Ik ben op vakantie geweest in Frankrijk afgelopen zomer, en daar is het een heel streng beleid.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:30 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Klopt ja, ik snap wel dat als een faillissement dichtbij komt dan men maar open gaat en hopen dat handhaving het niet zal opmerken, maar lijkt mij lastig in dit dichtbevolkte land. Zat signalen gehoord dat sisha-bars in Frankrijk wel open zijn, maarja daar is het veel minder makkelijk handhaven. Om nog maar te zwijgen over wijken waar de politie niet durft te komen.
Opzich wat is kwetsbaar? Ik heb een tante van 51 die een stuk slechtere gezondheid heeft dan mijn moeder van 73 bvb. En ja, mijn moeder blijft ook vaak thuis. En guess what: ook toen de horeca wel open is en nooit is ze besmet geraakt. Ik ging wel enig moment naar de horeca, en wonder boven wonder heb ik mijn ouders nooit besmet.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nogmaals stop eens met elke kwetsbare in hetzelfde hokje te stoppen Het is onmogelijk dat er 1 miljoen+ besmettingen zijn geweest en maar 10000 doden. Dus ja je je wilt goedkoop je punt maken. Maar er klopt geen reet van.
Jij denkt dat iemand die 5G masten in de fik zet zichzelf laat injecteren met een 5G chip van meneer Gates?quote:Op zondag 10 januari 2021 21:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten, maar je hebt er gewoon recht op.
Tenzij ze het onzalige plan van stal halen dat gevaccineerden meer mogen, dan ga ik wel natuurlijk:)quote:Op zondag 10 januari 2021 21:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten, maar je hebt er gewoon recht op.
Ja, maar ik bedoelde behalve in de cités natuurlijk. In Aulnay-sous-Bois of Bobigny regelt een sisha bar houder gewoon wat gasten om de politie op afstand te houden zodat hun door kunnen gaan.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben op vakantie geweest in Frankrijk afgelopen zomer, en daar is het een heel streng beleid.
Ik moest na het kanoen in een busje terug naar onze auto met mondkapje als was het 35 graden en geen airo in dat busje.
Ik was echt bijna dood.
Ik zie, net als de vorige keer, je verontschuldigingen wel weer verschijnen nadat je (weer) beseft dat je mij met iemand anders verwart.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand die 5G masten in de fik zet zichzelf laat injecteren met een 5G chip van meneer Gates?
quote:Op zondag 10 januari 2021 21:36 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik zie, net als de vorige keer, je verontschuldigingen wel weer verschijnen nadat je (weer) beseft dat je mij met iemand anders verwart.
quote:Op zondag 10 januari 2021 21:41 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/n(...)-negen-uur-op-opname
Als deze shit onze kant op komt zijn we pas echt fucked.
10 uur wachten op de ambulance? Dat gaat veel leed opleveren.quote:De lange wachttijden voor de ziekenhuizen hebben directe gevolgen voor andere mensen in een medische noodsituatie. Het kan soms wel tien uur duren voordat een ambulance hen kan bereiken.
Nog belangrijker een nieuw kabinet halverwege de vaccinatie periode.quote:
Het enige voordeel daarvan zou zijn dat tegen de tijd dat die variant dominant zal worden de ziekenhuizen wat leger zijn, we wat meer immuniteit hebben en we misschien gewongen worden om wat creatiever te zijn (sneller vaccineren etc).quote:Op zondag 10 januari 2021 21:41 schreef Elan het volgende:
Verschrikkelijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
10 uur wachten op de ambulance? Dat gaat veel leed opleveren.
fuck it.....quote:Op zondag 10 januari 2021 21:43 schreef mijntjexx het volgende:
Ze zijn alweer dicht![]()
https://www.ed.nl/eindhov(...)t&utm_medium=twitter
Ook gewoon ramvol. Zowel de eigenaar als de gasten hebben er gewoon echt geen reet van begrepen. Wel handig dat je de stuitende domheid in één pand hebt. Boetes uitdelen en vergunning intrekken.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:43 schreef mijntjexx het volgende:
Holy shit. Dat loopt alleen maar verder vast zo.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:41 schreef Elan het volgende:
Geen idee, dit was eerder in Rusland ook.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Zouden ze daar gewoon iedereen meenemen met de ambu, ook de hoogbejaarden die wij niet eens opnemen?
Eigen schuld met de numerus fixus voor geneeskunde.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:41 schreef Elan het volgende:
Benieuwd wat voor boete ze krijgen. En de klanten, krijgen die een boete van 95 euro ofzo? of alleen een waarschuwing?quote:Op zondag 10 januari 2021 21:43 schreef mijntjexx het volgende:
Zo kun je het ook bekijken.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:47 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Ook gewoon ramvol. Zowel de eigenaar als de gasten hebben er gewoon echt geen reet van begrepen. Wel handig dat je de stuitende domheid in één pand hebt. Boetes uitdelen en vergunning intrekken.
Ja in Italië ook. Maar daar namen ze ook mensen op die eigenlijk weinig tot geen overlevingskansen hebben. Hier is dat toch anders geregeld, je komt niet zomaar in het ziekenhuis laat staan op de IC. Dat percentage is echt krankzinnig hoog trouwensquote:Op zondag 10 januari 2021 21:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Geen idee, dit was eerder in Rusland ook.
Volgens mij zijn het gewoon teveel mensen die besmet zijn, in Londen alleen al 1 op 20-30.
Ja tijd is onze vriend, hun werden er door overvallen daar.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:46 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het enige voordeel daarvan zou zijn dat tegen de tijd dat die variant dominant zal worden de ziekenhuizen wat leger zijn, we wat meer immuniteit hebben en we misschien gewongen worden om wat creatiever te zijn (sneller vaccineren etc).
Coronaboete en intrekking horecavergunning voor de eigenaren en 95 euro boete voor de gasten.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:49 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor boete ze krijgen. En de klanten, krijgen die een boete van 95 euro ofzo? of alleen een waarschuwing?
Ook niet handig om extra aandacht te trekken met dat grote bord.
Laten we eerlijk zijn. Als je de 1 op 20 eenmaal bereikt hebt kun je er beter een spreekwoordelijk hek om heen zetten dan nog wanhopig proberen de boel te keren. Dan kun je het beter laten uitrazen en zorgen dat het niet verder verspreidt. Dat hou je toch niet meer tegen namelijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja in Italië ook. Maar daar namen ze ook mensen op die eigenlijk weinig tot geen overlevingskansen hebben. Hier is dat toch anders geregeld, je komt niet zomaar in het ziekenhuis laat staan op de IC. Dat percentage is echt krankzinnig hoog trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |