Klopt, maar hij meet het wel op een andere manier. Het hoeft niet super accuraat te zijn, maar elke keer in je training zien dat je 100 hoogtemeters omlaag gaat, slaat ook nergens opquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:12 schreef ruud.nl het volgende:
Forerunner 245 heeft geen barometer om de hoogte te bepalen.
Op dit moment is de garmin fenix 5 overal nogal in de aanbieding. Oke, niet perse extreem goedkoop, maar ik zag ze voorbij komen voor rond de 320.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ai, op dit moment is ie bij Bever gewoon 350 euro.
Hij meet het obv GPS, dus dat is wat minder accuraat. Ik heb de Forerunner 235, doet het ook obv GPS. In de Garmin connect app ziet het hoogteprofiel er echt niet uit, maar wat in Strava wordt weergegeven lijkt wel aardig te kloppen. Maar een horloge met barometer zal een stuk beter zijn ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Klopt, maar hij meet het wel op een andere manier. Het hoeft niet super accuraat te zijn, maar elke keer in je training zien dat je 100 hoogtemeters omlaag gaat, slaat ook nergens op
M'n huidige horloge is niet wat het moet zijn.
Herkenbaar. Het was lekker weer, had een fijn muziekje op, voeten voelden goed, dus tijd om badges te scoren op Stravaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:28 schreef ruud.nl het volgende:
Afgelopen zondag heb ik spontaan voor de tweede keer een HM gelopen omdat het tijdens het lopen lekker ging.
Hoi en welkomquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:28 schreef ruud.nl het volgende:
Ik zal mezelf trouwens even voorstellen, ik lurk hier al wel langer mee.
Ik ben Ruud, bijna 3 jaar geleden begonnen met hardlopen omdat ik te zwaar was en vooral een slechte conditie had.
Het eerste jaar heb ik alleen in de sportschool op een loopband gelopen omdat ik het een prettig idee vond dat daar toezicht was en dat ik dan direct kon stoppen als ik het beu was.
Sinds 2 jaar loop ik alleen nog maar buiten, wat natuurlijk veel beter bevalt.
Vorig jaar zou ik bij de Drunense Duinenloop m'n eerste halve marathon lopen, maar die werd een paar dagen ervoor afgelast vanwege de bekende reden. Uiteindelijk heb ik een week later een solo HM gelopen omdat ik het zonde vond om ergens voor getraind te hebben wat niet doorging en er niets mee te doen.
Sindsdien wel gewoon blijven hardlopen, al heb ik er een paar maanden uitgelegen vanwege een kuitblessure, veroorzaakt door versleten en verkeerde schoenen.
Afgelopen zondag heb ik spontaan voor de tweede keer een HM gelopen omdat het tijdens het lopen lekker ging.
Ik heb hier de Reewijkse Plassen naast me wat best een mooie omgeving is maar (trail) lopen in het bos lijkt me helemaal fantastisch. Jammer dat we dat hier niet in de buurt hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
De halve in de Loonse en Drunense duinen wil ik ook heel graag nog eens doenik wandel er graag dus een hardloopwedstrijd moet top zijn!
Meijendel, delen van Kijkduin (Westduinpark).quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:00 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik heb hier de Reewijkse Plassen naast me wat best een mooie omgeving is maar (trail) lopen in het bos lijkt me helemaal fantastisch. Jammer dat we dat hier niet in de buurt hebben
Interessant! Lijkt me nog heel lastig om iemand te trainen voor doelen zoals waar jij voor traint. Maar daar heeft die trainer vast ook ervaring mee.quote:Op woensdag 13 januari 2021 04:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
![]()
na een jaar gerommeld te hebben, wel lopen, niet lopen, is mijn PF bijna herstelt en begin ik voorzichtig weer naar de toekomst te kijken.
Om verantwoord toe te werken naar de vorm die ik verleden jaar rond deze tijd had, en weer toe te werken naar gestelde doelen, heb ik besloten om te gaan werken met een online-coach.
Vanaf begin maart hoop ik weer te kunnen opbouwen naar de geplande 200km eind augustus.
Ik dacht, ga eens even wat bestellen om uit te proberen. Maar man wat een business zeg die sportvoeding. Isotone drank voor, voor tijdens en na het sporten. Allerhande gelletjes ed voor tijdens. En weer van alles voor het herstel.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:27 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
[..]
Thanks. Ik wil hem lopen tussen 1uur40 en 1uur45.
Zal eens wat bestellen / uitproberen. Maar als ik het maar een beetje irritant vind doe ik het zonder.
Ik zou gewoon deze eens kopen om mee te beginnen: https://www.scienceinspor(...)c-energy-gel-15-packquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:13 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Ik dacht, ga eens even wat bestellen om uit te proberen. Maar man wat een business zeg die sportvoeding. Isotone drank voor, voor tijdens en na het sporten. Allerhande gelletjes ed voor tijdens. En weer van alles voor het herstel.
Is dat nu allemaal nuttig voor 'gewone stervelingen' ?
Ja dat is een hele mooie marketing wereld die open gaat voor jequote:Op woensdag 13 januari 2021 10:13 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Ik dacht, ga eens even wat bestellen om uit te proberen. Maar man wat een business zeg die sportvoeding. Isotone drank voor, voor tijdens en na het sporten. Allerhande gelletjes ed voor tijdens. En weer van alles voor het herstel.
Lets hope so brother!quote:
Daar heb ik geen last van, wel van die ontbijtkoekkruimels die in je luchtpijp schieten. Echt heel bewust knabbelen en zo nat mogelijk maken in je mond...quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ooit een keer een reep ontbijtkoek meegenomen op een lange afstand tempoloop. Toen ik een hap nam ging ik half over m'n nek
Als je je flink aan het inspannen bent, wil je maag even van niks weten, dat is wel duidelijk
Al die energie dingen heb je alleen nodig als je langer dan 90 minuten en dan nog op wat hogere intensiteit sport. Als je echt wilt presteren in een langere wedstrijd snap ik het.quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:13 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
ja, dat is het ook. Dus ik heb ook heel bewust naar een coach gezocht met ervaring in ultra runing. Deze jongeman ken ik ook persoonlijk vanuit het kleine ultra-werreldje in Nieuw-Zeeland (met 5 miljoen inwoners is het altijd ons kent onsquote:Op woensdag 13 januari 2021 08:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Interessant! Lijkt me nog heel lastig om iemand te trainen voor doelen zoals waar jij voor traint. Maar daar heeft die trainer vast ook ervaring mee.
Done!quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou gewoon deze eens kopen om mee te beginnen: https://www.scienceinspor(...)c-energy-gel-15-pack
Kun je zonder water nemen, prima smaakjes. Maurten is ook een goede, maar wel wat duurder, die neem ik zelf alleen voor wedstrijden.
En nuttig, tja als je net zoveel energie wilt blijven leveren na 1-2 uur als aan het begin van je training, moet je die energie aanvullen. Kan ook met bananen, maar de meeste mensen kunnen vloeibare energie toch beter opnemen tijdens inspanning.
Wat gaaf zeg! Hartstikke jaloers - ultra's lijken me wel zó ontzettend gaafquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, dat is het ook. Dus ik heb ook heel bewust naar een coach gezocht met ervaring in ultra runing. Deze jongeman ken ik ook persoonlijk vanuit het kleine ultra-werreldje in Nieuw-Zeeland (met 5 miljoen inwoners is het altijd ons kent ons)en heeft een voortreffelijke staat van dienst.
Ik zal ultralopers nooit begrijpenquote:Op woensdag 13 januari 2021 04:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
![]()
na een jaar gerommeld te hebben, wel lopen, niet lopen, is mijn PF bijna herstelt en begin ik voorzichtig weer naar de toekomst te kijken.
Om verantwoord toe te werken naar de vorm die ik verleden jaar rond deze tijd had, en weer toe te werken naar gestelde doelen, heb ik besloten om te gaan werken met een online-coach.
Vanaf begin maart hoop ik weer te kunnen opbouwen naar de geplande 200km eind augustus.
Zeg datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |