Klassieke Op1 move om quasi-expert Hertzberger uit te nodigen en die tegenover van Haga en Baudet te zetten. Types die niet bekend staan om hun vermogen om genuanceerd hun mening uit te dragen en op sommige vlakken tegen het dubieuze aanschuren.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:10 schreef popje het volgende:
Rosanne Hertzberger bij Op1:
'We moeten nog in een hardere lockdown, alleen de deur uit voor een vaccinatie.'
Ben benieuwd wat Thierry en Wybren daarvan te zeggen hebben, die zitten er ook...
Die waren erg ja... kun je nagaan hoe erg die Hertzberger was als zij die 2 weet te overtreffen...aan haar ergerde ik mij nog meer.quote:Op maandag 11 januari 2021 07:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Godver van Haga en Baudet bij Op1 was echt![]()
Gewoon even uit nieuwsgierigheid, wat maakt dat drie weken te overzien is en zes weken niet vol te houden is voor jou?quote:Op maandag 11 januari 2021 07:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
3 weken verlenging is nog te overzien voor mij, maar hoorde vanochtend op de radio dat er beweerd wordt 6 weken wordt verlengd en dat ga ik echt niet volhouden.
Ik hoop dat het 3 weken is en het daarbij blijft. Daarna langzaam per stapje dingen gaan versoepelen.
6 weken is best wel een lange periode, terwijl 3 weken een kortere periode is en te overzien is. Dan heb ik nog niet over economische en maatschappelijke gevolgen van 6 weken lockdown.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon even uit nieuwsgierigheid, wat maakt dat drie weken te overzien is en zes weken niet vol te houden is voor jou?
Ja snap ik, maar bedoel voor jou persoonlijk. Ik ben nieuwsgierig naar waar dat grote verschil in zit qua beleving.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
6 weken is best wel een lange periode, terwijl 3 weken een kortere periode is en te overzien is. Dan heb ik nog niet over economische en maatschappelijke gevolgen van 6 weken lockdown.
Ik woon alleen en dat je amper mensen mag zien. Het zijn juist januari en februari dat zijn juist maanden dat niet veel leuks gebeurt om naar uit te kijken.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar bedoel voor jou persoonlijk. Ik ben nieuwsgierig naar waar dat grote verschil in zit qua beleving.
Geen waardeoordeel overigens, gewoon benieuwd
Ah okquote:Op maandag 11 januari 2021 08:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik woon alleen en dat je amper mensen mag zien. Het zijn juist januari en februari dat zijn juist maanden dat niet veel leuks gebeurt om naar uit te kijken.
Ik moet dan wel echt een creatieve oplossing voor mijn haar gaan zoekenquote:Op maandag 11 januari 2021 08:21 schreef Noek het volgende:
3 weken vanaf de 19e vind ik echt al wel horror en op dit moment nauwelijks mentaal te overzien. Ook al heb ik alle begrip met deze cijfers en kan ik daar qua logica alles mee, gevoelsmatig vind ik het echt een drama.
Beanies en petjes.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik moet dan wel echt een creatieve oplossing voor mijn haar gaan zoeken
Of een illegale oplossing natuurlijk.
Ik heb halflang haar, dus dat is straks lang haar. In september vorig jaar naar de kapper geweest. De volgende keer wordt wel als ik een keer naar kantoor ga. Ik ga vol voor corona lockdown kapsel.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik moet dan wel echt een creatieve oplossing voor mijn haar gaan zoeken
Of een illegale oplossing natuurlijk.
Ik mag geen beanie of petje op op werkquote:Op maandag 11 januari 2021 08:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Beanies en petjes.
Achter het cs je kont gaan verkopen mag inmiddels OOK niet meer wanneer het financieel echt lastig wordt.
In een staart?quote:Op maandag 11 januari 2021 08:27 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik mag geen beanie of petje op op werk
Geen andere optie dan een kut hipster te worden.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:27 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik mag geen beanie of petje op op werk
Noooooquote:Op maandag 11 januari 2021 08:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Geen andere optie dan een kut hipster te worden.
Of een vleespetquote:Op maandag 11 januari 2021 08:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Of een rol te bemachtigen in een nieuwe Adams Family als Cousin It.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Nog steeds zijn mensen bezig met hun eigen ik. Ze schamen zich voor het oplopen van Corona. En misschien in veel gevallen ook wel terecht, maar dat je die trots niet op zij kunt zetten is zeer kwalijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:37 schreef Heph844 het volgende:
Slechts 1 op de 8 besmette mensen geeft toestemming om dat te melden via de coronamelder appZo gaat zo'n app niet werken dus.
Weet ook niet zo goed wat ik me "Ik kan het niet meer uithouden!" moet voorstellen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon even uit nieuwsgierigheid, wat maakt dat drie weken te overzien is en zes weken niet vol te houden is voor jou?
Iedereen roept'het echt niet vol te kunnen houden' net als jij maar wat moet ik mij daar dan bij voorstellen? Val je dood neer of vind je het eigenlijk vooral erg vervelend? Met dat eerste moeten we per direct iets doen maar ik ben er van overtuigd dat men dat 2e nog jarenlang kan 'volhouden'.quote:Op maandag 11 januari 2021 07:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
3 weken verlenging is nog te overzien voor mij, maar hoorde vanochtend op de radio dat er beweerd wordt 6 weken wordt verlengd en dat ga ik echt niet volhouden.
Ik hoop dat het 3 weken is en het daarbij blijft. Daarna langzaam per stapje dingen gaan versoepelen.
Zes weken is wel lang inderdaad.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
6 weken is best wel een lange periode, terwijl 3 weken een kortere periode is en te overzien is. Dan heb ik nog niet over economische en maatschappelijke gevolgen van 6 weken lockdown.
Denk ook dat veel mensen die app niet eens gebruiken.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:40 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Nog steeds zijn mensen bezig met hun eigen ik. Ze schamen zich voor het oplopen van Corona. En misschien in veel gevallen ook wel terecht, maar dat je die trots niet op zij kunt zetten is zeer kwalijk.
Yep, eens. Vandaar mijn nieuwsgierigheid ook welquote:Op maandag 11 januari 2021 08:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet ook niet zo goed wat ik me "Ik kan het niet meer uithouden!" moet voorstellen eerlijk gezegd.
Maar dat is toch helemaal niet nodig? Je moet toch zelf in je app aangeven dat je besmet bent?quote:Op maandag 11 januari 2021 08:37 schreef Heph844 het volgende:
Slechts 1 op de 8 besmette mensen geeft toestemming om dat te melden via de coronamelder appZo gaat zo'n app niet werken dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |