Kan inloggen en zien wie mijn manager zou moeten zijn.quote:
Zo modern zijn ze nog steeds nietquote:Op zondag 10 januari 2021 23:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zo modern waren ze in die tijd nog niet bij Walt hoor, dat ze lesbische hertsen zouden animeren
It's something!quote:Op maandag 11 januari 2021 07:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kan inloggen en zien wie mijn manager zou moeten zijn.
Ik weet ook dat er een redelijke kans is dat het niet klopt... maar prima startpunt lijkt me
Succesquote:Op maandag 11 januari 2021 08:30 schreef Candaasje het volgende:
Spulletjes pakken, alles 3x controleren, zo nog even snel langs de supermarkt, en dan op naar BE.
De komende +/- 36 uur gaan echt allejezuskut worden, maar goed, helemaal opgeven is geen optie.
quote:Op maandag 11 januari 2021 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Succes Candaasje!
Net op FB gelezen dat het vaccin ons DNA aanpasthet is even dat jullie het weten
Joh, zelfs ik weet dat en ik heb geeneens facebook.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Succes Candaasje!
Net op FB gelezen dat het vaccin ons DNA aanpasthet is even dat jullie het weten
quote:De eerste videos van gevaccineerden laat verlammingsverschijnselen in het aangezicht zien. Het is echter allemaal nog erger. De DNA-synthese wordt overgenomen en DNA wordt veranderd. Dus verander je als wezen ook. Waarschijnlijk is een kruipend monster. Tevens wordt je lichaam opengesteld voor demonen en kwaadaardige entiteiten.
Nog 36 uur... dan ben je er voorlopig weer af.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:30 schreef Candaasje het volgende:
Spulletjes pakken, alles 3x controleren, zo nog even snel langs de supermarkt, en dan op naar BE.
De komende +/- 36 uur gaan echt allejezuskut worden, maar goed, helemaal opgeven is geen optie.
Iedereen zn eigen issues in dit leven... dat blijkt maar weer.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:04 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit in de trein naar m'n eerste therapie-afspraak![]()
Ik zei gisteren tegen B dat ik het spannend vond. Hij zei "ik vind het ook spannend dat Coolblue morgen komt met m'n nieuwe wasmachine" ... joh, die wasmachine maakt me niet zo uit hoor
Maar wel met ingebouwde 5G ontvangst; na inwerking stelling door de staatsoverheid hoef je geen nieuwe telefoon meer te kopen.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Joh, zelfs ik weet dat en ik heb geeneens facebook.
[..]
Als ze daarmee de marketing doen voor het vaccin dan is de bereidheid ineens een stuk groter.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar wel met ingebouwde 5G ontvangst; na inwerking stelling door de staatsoverheid hoef je geen nieuwe telefoon meer te kopen.
Diezelfde onzin staat op LinkedInquote:Op maandag 11 januari 2021 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Succes Candaasje!
Ik heb prima geslapen en m'n oor is wat rustigerquote:Op maandag 11 januari 2021 09:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Succes en sterkte @:Candaasje, even doorbijten en dan ben je er weer even vanaf.
@:Tele6, best spannend natuurlijk. Hoe is het met je oor? Nog kunnen slapen?
En of, ik hoorde dat in de UK minimaal 1000 doden per dag zijn na vaccinatie 😂
Nu pas, jeetje.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:00 schreef Sarabi het volgende:
Ja hequote:Op maandag 11 januari 2021 09:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]dat zou wel heel knap zijn geweest van dat vaccin
Help, dan wil ik het niet hoorquote:Op maandag 11 januari 2021 09:31 schreef borisz het volgende:
Het is niet Bill Gates, maar Bono die erachter zit. Er wordt een chip met het laatste album van U2 ingespoten.
Qua plannen alles wel lekker op een rijtje? Wachten blijft kut.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zin om heel veel dingen voor het huis te regelen, maar ik moet nog 7,5 week wachten
quote:Op maandag 11 januari 2021 09:52 schreef Myraela het volgende:
Complimentje ook voor jou, P.Ik vond je fotoboek er echt gaaf uitzien.
Redelijkquote:Op maandag 11 januari 2021 09:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Qua plannen alles wel lekker op een rijtje? Wachten blijft kut.
Helpquote:Op maandag 11 januari 2021 09:31 schreef borisz het volgende:
Het is niet Bill Gates, maar Bono die erachter zit. Er wordt een chip met het laatste album van U2 ingespoten.
Dat is heel fijn voor je mamaquote:Op maandag 11 januari 2021 09:42 schreef Myraela het volgende:
Oeh, ik heb nog een complimentje! Mijn moeder!Ze is zo goed bezig. Ze loopt al 4000 stappen op een dag.
Het gaat steeds beter met haar en daar werkt ze echt heel hard voor met gezond eten, bewegen en na elke terugval toch weer opkrabbelen.
Apple gebruikers zijn daar al aan gewend.,quote:Op maandag 11 januari 2021 09:31 schreef borisz het volgende:
Mijn vader is groot U2 fan, ik denk dat 'ie dan wel zo'n heel flesje wil!quote:Op maandag 11 januari 2021 09:31 schreef borisz het volgende:
En vrouwen hoeven niet meer aan de pil want je raakt er acuut onvruchtbaar van, ook.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:57 schreef Candaasje het volgende:
Wat een zoet topic![]()
Dankjulliewel allemaal! Inmiddels in BE aangekomen, water staat op voor thee, cola in de koeklkast, en ik denk dat ik vanavond maar pizza bestel want ik ben de soep vergeten mee te nemen.
De marathon duurt nog tot de 22ste (18e en 22ste ook nog examens) maar de sprint is vandaag/morgen![]()
Maar als ik dan weer al die berichten over DNA-mutaties aanzie door vaccins...dan weet ik weer waar ik het voor doe. Mijn hemel...
Dubbel.. want je brengt mij ineens op een prima ideequote:Op maandag 11 januari 2021 09:42 schreef Myraela het volgende:
Oeh, ik heb nog een complimentje! Mijn moeder!Ze is zo goed bezig. Ze loopt al 4000 stappen op een dag.
Het gaat steeds beter met haar en daar werkt ze echt heel hard voor met gezond eten, bewegen en na elke terugval toch weer opkrabbelen.
Dat was het idee van de pil toch?quote:Op maandag 11 januari 2021 10:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
En vrouwen hoeven niet meer aan de pil want je raakt er acuut onvruchtbaar van, ook.
Uhuh maar dit is 1 prikje he, 1 malig.quote:
Probleem is dat je dus geen 2 chips wil... dat stoort elkaar.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Apple gebruikers zijn daar al aan gewend.,
Oooh van het vaccin.. ik dacht van de pilquote:Op maandag 11 januari 2021 11:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh maar dit is 1 prikje he, 1 malig.
In een iphone zie ie ingebouwd, niet uit te schakelen. Diegene een iphone kado doen? En dan wat aandringen op 'altijd de telefoon mee hè, voor de zekerheid'.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dubbel.. want je brengt mij ineens op een prima idee
Dus ook voor jou complimenten.
Hier ook iemand die eigenlijk meer moet lopen... maar het gaat zo moeilijk.
Met lief afgesproken dat we langzaam eens een zaadje gaan planten voor een stappenteller voor diegene.
Nou verwacht ik alles behalve enthousiasme dus het wordt wel een lange termijn projectje waarbij eerst even het idee moet landen.. en ze uiteindelijk het hopelijk zelf een leuk idee gaat vinden.
(Want als ze niet wil.. houdt het al snel op natuurlijk)
Toch net ander budget dan zo’n bandjequote:Op maandag 11 januari 2021 11:20 schreef sigme het volgende:
[..]
In een iphone zie ie ingebouwd, niet uit te schakelen. Diegene een iphone kado doen? En dan wat aandringen op 'altijd de telefoon mee hè, voor de zekerheid'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |