Ze lijkt op een typetje van Jeroen van Koningsbrugge oidquote:
Ze heeft ook net zo'n groot hoofdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef lily het volgende:
Ze lijkt op een typetje van Jeroen van Koningsbrugge oid
Wat een stel was dat hequote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:25 schreef cobain1994 het volgende:
Aan een dood paard lopen trekken.. Gezellig...
Hmmm, first dates ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vanwege de persconferentie begint Lang Leve de Liefde om 19:30 uur.
De zes XL's om 21:27 uur zijn geen herhalingen. Wel worden de dates verspreid over twee maandagen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 07:53 schreef linebear het volgende:
jammer dat de XL versie herhalingen zijn
Dat oudere stel van gisteren was toch echt al in een eerdere aflevering (niet vorige week) geweestquote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De zes XL's om 21:27 uur zijn geen herhalingen. Wel worden de dates verspreid over twee maandagen.
Zijn gewoon nieuwquote:Op dinsdag 2 maart 2021 07:53 schreef linebear het volgende:
jammer dat de XL versie herhalingen zijn
Heerlijk die plantenverhalenquote:Op maandag 1 maart 2021 21:56 schreef Nine. het volgende:
De sfeer bij de gemiddelde uitvaart is een stuk beter dan bij deze twee
Sjef en Yolande, het oudere stel was voor het eerst, het was ook geen herhaling.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:53 schreef linebear het volgende:
[..]
Dat oudere stel van gisteren was toch echt al in een eerdere aflevering (niet vorige week) geweest
Ard?quote:
Nee, die oude man die er nu in zit.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ard?
Ard en Linda:
Overal waar Ard "Don Juan" (70 jaar )kwam kreeg hij aandacht van vrouwen, het ging gewoon vanzelf, in de supermarkt, in zijn woonbuurt, de buurvrouwen spraken hem gewoon aan. Hij ging met meerdere vriendinnen, kreeg er geen genoeg van en schreef zich ook in voor Lang Leve de Liefde, de eerste date was met Adèle, dit was geen match, de tweede date was met Linda (ook 70 jaar) en zij hebben nu relatie, Ard is gestopt met zijn vele vriendinnen en buurvrouwen.
Linda & Ard.
https://www.facebook.com/(...)eos/221253526415735/
Oh, oke, ik vergis me dus.quote:
Had je die tieten gezien? Oh nee die had ze nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:10 schreef Beursaap het volgende:
Ze was wel bloederig lekker voor iemand van 36
viel reuze mee en daar valt makkelijk wat aan te doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:17 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Had je die tieten gezien? Oh nee die had ze niet
De planning waren zes afleveringen van LLdLXl, vorige week was de derde XL.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:10 schreef freaky40 het volgende:
De XL versie op de maandagavond is al weer gestopt, vanaf vanavond Ik Geloof In Mij op dat tijdstip.
Ja. De kijkcijfers waren een stuk lager, dan de reguliere LLdLvan 19:00 uur. Het marktaandeel ook,quote:Op maandag 8 maart 2021 16:16 schreef freaky40 het volgende:
Vroegtijdig gestopt dan blijkbaar want nu staat Ik Geloof in Mij op de maandagavonden....
Och, ieder zijn hobby. Als Marco graag zijn hele woning omtovert tot kerstdorp en dat vastlegt in fotoboeken, moet hij dat weten.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 07:33 schreef Beursaap het volgende:
Die man van 40 van gister moet wel autistisch zijn ! Met z'n kerstfoto's
Ik moet zeggen dat ik de reguliere afleveringen op zich voldoende vind. Als ze echt materiaal over hebben (waar het nu op lijkt) kunnen ze ook in het weekend doorgaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja. De kijkcijfers waren een stuk lager, dan de reguliere LLdLvan 19:00 uur. Het marktaandeel ook,
Dit was een eerder bericht:
Maandag 15 februari 2021
Lang Leve de Liefde XL is zes weken lang elke maandag te zien, om 21.30 uur bij SBS6. Het concept blijft hetzelfde. De redactie doet er alles aan om de match te vinden. De deelnemers kijken elkaar voor het eerst in de ogen als ze over de drempel van het appartement stappen.
René Oosterman, zendermanager SBS6: “Lang Leve de Liefde is bij ons de best scorende titel in de vooravond sinds jaren en is ook al aan meerdere landen verkocht, zoals Zweden, België en Engeland. De behoefte onder vrijgezellen om iemand te vinden waar je misschien wel samen mee oud kunt worden, was het afgelopen jaar misschien wel groter dan ooit. De aanmeldingen blijven binnenstromen. Lang Leve de Liefde XL lag dan ook voor de hand.”
https://www.broadcastmaga(...)e-de-liefde-xl-sbs6/
Ja, ik vind de reguliere afleveringen ook voldoende, Er waren geen LLdL XL dates die bij me bleven hangen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:08 schreef Jester65 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de reguliere afleveringen op zich voldoende vind. Als ze echt materiaal over hebben (waar het nu op lijkt) kunnen ze ook in het weekend doorgaan.
Overigens grappig om te zien hoe de seizoenen soms per aflevering veranderen.
van beide kanten gewoon niks. Zij gooide zoveel verwijten zijn kant op. Echt soms zijn die matches totale mismatches, maar dat maakt het programma wel weer leukerquote:Op maandag 29 maart 2021 19:39 schreef Mrmime het volgende:
Die ouwe kerel is echt een groot stuk chagrijn
Zij was overprikkel ofzo maar was hij nou ziek??quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:41 schreef freaky40 het volgende:
Psychopaat/kinderlokker-type Paul is weer terug op herkansing bij een vrouw die blijkbaar wat in hem ziet...of... Wordt weer een meesterlijke aflevering vanavond. Ga dat zien!
Gilles de la Tourette. Raar stel, dat gebrul op het eind, puhleeaasequote:Op woensdag 31 maart 2021 19:12 schreef Nappetje het volgende:
[..]
Zij was overprikkel ofzo maar was hij nou ziek??
Die vrouw wilde niet eens samen in bed slapen en hij gaat meteen volledig naakt de hot tub in. Nee, want die vrije sfeer was het welquote:
Ik had steeds het idee dat Paul een typetje van Wim de Bie wasquote:Op woensdag 31 maart 2021 17:41 schreef freaky40 het volgende:
Psychopaat/kinderlokker-type Paul is weer terug op herkansing bij een vrouw die blijkbaar wat in hem ziet...of... Wordt weer een meesterlijke aflevering vanavond. Ga dat zien!
Had je haar vandaag moeten horenquote:Op vrijdag 2 april 2021 21:12 schreef freaky40 het volgende:
Wat een oppervlakkige hittepetit die kleine meid met haar eisenpakketje en haar verkeerde signaaltjes die ze afgeeft aan die gast. Die gaan de 5 dagen niet vol maken. En dat stel in het andere appartement idem...
Als het niet klikt dan klikt het niet. Zoiets kun je niet forceren en daar gaat een minimum van 48 uur echt niet bij helpen.quote:Op maandag 5 april 2021 20:10 schreef freaky40 het volgende:
Och die vrouw in de herkansing. Moeilijke tante. Dit gaat weer niets worden morgen zie ik al. Wat is dat toch met die wijven. Die zijn moeilijker als die mannen. Geef het toch eens een kans. Daarom ben ik ook voor om de eerste fase van het programma te verdubbelen, niet minimaal 24 uur maar 48 uur daarna tot uiterlijk 5 dagen. Dat de meeste al op geven na de 24 uur is geen trend meer te noemen bijna een zekerheidje in dit programma. Mag dus wel beter.
Ik vind 24 uur echt nog te weinig, sommige deelnemers klagen daar ook over en terecht. Die knopen er dan nog 24 uur aan vast. Maar heel wat deelnemers gooien de handdoek gelijk al in de ring. Wacht het gewoon rustig af, je zit daar goed. Je weet nooit hoe het loopt als je langer dan 24 uur met elkaar bent en komt die klik wel ineens.quote:Op maandag 5 april 2021 20:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Als het niet klikt dan klikt het niet. Zoiets kun je niet forceren en daar gaat een minimum van 48 uur echt niet bij helpen.
Als de chemie er niet is gaat dat er na 24 uur ook niet 'ineens' komen. Soms weet je na 2 minuten al dat het niets gaat worden en is zelfs die 24 uur al veel te lang.quote:Op maandag 5 april 2021 21:49 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind 24 uur echt nog te weinig, sommige deelnemers klagen daar ook over en terecht. Die knopen er dan nog 24 uur aan vast. Maar heel wat deelnemers gooien de handdoek gelijk al in de ring. Wacht het gewoon rustig af, je zit daar goed. Je weet nooit hoe het loopt als je langer dan 24 uur met elkaar bent en komt die klik wel ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |