HE BOUGHT ZHE DIPquote:Op maandag 11 januari 2021 20:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tijd voor een extra lening om de dip te kopen
Mr. Robot.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:28 schreef GGMM het volgende:
Waar zal ik mee beginnen jongens
[poll=1365]
Dat je hier nog altijd een vorm van volwassenheid denkt te vinden.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:28 schreef GGMM het volgende:
[poll=1365]
Begin maar met VIquote:Op maandag 11 januari 2021 20:28 schreef GGMM het volgende:
[poll=1365]
Het is de enige serie die überhaupt een stem heeft. Ik wist het wel!quote:Op maandag 11 januari 2021 20:32 schreef GGMM het volgende:
Hm, Mr Robot
Pro's: Maxi-mus raadt de serie aan
Con's: Scrummie raadt de serie aan
Avondklok overtredenquote:Op maandag 11 januari 2021 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, helemaal vergeten.
Maar ik ga zo op pad dus dat ga ik sowieso niet kijken.
Mr robot godverredommequote:Op maandag 11 januari 2021 20:32 schreef GGMM het volgende:
Hm, Mr Robot
Pro's: Maxi-mus raadt de serie aan
Con's: Scrummie raadt de serie aan
Dit is echt forumbeest onwaardigquote:
Deze post voelt een beetje als de politie in een actiefilm die aan komt rijden als de aftiteling wordt gestart.quote:
Dit vat deze dag wel samenquote:Op maandag 11 januari 2021 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze post voelt een beetje als de politie in een actiefilm die aan komt rijden als de aftiteling wordt gestart.
Of the National Guard tijdens een Capitol bestorming.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze post voelt een beetje als de politie in een actiefilm die aan komt rijden als de aftiteling wordt gestart.
Of als een hunter met decent dps.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of the National Guard tijdens een Capitol bestorming.
Ik heb ook nooit van Brummen gehoord, in irrelevante gehuchten kom ik zelden.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier heb ik nog nooit van gehoord.
@:erasmus
Wat liefquote:
Kroegen Scholen. open. nu.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey chef.
Wat denk je vanavond? Wordt het nog strenger of enkel verlengen?
strenger kan toch bijna niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey chef.
Het meeste zal worden verlengd. Alleen de basisscholen en kroegen gaan weer open.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey chef.
Tja, beetje jammer dat je die voorwaarde erbij pakt. Alsof we nu zo goed handhaven.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
noem eens wat dat ook te handhaven is?
Handhaven zou wel eens een keer genot zijn ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
noem eens wat dat ook te handhaven is?
Want dat gebeurt niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Handhaven zou wel eens een keer genot zijn ja.
Dan hoeft het niet strenger. Dus gewoon ingrijpen bij feesten e.d.
0 mensen op bezoek, hoe ga je dat handhaven, dat kan alleen in een dorp waar de nsbers elkaar kennenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja, beetje jammer dat je die voorwaarde erbij pakt. Alsof we nu zo goed handhaven.
Maar avondklok, 0 mensen op bezoek. Dat is net zo goed te handhaven als nu 2 mensen op bezoek, avondklok is helemaal makkelijk.
Maar ik denk overigens niet dat we gaan verzwaren, alleen verlengen.
Net zoals we 2 mensen op bezoek handhaven.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
0 mensen op bezoek, hoe ga je dat handhaven, dat kan alleen in een dorp waar de nsbers elkaar kennen
Verbod op gordijnen, vitrages en rolluiken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
0 mensen op bezoek, hoe ga je dat handhaven, dat kan alleen in een dorp waar de nsbers elkaar kennen
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 08:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Net zoals we 2 mensen op bezoek handhaven.
• Avondklokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |