Daar ga ik wel van uit, was niet van plan om het te gaan controlerenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
Duurt lang.... Neem aan dat de stok er nog steeds ligt
Sterker nog, ik kan m'n eigen pinpoint niet meer terugvindenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit, was niet van plan om het te gaan controleren
je hebt dmquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:30 schreef boertie het volgende:
Damn volgens mij heb ik een rel (letje) gemist.![]()
Maar goed. Morgen even de winterbandjes onder de auto gooien en boodschappen doen.. Heel misschien dat ik daarna nog even zin heb om een paar uurtjes te touren en de stok een slinger geef. Ik beloof nix maar mocht het zo zijn dan geef ik hier wel een seintje.
Btw de slotcode is niet veranderd sinds ik het slot vervangen heb?![]()
boertiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:30 schreef boertie het volgende:
Damn volgens mij heb ik een rel (letje) gemist.![]()
Maar goed. Morgen even de winterbandjes onder de auto gooien en boodschappen doen.. Heel misschien dat ik daarna nog even zin heb om een paar uurtjes te touren en de stok een slinger geef. Ik beloof nix maar mocht het zo zijn dan geef ik hier wel een seintje.
Btw de slotcode is niet veranderd sinds ik het slot vervangen heb?![]()
Zijn daar mensen dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:29 schreef KapiteinIglo het volgende:
Duurt lang
Wie in het Noorden gaat de stok een slinger geven?
Wel heel veel corona momenteel in Drenthequote:
Ergo: steeds minder mensen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wel heel veel corona momenteel in Drenthe
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:08 schreef boertie het volgende:
pinpoint gevonden. Ze Hebben stiekum het kombord verplaatst aan de orvelterstraat.
met een paar minuutjes onderweg.
topquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:08 schreef boertie het volgende:
pinpoint gevonden. Ze Hebben stiekum het kombord verplaatst aan de orvelterstraat.
met een paar minuutjes onderweg.
weer naar Wilp-Achterhoek??quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:43 schreef boertie het volgende:
Stok ligt in de kofferbak. Kleine hint,
Achterhoek :p
Ik zet m'n slee alvast klaar!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:43 schreef boertie het volgende:
Stok ligt in de kofferbak. Kleine hint,
Achterhoek :p
Nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:23 schreef boertie het volgende:
[..]
Nope
netjes..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ik kan die van mijn lijstje schrappen.)
Halen dan!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:51 schreef Vonkenboer het volgende:
Das eigenlijk wel verrekte kort in de buurt
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:51 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat dusquote:
Duurt lang.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:51 schreef Vonkenboer het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nou, de weersomstandigheden in den Achterhoek werken op dit het moment niet meequote:
Dat zijn de leukste verplaatsingen.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:33 schreef boertie het volgende:
[..]
Betekend dat dat ik een Nijnja mag doen?
Mooi, laten liggen vriend.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:33 schreef boertie het volgende:
[..]
Betekend dat dat ik een Nijnja mag doen?
Pas nou maar op, straks ben ik er nog eerder dan jij.quote:
Voor ons was het net wat te ver uit de buurt; en bijna niemand had een auto om er te kunnen komen.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:20 schreef boertie het volgende:
Heel wat guldens gespendeerd daarDamn ik word oud
![]()
Zoveel grote discotheken zijn er in de regio ook niet meer over geloof ik. Geen idee trouwens of Dieka in Markelo het corona tijdperk wel gaat overleven. Als ik de foto's zo zie op internet dan is daar de laatste tien jaar ook niets veranderd. Enfin we dwalen af. Tijd om even wat foto's te uploaden !quote:Op zondag 17 januari 2021 14:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
Vanuit apeldoorn ging iedereen naar dieka of de klaveet. Nooit begrepen waarom. Hen een zelf in ieder geval nooit aan mee gedaan maar dat kwam ook door het feit dat ik geen druppel alcohol dronk en drink
Alleen rob en djmo mogen hem halen?quote:Op zondag 17 januari 2021 14:49 schreef Vonkenboer het volgende:
Nou, de verplaatsing is een feit; hij is hier volgens mij nog nooit geweest.
Tenminste na uitvoerig zoeken op de FOK! stok Wikipedia pagina![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Rob @:DJMO
Alsjeblieft !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |