Als een malle patiënten over het land verspreiden...quote:Op zondag 10 januari 2021 22:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ook plus de zorg zou dan toch volledig moeten instorten, en er zouden noodziekenhuizen/mortuariums moeten komen. Wij zaten daar al bijna in tijdens de eerste golf, denk aan Maastricht en Ahoy. Laat staan met zulke aantallen. Of hebben ze in Londen even 30.000 IC bedden opgetuigd.
Hoezo als? Die mutatie is er. De vraag is meer hoe snel gaat ie hier om zich heen grijpen. Of helpt de lockdown er toch nog iets tegen.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:00 schreef Noek het volgende:
Als die shit deze kant op komt, zitten we nog steeds in een lockdown.
Dat heb ik wel eens gezien maar zo belabberd is dat toch niet?quote:Op zondag 10 januari 2021 22:03 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
9 uur wachttijd voor ambulances is de UK is niet echt een uitzondering. Kijk die Ambulance UK serie maar eens, allemaal pre corona natuurlijk. De gezondheidzorg is daar vrij belabberd.
Je denkt dat de lockdown niet helpt?quote:Op zondag 10 januari 2021 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo als? Die mutatie is er. De vraag is meer hoe snel gaat ie hier om zich heen grijpen. Of helpt de lockdown er toch nog iets tegen.
Zag op het RTL nieuws een stukje van het St James waar een Nederlander directeur is, die moesten gewoon elke dag 30 nieuwe IC bedden in stelling brengen. En dat lukte nog ook.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als een malle patiënten over het land verspreiden...
Hier is niks "risico" aan, want de afloop is op voorhand al bekend. Ze hebben het aangekondigd op Facebook en bij een volle toko kun je sowieso verwachten dat men er achter komt. Je weet dus 100% zeker dat je problemen krijgt.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:00 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Ok, want het moet sowieso dicht zijn. Ja dan snap ik ergens dat risico wel voor om te nemen. Dicht moet je toch blijven.
En ze gaf zelf het goede voorbeeld door aanwezig te zijn via Zoom of zat ze gezellig in de studio? (onnodig).quote:Op zondag 10 januari 2021 22:10 schreef popje het volgende:
Rosanne Hertzberger bij Op1:
'We moeten nog in een hardere lockdown, alleen de deur uit voor een vaccinatie.'
Ben benieuwd wat Thierry en Wybren daarvan te zeggen hebben, die zitten er ook...
Het wordt af en toe net een wedstrijdje verpissen wie de meest drastische maatregelen kan voorstellen.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:10 schreef popje het volgende:
Rosanne Hertzberger bij Op1:
'We moeten nog in een hardere lockdown, alleen de deur uit voor een vaccinatie.'
Ben benieuwd wat Thierry en Wybren daarvan te zeggen hebben, die zitten er ook...
Ik hoop het van harte. En we gaan het zien.quote:
Dat laatste altijd. Bah. Ik denk niet dat de zorg betere dingen te doen heeft dan bij alles te denken: ''dit voelt als een klap in ons gezicht''. En als ze dat al zouden denken dan zou ik eerder verwachten dat ze dat bij een Hugo ervaren.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:11 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Hier is niks "risico" aan, want de afloop is op voorhand al bekend. Ze hebben het aangekondigd op Facebook en bij een volle toko kun je sowieso verwachten dat men er achter komt. Je weet dus 100% zeker dat je problemen krijgt.
Blijf dan gewoon dicht. Klap in het gezicht van de zorg.
Kan ook zijn dan ze het doen uit naams bekenheid.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:11 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Hier is niks "risico" aan, want de afloop is op voorhand al bekend. Ze hebben het aangekondigd op Facebook en bij een volle toko kun je sowieso verwachten dat men er achter komt. Je weet dus 100% zeker dat je problemen krijgt.
Blijf dan gewoon dicht. Klap in het gezicht van de zorg.
Totaal niet realistisch. Mja, altijd zo met die bèta mensjes zonder verstand van de economie en samenleving.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:10 schreef popje het volgende:
Haha, en niet dat toontje van Van Haga en Baudet?quote:Op zondag 10 januari 2021 22:16 schreef Discombobulate het volgende:
Hertzberger![]()
Inhoudelijk niet heel veel op aan te merken, maar ik erger me zo aan haar hoofd en pedante toontje.
Ja, ook dat inderdaad. Het is al met al bijzonder pijnlijke televisie.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:16 schreef Discombobulate het volgende:
Hertzberger![]()
Inhoudelijk niet heel veel op aan te merken, maar ik erger me zo aan haar hoofd en pedante toontje.
Nee dat zeg ik niet. Dat ook, maar ik erger me meer aan Hertzberger.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Haha, en niet dat toontje van Van Haga en Baudet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |