Daar ga ik wel van uit, was niet van plan om het te gaan controlerenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
Duurt lang.... Neem aan dat de stok er nog steeds ligt
Sterker nog, ik kan m'n eigen pinpoint niet meer terugvindenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit, was niet van plan om het te gaan controleren
je hebt dmquote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:30 schreef boertie het volgende:
Damn volgens mij heb ik een rel (letje) gemist.![]()
Maar goed. Morgen even de winterbandjes onder de auto gooien en boodschappen doen.. Heel misschien dat ik daarna nog even zin heb om een paar uurtjes te touren en de stok een slinger geef. Ik beloof nix maar mocht het zo zijn dan geef ik hier wel een seintje.
Btw de slotcode is niet veranderd sinds ik het slot vervangen heb?![]()
boertiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:30 schreef boertie het volgende:
Damn volgens mij heb ik een rel (letje) gemist.![]()
Maar goed. Morgen even de winterbandjes onder de auto gooien en boodschappen doen.. Heel misschien dat ik daarna nog even zin heb om een paar uurtjes te touren en de stok een slinger geef. Ik beloof nix maar mocht het zo zijn dan geef ik hier wel een seintje.
Btw de slotcode is niet veranderd sinds ik het slot vervangen heb?![]()
Zijn daar mensen dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:29 schreef KapiteinIglo het volgende:
Duurt lang
Wie in het Noorden gaat de stok een slinger geven?
Wel heel veel corona momenteel in Drenthequote:
Ergo: steeds minder mensen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wel heel veel corona momenteel in Drenthe
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:08 schreef boertie het volgende:
pinpoint gevonden. Ze Hebben stiekum het kombord verplaatst aan de orvelterstraat.
met een paar minuutjes onderweg.
topquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:08 schreef boertie het volgende:
pinpoint gevonden. Ze Hebben stiekum het kombord verplaatst aan de orvelterstraat.
met een paar minuutjes onderweg.
weer naar Wilp-Achterhoek??quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:43 schreef boertie het volgende:
Stok ligt in de kofferbak. Kleine hint,
Achterhoek :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |