Eerste keer was dacht ik een boete voor 4000 euro en 2de keer en hogere boete en intrekking vergunning? Kan zijn dat het nu weer veranderd is.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Coronaboete en intrekking horecavergunning voor de eigenaren en 95 euro boete voor de gasten.
Direct intrekking van de vergunning of eerst een sluiting van het pand?quote:Op zondag 10 januari 2021 21:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Coronaboete en intrekking horecavergunning voor de eigenaren en 95 euro boete voor de gasten.
Ben heel benieuwd hoe het hier gaat als de besmettingen flink gaan oplopen door de mogelijke nieuwe variant.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. Als je de 1 op 20 eenmaal bereikt hebt kun je er beter een spreekwoordelijk hek om heen zetten dan nog wanhopig proberen de boel te keren. Dan kun je het beter laten uitrazen en zorgen dat het niet verder verspreidt. Dat hou je toch niet meer tegen namelijk.
Denk inderdaad dat laatste.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Direct intrekking van de vergunning of eerst een sluiting van het pand?
Maar laten we vooral toch de basis scholen eerder open gooien. Kan prima.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:41 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)-negen-uur-op-opname
Als deze shit onze kant op komt zijn we pas echt fucked.
Ok, want het moet sowieso dicht zijn. Ja dan snap ik ergens dat risico wel voor om te nemen. Dicht moet je toch blijven.quote:
Wat? Plenty hoogbejaarden die hier gewoon op de IC belanden hoor? Vrijwel alles wat er ligt is boven de 60 en genoeg boven de 80.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Zouden ze daar gewoon iedereen meenemen met de ambu, ook de hoogbejaarden die wij niet eens opnemen?
Ik ben wel benieuwd of ze in London/UK de besmettingen omlaag kunnen krijgen. Delen gingen volgens mij eind december in lockdown en andere gedeelte later pas. Maar als ze overal het reproductiegetal onder 1 kunnen krijgen, dan lijkt het mij niet zo besmettelijk als dat ze in eerste instantie aangaven.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maar laten we vooral toch de basis scholen eerder open gooien. Kan prima.
Voor de kerst werd alles gesloten. Mochten mensen niet meer reizen vanuit Londen.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:01 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of ze in London/UK de besmettingen omlaag kunnen krijgen. Delen gingen volgens mij eind december in lockdown en andere gedeelte later pas. Maar als ze overal het reproductiegetal onder 1 kunnen krijgen, dan lijkt het mij niet zo besmettelijk als dat ze in eerste instantie aangaven.
Dat was London dacht ik, de rest volgens mij nog niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Voor de kerst werd alles gesloten. Mochten mensen niet meer reizen.
Laten we vooral nog meer paniek zaaien en niet net doen alsof dit al jarenlang een probleem is daar.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Maar laten we vooral toch de basis scholen eerder open gooien. Kan prima.
De grootste problemen zijn ook in Londen. Ik verwacht dat het daar nu dus wel moet gaan dalen. Hopelijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:02 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat was London dacht ik, de rest volgens mij nog niet.
9 uur wachttijd voor ambulances is de UK is niet echt een uitzondering. Kijk die Ambulance UK serie maar eens, allemaal pre corona natuurlijk. De gezondheidzorg is daar vrij belabberd.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:41 schreef Elan het volgende:
Of met je bevalling die iets te vroeg op gang komt.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:04 schreef Noek het volgende:
Als je 10u moet wachten, kun je net zo goed gaan lopen met je aangetaste longen. Ben je ws net wat sneller.
Maar als het in London gaat dalen, dan is het dus niet zo besmettelijk als de horror verhalen die je hoort. Waarbij je minimaal 0.4 bij het reproductiegetal of zo moet optellen. Want in eerste instantie hadden we reproductiegetallen van 0.7 of zo dacht ik (hele strenge lockdown). Als je er dan 0.4 bij optelt, kom je nooit onder een getal uit waarbij de besmettingen dalen. Maar we gaan het zien.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:02 schreef capricia het volgende:
[..]
De grootste problemen zijn ook in Londen. Ik verwacht dat het daar nu dus wel moet gaan dalen. Hopelijk.
Goede vraag.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:03 schreef Kickinalfa het volgende:
Dat behalen van de vaccinatiegraad ben ik wel benieuwd naar. Kinderen onder de 18 krijgen geen vaccin maar zijn al 20-25% van de totale bevolking.
Betekend dan dan dat om een vaccinatiegraad van 80% te halen eigenlijk 100% van alle volwassenen ingeënt moeten zijn, of rekenen ze voor het halen van die 80% alleen maar de volwassenen mee?
Vandaar ook de verlenging. Als dat zou doorgaat staan diezelfde mensen straks ook 9 uur op een lijkwagen te wachten.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:41 schreef Elan het volgende:
Dat ook plus de zorg zou dan toch volledig moeten instorten, en er zouden noodziekenhuizen/mortuariums moeten komen. Wij zaten daar al bijna in tijdens de eerste golf, denk aan Maastricht en Ahoy. Laat staan met zulke aantallen. Of hebben ze in Londen even 30.000 IC bedden opgetuigd.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. Als je de 1 op 20 eenmaal bereikt hebt kun je er beter een spreekwoordelijk hek om heen zetten dan nog wanhopig proberen de boel te keren. Dan kun je het beter laten uitrazen en zorgen dat het niet verder verspreidt. Dat hou je toch niet meer tegen namelijk.
Het gaat een keer dalen hè.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:05 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar als het in London gaat dalen, dan is het dus niet zo besmettelijk als de horror verhalen die je hoort. Waarbij je minimaal 0.4 bij het reproductiegetal of zo moet optellen. Want in eerste instantie hadden we reproductiegetallen van 0.7 of zo dacht ik (hele strenge lockdown). Als je er dan 0.4 bij optelt, kom je nooit onder een getal uit waarbij de besmettingen dalen. Maar we gaan het zien.
Yup. Naast al het Corona-leed nog veel collateral damagequote:Op zondag 10 januari 2021 22:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Of met je bevalling die iets te vroeg op gang komt.
Of met je blindedarmontsteking.
Of met je aidsquote:Op zondag 10 januari 2021 22:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Of met je bevalling die iets te vroeg op gang komt.
Of met je blindedarmontsteking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |