Kan inloggen en zien wie mijn manager zou moeten zijn.quote:
Zo modern zijn ze nog steeds nietquote:Op zondag 10 januari 2021 23:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zo modern waren ze in die tijd nog niet bij Walt hoor, dat ze lesbische hertsen zouden animeren
It's something!quote:Op maandag 11 januari 2021 07:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kan inloggen en zien wie mijn manager zou moeten zijn.
Ik weet ook dat er een redelijke kans is dat het niet klopt... maar prima startpunt lijkt me
Succesquote:Op maandag 11 januari 2021 08:30 schreef Candaasje het volgende:
Spulletjes pakken, alles 3x controleren, zo nog even snel langs de supermarkt, en dan op naar BE.
De komende +/- 36 uur gaan echt allejezuskut worden, maar goed, helemaal opgeven is geen optie.
quote:Op maandag 11 januari 2021 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Succes Candaasje!
Net op FB gelezen dat het vaccin ons DNA aanpasthet is even dat jullie het weten
Joh, zelfs ik weet dat en ik heb geeneens facebook.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Succes Candaasje!
Net op FB gelezen dat het vaccin ons DNA aanpasthet is even dat jullie het weten
quote:De eerste videos van gevaccineerden laat verlammingsverschijnselen in het aangezicht zien. Het is echter allemaal nog erger. De DNA-synthese wordt overgenomen en DNA wordt veranderd. Dus verander je als wezen ook. Waarschijnlijk is een kruipend monster. Tevens wordt je lichaam opengesteld voor demonen en kwaadaardige entiteiten.
Nog 36 uur... dan ben je er voorlopig weer af.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:30 schreef Candaasje het volgende:
Spulletjes pakken, alles 3x controleren, zo nog even snel langs de supermarkt, en dan op naar BE.
De komende +/- 36 uur gaan echt allejezuskut worden, maar goed, helemaal opgeven is geen optie.
Iedereen zn eigen issues in dit leven... dat blijkt maar weer.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:04 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit in de trein naar m'n eerste therapie-afspraak![]()
Ik zei gisteren tegen B dat ik het spannend vond. Hij zei "ik vind het ook spannend dat Coolblue morgen komt met m'n nieuwe wasmachine" ... joh, die wasmachine maakt me niet zo uit hoor
Maar wel met ingebouwde 5G ontvangst; na inwerking stelling door de staatsoverheid hoef je geen nieuwe telefoon meer te kopen.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Joh, zelfs ik weet dat en ik heb geeneens facebook.
[..]
Als ze daarmee de marketing doen voor het vaccin dan is de bereidheid ineens een stuk groter.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar wel met ingebouwde 5G ontvangst; na inwerking stelling door de staatsoverheid hoef je geen nieuwe telefoon meer te kopen.
Diezelfde onzin staat op LinkedInquote:Op maandag 11 januari 2021 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Succes Candaasje!
Ik heb prima geslapen en m'n oor is wat rustigerquote:Op maandag 11 januari 2021 09:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Succes en sterkte @:Candaasje, even doorbijten en dan ben je er weer even vanaf.
@:Tele6, best spannend natuurlijk. Hoe is het met je oor? Nog kunnen slapen?
En of, ik hoorde dat in de UK minimaal 1000 doden per dag zijn na vaccinatie 😂
Nu pas, jeetje.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Ja hequote:Op maandag 11 januari 2021 09:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]dat zou wel heel knap zijn geweest van dat vaccin
Help, dan wil ik het niet hoorquote:Op maandag 11 januari 2021 09:31 schreef borisz het volgende:
Het is niet Bill Gates, maar Bono die erachter zit. Er wordt een chip met het laatste album van U2 ingespoten.
Qua plannen alles wel lekker op een rijtje? Wachten blijft kut.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zin om heel veel dingen voor het huis te regelen, maar ik moet nog 7,5 week wachten
quote:Op maandag 11 januari 2021 09:52 schreef Myraela het volgende:
Complimentje ook voor jou, P.Ik vond je fotoboek er echt gaaf uitzien.
Redelijkquote:Op maandag 11 januari 2021 09:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Qua plannen alles wel lekker op een rijtje? Wachten blijft kut.
Helpquote:Op maandag 11 januari 2021 09:31 schreef borisz het volgende:
Het is niet Bill Gates, maar Bono die erachter zit. Er wordt een chip met het laatste album van U2 ingespoten.
Dat is heel fijn voor je mamaquote:Op maandag 11 januari 2021 09:42 schreef Myraela het volgende:
Oeh, ik heb nog een complimentje! Mijn moeder!Ze is zo goed bezig. Ze loopt al 4000 stappen op een dag.
Het gaat steeds beter met haar en daar werkt ze echt heel hard voor met gezond eten, bewegen en na elke terugval toch weer opkrabbelen.
Apple gebruikers zijn daar al aan gewend.,quote:Op maandag 11 januari 2021 09:31 schreef borisz het volgende:
Mijn vader is groot U2 fan, ik denk dat 'ie dan wel zo'n heel flesje wil!quote:Op maandag 11 januari 2021 09:31 schreef borisz het volgende:
En vrouwen hoeven niet meer aan de pil want je raakt er acuut onvruchtbaar van, ook.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:57 schreef Candaasje het volgende:
Wat een zoet topic![]()
Dankjulliewel allemaal! Inmiddels in BE aangekomen, water staat op voor thee, cola in de koeklkast, en ik denk dat ik vanavond maar pizza bestel want ik ben de soep vergeten mee te nemen.
De marathon duurt nog tot de 22ste (18e en 22ste ook nog examens) maar de sprint is vandaag/morgen![]()
Maar als ik dan weer al die berichten over DNA-mutaties aanzie door vaccins...dan weet ik weer waar ik het voor doe. Mijn hemel...
Dubbel.. want je brengt mij ineens op een prima ideequote:Op maandag 11 januari 2021 09:42 schreef Myraela het volgende:
Oeh, ik heb nog een complimentje! Mijn moeder!Ze is zo goed bezig. Ze loopt al 4000 stappen op een dag.
Het gaat steeds beter met haar en daar werkt ze echt heel hard voor met gezond eten, bewegen en na elke terugval toch weer opkrabbelen.
Dat was het idee van de pil toch?quote:Op maandag 11 januari 2021 10:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
En vrouwen hoeven niet meer aan de pil want je raakt er acuut onvruchtbaar van, ook.
Uhuh maar dit is 1 prikje he, 1 malig.quote:
Probleem is dat je dus geen 2 chips wil... dat stoort elkaar.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Apple gebruikers zijn daar al aan gewend.,
Oooh van het vaccin.. ik dacht van de pilquote:Op maandag 11 januari 2021 11:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh maar dit is 1 prikje he, 1 malig.
In een iphone zie ie ingebouwd, niet uit te schakelen. Diegene een iphone kado doen? En dan wat aandringen op 'altijd de telefoon mee hè, voor de zekerheid'.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dubbel.. want je brengt mij ineens op een prima idee
Dus ook voor jou complimenten.
Hier ook iemand die eigenlijk meer moet lopen... maar het gaat zo moeilijk.
Met lief afgesproken dat we langzaam eens een zaadje gaan planten voor een stappenteller voor diegene.
Nou verwacht ik alles behalve enthousiasme dus het wordt wel een lange termijn projectje waarbij eerst even het idee moet landen.. en ze uiteindelijk het hopelijk zelf een leuk idee gaat vinden.
(Want als ze niet wil.. houdt het al snel op natuurlijk)
Toch net ander budget dan zo’n bandjequote:Op maandag 11 januari 2021 11:20 schreef sigme het volgende:
[..]
In een iphone zie ie ingebouwd, niet uit te schakelen. Diegene een iphone kado doen? En dan wat aandringen op 'altijd de telefoon mee hè, voor de zekerheid'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:13 schreef Tele6 het volgende:
Stil hier inderdaad.
Ik was aan het bijkomen van de eerste keer therapie. Het was nogal een wervelwind.Klinkt als een mooie eerste kennismakingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is niet raar dat je even aan elkaar moet wennen. En dat jij graag wat meer duidelijkheid zou hebben over het hoe en wat. Maar dan kun je mooi weer je mantra gebruiken. We zien wel![]()
Beetje uitgeslapen vandaag (want weekend gewekt). Nu een paar uur achter de pc gezeten en hoofdpijn. Gelukkig mag ik vanavond ook nog twee uur Zoomen als veurzitter![]()
En morgen, op mijn vrije dag, ook weer een middag overleg![]()
Als het even kan ga ik donderdagmiddag lekker vrij nemen. Ultralang weekend
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:13 schreef Tele6 het volgende:
Stil hier inderdaad.
Ik was aan het bijkomen van de eerste keer therapie. Het was nogal een wervelwind.Dat klinkt best positief. Jij (en iedereen) bent uniek, dus je behandeling niet uit een boek doen maar vanuit jarenlange ervaring is misschien best wel een goede aanpakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Dat is een mooie samenvattingquote:Op maandag 11 januari 2021 16:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt als een mooie eerste kennismaking![]()
Het is niet raar dat je even aan elkaar moet wennen. En dat jij graag wat meer duidelijkheid zou hebben over het hoe en wat. Maar dan kun je mooi weer je mantra gebruiken. We zien wel![]()
quote:Beetje uitgeslapen vandaag (want weekend gewekt). Nu een paar uur achter de pc gezeten en hoofdpijn. Gelukkig mag ik vanavond ook nog twee uur Zoomen als veurzitter![]()
En morgen, op mijn vrije dag, ook weer een middag overleg![]()
Als het even kan ga ik donderdagmiddag lekker vrij nemen. Ultralang weekend
Vanavond komt de afhaal erop dus geen idee wat ze serveren maar ik zeg alvast jaquote:Op maandag 11 januari 2021 17:15 schreef Myraela het volgende:
Lekker Cat, weer een lekker uitgebreid menu?
Nizzaquote:Op maandag 11 januari 2021 17:20 schreef Candaasje het volgende:
Klinkt niet slecht Tele, iemand die zelf eerst even wil kijken wie je bent en waar je mee worstelt. En misschien is het een wat andere wijze dan je verwacht had, maar hey, je ziet wel![]()
![]()
Ohja, pizza bestellen! Zo eens doen. Want ik ga wel hard door mijn bakje hummus, wraps, cashewnootjes en nizza-biscuitjes(t
SPOILER: moestuinplanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Niet haten op afrikaantjesquote:Op maandag 11 januari 2021 18:42 schreef derLudolf het volgende:
Afrikaantjes? Heb je last van aaltjes?
Doe ik dat dan? Ik vraag of ze last heeft van aaltjes, Afrikaantjes zijn daar een goede natuurlijke oplossing voor.quote:
Ik heb dus een pak in huis. Zodra hij open isquote:Op maandag 11 januari 2021 18:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb ik lang niet aan gedachtmaar nu wil ik het!
Die dingen worden groooot en je hebt daarna nooit meer zaad nodig. 1 plant geeft genoeg voor je hele buurt.quote:
Ik vind mezelf zielig dus ik denk dat ik een paar pakken door AH laat bezorgenquote:Op maandag 11 januari 2021 19:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb dus een pak in huis. Zodra hij open is
Tenzij er veel slakken zitten. Wij hadden ze vroeger wel eens, maar de slakken aten ze altijd op voor ze groot konden worden.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die dingen worden groooot en je hebt daarna nooit meer zaad nodig. 1 plant geeft genoeg voor je hele buurt.
Oh dan hadden we geluk. Ik had er best veel gezaaid voor de moestuin. Dat werd dus nogal veelquote:Op maandag 11 januari 2021 19:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Tenzij er veel slakken zitten. Wij hadden ze vroeger wel eens, maar de slakken aten ze altijd op voor ze groot konden worden.
Wa's loos?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind mezelf zielig dus ik denk dat ik een paar pakken door AH laat bezorgen
Of mijn man morgen naar de winkel stuur
Ach gewoon mijn hand nog......zal nog wel een paar weken zo zijn.quote:
Begrijpelijk. Het is ook kut met peren en je weet dat het langer duurt maar er is nog geen eindmoment.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach gewoon mijn hand nog......zal nog wel een paar weken zo zijn.
Maar gisteren en vandaag kan ik er niet zo goed mee omgaan.
Precies. Morgen ook maar weer even de HA bellen want geen idee of het nu een beetje goed aan het helen is. Wel al 2 dagen geen nieuwe blaren, dat is tenminste ietsquote:Op maandag 11 januari 2021 19:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Het is ook kut met peren en je weet dat het langer duurt maar er is nog geen eindmoment.
Rood kan ook goed zijn -- als het goed doorbloed is, geneest het wel sneller.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Precies. Morgen ook maar weer even de HA bellen want geen idee of het nu een beetje goed aan het helen is. Wel al 2 dagen geen nieuwe blaren, dat is tenminste ietsMaar ik vond vandaag wel een paar plekken erg rood.
Het is toch al lang bekend dat kou een positieve werking heeft op het lichaam.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik ga ook maar hardlopen in mijn korte broek. Met sportbh, anders doet het pijn:
https://www.sciencealert.(...)st-numerous-diseases
Go Wim Hof!
[ afbeelding ]
Was grapjequote:Op maandag 11 januari 2021 19:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Doe ik dat dan? Ik vraag of ze last heeft van aaltjes, Afrikaantjes zijn daar een goede natuurlijke oplossing voor.
https://www.platformkring(...)n-inspiratie/tagetes
Wa hejje gedaan?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Precies. Morgen ook maar weer even de HA bellen want geen idee of het nu een beetje goed aan het helen is. Wel al 2 dagen geen nieuwe blaren, dat is tenminste ietsMaar ik vond vandaag wel een paar plekken erg rood.
Hopen dat het dat gewoon isquote:Op maandag 11 januari 2021 19:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Rood kan ook goed zijn -- als het goed doorbloed is, geneest het wel sneller.
Sambal. Verschillende soorten.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:15 schreef fietsie het volgende:
Wat zouden jullie adviseren dat ik bij-bestel van https://www.asianfoodlovers.nl/ ? Ik kan een aanvulling doen op een al ingevoerde bestelling, dus een eventueel advies een andere webshop te gebruiken kan ik niet zo veel mee
Mijn hand in de stoom van de kookketel gehoudenquote:
Lijkt me wel. Vet en water. Gaan beide perfect in de vriezer.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:33 schreef Molo het volgende:
Weet iemand hier of je gezoete room kunt invriezen? Ongeslagen uiteraard
Auwwwwquote:Op maandag 11 januari 2021 19:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn hand in de stoom van de kookketel gehoudenen nu ik er vaker aan terug denk, volgens mij zelfs 2x keer......
Vorige week elke dag bij de HA gezeten omdat er elke dag weer nieuwe grote blaren bij kwamen.
True!quote:Op maandag 11 januari 2021 19:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Vet en water. Gaan beide perfect in de vriezer.
Kom je veel in OUD tegenwoordig?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:56 schreef Leintjeuh het volgende:
@:fietsie In ieder geval sambal van Koningsvogel!
@:Tele6 Klinkt goed! Positief dat hij naar het individu kijkt, en niet naar het labeltje
@:Lucky_strike Goed planen dat spek
![]()
![]()
@:Candaasje Nizzakoekjes![]()
@:Cat-astrophy Fijn dat je weer naar buiten kan, en nog beter dat je eten weer smaakt! Geen smaak hebben lijkt me crappy
@:Sarabi Fijn dat er geen nieuwe blaren bijgekomen zijn.
Jawel, maar nu is aangetoond dat het op veel meer gezondheidsissues een effect heeft dan we dachtenquote:Op maandag 11 januari 2021 19:44 schreef z80 het volgende:
Het is toch al lang bekend dat kou een positieve werking heeft op het lichaam.
De Russen gooien de kleine kinderen in de winter naar buiten. In Japan is/was het normaal om in de winter naar een badhuis te gaan. Om daar eerst in de kou te zitten of in een dompelbad, daarna rustig in een warm bad dobberen.
Ja kou is ,zeker sla je het niet gewend bent, in het begin niet aangenaam. Maar het went snel. En het maakt het een stuk makkelijker. Even iets buiten doen? geen jas nodig. Tegen de tijd dat je het koud krijgt ben je al weer binnen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |