abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 januari 2021 @ 03:01:29 #51
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197336685
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 02:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat betwist ik toch ook niet?
Maar in Engeland bijvoorbeeld zou het wel eens die kant op kunnen gaan.
Ja, de situatie daar is inderdaad wel heel treurig. Maar vooralsnog is er niet echt een indicatie dat het hier ook die kant op gaat, toch?
pi_197336687
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 02:34 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Er zullen dan ook exponentieel meer zieken komen die een ziekenhuisopname nodig hebben. Als die niet meer voor handen is, zullen er ook exponentieel meer mensen onnodig overlijden.
Dat is dan toch eigen verantwoordelijkheid? Ik bedoel we verbieden roken en drinken toch ook niet. Heel veel slachtoffers per jaar hoor. Ik vind “dan ga je dood” geen argument, sorry. “Dan maak je een ander dood” daarentegen wel. Maar als je dus een situatie hebt waarin dat niet meer aan de orde is want de bedden zijn toch al op. Tja, dan vind ik het een gevalletje individuele vrijheid.
quote:
Ben benieuwd (niet) hoe men daarop reageert want ik denk dat de economie dan helemaal binnen no-time naar zijn grootje is. Die rekening wil ik zeker niet betalen. :N
Ik denk dat er hele groepen zijn in de samenleving die het risico (voor zichzelf) wel willen lopen. Ik hoor daar in ieder geval bij. Als ik mijn leven van februari vorig jaar weer kan terugkrijgen met het risico dat ik mocht ik zorg nodig hebben niet terecht kan dan neem ik voor mijzelf onmiddellijk dat risico.

De enige kanttekening is dat ik dan even heel goed moet kijken wat ik met de risicogevallen in mijn omgeving doe...
zie email 27 oktober
pi_197336689
quote:
2s.gif Op maandag 11 januari 2021 03:01 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja, de situatie daar is inderdaad wel heel treurig. Maar vooralsnog is er niet echt een indicatie dat het hier ook die kant op gaat, toch?
Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg steeds “als” of “wanneer”...
zie email 27 oktober
pi_197336690
quote:
7s.gif Op maandag 11 januari 2021 01:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het wordt nu al weer op de lange baan geschoven dat we tot minstens eind 2021 nog niet van de basismaatregelen af kunnen zijn. Echt tamelijk vermoeiend, want risicogroepen en ouderen gevaccineerd is alle maatregelen van tafel, immers de druk op de zorg is dan weer behapbaar. En waarom stelt men in Engeland dan dat in de winterperiode van 2022 weer maatregelen nodig zijn? Mensen zijn toch gevaccineerd?
Ik vermoed dat de druk er iets eerder af zal zijn, ten eerste groeien 3 gunstige variabelen naar elkaar toe, enerzijds de algemene hoeveelheid inentingen, ten tweede een gunstiger weerbeeld (hopelijk, van invloed!), ten derde dat met name al de kwetsbare bevolking geprikt is, ik denk dat het belangrijk is dat we tegen maart een soort van pikstart kunnen maken, als dan de besmettingsgraad laag is, dat we dan sneller vaccineren dan dat het aantal kan groeien. Echter laat je iets te vroeg vieren dan verlies je direct het momentum en dan moet je gelijk weer de zware maatregelen in.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197336692
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 02:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat betwist ik toch ook niet?
Maar in Engeland bijvoorbeeld zou het wel eens die kant op kunnen gaan.
Vergeet niet dat ze daar nu wel met honderdduizenden per week de mensen inenten die het grootste risico lopen. Overspoeld of niet, dat scheelt drastisch in het aantal doden. Het stomstje wat je kan doen is paar weken voor die je gevaccineerd hebt het opgeven zodat ze allemaal ff nog snel voor hun vaccinatie besmet worden. Lijkt me.
#WeesGeenWhales
pi_197336698
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 03:05 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ze daar nu wel met honderdduizenden per week de mensen inenten die het grootste risico lopen. Overspoeld of niet, dat scheelt drastisch in het aantal doden. Het stomstje wat je kan doen is paar weken voor die je gevaccineerd hebt het opgeven zodat ze allemaal ff nog snel voor hun vaccinatie besmet worden. Lijkt me.
Maar paradoxaal genoeg is de groep met de meeste doden niet de groep die het meeste druk op de zorg legt.
zie email 27 oktober
pi_197336699
quote:
2s.gif Op maandag 11 januari 2021 02:28 schreef Tijn het volgende:

[..]

Er is totaal geen sprake van een scenario dat het "toch al overspoeld is". De bezetting in de ziekenhuizen stabiliseert juist en gaat op termijn waarschijnlijk dalen.
Ik las vandaag een interessant stuk op de BBC, de ziekenhuis bezetting is daar op dit moment lager dan normaal, echter er spelen een aantal problemen met het Corona virus:

-Praktisch gezien is er minder capaciteit omdat zaken meer gescheiden moeten worden
-Het verzuim onder verpleegkundigen is hoger door Corona
-Behandeling is relatief intensiever bij Corona dan griep
-Personeel is meer tijd kwijt om zich te desinfecteren en te beschermen.
pi_197336700
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 03:02 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat is dan toch eigen verantwoordelijkheid? Ik bedoel we verbieden roken en drinken toch ook niet. Heel veel slachtoffers per jaar hoor. Ik vind “dan ga je dood” geen argument, sorry. “Dan maak je een ander dood” daarentegen wel. Maar als je dus een situatie hebt waarin dat niet meer aan de orde is want de bedden zijn toch al op. Tja, dan vind ik het een gevalletje individuele vrijheid.
[..]

Ik denk dat er hele groepen zijn in de samenleving die het risico (voor zichzelf) wel willen lopen. Ik hoor daar in ieder geval bij. Als ik mijn leven van februari vorig jaar weer kan terugkrijgen met het risico dat ik mocht ik zorg nodig hebben niet terecht kan dan neem ik voor mijzelf onmiddellijk dat risico.

De enige kanttekening is dat ik dan even heel goed moet kijken wat ik met de risicogevallen in mijn omgeving doe...
Ik zou dat ook onmiddelijk doen. Geen twijfel.

Maar. Het feit dat we en masse risicogroepen kunnen vaccineren nu maakt dat zelfs als de bedden op zouden zijn de snelheid dus nog steeds uitmaakt, want bepaalt hoeveel we er inenten voor ze besmet raken. 😉
#WeesGeenWhales
pi_197336703
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 03:07 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Maar paradoxaal genoeg is de groep met de meeste doden niet de groep die het meeste druk op de zorg legt.
Klopt. Maar tienduizenden doden voorkomen door paar weken/maanden nog maatregelen te houden lijkt me de definitie van maatschappelijk belang toch?
#WeesGeenWhales
  maandag 11 januari 2021 @ 03:13:14 #60
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197336712
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 03:03 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg steeds “als” of “wanneer”...
Ja ok B-) Ik ga er vooralsnog vanuit dat we over zulke dingen niet gaan hoeven nadenken.
pi_197336715
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 03:09 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Klopt. Maar tienduizenden doden voorkomen door paar weken/maanden nog maatregelen te houden lijkt me de definitie van maatschappelijk belang toch?
Nee, dat is het niet. Het is een kwestie van menselijke waardigheid en ik ben er dus ook voor. Maar ik denk dat het maatschappelijk belang niet ligt bij het voorkomen van doden onder groepen die weinig meer bijdragen. Hoe bot dat ook klinkt, sorry. Als we tenminste over verpleeghuisbewoners praten.

Als je praat over thuiswonende ouderen geldt dat in een een stuk mindere mate. Maar dat gaat ook nog langer duren. Dan praten we over enkele maanden in een relatief gunstig scenario. Dan moet je gaan wegen, en ik denk dat ik vind dat het belang van de jongste generatie bij een fatsoenlijke schoolloopbaan zwaarder weegt.
zie email 27 oktober
pi_197336723
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 03:02 schreef trein2000 het volgende:

Ja dat klopt, ik denk dat het daarom reëel is dat als we bij de groep 40- aankomen we de boel gewoon weer moeten opengooien. Ik snap ook niet dat er nog zo een grove opdeling is qua vaccinatiebeleid, ik zit zelf een beetje tussenin, ik ben 47 en heb wat overgewicht (inmiddels hard richting streefgewicht, 12 kilo afgevallen sinds begin december), echter mijn partner zit wel in een zware risico groep met zware astma dus ik wil die spuit wel graag.
pi_197336735
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 03:18 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja dat klopt, ik denk dat het daarom reëel is dat als we bij de groep 40- aankomen we de boel gewoon weer moeten opengooien. Ik snap ook niet dat er nog zo een grove opdeling is qua vaccinatiebeleid, ik zit zelf een beetje tussenin, ik ben 47 en heb wat overgewicht (inmiddels hard richting streefgewicht, 12 kilo afgevallen sinds begin december), echter mijn partner zit wel in een zware risico groep met zware astma dus ik wil die spuit wel graag.
Zit denk ik een stukje pragmatiek achter, leeftijd is lekker makkelijk. Blijkt gewoon uit het systeem. En dat wil je bij zulke bulk processen.

Maar ik zie wel aankomen dat als straks de fase komt dat we vaccins genoeg hebben de huisarts wel de ruimte krijgt om individuele gevallen eerder te enten.
zie email 27 oktober
pi_197336740
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 03:21 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Zit denk ik een stukje pragmatiek achter, leeftijd is lekker makkelijk. Blijkt gewoon uit het systeem. En dat wil je bij zulke bulk processen.

Maar ik zie wel aankomen dat als straks de fase komt dat we vaccins genoeg hebben de huisarts wel de ruimte krijgt om individuele gevallen eerder te enten.
Ik denk dat we tegen de tijd in Mei een situatie krijgen waar een heleboel mensen zeggen: Laat die spuit maar zitten.
pi_197336743
quote:
7s.gif Op maandag 11 januari 2021 01:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het wordt nu al weer op de lange baan geschoven dat we tot minstens eind 2021 nog niet van de basismaatregelen af kunnen zijn. Echt tamelijk vermoeiend, want risicogroepen en ouderen gevaccineerd is alle maatregelen van tafel, immers de druk op de zorg is dan weer behapbaar. En waarom stelt men in Engeland dan dat in de winterperiode van 2022 weer maatregelen nodig zijn? Mensen zijn toch gevaccineerd?
Minstens eind 2021? Ze worden juist steeds optimistischer. Dat roepen ze een half jaar geleden, fauci, Marc van ranst, iedereen, maar nu zeggen veel herst of zelfs zomer.

Gommers voorspelt nu dat lowlands gewoon door gaat, Marc van ranst dat we in najaar weer naar festivals, BBQ en "volle voetbalstadions" gaan, fauci tegen herfst "restaurants op 100%, sportevenementen etc", etc. Omt lid menno de jong voorspelde vandaag ķķk alweer bij nu.nl dat we door de vaccins in de komende maanden voorzichtig in stappen (uiteraard) de maatregelen af kunnen bouwen zodat we daarna "weer gewoon feestjes kunnen vieren".

En die theelurker, ik zei het eerder al, maar die is dus *optimistischer* nog dan hun. Hij verwacht dat in UK maatregelen stoppen na lente! Daarmee is hij wel heel optimistisch. Dat hij daarna zegt dat er *misschien* wat maatregelen nodig zijn nog even volgende winter *als* het virus dan weer erg oplaait is A) een open deur (volle ic is volle ic), en B) maakt het absoluut niet minder optimistisch verder.

En daarnaast, hij is de eerste en enige die ik dat hoor zeggen. Geen expert nog die die voorspelling doet. Hij zal het niet doen als het niet hoeft ...
#WeesGeenWhales
pi_197336748
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 03:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Het is een kwestie van menselijke waardigheid en ik ben er dus ook voor. Maar ik denk dat het maatschappelijk belang niet ligt bij het voorkomen van doden onder groepen die weinig meer bijdragen. Hoe bot dat ook klinkt, sorry. Als we tenminste over verpleeghuisbewoners praten.

Als je praat over thuiswonende ouderen geldt dat in een een stuk mindere mate. Maar dat gaat ook nog langer duren. Dan praten we over enkele maanden in een relatief gunstig scenario. Dan moet je gaan wegen, en ik denk dat ik vind dat het belang van de jongste generatie bij een fatsoenlijke schoolloopbaan zwaarder weegt.
We hebben het toch ook over maatregelen tot najaar?

Let wel, Marc van ranst heeft het over echt alles vrij, volle voetbalstadions en festivals zei hij letterlijk voor dit najaar. Scholen is ongeveer het eerste wat opengaat, dat is veel eerder...
#WeesGeenWhales
pi_197336752
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 03:26 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

We hebben het toch ook over maatregelen tot najaar?

Let wel, Marc van ranst heeft het over echt alles vrij, volle voetbalstadions en festivals zei hij letterlijk voor dit najaar. Scholen is ongeveer het eerste wat opengaat, dat is veel eerder...
Dat moet ik nog zien... Wij hebben Hugo de Jonge, wij doen het Zorgvuldig...
zie email 27 oktober
pi_197337040
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 03:29 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat moet ik nog zien... Wij hebben Hugo de Jonge, wij doen het Zorgvuldig...
Wij doen het klein..
  maandag 11 januari 2021 @ 07:15:46 #69
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197337173
quote:

[..]

Helemaal mee eens

De acute fase met schok en het willen en moeten beschermen van risicogroepen boven alles zoals in maart is niet meer de situatie van nu. Ik denk dat het goed is hier bij stil te staan, te heroverwegen wat de status nu is en welke impact alles heeft, en dan opnieuw keuzes te maken.
En dan niet alleen naar de directe gevolgen kijken maar ook de indirecte gevolgen.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197337261
Godver van Haga en Baudet bij Op1 was echt :r :r
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 11 januari 2021 @ 07:26:52 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197337279
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Niet gezien, waar ging dit over?
  maandag 11 januari 2021 @ 07:29:57 #72
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197337296
quote:

[..]

Die weging wordt al sinds de start van deze ellende niet gemaakt. We hebben een weegschaal van dezelfde kant als de routekaart: hij werkt maar 1 kant op.

In het begin van de pandemie was die afweging volkomen logisch. Maar we zijn bijna een jaar onderweg, en andere belangen beginnen inmiddels zwaarder te wegen - alleen vertaalt zich dat nog niet in beleid.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197337308
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:26 schreef Molo het volgende:

[..]

Niet gezien, waar ging dit over?
Verlenging lockdown, echt even terugkijken.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_197337359
Post hier niet zo vaak, lees wel alles mee, en moet nu even kwijt dat nog minstens 3 weken deze ellende er wel flink inhakt. Mag niet werken dus de muren komen nu wel echt op me af. Ik hoop tegen beter weten in dat het allemaal als een speer naar beneden gaat en er toch wat ruimte is voor versoepeling, maar ik vrees dat het na die drie weken nog een keer verlengd wordt, en nog een keer, en nog een keer. Helemaal klaar met dit gezeik!

Tot zover mijn klaagzang en zwelgen in zelfmedelijden deze maandag -O-
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_197337412
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:39 schreef josja het volgende:
Post hier niet zo vaak, lees wel alles mee, en moet nu even kwijt dat nog minstens 3 weken deze ellende er wel flink inhakt. Mag niet werken dus de muren komen nu wel echt op me af. Ik hoop tegen beter weten in dat het allemaal als een speer naar beneden gaat en er toch wat ruimte is voor versoepeling, maar ik vrees dat het na die drie weken nog een keer verlengd wordt, en nog een keer, en nog een keer. Helemaal klaar met dit gezeik!

Tot zover mijn klaagzang en zwelgen in zelfmedelijden deze maandag -O-
:S___D

3 weken verlenging is nog te overzien voor mij, maar hoorde vanochtend op de radio dat er beweerd wordt 6 weken wordt verlengd en dat ga ik echt niet volhouden.
Ik hoop dat het 3 weken is en het daarbij blijft. Daarna langzaam per stapje dingen gaan versoepelen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_197337533
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:10 schreef popje het volgende:
Rosanne Hertzberger bij Op1:
'We moeten nog in een hardere lockdown, alleen de deur uit voor een vaccinatie.'

Ben benieuwd wat Thierry en Wybren daarvan te zeggen hebben, die zitten er ook...
Klassieke Op1 move om quasi-expert Hertzberger uit te nodigen en die tegenover van Haga en Baudet te zetten. Types die niet bekend staan om hun vermogen om genuanceerd hun mening uit te dragen en op sommige vlakken tegen het dubieuze aanschuren.

Mooi om te zien ook dat men (ook in dit topic) massaal boe-roept wanneer economen, veiligheidsexperts, en andere mensen die geen viroloog zijn, spreektijd krijgen in praatprogramma's. Maar iemand die lijkt te solliciteren naar het Red Team en een achtergrond heeft als microbioloog gepromoveerd op vaginale bacterieën, hoeft geen enkele repliek te verwachten. Blijkbaar mag je wel wat zeggen als je ooit een PhD hebt gehaald en op een willekeurige afdeling van het VUMC rondloopt.

Echt onbegrijpelijk dat er geen lockdown-criticus als Barbara Baarsma, Coen Teulings e.d. tegenover wordt gezet. Gerenommeerde onderzoekers die véél meer merit hebben dan mevrouw Hertzberger. Maarja, dan krijg je een level playing field met een daadwerkelijke interessante discussie over het fenomeen lockdown en dat willen we natuurlijk niet hebben omdat er anders "maatschappelijke onrust" ontstaat :')
pi_197337566
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Die waren erg ja... kun je nagaan hoe erg die Hertzberger was als zij die 2 weet te overtreffen...aan haar ergerde ik mij nog meer.
  maandag 11 januari 2021 @ 08:09:09 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197337606
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:45 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

3 weken verlenging is nog te overzien voor mij, maar hoorde vanochtend op de radio dat er beweerd wordt 6 weken wordt verlengd en dat ga ik echt niet volhouden.
Ik hoop dat het 3 weken is en het daarbij blijft. Daarna langzaam per stapje dingen gaan versoepelen.
Gewoon even uit nieuwsgierigheid, wat maakt dat drie weken te overzien is en zes weken niet vol te houden is voor jou?
pi_197337618
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Gewoon even uit nieuwsgierigheid, wat maakt dat drie weken te overzien is en zes weken niet vol te houden is voor jou?
6 weken is best wel een lange periode, terwijl 3 weken een kortere periode is en te overzien is. Dan heb ik nog niet over economische en maatschappelijke gevolgen van 6 weken lockdown.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  maandag 11 januari 2021 @ 08:12:47 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197337630
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

6 weken is best wel een lange periode, terwijl 3 weken een kortere periode is en te overzien is. Dan heb ik nog niet over economische en maatschappelijke gevolgen van 6 weken lockdown.
Ja snap ik, maar bedoel voor jou persoonlijk. Ik ben nieuwsgierig naar waar dat grote verschil in zit qua beleving.
Geen waardeoordeel overigens, gewoon benieuwd
pi_197337651
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja snap ik, maar bedoel voor jou persoonlijk. Ik ben nieuwsgierig naar waar dat grote verschil in zit qua beleving.
Geen waardeoordeel overigens, gewoon benieuwd
Ik woon alleen en dat je amper mensen mag zien. Het zijn juist januari en februari dat zijn juist maanden dat niet veel leuks gebeurt om naar uit te kijken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  maandag 11 januari 2021 @ 08:19:28 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197337668
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Ik woon alleen en dat je amper mensen mag zien. Het zijn juist januari en februari dat zijn juist maanden dat niet veel leuks gebeurt om naar uit te kijken.
Ah ok

Goed dat je dat zegt ja, deze maanden zijn idd normaal ook al de sufste van het jaar, dat helpt idd ook absoluut niet mee
pi_197337690
3 weken vanaf de 19e vind ik echt al wel horror en op dit moment nauwelijks mentaal te overzien. Ook al heb ik alle begrip met deze cijfers en kan ik daar qua logica alles mee, gevoelsmatig vind ik het echt een drama.
Go hard or go home
  maandag 11 januari 2021 @ 08:23:31 #84
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197337706
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:21 schreef Noek het volgende:
3 weken vanaf de 19e vind ik echt al wel horror en op dit moment nauwelijks mentaal te overzien. Ook al heb ik alle begrip met deze cijfers en kan ik daar qua logica alles mee, gevoelsmatig vind ik het echt een drama.
Ik moet dan wel echt een creatieve oplossing voor mijn haar gaan zoeken _O-
Of een illegale oplossing natuurlijk.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197337730
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:23 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Beanies en petjes.

Achter het cs je kont gaan verkopen mag inmiddels OOK niet meer wanneer het financieel echt lastig wordt. |:)
Go hard or go home
pi_197337735
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:23 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ik heb halflang haar, dus dat is straks lang haar. In september vorig jaar naar de kapper geweest. De volgende keer wordt wel als ik een keer naar kantoor ga. Ik ga vol voor corona lockdown kapsel.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  maandag 11 januari 2021 @ 08:27:51 #87
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197337739
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:26 schreef Noek het volgende:

[..]

Beanies en petjes.

Achter het cs je kont gaan verkopen mag inmiddels OOK niet meer wanneer het financieel echt lastig wordt. |:)
Ik mag geen beanie of petje op op werk :'(
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_197337748
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:27 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

In een staart?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_197337752
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:27 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Geen andere optie dan een kut hipster te worden.
Go hard or go home
  maandag 11 januari 2021 @ 08:35:57 #90
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197337810
quote:
17s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:29 schreef Noek het volgende:

[..]

Nooooo :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  maandag 11 januari 2021 @ 08:37:08 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197337819
quote:

[..]

Of een vleespet
pi_197337821
Slechts 1 op de 8 besmette mensen geeft toestemming om dat te melden via de coronamelder app |:( Zo gaat zo'n app niet werken dus.
pi_197337836
quote:

[..]

Of een rol te bemachtigen in een nieuwe Adams Family als Cousin It.
pi_197337847
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:37 schreef Heph844 het volgende:
Slechts 1 op de 8 besmette mensen geeft toestemming om dat te melden via de coronamelder app |:( Zo gaat zo'n app niet werken dus.
Nog steeds zijn mensen bezig met hun eigen ik. Ze schamen zich voor het oplopen van Corona. En misschien in veel gevallen ook wel terecht, maar dat je die trots niet op zij kunt zetten is zeer kwalijk.

Overigens heb ik vernomen vanuit ZKHS Amersfoort, dat 90 a 95 procent van de patienten daar of uit Bunschoten komt of een niet westerse achtergrond heeft. Ook daar mag wel eens kritischer op gewezen worden wat mij betreft.
  maandag 11 januari 2021 @ 08:41:04 #95
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197337853
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Weet ook niet zo goed wat ik me "Ik kan het niet meer uithouden!" moet voorstellen eerlijk gezegd.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_197337863
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 07:45 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Iedereen roept'het echt niet vol te kunnen houden' net als jij maar wat moet ik mij daar dan bij voorstellen? Val je dood neer of vind je het eigenlijk vooral erg vervelend? Met dat eerste moeten we per direct iets doen maar ik ben er van overtuigd dat men dat 2e nog jarenlang kan 'volhouden'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2021 08:42:17 ]
  maandag 11 januari 2021 @ 08:42:16 #97
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_197337866
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Zes weken is wel lang inderdaad. ;(

Natuurlijk kan ik voor de zoveelste keer een potje rummikubben met mijn broers of de zoveelste video van de Magyar Allamvasutak of de ZSSR of de Ceske Drahy beluisteren, maar ook dat gaat een keer vervelen. ;(
  maandag 11 januari 2021 @ 08:43:54 #98
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197337875
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:40 schreef aartstyle het volgende:

[..]

Nog steeds zijn mensen bezig met hun eigen ik. Ze schamen zich voor het oplopen van Corona. En misschien in veel gevallen ook wel terecht, maar dat je die trots niet op zij kunt zetten is zeer kwalijk.
Denk ook dat veel mensen die app niet eens gebruiken.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  maandag 11 januari 2021 @ 08:44:52 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197337888
quote:
10s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:41 schreef Dven het volgende:

[..]

Weet ook niet zo goed wat ik me "Ik kan het niet meer uithouden!" moet voorstellen eerlijk gezegd.
Yep, eens. Vandaar mijn nieuwsgierigheid ook wel
pi_197337894
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2021 08:37 schreef Heph844 het volgende:
Maar dat is toch helemaal niet nodig? Je moet toch zelf in je app aangeven dat je besmet bent?
Of moet EN de GGD EN jijzelf dit invoeren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')