Die vrouw wilde niet eens samen in bed slapen en hij gaat meteen volledig naakt de hot tub in. Nee, want die vrije sfeer was het welquote:
Ik had steeds het idee dat Paul een typetje van Wim de Bie wasquote:Op woensdag 31 maart 2021 17:41 schreef freaky40 het volgende:
Psychopaat/kinderlokker-type Paul is weer terug op herkansing bij een vrouw die blijkbaar wat in hem ziet...of... Wordt weer een meesterlijke aflevering vanavond. Ga dat zien!
Had je haar vandaag moeten horenquote:Op vrijdag 2 april 2021 21:12 schreef freaky40 het volgende:
Wat een oppervlakkige hittepetit die kleine meid met haar eisenpakketje en haar verkeerde signaaltjes die ze afgeeft aan die gast. Die gaan de 5 dagen niet vol maken. En dat stel in het andere appartement idem...
Als het niet klikt dan klikt het niet. Zoiets kun je niet forceren en daar gaat een minimum van 48 uur echt niet bij helpen.quote:Op maandag 5 april 2021 20:10 schreef freaky40 het volgende:
Och die vrouw in de herkansing. Moeilijke tante. Dit gaat weer niets worden morgen zie ik al. Wat is dat toch met die wijven. Die zijn moeilijker als die mannen. Geef het toch eens een kans. Daarom ben ik ook voor om de eerste fase van het programma te verdubbelen, niet minimaal 24 uur maar 48 uur daarna tot uiterlijk 5 dagen. Dat de meeste al op geven na de 24 uur is geen trend meer te noemen bijna een zekerheidje in dit programma. Mag dus wel beter.
Ik vind 24 uur echt nog te weinig, sommige deelnemers klagen daar ook over en terecht. Die knopen er dan nog 24 uur aan vast. Maar heel wat deelnemers gooien de handdoek gelijk al in de ring. Wacht het gewoon rustig af, je zit daar goed. Je weet nooit hoe het loopt als je langer dan 24 uur met elkaar bent en komt die klik wel ineens.quote:Op maandag 5 april 2021 20:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Als het niet klikt dan klikt het niet. Zoiets kun je niet forceren en daar gaat een minimum van 48 uur echt niet bij helpen.
Als de chemie er niet is gaat dat er na 24 uur ook niet 'ineens' komen. Soms weet je na 2 minuten al dat het niets gaat worden en is zelfs die 24 uur al veel te lang.quote:Op maandag 5 april 2021 21:49 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind 24 uur echt nog te weinig, sommige deelnemers klagen daar ook over en terecht. Die knopen er dan nog 24 uur aan vast. Maar heel wat deelnemers gooien de handdoek gelijk al in de ring. Wacht het gewoon rustig af, je zit daar goed. Je weet nooit hoe het loopt als je langer dan 24 uur met elkaar bent en komt die klik wel ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |