Ze lijkt op een typetje van Jeroen van Koningsbrugge oidquote:
Ze heeft ook net zo'n groot hoofdquote:Op dinsdag 16 februari 2021 19:36 schreef lily het volgende:
Ze lijkt op een typetje van Jeroen van Koningsbrugge oid
Wat een stel was dat hequote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:25 schreef cobain1994 het volgende:
Aan een dood paard lopen trekken.. Gezellig...
Hmmm, first dates ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vanwege de persconferentie begint Lang Leve de Liefde om 19:30 uur.
De zes XL's om 21:27 uur zijn geen herhalingen. Wel worden de dates verspreid over twee maandagen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 07:53 schreef linebear het volgende:
jammer dat de XL versie herhalingen zijn
Dat oudere stel van gisteren was toch echt al in een eerdere aflevering (niet vorige week) geweestquote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De zes XL's om 21:27 uur zijn geen herhalingen. Wel worden de dates verspreid over twee maandagen.
Zijn gewoon nieuwquote:Op dinsdag 2 maart 2021 07:53 schreef linebear het volgende:
jammer dat de XL versie herhalingen zijn
Heerlijk die plantenverhalenquote:Op maandag 1 maart 2021 21:56 schreef Nine. het volgende:
De sfeer bij de gemiddelde uitvaart is een stuk beter dan bij deze twee
Sjef en Yolande, het oudere stel was voor het eerst, het was ook geen herhaling.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 12:53 schreef linebear het volgende:
[..]
Dat oudere stel van gisteren was toch echt al in een eerdere aflevering (niet vorige week) geweest
Ard?quote:
Nee, die oude man die er nu in zit.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ard?
Ard en Linda:
Overal waar Ard "Don Juan" (70 jaar )kwam kreeg hij aandacht van vrouwen, het ging gewoon vanzelf, in de supermarkt, in zijn woonbuurt, de buurvrouwen spraken hem gewoon aan. Hij ging met meerdere vriendinnen, kreeg er geen genoeg van en schreef zich ook in voor Lang Leve de Liefde, de eerste date was met Adèle, dit was geen match, de tweede date was met Linda (ook 70 jaar) en zij hebben nu relatie, Ard is gestopt met zijn vele vriendinnen en buurvrouwen.
Linda & Ard.
https://www.facebook.com/(...)eos/221253526415735/
Oh, oke, ik vergis me dus.quote:
Had je die tieten gezien? Oh nee die had ze nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:10 schreef Beursaap het volgende:
Ze was wel bloederig lekker voor iemand van 36
viel reuze mee en daar valt makkelijk wat aan te doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:17 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Had je die tieten gezien? Oh nee die had ze niet
De planning waren zes afleveringen van LLdLXl, vorige week was de derde XL.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:10 schreef freaky40 het volgende:
De XL versie op de maandagavond is al weer gestopt, vanaf vanavond Ik Geloof In Mij op dat tijdstip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |