Giuliani dan ook toch zeker. En waarom is Lin Wood nog steeds op vrije voeten? Ik begrijp niet dat je ongestraft voor miljoenen volgers kan uitkramen dat de VP moet worden doodgeschoten. Dan kan hij wel zeggen dat het niet letterlijk is bedoeld, dat maakt het niet minder strafbaar. Pak al dat ongedierte toch aan a.u.b.quote:
Geeft niet!quote:Op maandag 11 januari 2021 20:11 schreef vipergts het volgende:
Ik heb even gemist dat ik het licht uit deed in het vorige tpoic.
Dat gaan ze winnen denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Parler sleept Amazon voor de rechter: https://www.nu.nl/tech/61(...)-machtsmisbruik.html
Ah hij heeft al een advocaat ingeschakeld zo te lezenquote:Op maandag 11 januari 2021 20:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat gaan ze winnen denk ik.
===
Ook geidentificeerd:
[ afbeelding ]
Statement van hem:
"I love America, I love the people, I didn't hurt anyone and I didn't cause any damage in the Chamber. I got caught up in the moment and when I saw the door to to the Chamber open, I walked in, hopped down, and sat on the chair. I said my peace then I helped a gentlemen get to safety that was injured then left.
"While in the Chamber I told the other protesters that this is a sacred place and not to not do any damage. Some of them wanted to trash the place and steal stuff but I told them not to and to leave everything in it's place. We're still on sacred ground.
"And sincerely apologize to the American people. I recognize my actions that have brought shame upon myself, my family, my friends, and my beautiful country. In the moment I thought I was doing the right thing. I realize now that my actions were in appropriate and I beg for forgiveness from America and my home state of Idaho.
"My intention wasn't to put a stain on our great Country's Democratic process."
quote:
Lijkt mij ook.... Ook raar dat iedereen net een andere tijd krijgt lijkt het wel?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:00 schreef Szura het volgende:
Zal wel weer een van de talloze fuck-ups zijn van deze regering
dat zou de meest goede stap zijn die hij kan doen! als dat zo is, respect voor trump, had ik echt niet verwacht!quote:
Soort 24 naar 20-1 en dan komt Jack Bauer de boel redden en zit hij nog 4 jaar en horen we dat we de afgelopen 4 jaar live mee hebben gedaan, mij verbaasd niets meer.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:08 schreef winterapfel het volgende:
Elke keer als ik die pagina laad, staat er een andere tijd...
Nu Mike pompeoquote:Op maandag 11 januari 2021 20:11 schreef Dutch_view het volgende:
Livestream is al bezig maar gaat nu over Covid
Moest lachen, sorry.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:11 schreef Dutch_view het volgende:
er blijft ze weinig bespaard
[ twitter ]
Oh, komt ie gewoon niet meer opdagen zonder zijn ontslagbrief in te leveren?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:26 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nee. In de titel van dat filmpje staat ook niets meer over Trump.
Het is in de VS toch pas 15:27 tot 11:27? Hoe kan er dan een verleden tijd bij staan (het werkwoord).quote:Op maandag 11 januari 2021 21:08 schreef winterapfel het volgende:
Elke keer als ik die pagina laad, staat er een andere tijd...
Dacht ook dat hij betreffende reactie al had gegeven. Grwoon te titel vh vorige live event op dat kanaal?quote:Op maandag 11 januari 2021 21:26 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nee. In de titel van dat filmpje staat ook niets meer over Trump.
Mja, tijd in UTC wellicht? (Al blijven het Amerikanen....quote:Op maandag 11 januari 2021 21:28 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Het is in de VS toch pas 15:27 tot 11:27? Hoe kan er dan een verleden tijd bij staan (het werkwoord).
Toekomstige tijd. Het is wel de 11e.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:28 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Het is in de VS toch pas 15:27 tot 11:27? Hoe kan er dan een verleden tijd bij staan (het werkwoord).
Ik krijg wel iedere keer hetzelfde tijdstip trouwens (19:48:41), maar dus wel een ander tijdstip dan alle andere plaatjes.quote:Op maandag 11 januari 2021 21:30 schreef gbm het volgende:
[..]
Mja, tijd in UTC wellicht? (Al blijven het Amerikanen....![]()
)
Maar lijkt me inderdaad een 'glitch in the matrix' ipv dat het echt wat is
Ik had ook een hele tijd 19:48:41, maar nu inmiddels "We’re sorry, this site is currently experiencing technical difficulties. Please try again in a few moments."quote:Op maandag 11 januari 2021 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik krijg wel iedere keer hetzelfde tijdstip trouwens (19:48:41), maar dus wel een ander tijdstip dan alle andere plaatjes.
Eerst het persbericht de deur uitquote:Op maandag 11 januari 2021 21:34 schreef gbm het volgende:
[..]
Ik had ook een hele tijd 19:48:41, maar nu inmiddels "We’re sorry, this site is currently experiencing technical difficulties. Please try again in a few moments."
quote:Op maandag 11 januari 2021 21:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerst het persbericht de deur uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |