Ja. De kijkcijfers waren een stuk lager, dan de reguliere LLdLvan 19:00 uur. Het marktaandeel ook,quote:Op maandag 8 maart 2021 16:16 schreef freaky40 het volgende:
Vroegtijdig gestopt dan blijkbaar want nu staat Ik Geloof in Mij op de maandagavonden....
Och, ieder zijn hobby. Als Marco graag zijn hele woning omtovert tot kerstdorp en dat vastlegt in fotoboeken, moet hij dat weten.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 07:33 schreef Beursaap het volgende:
Die man van 40 van gister moet wel autistisch zijn ! Met z'n kerstfoto's
Ik moet zeggen dat ik de reguliere afleveringen op zich voldoende vind. Als ze echt materiaal over hebben (waar het nu op lijkt) kunnen ze ook in het weekend doorgaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja. De kijkcijfers waren een stuk lager, dan de reguliere LLdLvan 19:00 uur. Het marktaandeel ook,
Dit was een eerder bericht:
Maandag 15 februari 2021
Lang Leve de Liefde XL is zes weken lang elke maandag te zien, om 21.30 uur bij SBS6. Het concept blijft hetzelfde. De redactie doet er alles aan om de match te vinden. De deelnemers kijken elkaar voor het eerst in de ogen als ze over de drempel van het appartement stappen.
René Oosterman, zendermanager SBS6: “Lang Leve de Liefde is bij ons de best scorende titel in de vooravond sinds jaren en is ook al aan meerdere landen verkocht, zoals Zweden, België en Engeland. De behoefte onder vrijgezellen om iemand te vinden waar je misschien wel samen mee oud kunt worden, was het afgelopen jaar misschien wel groter dan ooit. De aanmeldingen blijven binnenstromen. Lang Leve de Liefde XL lag dan ook voor de hand.”
https://www.broadcastmaga(...)e-de-liefde-xl-sbs6/
Ja, ik vind de reguliere afleveringen ook voldoende, Er waren geen LLdL XL dates die bij me bleven hangen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:08 schreef Jester65 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de reguliere afleveringen op zich voldoende vind. Als ze echt materiaal over hebben (waar het nu op lijkt) kunnen ze ook in het weekend doorgaan.
Overigens grappig om te zien hoe de seizoenen soms per aflevering veranderen.
van beide kanten gewoon niks. Zij gooide zoveel verwijten zijn kant op. Echt soms zijn die matches totale mismatches, maar dat maakt het programma wel weer leukerquote:Op maandag 29 maart 2021 19:39 schreef Mrmime het volgende:
Die ouwe kerel is echt een groot stuk chagrijn
Zij was overprikkel ofzo maar was hij nou ziek??quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:41 schreef freaky40 het volgende:
Psychopaat/kinderlokker-type Paul is weer terug op herkansing bij een vrouw die blijkbaar wat in hem ziet...of... Wordt weer een meesterlijke aflevering vanavond. Ga dat zien!
Gilles de la Tourette. Raar stel, dat gebrul op het eind, puhleeaasequote:Op woensdag 31 maart 2021 19:12 schreef Nappetje het volgende:
[..]
Zij was overprikkel ofzo maar was hij nou ziek??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |