Tijdens de avondklok verkleed als maaltijdbezorger een verplaatsing doenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
Heb het gevoel dat er heel veel kapers op de kust gaan zijn de komende periode
Ik fake gewoon dat ik op weg ben naar Duitslandquote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tijdens de avondklok verkleed als maaltijdbezorger een verplaatsing doen
Gewoon je voet op het gaspedaal houden!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik fake gewoon dat ik op weg ben naar Duitsland
Alleen eenmaal van de snelweg af wordt het gevaarlijker...
Getuige de laatste foto? Ik pasquote:
Ausweis te verkrijgen op het FOK!Stok-hoofdkantoor.quote:
Gewoon wat drinken mee, mooie route nemenquote:Op zondag 24 januari 2021 13:41 schreef Vonkenboer het volgende:
Inmiddels weet ik wel waar hij ligt; maar ik verdom het om anderhalf uur in de auto te zitten
Snap ik ! Het is niet dat we iets anders kunnen doen ofzoquote:Op zondag 24 januari 2021 14:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
Gewoon wat drinken mee, mooie route nemen
Gewoon gaan !quote:Op zondag 24 januari 2021 14:14 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Snap ik ! Het is niet dat we iets anders kunnen doen ofzo
Maar als ik de snelweg vermijd dan is het bijna een rit van twee uur; dat red ik niet voor het avond eten.
Hoewel het daar best mooi kan zijn zo kort langs de rivieren zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 januari 2021 17:07 schreef Light het volgende:
En door!Verplaatsingkje op de fiets ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wederom trouwens gelokaliseerd waar hij ligt![]()
#MeTooquote:Op zondag 24 januari 2021 18:01 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Verplaatsingkje op de fiets ?
#metooquote:Op zondag 24 januari 2021 18:01 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Verplaatsingkje op de fiets ?
jij hebt afgekekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |