Ik zie Laura en Krista ook wel vaker genoemd wordenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:41 schreef usagi414 het volgende:
WiWi blogs suggesties :
• 1. Robin Packalen, (Other suggestions include the Finnish singers Benjamin, and Ressu Redford)
• 2. Alma of Erja Lyytinen
• 3. Mira Luoti of Antti Tuisku
• 4. Pernilla Karlsson, Axel Ehnstrm (aka Paradise Oskar) and even Krista Siegfrids.
Or could it be someone from outside of Finland? Baltic neighbour and Estonian diva Laura Pldvere
• 5. BEHM of Aksel Kankaanranta
• 6. Nightwish noemen ze als enige
• 7. Osmo Ikonen
Voor 6 hebben wij weer een hele analyse juistquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:41 schreef usagi414 het volgende:
WiWi blogs suggesties :
• 1. Robin Packalen, (Other suggestions include the Finnish singers Benjamin, and Ressu Redford)
• 4. Pernilla Karlsson, Axel Ehnstrm (aka Paradise Oskar) and even Krista Siegfrids.
Or could it be someone from outside of Finland? Baltic neighbour and Estonian diva Laura Pldvere
• 7. Osmo Ikonen
Aksel is het ook niet, die heeft gezegd dat hij geen liedje in heeft gediend bij de selectiecommissiequote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:41 schreef usagi414 het volgende:
WiWi blogs suggesties :
• 7. Osmo Ikonen
Krista is toch gewoon Fins?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:41 schreef usagi414 het volgende:
WiWi blogs suggesties :
[*]4. Pernilla Karlsson, Axel Ehnstrm (aka Paradise Oskar) and even Krista Siegfrids.
• 7. Osmo Ikonen
Maar Zweeds is wel haar eerste taal.quote:
Ahh ok dat wist ik niet! Zou eventueel kunnen dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar Zweeds is wel haar eerste taal.
Is het ook. Maar mag wel eens weer.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:05 schreef ijs_beer het volgende:
Jeetje. Dat klinkt wel goed. UMK als mogelijk beste voorronde van het jaar is wel een maffe gedachte trouwens.
Dit is toch nog geen officile lijst? Ik zie Aksel echt niet meedoen; zeker niet nadat hij had gezegd het niet te willen proberen + de negatieve reacties vorig jaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:36 schreef lashatumbai het volgende:
Het zou om de volgende artiesten gaan
⭐
Ilta
⭐
Laura Pldvere (Estonia 2017)
⭐
Danny
⭐
Oskr
⭐
Blind Channel
⭐
Teflon Brothers x Pandora
⭐
Aksel (Finland 2020)
Ik vond AWS ook wel tof dus dat valt mij niet per s tegen. Ik ben zelf het meest benieuwd naar Aksel, Blind Channel en Teflon Brothers.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:18 schreef Momo het volgende:
Zo te horen is Blind Channel meer een metalcore band net als AWS was. Ik kende ze niet eerder. Wel leuk om in Noorwegen iemand te hebben die ik ken en eerder live heb gezien. Maar misschien heeft Blind Channel gaat wel een leuk nummer
Dat is toch de echtgenote van Erika Vikman?quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:37 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Hahaha, denkt Finland nou echt dat Danny hoge ogen gaat gooien? Die man was in de jaren 60/70 erg populair met z'n vertalingen van andere nummers, maar dit is wel een beetje treurig.
Omg, ik sta wel een beetje voor lul met zo'n gebruikersnaam als die van mij als ik zeg dat ik dit dus echt niet wist, haha!quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat is toch de echtgenote van Erika Vikman?
[ afbeelding ]
Misschien komt hij ook met een bop
Zitten daar niet jaren tussen?quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:48 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Danny was populair op het moment dat Cicciolina dat ook was. Ja dusquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zitten daar niet jaren tussen?
Ook niet een klein beetje verschilquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:12 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Danny was populair op het moment dat Cicciolina dat ook was. Ja dus![]()
Ik heb het even opgezocht. Erika is 27 en Danny is 78, lol.
Ik wist eigenlijk alleen dat Danny Finstalige versies van Engelstalige/Franstalige klassiekers heeft gemaakt en dat ie al oud is. Als ik dan zie dat ie nu samen is met Erika dan doet ie toch iets verdomd goedquote:Op woensdag 13 januari 2021 14:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook niet een klein beetje verschil
Dat Krista Siegfrids Nederlands ging praten is niet zo gek aangezien ze samen met een Nederlander is en grotendeels in Nederland woont.quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:53 schreef Jason22 het volgende:
Ben benieuwd!
Weet nog van vorig jaar dat openingsact iets met tulpen en fietsen was en die presentatrice Nederlands ging praten met dat jurylid
Lijkt wel een figuur uit Jiskefet, die gast.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:48 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit een prima nummerquote:Op woensdag 13 januari 2021 23:18 schreef molloot200 het volgende:
Het eerste liedje is al uit aangezien het in Finland nu al 14 januari is.
Heeft wel wat weg van Looking Back inderdaad. Al vind ik deze nog wat interessanter.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind dit een prima nummerBeetje zoals Aksels nummer vorig jaar
Het kan elkaar lekker in de weg gaan zitten als Aksel weer een vergelijkbaar nummer heeft inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind dit een prima nummerBeetje zoals Aksels nummer vorig jaar
quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:12 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Danny was populair op het moment dat Cicciolina dat ook was. Ja dus![]()
Ik heb het even opgezocht. Erika is 27 en Danny is 78, lol.
Vooral heel veel couplet en heel weinig refrein, ik zag iemand op een andere site de vergelijking al maken met Lewis Capaldi en die snap ik wel... alles bij elkaar niet heel memorabelquote:Op woensdag 13 januari 2021 23:18 schreef molloot200 het volgende:
Het eerste liedje is al uit aangezien het in Finland nu al 14 januari is.
Wat een tekstueel hoogstandje.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:06 schreef Momo het volgende:
Een beetje een foute versie van Blinding Lights
Geinig, maar ik heb liever Lost in a Dance van de Estse voorronde.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:06 schreef Momo het volgende:
Rare Finnen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Het nummer I Love You van Teflon Brothers x Pandora heeft inmiddels al 100K+ Youtube-views gekregen. Staat op #1 op de Finse trending. Schijnt dat Cicciolina over die 100K veel langer deed. Dat zegt dus wel iets
Het heeft een beetje een happy hardcore/90's dance-vibe... met een tekstueel vrij armoedig refrein... vermakelijk maar dit gaat hopelijk niet de winnaar zijn daar...quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:06 schreef Momo het volgende:
De Teflon Brothers zijn van alle deelnemers gewoon verreweg het meest populair in Finland. Hun muziek hoor je altijd op de Finse 538 en datsoort radiozenders. Ze hebben ook een liedje over Maradona.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:17 schreef molloot200 het volgende:
Het nummer I Love You van Teflon Brothers x Pandora heeft inmiddels al 100K+ Youtube-views gekregen. Staat op #1 op de Finse trending. Schijnt dat Cicciolina over die 100K veel langer deed. Dat zegt dus wel iets
Het schijnt wel dat de coupletten voor de Finnen zelf leuke woordspelingen en inside jokes bevatten. Wellicht helpt dat ze nog mee voor hun nationale finale, maar op het internationale Eurovisiepodium helpt dat natuurlijk niets.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het heeft een beetje een happy hardcore/90's dance-vibe... met een tekstueel vrij armoedig refrein... vermakelijk maar dit gaat hopelijk niet de winnaar zijn daar...
Ik hoop het maar, want van de Teflon Brothers word ik niet blij.quote:Op zondag 17 januari 2021 23:26 schreef molloot200 het volgende:
De lyrics zijn echt wel mooi en zo maar ik neem toch aan dat dit niet mee gaat doen voor de winst. Tot nu toe hebben we de winnaar nog niet gezien f het worden de Teflon Brothers. Ik denk het eerste.
Niet alleen ESF fans hoor, dat zie je overal wel terug.quote:Op maandag 18 januari 2021 01:49 schreef Nashipeer het volgende:
Het gaat inderdaad niet voor de winst, maar ik vind het een hele mooie melodie en tekst. Het is een mooie balade in een mooie taal. De boodschap is ook bijzonder, ik had gelezen dat de tekst over zijn eigen dood ging?
De like-dislike-ratio is wel weer belachelijk. Op dit moment 300-200. Als het niet de smaak of muziekstijl is van mensen hoeven ze het niet gelijk een dislike te geven. Lijkt me ook naar voor Danny, of elke artiest als je er veel moeite en liefde in hebt gestoken. Maar het is wel bekend dat een hoop esf-fans overdramatisch reageren.
Zou wel mooi zijn als dit liedje doet vergeten dat de de woorden "Play" en "Estland" en "laatste plaats" ooit in n zin hoorden.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:22 schreef molloot200 het volgende:
Om 23:00 kunnen we op "Play" klikken voor het liedje van Laura.
Het zou ook geinig zijn als Laura Finland wint en Koit Toome Estlandquote:Op maandag 18 januari 2021 22:46 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als dit liedje doet vergeten dat de de woorden "Play" en "Estland" en "laatste plaats" ooit in n zin hoorden.
Ironisch gezien had Laura dat jaar gewoon Eesti Laul moeten winnen
Koit en Laura hebben ook wel een hoog huismoeder gehalte, of ze moeten ons verrassen. Ik ga nog steeds stuk om die gifjesquote:Op maandag 18 januari 2021 22:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het zou ook geinig zijn als Laura Finland wint en Koit Toome EstlandDie treffen elkaar dan in dezelfde halve finale.
Alleen dat laatste gaat nooit gebeuren, want huismoeder-Uku
quote:Op maandag 18 januari 2021 22:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Koit en Laura hebben ook wel een hoog huismoeder gehalte, of ze moeten ons verrassen. Ik ga nog steeds stuk om die gifjes
Overigens heeft Uku naast het huismoedergehalte ook nog de sympathiestemmen nog aan zijn kant.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Koit en Laura hebben ook wel een hoog huismoeder gehalte, of ze moeten ons verrassen. Ik ga nog steeds stuk om die gifjes
Dit dit ditquote:Op maandag 18 januari 2021 23:05 schreef molloot200 het volgende:
Neuh, dit gaat niks worden. Morgen Aksel en overmorgen Blind Channel, daar ben ik vooral benieuwd naar.
Typisch nationale finale-liedje wel.quote:Op maandag 18 januari 2021 23:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dit dit dit
Tekst is een misbaksel, en gewoon veel te standaard allemaal.
Dat besluit zou ik inderdaad hebben toegejuicht, maar het zou niet een slechte toevoeging zijn geweest dit jaarquote:Op maandag 18 januari 2021 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Typisch nationale finale-liedje wel.
Ik denk misschien ook dat ze het eerst bij Eesti Laul heeft geprobeerd maar dat ze het daar niet goed genoeg vonden?
Eesti Laul is dit jaar wel hl erg ja (al zouden Gram-of-Fun of Jri of nog een liedje waarvan ik de artiest niet meer weetquote:Op maandag 18 januari 2021 23:11 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat besluit zou ik inderdaad hebben toegejuicht, maar het zou niet een slechte toevoeging zijn geweest dit jaar
Hij heeft echt de meeste shit van alle Eurovisieartiesten van de afgelopen jaren over zich heen gekregen. Echt heel sneu. Sommige mensen...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:17 schreef Momo het volgende:
Laten we de video thumps up geven op YouTube jongens, hoe het nummer ook klinkt
Lijkt ook of dit nummer daar over gaat of niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hij heeft echt de meeste shit van alle Eurovisieartiesten van de afgelopen jaren over zich heen gekregen. Echt heel sneu. Sommige mensen...
Ja, ik vind het nummer denk ik minder dan Looking Back. Maar het is wel ok.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:09 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk zelf overigens dat Looking Back een stuk sterker was en ik twijfel of hij dit op sympathiestemmen zou kunnen winnen.
Anyway, ik kijk ontzettend uit naar morgenDan is Blind Channel aan de beurt.
Nee, morgen Ilta als laatste inderdaad.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:48 schreef Momo het volgende:
Ah we hebben Ilta nog niet gehoord toch?
Moest ik gelijk aan denken!quote:Op woensdag 20 januari 2021 23:03 schreef Momo het volgende:
Heel Bring Me The Horizon, maar dat vind ik fijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |