn.
Voor AZ/Oxford wel dacht ik , jaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Eind januari was sowieso het plan toch?
De zomervakantie schrappen zal sowieso niet gebeuren. Dat is echt te ingrijpend, lijkt me.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens mijn vrouw vallen de achterstanden op het basisonderwijs nog relatief mee. De slechte thuissituatie is bij velen wel een probleem aan het worden. Mijn vrouw draait vandaag een noodklas met 36 kinderen fysiek op locatie.Tot zover de scholensluiting... En vergeet niet dat 3 van de 6 weken de docenten gewoon aan het voorbereiden zijn voor het nieuwe schooljaar. Dat wordt lastig als je de zomervakantie schrapt. Is ook wel weer een oplossing voor te vinden, maar toch.
Dat ene bed is voor jezelf als je even wilt bijkomen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:momo we hadden het gisteren over hoe druk het was in het ziekenhuis.
Ik heb nu letterlijk 1 regulier bed vrij. Als er 2 patiënten nu op de SEH moeten doorstromen naar de kliniek, dan kan dat niet.
Opzich is het wel druk ja.
Maar er lagen gisteren nog maar 48 coronapatiënten tochquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb nu letterlijk 1 regulier bed vrij. Als er 2 patiënten nu op de SEH moeten doorstromen naar de kliniek, dan kan dat niet.
Ja lekker rustig aan toch. Bijna weekend.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:00 schreef groenen het volgende:
Sterkte! Laten we hopen dat de impact van de UK variant hier mee gaat vallen. Maar niet getreurd, we gaan straks met z'n allen weer even klappen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dus als er bij jou in de buurt een auto over de kop slaat en de twee inzittenden lopen een inwendige bloeding op dan moet je kiezen?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Sperrzeit!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is dat iets niet met leger en oorlog?
Daar zouden we het hier niet meer over hebben. Bezettingsgraad ziekenhuizen is in BNWquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
die docenten gaan liever dood, dan geen vakanties, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:16 schreef 297534 het volgende:
[..]
Lijkt mij een heel slecht idee. Ten eerste omdat veel kinderen helemaal geen achterstanden hebben en ten tweede omdat de kinderen wel gewoon aan het werk zijn en dus ook gewoon vakantie moeten hebben. Hetzelfde geldt voor de docenten.
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja lekker rustig aan toch. Bijna weekend.
Heb ik jou niet ook zien roepen dat het ontwikkelen van de vaccins allemaal veel te snel gaat?
Volgens mij is de FvD campagnebus gearriveerd in dit topic zegde regering doet het precies verkeerd, het zijn de grootste prutsers bij elkaar en ze willen ons het liefste opsluiten.
Oplossingen of betere ideeën heb ik in dit deel nog maar weinig gezienstel klaagbevers.
Het is BNW om tegen alle bewijzen en feiten in te beweren dat er in de ziekenhuizen niets aan de hand is.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar zouden we het hier niet meer over hebben. Bezettingsgraad ziekenhuizen is in BNW
@:momo
Probleem is nu niet echt corona (althans niet op de kliniek). Op de kliniek kan ik nog best wat corona aan. Ik ga geen reguliere patient op de corona afdeling leggen. Lijkt me niet verstandig.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:26 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar er lagen gisteren nog maar 48 coronapatiënten toch
Coronabedden maar afschalenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Probleem is nu niet echt corona (althans niet op de kliniek). Op de kliniek kan ik nog best wat corona aan. Ik ga geen reguliere patient op de corona afdeling leggen. Lijkt me niet verstandig.
Regulier is vooral het probleem. Vooral zware patienten die lang liggen en een stroeve uitstroom.
Nee. Dan blijf je wat langer op de SEH liggen. Kan goed zijn dat mensen nu 7 uur op de SEH op een kamertje liggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dus als er bij jou in de buurt een auto over de kop slaat en de twee inzittenden lopen een inwendige bloeding op dan moet je kiezen?
Is gewoon hun CAO-recht. Mocht daar iets aan gedaan worden moet dat gewoon gecompenseerd worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die docenten gaan liever dood, dan geen vakanties, heb ik het idee.
Dubbel sterkte gewenst, met de planning, maar ook met onze trots van het voetballand.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik word tegengewerkt.
Wie beweert dat dan? En je mag best aangeven dat je het wel eens zou willen zien. Zo 'wappie' is dat allemaal niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is BNW om tegen alle bewijzen en feiten in te beweren dat er in de ziekenhuizen niets aan de hand is.
Jij gaat lekker in je vakantie naar je werk toe?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die docenten gaan liever dood, dan geen vakanties, heb ik het idee.
DM me je reactie even Klaas.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach kom op, als je zulke bagger uit je toetsenbord weet te krijgen kun je rekenen op een reactie toch?
Ondankbaar tuig, die klaagbeversquote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja lekker rustig aan toch. Bijna weekend.
Heb ik jou niet ook zien roepen dat het ontwikkelen van de vaccins allemaal veel te snel gaat?
Volgens mij is de FvD campagnebus gearriveerd in dit topic zegde regering doet het precies verkeerd, het zijn de grootste prutsers bij elkaar en ze willen ons het liefste opsluiten.
Oplossingen of betere ideeën heb ik in dit deel nog maar weinig gezienstel klaagbevers.
Nee sorry, ik ben bang dat de overheid daar meeleest.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
DM me je reactie even Klaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |